whahahaha dus oppassen met je woordenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo'n klein boekje met allemaal diertjes en dan probeert ze ook alles na te doen.
En ze zegt ook alles na
Gister stootte ik mijn kop en riep keihard godver. Mijn man boosquote:Op woensdag 26 september 2012 12:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahaha dus oppassen met je woorden
altijd als ik daarbij ben dan let ik daar wel op aangezien ik soms nog wel eens grof uit de hoek kan komen
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze is bijna anderhalf. Volgende maand.
Dat gaat ook nog wat worden bij mij ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Gister stootte ik mijn kop en riep keihard godver. Mijn man boos
Ik was even moe, boos en ze wilde niet slapen. En als je dan iets stoot ben je ff kwijt dat je moet letten op je woorden
whehehehe ik ken hetquote:Op woensdag 26 september 2012 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was even moe, boos en ze wilde niet slapen. En als je dan iets stoot ben je ff kwijt dat je moet letten op je woorden
whahahaha fotomomentjes zijn datquote:Op woensdag 26 september 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
Gister zei dr vader: Nee dat mag niet. Ging ze op de grond zitten met dr armen over elkaar boos kijkend.
Wij kwamen niet meer bij
Je hoeft het ook maar 1 keer te zeggen he, dat is het bizarre.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de week, vriendje van de oudste was op bezoek (6 jaar).. stond bij het aquarium.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Van de week, vriendje van de oudste was op bezoek (6 jaar).. stond bij het aquarium.
"ik weet hoe dat heet als die vissen babies gaan maken. maar dat is een vies woord"
"ow? hoe heet dat dan?"
"neuken"
wij meteen "nee, dat heet paaien bij vissen"
onze oudste (into het vissen e.d.) "ja, dat heet paaien"
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Van de week, vriendje van de oudste was op bezoek (6 jaar).. stond bij het aquarium.
"ik weet hoe dat heet als die vissen babies gaan maken. maar dat is een vies woord"
"ow? hoe heet dat dan?"
"neuken"
wij meteen "nee, dat heet paaien bij vissen"
onze oudste (into het vissen e.d.) "ja, dat heet paaien"
Nou, wat heet, een vreemd korte mb sprinter, hij zit vreemd, stuur niet verstelbaar, versnellingsbak is een soepketel, remmen moet je op stampen/staan en mijn deur klemt dus voel me opgeslotenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:23 schreef JJH het volgende: [..] Meh, stom Ze hebben bijpassend materieel voor je uitgezocht.
![]()
Herkenbare zorg...quote:Op woensdag 26 september 2012 12:34 schreef Tally het volgende:
Paaien
Ik ben vooral erg benieuwd hoe ze het vind om een broertje of zusje te krijgen straks.
Ze is gek op babies. Maar zal dat ook zo zijn als er eentje niet meer weg gaat
Dat heb ik maar niet gedaanquote:Op woensdag 26 september 2012 12:32 schreef fietsie het volgende:
Ik heb, als IT nerd, een tijdje een webcam met bewegingsdetectie ingezet tijdens het spelen.
Zodat je die topmomentjes altijd keurig op video hebt
Maar op een gegeven moment werd ik het stalken met een IP-cam beetje zat
Huidige type wel, of ouder?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, wat heet, een vreemd korte mb sprinter, hij zit vreemd, stuur niet verstelbaar, versnellingsbak is een soepketel, remmen moet je op stampen/staan en mijn deur klemt dus voel me opgesloten
Leren delen wordt ook nog een leuke taak..quote:Op woensdag 26 september 2012 12:34 schreef Tally het volgende:
Paaien
Ik ben vooral erg benieuwd hoe ze het vind om een broertje of zusje te krijgen straks.
Ze is gek op babies. Maar zal dat ook zo zijn als er eentje niet meer weg gaat
Dat zien we over 7 maanden welquote:
Dat vind ze nu nog niet zo erg. Dat doet ze graag met haar neefje en nichtje.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leren delen wordt ook nog een leuke taak..
Heb een NAS met daarop een beveiliginscamera toepassing; die deed de bewegingsdetectie en het videootjes vastleggen automatischquote:Op woensdag 26 september 2012 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik maar niet gedaanWant dan werk ik helemaal niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |