whahahaha dus oppassen met je woordenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo'n klein boekje met allemaal diertjes en dan probeert ze ook alles na te doen.
En ze zegt ook alles na
Gister stootte ik mijn kop en riep keihard godver. Mijn man boosquote:Op woensdag 26 september 2012 12:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahaha dus oppassen met je woorden
altijd als ik daarbij ben dan let ik daar wel op aangezien ik soms nog wel eens grof uit de hoek kan komen
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze is bijna anderhalf. Volgende maand.
Dat gaat ook nog wat worden bij mij ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Gister stootte ik mijn kop en riep keihard godver. Mijn man boos
Ik was even moe, boos en ze wilde niet slapen. En als je dan iets stoot ben je ff kwijt dat je moet letten op je woorden
whehehehe ik ken hetquote:Op woensdag 26 september 2012 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was even moe, boos en ze wilde niet slapen. En als je dan iets stoot ben je ff kwijt dat je moet letten op je woorden
whahahaha fotomomentjes zijn datquote:Op woensdag 26 september 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
Gister zei dr vader: Nee dat mag niet. Ging ze op de grond zitten met dr armen over elkaar boos kijkend.
Wij kwamen niet meer bij
Je hoeft het ook maar 1 keer te zeggen he, dat is het bizarre.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de week, vriendje van de oudste was op bezoek (6 jaar).. stond bij het aquarium.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Van de week, vriendje van de oudste was op bezoek (6 jaar).. stond bij het aquarium.
"ik weet hoe dat heet als die vissen babies gaan maken. maar dat is een vies woord"
"ow? hoe heet dat dan?"
"neuken"
wij meteen "nee, dat heet paaien bij vissen"
onze oudste (into het vissen e.d.) "ja, dat heet paaien"
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Van de week, vriendje van de oudste was op bezoek (6 jaar).. stond bij het aquarium.
"ik weet hoe dat heet als die vissen babies gaan maken. maar dat is een vies woord"
"ow? hoe heet dat dan?"
"neuken"
wij meteen "nee, dat heet paaien bij vissen"
onze oudste (into het vissen e.d.) "ja, dat heet paaien"
Nou, wat heet, een vreemd korte mb sprinter, hij zit vreemd, stuur niet verstelbaar, versnellingsbak is een soepketel, remmen moet je op stampen/staan en mijn deur klemt dus voel me opgeslotenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:23 schreef JJH het volgende: [..] Meh, stom Ze hebben bijpassend materieel voor je uitgezocht.
![]()
Herkenbare zorg...quote:Op woensdag 26 september 2012 12:34 schreef Tally het volgende:
Paaien
Ik ben vooral erg benieuwd hoe ze het vind om een broertje of zusje te krijgen straks.
Ze is gek op babies. Maar zal dat ook zo zijn als er eentje niet meer weg gaat
Dat heb ik maar niet gedaanquote:Op woensdag 26 september 2012 12:32 schreef fietsie het volgende:
Ik heb, als IT nerd, een tijdje een webcam met bewegingsdetectie ingezet tijdens het spelen.
Zodat je die topmomentjes altijd keurig op video hebt
Maar op een gegeven moment werd ik het stalken met een IP-cam beetje zat
Huidige type wel, of ouder?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, wat heet, een vreemd korte mb sprinter, hij zit vreemd, stuur niet verstelbaar, versnellingsbak is een soepketel, remmen moet je op stampen/staan en mijn deur klemt dus voel me opgesloten
Leren delen wordt ook nog een leuke taak..quote:Op woensdag 26 september 2012 12:34 schreef Tally het volgende:
Paaien
Ik ben vooral erg benieuwd hoe ze het vind om een broertje of zusje te krijgen straks.
Ze is gek op babies. Maar zal dat ook zo zijn als er eentje niet meer weg gaat
Dat zien we over 7 maanden welquote:
Dat vind ze nu nog niet zo erg. Dat doet ze graag met haar neefje en nichtje.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leren delen wordt ook nog een leuke taak..
Heb een NAS met daarop een beveiliginscamera toepassing; die deed de bewegingsdetectie en het videootjes vastleggen automatischquote:Op woensdag 26 september 2012 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik maar niet gedaanWant dan werk ik helemaal niet meer.
je bent in verwachting van de 2de?quote:
mwehe, acht tis beter dan dat ze alles claimt..quote:Op woensdag 26 september 2012 12:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ze nu nog niet zo erg. Dat doet ze graag met haar neefje en nichtje.
Zo graag dat ik soms wel eens denk: Godver das van haar en afblijven!!
Ja ik heb ook een NAS die het aan kanquote:Op woensdag 26 september 2012 12:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb een NAS met daarop een beveiliginscamera toepassing; die deed de bewegingsdetectie en het videootjes vastleggen automatischDus als ik de cam steeds identiek scherpstelde en de beeldverdeling constant hield ging het automagisch
4,9 Gb filmpjes was het resultaat
10 weken nuquote:Op woensdag 26 september 2012 12:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
je bent in verwachting van de 2de?
aah oke gefeliciteerd ermeequote:
doet gaston stemmetjequote:
Hoiquote:
Giertjequote:Op woensdag 26 september 2012 12:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
doet gaston stemmetje
eeeeeeeeeen heeeeeele goeiemiddaaaaaaaag
Slaapt nog.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
Hoest met je meissie? knapt ze al op?
[..]
Giertje
Zou wel fijn zijn jaquote:Op woensdag 26 september 2012 12:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Slaapt nog.
Maar gister was wel beter dan maandag. Dus ik hoop op een beetje vooruitgang.
hoe is het met LoLa?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
Hoest met je meissie? knapt ze al op?
[..]
Giertje
quote:
fixedquote:
Wrong question, pick another..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fixed
2011 wil zijn hallon terug
[..]
Wrong question, pick another..whehehe okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker geslapen dan maar?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Beetje kort maar wel aangenaamquote:Op woensdag 26 september 2012 12:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe oke
lekker geslapen dan maar?
mooiquote:Op woensdag 26 september 2012 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje kort maar wel aangenaam
rampenplan als je het mij vraagt, constant aan het stuur hangen anders gaat ie vanzelf naar links enzoquote:
mja wel goed eigenlijkquote:
Klinkt lekker positief Gierquote:Op woensdag 26 september 2012 12:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wel goed eigenlijk
vermaak me opperbest de laatste tijd
druk bezig met een oude gewoonte te verslaan maar ook dat gaat langzaam maar zeker de goeie kant op
Neequote:Op woensdag 26 september 2012 12:57 schreef kingtoppie het volgende:
Kinderen... Ik word maar homo denk
zeer zeker werd ook wel eens tijd dacht ik zoquote:
Nee joh,. geweldige smoes om naar de Efteling te kunnen enzoquote:Op woensdag 26 september 2012 12:57 schreef kingtoppie het volgende:
Kinderen... Ik word maar homo denk
En speelgoed te kopenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee joh,. geweldige smoes om naar de Efteling te kunnen enzo
je bent nooit te oud voor de eftelingquote:Op woensdag 26 september 2012 12:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmm, kinderenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Goedemiddag!quote:Op woensdag 26 september 2012 12:58 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen. Na 13 uur slaap ben ik meer moe dan bij 4. :/
komt omdat je dan een maaltijd mist, wekker zetten op 8 uur slapen..quote:Op woensdag 26 september 2012 12:58 schreef Tamashii het volgende:
Dat is standaard.... Tis wel een ander soort moe...quote:Op woensdag 26 september 2012 12:58 schreef Tamashii het volgende:
Je wordt volwassenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
zeer zeker werd ook wel eens tijd dacht ik zo
Ik heb al een vriendjequote:Op woensdag 26 september 2012 12:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo getreurdWil je mij?
schei uit ik word in december 29 mijn vrienden beginnen me dat nu al in te wrijvenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wordt volwassen
[..]
Ik heb al een vriendjeMaar je mag geen hommo worden
Nee die maaltijd haal ik gewoon in.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
komt omdat je dan een maaltijd mist, wekker zetten op 8 uur slapen..
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wordt volwassen
[..]
Ik heb al een vriendjeMaar je mag geen hommo worden
Maar een rollator hebbie alquote:Op woensdag 26 september 2012 13:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
schei uit ik word in december 29 mijn vrienden beginnen me dat nu al in te wrijven
whehehee ik heb hem inderdaad nog steedsquote:
Eftelingquote:Op woensdag 26 september 2012 12:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
ik ben 28 en m'n broertje (25) ziekt me er ook al mee, helemaal omdat hij weet dat er laatst een vrouw van 40 met me flirttequote:Op woensdag 26 september 2012 13:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
schei uit ik word in december 29 mijn vrienden beginnen me dat nu al in te wrijven
+1 maar dat krijg/heb je niet zomaarquote:Op woensdag 26 september 2012 13:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sowieso moet KT minder negatief worden, dat scheelt echt, ik kan het weten..
Doen ze bij mij ookquote:Op woensdag 26 september 2012 13:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik ben 28 en m'n broertje (25) ziekt me er ook al mee, helemaal omdat hij weet dat er laatst een vrouw van 40 met me flirtte
whahahahahaquote:Op woensdag 26 september 2012 13:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik ben 28 en m'n broertje (25) ziekt me er ook al mee, helemaal omdat hij weet dat er laatst een vrouw van 40 met me flirtte
Natte droom van iedereen van rond de 20... Wat maak je je er druk om?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
en besides als het een lekker wijf is waarom nietquote:Op woensdag 26 september 2012 13:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Opblaasabraham in de tuin.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahahaha
ik word ook al opa genoemd ben benieuwd met wat voor rare cadeaus ze dit keer mee op de proppen komen
geweldig dat soort humor
Naja, ik als optimist voel me nu wel een beetje ondergewaardeerd hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1 maar dat krijg/heb je niet zomaar
Zie het probleem effe niequote:Op woensdag 26 september 2012 13:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
oow dat zal ik zeker wel waarderenquote:
Beidequote:Op woensdag 26 september 2012 13:07 schreef Cryothic het volgende:
ben ik weer
[..]
het zieken? of het flirten?
Maar dan moet je nie steeds gaan roepen dat je al een vriendje hebt hoor, dan is dat flirten helegaar niet leuk niequote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar dan moet je nie steeds gaan roepen dat je al een vriendje hebt hoor, dan is dat flirten helegaar niet leuk nie
Wie?quote:
ik ben ook nog steeds jonger hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 13:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar dan moet je nie steeds gaan roepen dat je al een vriendje hebt hoor, dan is dat flirten helegaar niet leuk nie
Mijn eega is ook keurig ouder dan ikquote:Op woensdag 26 september 2012 13:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik ben ook nog steeds jonger hoor
Jij natuurlijik (geen idee hoe je eruitziet though, maar het gaat om het gebaar natuurlijk)quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij natuurlijik (geen idee hoe je eruitziet though, maar het gaat om het gebaar natuurlijk)
ikke welquote:Op woensdag 26 september 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij natuurlijik (geen idee hoe je eruitziet though, maar het gaat om het gebaar natuurlijk)
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:
En dat.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
Sterker nog ik kan NIET flirten
echt
weet ik ook, ben er zelf nogsteeds niet helemaalquote:Op woensdag 26 september 2012 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1 maar dat krijg/heb je niet zomaar
quote:
bij jou misschienquote:Op woensdag 26 september 2012 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Er zit een steekje los geloof ik
ik ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
Sterker nog ik kan NIET flirten
echt
Ohaiquote:Op woensdag 26 september 2012 13:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb op mijn 19e een vrouw van 33 versierd...
Ik ook niet, en dat gaat ook niet gebeuren denk ikquote:Op woensdag 26 september 2012 13:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
weet ik ook, ben er zelf nogsteeds niet helemaal
Oh, ik zeg niet dat ik het niet leuk vind, was nog een mooie vrouw ook hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 13:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Natte droom van iedereen van rond de 20... Wat maak je je er druk om?
Dat jij het niet leuk vindt maakt je juist oud
ik word ook als eerste 30 en dan ga ik me toch een knalfeest gevenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, ik zeg niet dat ik het niet leuk vind, was nog een mooie vrouw ook hoor
Gier: Ja mijn vrienden kennende wordt dat een heerlijk geintje als ik 30 wordt, ook nog als eerste van de groep
Dat schijnt IT-chicks eigen te zijnquote:
Ze had wat moeite met mijn leeftijd... Maar ik vond het veel te leuk om haar te zien lachen en helemaal gek zien worden van het wel willen maar tegelijkertijd niet willen ivm leeftijd enzoquote:
Ach op het werk is het nogal makkelijk hoor. Mannen zijn het niet gewend hequote:Op woensdag 26 september 2012 13:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat schijnt IT-chicks eigen te zijn
Heeft het iets van doen met de enorme portie nerds op IT afdelingen ?
Ik weet niet, denk eraan iets te huren a la bungalow in CP ofzo een week lang..quote:Op woensdag 26 september 2012 13:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik word ook als eerste 30 en dan ga ik me toch een knalfeest geven
dan kreeg je van mij wel een opmerking van emancipatie it is dus til die doos maar zelfquote:Op woensdag 26 september 2012 13:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach op het werk is het nogal makkelijk hoor. Mannen zijn het niet gewend he
En soms maak ik er ook gebruik vanDie zware dozen tillen doe ik echt niet
ik nodig mijn vaste vrienden eerst thuis uit en dan gaan we tegen 12en de stad in naar onze stamkroeg waar de rest ook maar gaat komenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet niet, denk eraan iets te huren a la bungalow in CP ofzo een week lang..
Arbo gezien mogen de kerels de meeste van die dozen (en nee, dat zijn nie die collega-dames) ook niet tillenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan kreeg je van mij wel een opmerking van emancipatie it is dus til die doos maar zelf
Same here Nixxquote:
alles boven de 15 kilo mag je toch niet alleen tillen toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Arbo gezien mogen de kerels de meeste van die dozen (en nee, dat zijn nie die collega-dames) ook niet tillen
In de sportschool mag je zeker wel alles optillen?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:28 schreef JJH het volgende:
23 kilo, en dat is in de praktijk net niks.
dat is inderdaad wel te doenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:28 schreef JJH het volgende:
Daar heb je niet met arbo regelgeving van doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In de sportschool mag je zeker wel alles optillen?
Ik heb wel eens zwaarder getild aan gewichten.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:28 schreef JJH het volgende:
Op de sportschool zeker.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zwaarder getild aan gewichten.
Als ik zo breed was als jij had ik dat ook kunnen doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zwaarder getild aan gewichten.
Ook, maar volgens mij ook wel eens op stage. Maar misschien meer omdat ik zelf zo eigenwijs ben om het toch te doen.quote:
toen ik in de ouderenzorg werkte werd er ook heel simpel gedaan met die tilwetjesquote:
Ik heb in een meubelmagazijn gelopen. Er zijn denk ik maar weinig dagen geweest dat ik daar niet iets van 23 kilo of meer getild heb.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:30 schreef fietsie het volgende:
Bij ons wordt bij goederenontvangst echt -iedere- doos boven 23 kg rood-gestickerd.
En die mag dus echt alleen mechanisch getild worden.....
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik zo breed was als jij had ik dat ook kunnen doen.
Van jou ja. Maar van de mannen hier nietquote:Op woensdag 26 september 2012 13:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan kreeg je van mij wel een opmerking van emancipatie it is dus til die doos maar zelf
Ik let er ook niet op hoor. Het is te zwaar om te te tillen of niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook, maar volgens mij ook wel eens op stage. Maar misschien meer omdat ik zelf zo eigenwijs ben om het toch te doen.
Ja, inderdaad. Ik vind heus wel een manier om dat gewicht te verplaatsen.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik let er ook niet op hoor. Het is te zwaar om te te tillen of niet.
Zo hielp ik hier ook wel eens met doosjes slepen.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan heb je bij ons meteen de complete magazijn-bedienings-bevolking in je nek.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:32 schreef JJH het volgende:
[..]
whehehe ja dan zou ik er ook grof gebruik van makenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Van jou ja. Maar van de mannen hier niet
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:33 schreef kingtoppie het volgende:
Dag schatjes, ga jullie missen, xx
Succes met school!quote:Op woensdag 26 september 2012 13:33 schreef kingtoppie het volgende:
Dag schatjes, ga jullie missen, xx
Ik kon niet vandaag omdat mijn hond gele bagger uit z'n achterwerk spuit.quote:
Er zijn daar wel hulpmiddelen hoor, maar vrachtwagens moeten zo efficient mogelijk geladen worden en ook nog eens op route. Dan is er niet altijd ruimte om netjes met een steekwagen dat massief eikenhouten tafelblad van 200kg op zijn plek te zetten.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan heb je bij ons meteen de complete magazijn-bedienings-bevolking in je nek.
Als een soort "vakbond" leven die braaf arbo na... en als je er dan van afwijkt... berg je dan maar...
Wat een man.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:36 schreef JJH het volgende:
Ik ga ff was vouwen en ene nieuwe draai ophangen.
nog niet naar de dierenarts geweest dus?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kon niet vandaag omdat mijn hond gele bagger uit z'n achterwerk spuit.
Ik weet het; zodra de deuren van de serverruimte achter me dicht zijn help ik ook rustig om 300+ kilo zware netwerkenclosures of bladserver enclosures op zijn plek te hangen hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn daar wel hulpmiddelen hoor, maar vrachtwagens moeten zo efficient mogelijk geladen worden en ook nog eens op route. Dan is er niet altijd ruimte om netjes met een steekwagen dat massief eikenhouten tafelblad van 200kg op zijn plek te zetten.
Ik heb gebeld, maar kan pas vanavond om 18.30 terecht.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
nog niet naar de dierenarts geweest dus?
ooow dat duurt nog wel effekes dusquote:Op woensdag 26 september 2012 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb gebeld, maar kan pas vanavond om 18.30 terecht.
Lekker rustgevende klusjesquote:Op woensdag 26 september 2012 13:36 schreef JJH het volgende:
Ik ga ff was vouwen en ene nieuwe draai ophangen.
ik ook en de afwas en het koken ookquote:
Geen ruimte voor.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker rustgevende klusjesTip: condensdroger. Scheelt tijd
Je bedoeld zo'n droogmachine? Kan erg slecht zijn voor je was en vreet stroom.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker rustgevende klusjesTip: condensdroger. Scheelt tijd
In mijn 1e huis had ik hem boven trapgat gemaakt....moest je o je tenen op de trap gaan staan voor vullen en leeghalen, en dan vanaf zolder de knoppen bedienenquote:
Maar maakt de handdoeken wel heerlijk fluffy zachtquote:Op woensdag 26 september 2012 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bedoeld zo'n droogmachine? Kan erg slecht zijn voor je was en vreet stroom.
Met 2 fulltimebanen een kind EN de wens om ook nog wat leuke dingen te kunnen doen onontbeerlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bedoeld zo'n droogmachine? Kan erg slecht zijn voor je was en vreet stroom.
Ik heb geen trapgat.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
In mijn 1e huis had ik hem boven trapgat gemaakt....moest je o je tenen op de trap gaan staan voor vullen en leeghalen, en dan vanaf zolder de knoppen bedienen
Zo doet een van onze logistiek dames haar werk ook jahquote:Op woensdag 26 september 2012 13:48 schreef Tally het volgende:
Als je hier op hakjes loop in een kort rokje hoef je zelfs je werk niet eens te doen.
Dan vliegen de mannen om UTP kabels voor je te trekken
Op t balkonquote:Op woensdag 26 september 2012 13:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen trapgat.
Onze slaapkamer: Geen optie.
Kinderkamer: Geen optie.
Woonkamer: Geen Optie.
Keuken: Geen optie.
Douche: Geen ruimte.
Achterkamertje: Heul misschien. Maar geen idee waar ik hem daar kwijt moet.
Voor ik zwanger was (de eerste keer) hadden we nog al wat lengtes UTP die we moesten over bruggen. En dat vond ik klote werkquote:Op woensdag 26 september 2012 13:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo doet een van onze logistiek dames haar werk ook jah
die van mij staat bovenop de wasmachinequote:Op woensdag 26 september 2012 13:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen trapgat.
Onze slaapkamer: Geen optie.
Kinderkamer: Geen optie.
Woonkamer: Geen Optie.
Keuken: Geen optie.
Douche: Geen ruimte.
Achterkamertje: Heul misschien. Maar geen idee waar ik hem daar kwijt moet.
Dat heb ik morgen. En mini eet bij Oma. Dus ik ga naar Subwayquote:Op woensdag 26 september 2012 13:55 schreef fietsie het volgende:
Wij gaan even "oma-toe" en boodschappen doen.
Moet voor vanavond nog een pret-maaltijd verzinnen (eega is bbq-en met dr werk)
Denk dat het weinig met je kleren te maken heeft eerlijk gezegd of iemand je wilt helpen, maarja als jij daar warm van wordt, moet je het vooral doen toch.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor ik zwanger was (de eerste keer) hadden we nog al wat lengtes UTP die we moesten over bruggen. En dat vond ik klote werk
Dus wist ik van tevoren wat ik aantrok zodat mannen we wel even wilde helpen
subwayquote:Op woensdag 26 september 2012 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik morgen. En mini eet bij Oma. Dus ik ga naar Subway
Ik zit hier in de groene Woestenij die ze Friesland noemen hequote:Op woensdag 26 september 2012 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik morgen. En mini eet bij Oma. Dus ik ga naar Subway
Hier zit er eentje naast mn werkquote:Op woensdag 26 september 2012 13:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zit hier in de groene Woestenij die ze Friesland noemen heSubway moet ik helemaal voor naar de Hoofdstad
Mijn stiefmoeder heeft drie kids en een fulltime baan, de was even ophangen kost weinig tijd. Echt onmogelijk is het dus niet zonder.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met 2 fulltimebanen een kind EN de wens om ook nog wat leuke dingen te kunnen doen onontbeerlijk
das beter dan bij mijquote:
Die zit hier ook. En een wokplek, een New York pizza, een friettent en nog een broodjeszaak.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
das beter dan bij mij
bij mij zit de mac om de hoek ook niet verkeerd maar subway is beter
Hoiquote:
genoeg keuze in ieder geval dusquote:Op woensdag 26 september 2012 14:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zit hier ook. En een wokplek, een New York pizza, een friettent en nog een broodjeszaak.
[..]
Hoi
En ofquote:Op woensdag 26 september 2012 14:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
genoeg keuze in ieder geval dus
Het is maar goed dat ik daar niet in de buurt werk... aldus mijn portomonee en de weegschaalquote:Op woensdag 26 september 2012 14:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zit hier ook. En een wokplek, een New York pizza, een friettent en nog een broodjeszaak.
[..]
Hoi
voor het meeste aan zaakjes moet ik toch echt naar het centrumquote:
quote:
En zijn duur, daar had ik al wel naar gekeken.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:51 schreef fietsie het volgende:
JJH als je het -echt- gaan missen is er wel een optie: combinatiemachines voor wassen en drogen.
Maar die gaan niet zo lang mee als een dedicated wasmachine....
Daar hangt de combiketelquote:Op woensdag 26 september 2012 13:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
die van mij staat bovenop de wasmachine
Nou ik eet vaker in de kantine (als ik mijn brood niet mee neem) dan buiten de deurquote:Op woensdag 26 september 2012 14:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik daar niet in de buurt werk... aldus mijn portomonee en de weegschaal
Nee in Utrecht.quote:
nomz subwayquote:Op woensdag 26 september 2012 14:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik daar niet in de buurt werk... aldus mijn portomonee en de weegschaal
Een tijdje geleden hebben we hier een Foodspot gekregen. Naast 3 restaurants die er in zitten ook kleine tentjes.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
voor het meeste aan zaakjes moet ik toch echt naar het centrum
hier op het plein hebben we charly en een turk en dat was het wel aan vreetschuurtjes
in de stad hebben we bijna alles behalve BK
Hoe moet ik dat zien?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
Godver ik ga helemaal los op kate bush joh
Sick shit.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grote ogen, ontblote tanden, headbangend.
ooow maak me maar jaloersquote:Op woensdag 26 september 2012 14:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Een tijdje geleden hebben we hier een Foodspot gekregen. Naast 3 restaurants die er in zitten ook kleine tentjes.O.a. dus de Subway en wok.
En de BK zit dichterbij huis. Kan ik ook wel doen morgen.. Hmm...
Wij redden het ook hoor, zonder droger. Met 2 kinderen en af en toe ook nog wel tijd voor wat leuks.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
En zijn duur, daar had ik al wel naar gekeken.
Misschien als blijkt dat we écht niet zonder kunnen straks wel, maar op het moment vind ik het wel best zo.
[..]
Daar hangt de combiketel
Dit. Zelf heb ik er nog nooit gegeten.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:08 schreef kingtoppie het volgende:
Subway vind ik persoonlijk maar duur, maar ik ben dan ook maar een arme jongen van 20.
Ik deed mijn stage in Amersfoort. En dan kwam ik er langs. Dus nam ik het wel eens mee naar huisquote:Op woensdag 26 september 2012 14:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow maak me maar jaloers![]()
ik moet helemaal naar amersfoort voor de dichtbijzijnde BK
have funquote:Op woensdag 26 september 2012 14:11 schreef fietsie het volgende:
Mazzel @ allEs even op pad met het uk
wat ik meestal doe als ik met de trein ergens heen moet en ik ga via utrecht dan stap ik daar uitquote:Op woensdag 26 september 2012 14:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik deed mijn stage in Amersfoort. En dan kwam ik er langs. Dus nam ik het wel eens mee naar huis
Voor de rest aten we BK als we naar Zomercarnaval in Rotterdam gingen of naar Schiphol.
Sinds een aantal maanden hebben we er eentje in De Meern gekregen. En daar rijd ik langs vanuit het werk naar huis
Het gaat ook wel lukken zonder.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wij redden het ook hoor, zonder droger. Met 2 kinderen en af en toe ook nog wel tijd voor wat leuks.
Tja, er staat een wasrek in de slaapkamer... boeiend
Starbucks zit naast de BK in De Meernquote:Op woensdag 26 september 2012 14:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat ik meestal doe als ik met de trein ergens heen moet en ik ga via utrecht dan stap ik daar uit
ga ik eerst naar de starbucks en dan naar BK en dan ging ik weer verder met mijn reis
Werk ze JJH!quote:Op woensdag 26 september 2012 14:14 schreef JJH het volgende:
Zo eens ff een mes over mijn bakkes heen halen en haren doen en daarna aan het werk.
ooow okeequote:Op woensdag 26 september 2012 14:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Starbucks zit naast de BK in De Meern
Al vind ik koffie niet heel erg lekker, kan ik er slecht tegen en ga ik er nu van over mijn nek.
werk zequote:Op woensdag 26 september 2012 14:14 schreef JJH het volgende:
Zo eens ff een mes over mijn bakkes heen halen en haren doen en daarna aan het werk.
Ahja, dat moet ik ook nog eens doen... krijg nou bijna een volwaardige baard na 2 weken niet scherenquote:Op woensdag 26 september 2012 14:14 schreef JJH het volgende:
Caramel frapquote:Op woensdag 26 september 2012 14:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow okee
ik vind het heerlijk vooral die frappuchinos van hun
ik wil oooooookquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil oooooook![]()
maar goed ik ben effe weg
Als iemand karamel spuit dan hoeft die persoon met mij nooit meer te fappen.quote:
Tijd terug op eFukt nog een filmpje gezien van een vent... wat daar uitkwam was gewoon dik, en bruin/geel...quote:Op woensdag 26 september 2012 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Als iemand karamel spuit dan hoeft die persoon met mij nooit meer te fappen.
Dat lijkt me toch niet echt gezond..quote:Op woensdag 26 september 2012 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ist ook goed koop ik gewoon de karamel?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
chocolul, die dan niet opraakt of smelt, dan laat ze nooit meer los..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dat is niet speciaal.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ist ook goed koop ik gewoon de karamel?
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
chocolul, die dan niet opraakt of smelt, dan laat ze nooit meer los..
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Iedereen is speciaalquote:Op woensdag 26 september 2012 14:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus ik ben weer niet speciaal genoeg
Okiquote:Op woensdag 26 september 2012 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah shit.. ik bedoel het goed hoor
wanneer kom je proeven?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat is niet speciaal.
[..]
Paradoxquote:Op woensdag 26 september 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben de enige ter wereld die niet speciaal is.
Helaas.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus ik ben weer niet speciaal genoeg
Ik geloof nooit dat die van jou van chocola is, jij bent heel erg wit.quote:
Wat ga je er aan doen?quote:
Witte chocolade, duhquote:Op woensdag 26 september 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat die van jou van chocola is, jij bent heel erg wit.
Sorry, dat lust ik niet.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat die van jou van chocola is, jij bent heel erg wit.
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!
Dan moet je bij heloef zijn
Let me know if that works out for you.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Speciaal caramel DNA invoegen in het DNA van mijn zaadballen?
Ik word een beetje.... Ongemakkelijk van deze discussie...quote:Op woensdag 26 september 2012 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Let me know if that works out for you.
Krijg opeens hele foute beelden bij die Werthers reclame... "toen ik voor t eerst in mijn favoriete karamel winkel kwam"... met dat kleine meisje, en die loensende oude man...quote:Op woensdag 26 september 2012 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Let me know if that works out for you.
Slikken kreng! Maar dan houdt ze nooooooit meer opquote:Op woensdag 26 september 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Speciaal caramel DNA invoegen in het DNA van mijn zaadballen?
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Krijg opeens hele foute beelden bij die Werthers reclame... "toen ik voor t eerst in mijn favoriete karamel winkel kwam"... met dat kleine meisje, en die loensende oude man...
Ik zal eens aan jouw kluivenquote:Op woensdag 26 september 2012 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]Daar zal ik nog een hele kluif aan hebben.
Welke discussie?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word een beetje.... Ongemakkelijk van deze discussie...
"Toen voelde ik me toch zoooooo bijzonder".quote:Op woensdag 26 september 2012 14:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Krijg opeens hele foute beelden bij die Werthers reclame... "toen ik voor t eerst in mijn favoriete karamel winkel kwam"... met dat kleine meisje, en die loensende oude man...
Maar ik ben niet van chocola.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal eens aan jouw kluiven
Knuffel?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lola toe zhe reskjoe
whatsup?
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:58 schreef Fera het volgende:
[..]
"Toen voelde ik me toch zoooooo bijzonder".
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]kom maar hoor
Dankje mamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Waar houdt ze dan wel van?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze houdt ook niet van chocola, dus dat komt goed uit.
Ik kan er niks aan doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hihihihihiquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen.
That can be arranged..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Oké.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij je lippen, je hals, enzo
hihihi
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
KT, ik ga even je moeder doen.
Oeh, dan heb ik straks 2 mama's?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
KT, ik ga even je moeder doen.
Yo.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:08 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest..
en helleuu!!!
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:08 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest..
en helleuu!!!
Exactly. Maar ik ben je stiefmama dus ik kan je soms stiekem betasten.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oeh, dan heb ik straks 2 mama's?
Ik heb n mama en stiefmama. Beiden heel lief, maar mama is toch het liefste.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:10 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik heb maar 1 mama... maar wel een hele lieve..
Ahww.. :$quote:Op woensdag 26 september 2012 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb n mama en stiefmama. Beiden heel lief, maar mama is toch het liefste.
Gaan we dan wel naar de efteling?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Exactly. Maar ik ben je stiefmama dus ik kan je soms stiekem betasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |