SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Ik vind 85 pace en 76 dribbling op een 70-rated silver niet slecht. Die gaat sowieso stijgen na de release. Alleen al omdat hij 5* skills heeft en linkt met Quintero.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik geen eens skills.En die Ortega heeft niet geweldige stats ofzo.
Hij heeft ook een prima schot. iets van 72 shot power en 67 longshots dacht ik. Alleen lage finishingquote:Op woensdag 26 september 2012 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind 85 pace en 76 dribbling op een 70-rated silver niet slecht. Die gaat sowieso stijgen na de release. Alleen al omdat hij 5* skills heeft en linkt met Quintero.
Xboxquote:
op ps3 kan ik nog geen paketten halen met early release. ben benieuwd of het morgen wel met de disc kan.quote:
Klopt. Lijkt me een investeringszekerheidje.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij heeft ook een prima schot. iets van 72 shot power en 67 longshots dacht ik. Alleen lage finishing
Net als mijn Adriano IFquote:Op woensdag 26 september 2012 00:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Lijkt me een investeringszekerheidje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok ik maak wel een 352 dan:quote:Op woensdag 26 september 2012 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind 85 pace en 76 dribbling op een 70-rated silver niet slecht. Die gaat sowieso stijgen na de release. Alleen al omdat hij 5* skills heeft en linkt met Quintero.
Zuidquote:
andre of obafemi?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:30 schreef Der_Rudi het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, gaat nog steeds rap.
Hehe Obafemi?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:30 schreef Der_Rudi het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, gaat nog steeds rap.
Ja Gurbuhquote:Op woensdag 26 september 2012 00:40 schreef Anonymous61 het volgende:
Iemand winst gemaakt met maikon leite ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |