Op 5 mei is in Breda in de wijk Princenhage een gigantisch grote openlucht rommelmarkt!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Oh nice, eel gemaakt maar meer dan 5 euro vind ik absurd veel voor een bordspel
Deze is geweldig! In Eindhoven, in een oud schoolgebouw.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 02:06 schreef Miertje88 het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke grote kringloopwinkels er in Brabant te vinden zijn?
Vroeger had je in Breda 't Opstapje, dat was geweldig.
Ik zoek een het liefst een grote kringloopwinkel, met zoveel mogelijk spullen, waar je door de bomen het bos niet meer ziet.
Dus geen luxe pand waar alles netjes staat uitgestald, en waar de prijzen belachelijk zijn.
Ik wil kunnen speuren
Nice!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:37 schreef Kerstlied het volgende:
Afgelopen woensdag even bij de weggeefwinkel geweest, w00t w00t!
[ afbeelding ]
Die donkere schoenen rechts zijn trouwens Steve Madden schoenen![]()
Meer foto's op mijn blog
Leuk,maar wil je aub wat minder je blog spammen? Dat is nu wel duidelijkquote:Op maandag 25 maart 2013 18:49 schreef Kerstlied het volgende:
Een tijdje geleden dit gekocht voor ¤5 in totaal:
[ afbeelding ]
Meer foto's hier
Mijn huisgenoten vinden het hartstikke lelijk, maar ik vind het wel wat hebben
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:49 schreef Kerstlied het volgende:
Een tijdje geleden dit gekocht voor ¤5 in totaal:
[ afbeelding ]
Meer foto's hier
Mijn huisgenoten vinden het hartstikke lelijk, maar ik vind het wel wat hebben
Haha sorry, ik zal wat minderenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Leuk,maar wil je aub wat minder je blog spammen? Dat is nu wel duidelijk
*boks* Kringloop Zuid!!!quote:Op maandag 25 maart 2013 22:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Huisgenoten, nooit vertrouwen die lui.
Kringloop Zuid @ Maastricht![]()
Ik ga ook voor boeken naar de kringloopquote:Op maandag 25 maart 2013 22:42 schreef _Joy_ het volgende:
Ik was vorige week in een kringloop winkel in Tilburg. Daar was bijna alles voor de helft van het geld!
Er stonden heel veel boeken. Alle boeken met een zachte kaft waren ¤ 0,50 en die met een harde kaft ¤ 1,-.
Ik had 6 boeken (zachte kaft) en moest dus ¤ 3,- afrekenen. En daar ging nog de helft vanaf!! Was dus ¤ 1,50![]()
Ik heb een muntje van 2 gegeven en gezegd dat ze de rest mochten houden. Ik vond het zo goedkoop, voelde me bijna een dief![]()
al jaren niet meer geweest jammer genoeg maar die is super!!quote:Op zondag 10 maart 2013 11:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Op 5 mei is in Breda in de wijk Princenhage een gigantisch grote openlucht rommelmarkt!
Altijd leuk
Natuurlijk ken ik diequote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:28 schreef Cindy1988 het volgende:
Wat een leuk topic
Zijn jullie al bekend met de boekenzolder in Leiden? Daar kunnen mensen die het wat minder hebben gratis boeken uitzoeken
Ga ik elk jaar heenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Op 5 mei is in Breda in de wijk Princenhage een gigantisch grote openlucht rommelmarkt!
Altijd leuk
Ik heb hier een Canon Canonet 28 liggenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:16 schreef Dragonberry het volgende:
Ik vind analoge camera's zo gaaf! Ik heb er tot nu toe 2: een Agfa Clack en een Ricoh 500. Alleen... ik heb nog steeds geen filmrolletjes gekocht om ze uit te proberen35mm kan ik volgens mij gewoon bij de Hema halen, maar in de Agfa moeten 50mm rolletjes volgens mij. Nog even kijken waar ik die haal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |