SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Hallon onbekende.. Jou ken ik nog niet..quote:
Zo heel af en toe gooi ik hier een postje met 'hallo!' er in. Vin'k leuk. Maar vorige keer (drie dagen geleden) zei niemand wat terug. En ik deed nog wel de groeten namens heel Friesland.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hallon onbekende.. Jou ken ik nog niet..![]()
Al kan dat best logisch zijn, is al een tijdje geleden dat ik hier gepost heb..
Ik ga me inlezen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nazar komt voor in de Islam...
http://en.wikipedia.org/wiki/Evil_eye#In_Islam
Wij hebben niet zulke goede ervaringen met separatisten...quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo heel af en toe gooi ik hier een postje met 'hallo!' er in. Vin'k leuk. Maar vorige keer (drie dagen geleden) zei niemand wat terug. En ik deed nog wel de groeten namens heel Friesland.
Ik was in alle haast m'n camera vergeten mee te nemenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca, je hebt ons geflasht. Waar blijven de foto's van je eerste bbq genomen met je nieuwe spiegelreflex?
Een keer gedaan. Leek best echt. Vertel later wel het hele verhaal.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:15 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ga me inlezen.![]()
Wat is jullie mening/ ervaring over het oproepen van geesten?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik was in alle haast m'n camera vergeten mee te nemen_
Eh... ik weet niet wat dat zijn... maar hoe dan ook: allemaal een fijne avond verder!quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:18 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wij hebben niet zulke goede ervaringen met separatisten...
Haaaaaaaaaaaaaaaaalllo!!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo heel af en toe gooi ik hier een postje met 'hallo!' er in. Vin'k leuk. Maar vorige keer (drie dagen geleden) zei niemand wat terug. En ik deed nog wel de groeten namens heel Friesland.
Yapma!quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:15 schreef Bilge het volgende:
Wat is jullie mening/ ervaring over het oproepen van geesten?
Heb jij een handicap?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:10 schreef Levolution het volgende:
Die doctoraal
Even gebookmarkt, ga ik ooit lezen als ik Wajong trek ofzo.
Graag.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een keer gedaan. Leek best echt. Vertel later wel het hele verhaal.
Sloeg ook nergens op. Fijne avond.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh... ik weet niet wat dat zijn... maar hoe dan ook: allemaal een fijne avond verder!
Canin cehennemequote:Op dinsdag 25 september 2012 23:26 schreef Bilge het volgende:
Graag.![]()
Ik heb het ook een keer meegemaakt, maar omdat ik toen heel jong was is het wat vervaagd.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:37 schreef xminator het volgende:
Een maand volgens geesten is 3 mensenjaren. Dus dat zou betekenen over circa 9 jaar.
Wat nichtjes uit België beweerden geesten te kunnen oproepen, mijn oom geloofde dat niet (of zou het toch...?) en wilde het testen. Als locatie kozen ze ons huis, omdat hij zijn eigen woning niet voor dit soort praktijken mocht gebruiken van zijn vader. Ik was toen iets van 4 ofzo, en werd naar mijn kamer gestuurd, maar toen ik stiekem meekeek werd ik niet weggestuurd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Canin cehenneme![]()
![]()
Nee ff serioezzzzoe? wat gebeurde er?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
Het is een best kort verhaal trouwens:
'We' gingen geesten oproepen op school in een tussenuur met de hele klas, maar ik weigerde om mee te doen omdat ik er toch niet in geloofde. Na een tijdje begon het glas te bewegen (er zaten maar ongeveer 15 vingers op ofzo), en ik begon ze uit te lachen ('Jaaaaaaaaaaa, hoor'). Toen daagde een klasgenoot mij uit om mee te doen, maar dan alleen - hun zouden dus eerst de geest oproepen, en ik zou mijn vinger er daarna opleggen. Ik stemde toe. En ja hoor, het glas begon te bewegen terwijl alleen mijn vinger erop lag. Best eng. Toen gingen we vragen stellen enzo en telkens zei de geest dat ik over drie maanden zou sterven - wat overigens binnen de kortste keren door de hele school was verspreid en ik opmerkingen/vragen kreeg van random mensen 'Hey, jij bent toch dat meisje dat over drie maanden dood gaat?'
.
Maar we zijn inmiddels een paar jaar verder en ik leef nog steeds.
Bron?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:37 schreef xminator het volgende:
Een maand volgens geesten is 3 mensenjaren. Dus dat zou betekenen over circa 9 jaar.
Omdat ze naast elkaar zaten kunnen ze het glas maar 1 richting opsturen. Ik heb met eigen ogen gezien dat het glas supersnel 8-vormen tekende.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:45 schreef Ayca het volgende:
Ja of die nichtjes bewogen het glas gewoon
Iyi geceler! Xquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:53 schreef Ayca het volgende:
Ach het zal wel, sowieso geloof ik niet in geesten ed.
Iyi geceler, morgen weer 5 uur op.
Slaap zacht, 5 uur? vroegquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:53 schreef Ayca het volgende:
Die nichtjes vertelden ook dat er allerlei risico's kleefden aan het oproepen, zoals een geest met een pesthumeur die je huis onleefbaar maakt, en ze waren ook opgelucht dat ze een vriendelijke geest troffen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tehlikeli isler bunlar, usta. Als je gelovig bent, zou ik er niet te lichtzinnig over doen.
Ben benieuwd hoe lang je dat vol gaat houden. Alkmaar - Rotterdam is zo'n 100 km, toch? En dat (bijna) iedere dag, heen en terug. Veel succes gewenst.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:53 schreef Ayca het volgende:
Patronquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:56 schreef Weissman het volgende:
't gaat over geesten, en uc-harfliler ?
Cig köfte lus je ook niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja...BrrMoet er niks van hebben
Een keer niet gelijk hebben is niet erg schatquote:Op woensdag 26 september 2012 00:04 schreef Bortecinem het volgende:
Waarschijnlijk. :p
Oh en Weissman, gravlax is ook goed, hoor!!11
Insgelijks.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een keer niet gelijk hebben is niet erg schat
Ik eet best vaak sushi, maar ben nooit oranje eitjes tegengekomen.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Er zaten ook van die kleine oranje balletjes omheen. Zouden dat visseneitjes geweest zijn?
Een Adanali die niet van çig köfte houdt.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iewhh, rauw vlees moet ik echt niks van hebben trouwens. Zelfde geldt voor kip.
Dalga gecmeyin, die jongen is al fenerliquote:Op woensdag 26 september 2012 00:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een Turk die geen vis lust_!
quote:Op woensdag 26 september 2012 00:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dalga gecmeyin, die jongen is al fenerli
Je lust geen kip?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iewhh, rauw vlees moet ik echt niks van hebben trouwens. Zelfde geldt voor kip.
Zoiets...quote:Op woensdag 26 september 2012 00:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik eet best vaak sushi, maar ben nooit oranje eitjes tegengekomen.Smaakte het?
[..]
Een Adanali die niet van çig köfte houdt.
Nee, ik lust wel kip, alleen geen rauwe kip.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je lust geen kip?
Ciğ köfte!. Goddelijk.
Rauwe kip is niet echt handig om te etenquote:Op woensdag 26 september 2012 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik lust wel kip, alleen geen rauwe kip.
Je lust helemaal geen vis? Geen kabeljauw (lekkerbek/kibbeling etc.) en ook geen fishfilet van de McD? Of fishdicks? None?quote:
Dat ook nog.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Rauwe kip is niet echt handig om te eten
Twee weken terug gegeten. Een week later proefde ik de hamsi nog steeds.quote:
ik zie je echt als het gehandicapte neefje van de ''turken op fok'' familie. iedereen heeft medelijden met je maar niemand spreekt het uit lijkt t wel.quote:
Nee, daar kan je dan ook salmonella van krijgen.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
#rauwekip #come at me salmonella #yoloquote:Op woensdag 26 september 2012 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope, eet het al circa 14 jaar niet meer!quote:Op woensdag 26 september 2012 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je lust helemaal geen vis? Geen kabeljauw (lekkerbek/kibbeling etc.) en ook geen fishfilet van de McD?
Hamsi niet kunnen waarderenquote:Op woensdag 26 september 2012 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Twee weken terug gegeten. Een week later proefde ik de hamsi nog steeds.Hoe kleiner de vis, hoe harder ze gaan meuren, lijkt het ook wel.
Dude. Wat.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope, eet het al circa 14 jaar niet meer!
Eerst konden ze mij nog omkopen als in je krijgt een playstation spel (60 eypo/120 gulden destijds) als je vandaag een hapje vis mee eet. Dat lukt ze dus ook al niet meer sinds 14 jaar geleden.
quote:Op woensdag 26 september 2012 00:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik zie je echt als het gehandicapte neefje van de ''turken op fok'' familie. iedereen heeft medelijden met je maar niemand spreekt het uit lijkt t wel.
Hij is vroeger aangevallen door Trabzonlu hamsiquote:Op woensdag 26 september 2012 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dude. Wat.
Wáárom? Heeft het een reden?
Kan ik wel, maar net als met knoflook (heerlijk) hou ik niet van de geur achteraf.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hamsi niet kunnen waarderen
Weet niet, vond het stinken/vies uitzien toen ik klein was. Sindsdien niet meer gegeten dus. Mis niks, ben ook gewoon gezond. 365 dagen per jaar alive and kickin!quote:Op woensdag 26 september 2012 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dude. Wat.
Wáárom? Heeft het een reden?
Daarom juist "Wat?!"quote:Op woensdag 26 september 2012 00:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen verhalen (en bijbehorende waarschuwingen) gehoord van je ouders?
quote:Op woensdag 26 september 2012 00:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
#rauwekip #come at me salmonella #yolo
Ik ben van mening dat je het nu - 14 jaar later - alsnog een keertje zou moeten proberen. Gewoon, een tweede kans.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet niet, vond het stinken/vies uitzien toen ik klein was. Sindsdien niet meer gegeten dus. Mis niks, ben ook gewoon gezond. 365 dagen per jaar alive and kickin!
Hamsi is heerlijk. Het smaakt lekker en je kan ze gewoon zo je in je mond gooienquote:Op woensdag 26 september 2012 00:29 schreef Bilge het volgende:
Ik heb nog nooit hamsi gegeten, maar het staat hoog op mijn to-do-list.
quote:Op woensdag 26 september 2012 00:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daarom juist "Wat?!"Geen goeie combi, RIP aan de nabestaanden
Je probeert angstvallig Adana onder het Zuiden te moffelen. Je hoeft je niet te schamen voor je Oosterse afkomst hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
Visss is lekkerrr.
Kijk Bilge, een Adanali - Akdenizli hoort van vis en kebab te houden. Niet van kiro cig kofte.
Zoals haring dus.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hamsi is heerlijk. Het smaakt lekker en je kan ze gewoon zo je in je mond gooien![]()
Is zielug voor die visjes enzo. Als er thuis vis wordt gebakken eet ik gewoon niks de gehele dag.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je het nu - 14 jaar later - alsnog een keertje zou moeten proberen. Gewoon, een tweede kans.
Moet je çipura eten. Hier in Nederland heet het volgens mij goudbrasem. Lijkt net op kip en er zit echt veel vlees aan. De graten zijn vrij dik, dus ook weinig kans om je erin te verstikken. Heerlijk met olijfolie, knoflook en wat verse kruiden erop gesmeerd.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet niet, vond het stinken/vies uitzien toen ik klein was. Sindsdien niet meer gegeten dus. Mis niks, ben ook gewoon gezond. 365 dagen per jaar alive and kickin!
haring in een turken topic is net zoiets als roepen dat turkse pizza die je koopt bij een griek of moker, je liefde voor turkai en turken groter maaktquote:
Meh, enige vissoort wat ik at was tongfilet.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moet je çipura eten. Hier in Nederland heet volgens mij goudbrasem. Lijkt net op kip en er zit echt veel vlees aan. De graten zijn vrij dik, dus ook weinig kans om je erin te verstikken. Heerlijk met olijfolie, knoflook en wat verse kruiden.
quote:Op woensdag 26 september 2012 00:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haring heb ik nog nooit gegeten maar ik heb d'r ook nooit echt trek in gehad. Laat ik dus lekker staan
Te Nederlands voor jullie? Eten jullie ook geen drop en kroket?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
haring in een turken topic is net zoiets als roepen dat turkse pizza die je koopt bij een griek of moker, je liefde voor turkai en turken groter maakt
haring is kosherquote:Op woensdag 26 september 2012 00:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
haring in een turken topic is net zoiets als roepen dat turkse pizza die je koopt bij een griek of moker, je liefde voor turkai en turken groter maakt
Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op woensdag 26 september 2012 00:35 schreef Bilge het volgende:
[..]
Te Nederlands voor je? Eet je ook geen drop en kroket?
Angstvallig?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:31 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je probeert angstvallig Adana onder het Zuiden te moffelen. Je hoeft je niet te schamen voor je Oosterse afkomst hoor.
De Adanalilar die ik ken houden van superhete gerechten, zoals cig kofte.
bir+bir=grote birquote:Op woensdag 26 september 2012 00:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
heeft er niks mee te maken. Jood zijn is onderdanig aan Türk zijn.
Dat vind ik ook! Maar mijn fam is het niet met me eens.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moet je çipura eten. Hier in Nederland heet het volgens mij goudbrasem. Lijkt net op kipen er zit echt veel vlees aan. De graten zijn vrij dik, dus ook weinig kans om je erin te verstikken. Heerlijk met olijfolie, knoflook en wat verse kruiden erop gesmeerd.Is wel van de wat prijzigere vissen though.
Hmm lekier varkensvleeschquote:Op woensdag 26 september 2012 00:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin
Drop eet ik gewoon en kroketten ook. Ik eet zelfs bitterballen
Ik heb Adana even opgezocht, en het blijkt idd centraler te liggen dan ik dacht.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Angstvallig?Adana hoort nou eenmaal bij het Zuiden. Dat is geografisch bepaald. En de Adanalilar die jij kent mogen dan wel van Cig kofte houden, maar dat betekent niet dat het bij Adana hoort.
Oh en ja, wij eten inderdaad veel superhete gerechten. Maar dat heeft niks met oosters zijn te maken. Eerder met temperatuur.
Ik trol maar wat.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin
Drop eet ik gewoon en kroketten ook. Ik eet zelfs bitterballen
Jij begon ditmaal.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is het lot van de Turken om om de zoveel tijd (niet lang) in voedseldiscussies verzeild te geraken.
In drop zit varkensgelatine en in kroketten zit restvlees van het hele dierenrijk verwerkt. Eet smakelijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:35 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Te Nederlands voor jullie? Eten jullie ook geen drop en kroket?
Omdat het een kok is uit Adana kies ik jouw kant.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb Adana even opgezocht, en het blijkt idd centraler te liggen dan ik dacht.![]()
Mijn vaders vriend is een kok uit Adana, en die is gek op cig kofte.
Hoeft niet perse. Je hebt ook helalkroket, gewoon te koop bij Turkse slagers. Drop idem dito.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In drop zit varkensgelatine en in kroketten zit restvlees van het hele dierenrijk gestopt. Eet smakelijk.
Denken dat alleen varkensvlees haram is.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want er zit overal varkensvlees in
Ik maak grapje lan, eet ook wel af en toe bitterballen. Alleen nadat ik heb vastgesteld dat het van rundvlees is. Prefereer liever kaasstengelsquote:Op woensdag 26 september 2012 00:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want er zit overal varkensvlees in
(Kip)satékroket is veel lekkerder.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:43 schreef zarGon het volgende:
Kroket. Eénmaal gegeten, sindsdien niet meer. Jaren geleden gekocht uit nieuwsgierigheid en een hapje van genomen. Voelde alsof ik aan het kauwen was op de zachte hersenen van het dier. Blergh.
Ja, dan kan het.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:43 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hoeft niet perse. Je hebt ook helalkroket, gewoon te koop bij Turkse slagers. Drop idem dito.
Ook opletten over er rundergelatine in zit. In die van Mona dacht ik staat het er niet bijquote:Op woensdag 26 september 2012 00:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik maak grapje lan, eet ook wel af en toe bitterballen. Alleen nadat ik heb vastgesteld dat het van rundvlees is. Prefereer liever kaasstengels
Je hebt verschillende soorten kroketten he! Sommige zitten vol met vleesachtige dingen/blokjes, dat is echt ranzig!quote:Op woensdag 26 september 2012 00:43 schreef zarGon het volgende:
Kroket. Eénmaal gegeten, sindsdien niet meer. Jaren geleden gekocht uit nieuwsgierigheid en een hapje van genomen. Voelde alsof ik aan het kauwen was op de zachte hersenen van het dier. Blergh.
Kroketten weer niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Genoeg kroketten met rundergelatine er in
Saté vind ik te sterk, kan er niet zo van genieten.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:44 schreef Bilge het volgende:
[..]
(Kip)satékroket is veel lekkerder.
Al DNA-test uitgevoerd en vastgesteld dat hij geen koerd is?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn opa is ook gek op cig kofte.Maar hij lijkt dan ook echt op een Koerd.
Conclusie; Borte is een koert, dus een iki.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn opa is ook gek op cig kofte.Maar hij lijkt dan ook echt op een Koerd.
Nee, maar uitgaande van het feit dat mijn vader echt zijn zoon is, kunnen we vaststellen dat hij geen Koerd is.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Al DNA-test uitgevoerd en vastgesteld dat hij geen koerd is?
Je baard trimmenquote:Op woensdag 26 september 2012 00:47 schreef xminator het volgende:
Overigens een serieuze vraag aan de echte Turken met een baard(je), welke baardtrimmer is goed? Daar hebben jullie vast wel ervaring mee..
quote:Op woensdag 26 september 2012 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar uitgaande van het feit dat mijn vader echt zijn zoon is, kunnen we vaststellen dat hij geen Koerd is.
Het gaat erom of jouw vader ook echt jouw vader is.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar uitgaande van het feit dat mijn vader echt zijn zoon is, kunnen we vaststellen dat hij geen Koerd is.
Ik moest even nadenken over die 'iki'.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Conclusie; Borte is een koert, dus een iki.
The plot thickens.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het gaat erom of jouw vader ook echt jouw vader is.
Ja, dat staat al vast.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het gaat erom of jouw vader ook echt jouw vader is.
Verklaar dit dan eens, hmm?!quote:Op woensdag 26 september 2012 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
quote:
ik ben kk skaffa G, skere tijdequote:Op woensdag 26 september 2012 00:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wou om 23:00 gaan slapen.
FOK!
Turken
Scorro jwt
Aightquote:Op woensdag 26 september 2012 00:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik ben kk skaffa G, skere tijde
Chicks diggen mijn baard als die getrimmed is. Vandaar.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je baard trimmen
Eckte mannen groeien gewoon mooie lange mannelijke baard
Dat is volgens genealogisch onderzoek gedaan door een achterneef wiens vrouw een Koerd is. Dus ik weet niet hoe betrouwbaar die info is.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Verklaar dit dan eens, hmm?!
[..]
De remix is ook leuk.quote:
Des te meer kans wij maken. Waarom zo somber?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet iedereen kan dat waarderen.
gew dikke meiden.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat wordt daar precies onder verstaan eigenlijk?
Wat vollere vrouwen.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Busty girlsquote:Op woensdag 26 september 2012 00:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen chicks kunnen hosselen met je swagquote:Op woensdag 26 september 2012 00:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Chicks diggen mijn baard als die getrimmed is. Vandaar.
quote:Op woensdag 26 september 2012 00:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geen chicks kunnen hosselen met je swag
xterminator de metroboi
quote:Op woensdag 26 september 2012 00:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geen chicks kunnen hosselen met je swag
xterminator de metroboi
Wie?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb hem afgewezen nadat hij mij dik noemde, vandaar.
Jij bent visvleeserig?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb hem afgewezen nadat hij mij dik noemde, vandaar.
Volslank.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:56 schreef zarGon het volgende:
3 verschillende antwoorden..
Voller als in met curves of voller als in volslank ()...
http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=balik+etli+kadinquote:Op woensdag 26 september 2012 00:56 schreef zarGon het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volslank.Gewoon een politiek correct woord voor dik dus.
Kijk eens naar de vrouwen die zichzelf volslank of baliketli noemen. : ')quote:Op woensdag 26 september 2012 00:57 schreef Bilge het volgende:
Vlezig maar niet dik. Ook geen surfplank.
http://i.imgur.com/1JaAm.jpgquote:Op woensdag 26 september 2012 00:56 schreef zarGon het volgende:
Offf, wie is dat lan?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/1JaAm.jpg
Baliketi
quote:Op woensdag 26 september 2012 01:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Chick die ik gehosseld heb met m'n swag
beter dan gratenpakhuizen.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:00 schreef Triggershot het volgende:
Zo blijkt maar weer, niets mis met baliketi.
Wat ik me laatst trouwens afvroeg he, zouden we (binnenkort) 2d foto's met 3d-printers kunnen uitprinten? Ik heb ergens nog een tepelfoto liggen.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:02 schreef zarGon het volgende:
Zo, voorbeelden. Plaatjes zeggen meer dan termen die voor iedereen een verschillende betekenis hebben.
quote:Op woensdag 26 september 2012 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lucy Pinder blijkbaar.
Te veel borsten trouwens. Past wel bij haar figuur, dat wel.
quote:Op woensdag 26 september 2012 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
Dit begint echt een mannengesprek te worden. Iyi geceler beyler. X
Je kan een complete vrouw printen, maar je beperkt jezelf met tepels?quote:Op woensdag 26 september 2012 01:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wat ik me laatst trouwens afvroeg he, zouden we (binnenkort) 2d foto's met 3d-printers kunnen uitprinten? Ik heb ergens nog een tepelfoto liggen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb je geholpen, swag is tegenwoordig niet eens meer in bij de bb sletjes.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom zo jelly bro, echt misgunner jij tfu
Jouw tepel.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kan een complete vrouw printen, maar je beperkt jezelf met tepels?
Mannengesprekken vind je helemaal niets aan?quote:Op woensdag 26 september 2012 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
Want?quote:
Niet wanneer het gaat over het uitprinten van elkaars tepels en al.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mannengesprekken vind je helemaal niets aan?
Dat was een compliment.quote:
Ik had het over zG's tepelfoto. Zeg me nou niet dat je die niet in 3d wilt hebben.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet wanneer het gaat over het uitprinten van elkaars tepels en al.En wanneer het aankomt op wat mannen mooi vinden etc kijk ik liever toe vanaf de zijlijn.
Maar im moet sowieso slapen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 01:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijd om te gaanIyi geceler
Wat voor vrouwen vind jij eigenlijk mooi?quote:Op woensdag 26 september 2012 01:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet wanneer het gaat over het uitprinten van elkaars tepels en al.En wanneer het aankomt op wat mannen mooi vinden etc kijk ik liever toe vanaf de zijlijn.
Maar im moet sowieso slapen.
Bij mezelf denk ik toch meer aan :quote:Op woensdag 26 september 2012 01:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat was een compliment.
[..]
Ik had het over zG's tepelfoto. Zeg me nou niet dat je die niet in 3d wilt hebben.
quote:Op woensdag 26 september 2012 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor vrouwen vind jij eigenlijk mooi?
Amaaan, yat kalk, her gün aynı hikaye.
Durf ik niet te zeggen. Ik herinner mij nog een discussie hier tussen mij en een paar mannen (Rookert iig) over wie nou mooi en/of sexy was. Blijkbaar denk ik anders dan jullie.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor vrouwen vind jij eigenlijk mooi?
Amaaan, yat kalk, her gün aynı hikaye.
Heb je nou een extreme smaak of...? Waar moet ik aan denken?quote:Op woensdag 26 september 2012 01:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. Ik herinner mij nog een discussie hier tussen mij en een paar mannen (Rookert iig) over wie nou mooi en/of sexy was. Blijkbaar denk ik anders dan jullie.Sindsdien houd ik wijselijk mijn mond.
Allahin salagiquote:Op woensdag 26 september 2012 01:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. Ik herinner mij nog een discussie hier tussen mij en een paar mannen (Rookert iig) over wie nou mooi en/of sexy was. Blijkbaar denk ik anders dan jullie.Sindsdien houd ik wijselijk mijn mond.
Nee, ik gaf een voorbeeld van een mooie vrouw en toen begonnen jullie metquote:Op woensdag 26 september 2012 01:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je nou een extreme smaak of...? Waar moet ik aan denken?
Kam je je haren met een geladen pistool dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 01:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij mezelf denk ik toch meer aan :
[ afbeelding ]
Hahaha, de eeuwige discussie over mooi en geil.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik gaf een voorbeeld van een mooie vrouw en toen begonnen jullie met
'nee, zij is niet mooi maar sexy'. Ging toen best lang door.
quote:Op woensdag 26 september 2012 01:22 schreef Bilge het volgende:
[..]
Kam je je haren met een geladen pistool dan?
Nee, gewoon teveel haters, vandaar een gun.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:22 schreef Bilge het volgende:
[..]
Kam je je haren met een geladen pistool dan?
quote:Op woensdag 26 september 2012 01:29 schreef zarGon het volgende:
Ik zag het voor me.. Miroğlu is kwaad omdat je scheef keek naar z'n zusje; volgt je naar huis en trapt de deur in. Zijn bloed kookt, hij wil moorden. En net op dat moment trekt hij zijn pistool te voorschijn en begint hij zijn haren te kammen met die pistool.
.
(Mooi gezien, Bilge.)
het verbaast me niet dat je van lolly's houdtquote:Op woensdag 26 september 2012 01:33 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik net in de kast vind
Ja, het was of dat, of een reactie over de kast en jou.quote:
Nog ff 'haydarinna' op de achtergrond en de scene is compleet.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:29 schreef zarGon het volgende:
Ik zag het voor me.. Miroğlu is kwaad omdat je scheef keek naar z'n zusje; volgt je naar huis en trapt de deur in. Zijn bloed kookt, hij wil moorden. En net op dat moment trekt hij zijn pistool te voorschijn en begint hij zijn haren te kammen met dat pistool.
.
(Mooi gezien, Bilge.)
Kast zit vol met genotquote:Op woensdag 26 september 2012 01:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, het was of dat, of een reactie over de kast en jou.
Eet smakelijk. Wat heb je nog meer in die kast?
Jou? Jij? Ja, dat dus.
Hallo!quote:
2 uur enkele reis ja. Niet lang. De laatste week ging ik ook niet naar het eerste college.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang je dat vol gaat houden. Alkmaar - Rotterdam is zo'n 100 km, toch? En dat (bijna) iedere dag, heen en terug. Veel succes gewenst.
Iyi geceler.
Bij mij in de buurtquote:Op woensdag 26 september 2012 09:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
2 uur enkele reis ja. Niet lang. De laatste week ging ik ook niet naar het eerste college.
Maar gelukkig heb vanaf vrijdag een kamer in roffa (21m2)
Gunaydin nieuwe Turk op Fok!quote:Op woensdag 26 september 2012 09:59 schreef expans het volgende:
Good morning folks
*vertoond studie-ontwijkend gedrag
Ik kom uit #42, ben na een verkeerde studiekeuze opnieuw begonnen (lees: bas ontvangen) en ik lurk af en toe op fok als ik me verveel. En ik kom uit 020 jwz.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gunaydin nieuwe Turk op Fok!
Vertel eens wat over jezelf.
Sen kimsin aq ?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:59 schreef expans het volgende:
Good morning folks
*vertoond studie-ontwijkend gedrag
Frank Zane /threadquote:Op woensdag 26 september 2012 11:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca succes!
En jongens, welke mannen vinden jullie eigenlijk knap? Dat vraag ik mij ook wel af.
Dit is een typische turk, get your facts right.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:29 schreef expans het volgende:
Karizmatik = esmer, baard/snor/odun. Echte typische Turken zegmaar.
Ik ga foto's zoeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en Mr. Imirzalioglu ofc.
pornosterquote:Op woensdag 26 september 2012 16:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit is een typische turk, get your facts right.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een nette man werkzaam in de film industrie.
Doen dan!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:34 schreef xminator het volgende:
Bende laatste tijd echt lui aan het worden, veel slapen en weinig doen. Moet ik echt verandering ingaan brengen
huilie.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Al twee dagen achter elkaar dat ik vroeg op moet en laat thuis ben.
True.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze liegt hoor, ze kan niet zonder mij.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze liegt hoor, ze kan niet zonder mij.
Dat is lastig voor mij te oordelen, gezien ik alleen maar via fok kan polsen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik leef alleen wanneer ik op FOK! post inderdaad.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is lastig voor mij te oordelen, gezien ik alleen maar via fok kan polsen.
Dat weet ik. Hij heeft je hard nodig.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG kan ook niet zonder mij.
Ik wantrouw het wel een beetje, wanneer jij er bent is zargon er niet en vice versa...quote:Op woensdag 26 september 2012 22:19 schreef Julis het volgende:
[..]. Ja, da's waar. Hmm, maar ik had eerder ook gepost deze week
.
Zo erg?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hij heeft je hard nodig.
Je hebt het eindelijk door.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik wantrouw het wel een beetje, wanneer jij er bent is zargon er niet en vice versa...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |