Hoezo freeloaden ? derde generatie turken zijn gewoon hier geboren. Of mogen autochtonen na hun studie ook niet meer naar het buitenland. Kortzichtigheid.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:50 schreef Bierpufje het volgende:
Eerst freeloaden en dan daar een hoge positie graaien..
Als een Nederlander het doet is het natuurlijk net zo goed freeloaden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:03 schreef jisba het volgende:
[..]
Hoezo freeloaden ? derde generatie turken zijn gewoon hier geboren. Of mogen autochtonen na hun studie ook niet meer naar het buitenland. Kortzichtigheid.
Wat wil je doen? Ze tegen houden? laat die mensen toch gaan als ze willen. Hoef je geen aandacht aan te besteden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:20 schreef jisba het volgende:
[..]
Waardevoller dan die josti-jeugd die Haren een bezoekje brachten.
Ik wil niemand tegenhouden, ik ben TS niet. ik constateer alleen de oorzaak, verder niks. odakle ti brate ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:21 schreef damirovic het volgende:
[..]
Wat wil je doen? Ze tegen houden? laat die mensen toch gaan als ze willen. Hoef je geen aandacht aan te besteden.
Over 10 jaar hebben Chinezen ook gewoon alle Turkse snackbars overgenomen hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:22 schreef Mineraalwater2 het volgende:
Over pakweg 40/50 jaar zullen de Turken in Nederland voor de helft verminderd zijn..dus geniet nog maar even van de doners en shoarma's
donel kebab!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Over 10 jaar hebben Chinezen ook gewoon alle Turkse snackbars overgenomen hoor.
ja gelijk heb je. neem het niemand kwalijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:24 schreef mymoodfentje het volgende:
Eigen schuld, ik ben ook weg dalijk
wiens eigen schuld is het?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:24 schreef mymoodfentje het volgende:
oh okquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:22 schreef jisba het volgende:
[..]
Ik wil niemand tegenhouden, ik ben TS niet. ik constateer alleen de oorzaak, verder niks. odakle ti brate ?
Ja, houdoe!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:24 schreef mymoodfentje het volgende:
Dat is niet profiteren, we zijn hier nou eenmaal een keer geboren...tweede generatie enzo. Dan kan je moeilijk in je luiers zeggen: papa, mama..ik ga terug!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef SaxoPower het volgende:
Hier lekker studeren op kosten van de overheid en dan weer weg.
Dat vind ik nu ook tuig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |