SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Hallon onbekende.. Jou ken ik nog niet..quote:
Zo heel af en toe gooi ik hier een postje met 'hallo!' er in. Vin'k leuk. Maar vorige keer (drie dagen geleden) zei niemand wat terug. En ik deed nog wel de groeten namens heel Friesland.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hallon onbekende.. Jou ken ik nog niet..![]()
Al kan dat best logisch zijn, is al een tijdje geleden dat ik hier gepost heb..
Ik ga me inlezen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nazar komt voor in de Islam...
http://en.wikipedia.org/wiki/Evil_eye#In_Islam
Wij hebben niet zulke goede ervaringen met separatisten...quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo heel af en toe gooi ik hier een postje met 'hallo!' er in. Vin'k leuk. Maar vorige keer (drie dagen geleden) zei niemand wat terug. En ik deed nog wel de groeten namens heel Friesland.
Ik was in alle haast m'n camera vergeten mee te nemenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca, je hebt ons geflasht. Waar blijven de foto's van je eerste bbq genomen met je nieuwe spiegelreflex?
Een keer gedaan. Leek best echt. Vertel later wel het hele verhaal.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:15 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ga me inlezen.![]()
Wat is jullie mening/ ervaring over het oproepen van geesten?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik was in alle haast m'n camera vergeten mee te nemen_
Eh... ik weet niet wat dat zijn... maar hoe dan ook: allemaal een fijne avond verder!quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:18 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wij hebben niet zulke goede ervaringen met separatisten...
Haaaaaaaaaaaaaaaaalllo!!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo heel af en toe gooi ik hier een postje met 'hallo!' er in. Vin'k leuk. Maar vorige keer (drie dagen geleden) zei niemand wat terug. En ik deed nog wel de groeten namens heel Friesland.
Yapma!quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:15 schreef Bilge het volgende:
Wat is jullie mening/ ervaring over het oproepen van geesten?
Heb jij een handicap?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:10 schreef Levolution het volgende:
Die doctoraal
Even gebookmarkt, ga ik ooit lezen als ik Wajong trek ofzo.
Graag.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een keer gedaan. Leek best echt. Vertel later wel het hele verhaal.
Sloeg ook nergens op. Fijne avond.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh... ik weet niet wat dat zijn... maar hoe dan ook: allemaal een fijne avond verder!
Canin cehennemequote:Op dinsdag 25 september 2012 23:26 schreef Bilge het volgende:
Graag.![]()
Ik heb het ook een keer meegemaakt, maar omdat ik toen heel jong was is het wat vervaagd.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:37 schreef xminator het volgende:
Een maand volgens geesten is 3 mensenjaren. Dus dat zou betekenen over circa 9 jaar.
Wat nichtjes uit België beweerden geesten te kunnen oproepen, mijn oom geloofde dat niet (of zou het toch...?) en wilde het testen. Als locatie kozen ze ons huis, omdat hij zijn eigen woning niet voor dit soort praktijken mocht gebruiken van zijn vader. Ik was toen iets van 4 ofzo, en werd naar mijn kamer gestuurd, maar toen ik stiekem meekeek werd ik niet weggestuurd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Canin cehenneme![]()
![]()
Nee ff serioezzzzoe? wat gebeurde er?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
Het is een best kort verhaal trouwens:
'We' gingen geesten oproepen op school in een tussenuur met de hele klas, maar ik weigerde om mee te doen omdat ik er toch niet in geloofde. Na een tijdje begon het glas te bewegen (er zaten maar ongeveer 15 vingers op ofzo), en ik begon ze uit te lachen ('Jaaaaaaaaaaa, hoor'). Toen daagde een klasgenoot mij uit om mee te doen, maar dan alleen - hun zouden dus eerst de geest oproepen, en ik zou mijn vinger er daarna opleggen. Ik stemde toe. En ja hoor, het glas begon te bewegen terwijl alleen mijn vinger erop lag. Best eng. Toen gingen we vragen stellen enzo en telkens zei de geest dat ik over drie maanden zou sterven - wat overigens binnen de kortste keren door de hele school was verspreid en ik opmerkingen/vragen kreeg van random mensen 'Hey, jij bent toch dat meisje dat over drie maanden dood gaat?'
.
Maar we zijn inmiddels een paar jaar verder en ik leef nog steeds.
Bron?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:37 schreef xminator het volgende:
Een maand volgens geesten is 3 mensenjaren. Dus dat zou betekenen over circa 9 jaar.
Omdat ze naast elkaar zaten kunnen ze het glas maar 1 richting opsturen. Ik heb met eigen ogen gezien dat het glas supersnel 8-vormen tekende.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:45 schreef Ayca het volgende:
Ja of die nichtjes bewogen het glas gewoon
Iyi geceler! Xquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:53 schreef Ayca het volgende:
Ach het zal wel, sowieso geloof ik niet in geesten ed.
Iyi geceler, morgen weer 5 uur op.
Slaap zacht, 5 uur? vroegquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:53 schreef Ayca het volgende:
Die nichtjes vertelden ook dat er allerlei risico's kleefden aan het oproepen, zoals een geest met een pesthumeur die je huis onleefbaar maakt, en ze waren ook opgelucht dat ze een vriendelijke geest troffen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tehlikeli isler bunlar, usta. Als je gelovig bent, zou ik er niet te lichtzinnig over doen.
Ben benieuwd hoe lang je dat vol gaat houden. Alkmaar - Rotterdam is zo'n 100 km, toch? En dat (bijna) iedere dag, heen en terug. Veel succes gewenst.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:53 schreef Ayca het volgende:
Patronquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:56 schreef Weissman het volgende:
't gaat over geesten, en uc-harfliler ?
Cig köfte lus je ook niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja...BrrMoet er niks van hebben
Een keer niet gelijk hebben is niet erg schatquote:Op woensdag 26 september 2012 00:04 schreef Bortecinem het volgende:
Waarschijnlijk. :p
Oh en Weissman, gravlax is ook goed, hoor!!11
Insgelijks.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een keer niet gelijk hebben is niet erg schat
Ik eet best vaak sushi, maar ben nooit oranje eitjes tegengekomen.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Er zaten ook van die kleine oranje balletjes omheen. Zouden dat visseneitjes geweest zijn?
Een Adanali die niet van çig köfte houdt.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iewhh, rauw vlees moet ik echt niks van hebben trouwens. Zelfde geldt voor kip.
Dalga gecmeyin, die jongen is al fenerliquote:Op woensdag 26 september 2012 00:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een Turk die geen vis lust_!
quote:Op woensdag 26 september 2012 00:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dalga gecmeyin, die jongen is al fenerli
Je lust geen kip?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iewhh, rauw vlees moet ik echt niks van hebben trouwens. Zelfde geldt voor kip.
Zoiets...quote:Op woensdag 26 september 2012 00:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik eet best vaak sushi, maar ben nooit oranje eitjes tegengekomen.Smaakte het?
[..]
Een Adanali die niet van çig köfte houdt.
Nee, ik lust wel kip, alleen geen rauwe kip.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je lust geen kip?
Ciğ köfte!. Goddelijk.
Rauwe kip is niet echt handig om te etenquote:Op woensdag 26 september 2012 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik lust wel kip, alleen geen rauwe kip.
Je lust helemaal geen vis? Geen kabeljauw (lekkerbek/kibbeling etc.) en ook geen fishfilet van de McD? Of fishdicks? None?quote:
Dat ook nog.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Rauwe kip is niet echt handig om te eten
Twee weken terug gegeten. Een week later proefde ik de hamsi nog steeds.quote:
ik zie je echt als het gehandicapte neefje van de ''turken op fok'' familie. iedereen heeft medelijden met je maar niemand spreekt het uit lijkt t wel.quote:
Nee, daar kan je dan ook salmonella van krijgen.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
#rauwekip #come at me salmonella #yoloquote:Op woensdag 26 september 2012 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope, eet het al circa 14 jaar niet meer!quote:Op woensdag 26 september 2012 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je lust helemaal geen vis? Geen kabeljauw (lekkerbek/kibbeling etc.) en ook geen fishfilet van de McD?
Hamsi niet kunnen waarderenquote:Op woensdag 26 september 2012 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Twee weken terug gegeten. Een week later proefde ik de hamsi nog steeds.Hoe kleiner de vis, hoe harder ze gaan meuren, lijkt het ook wel.
Dude. Wat.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope, eet het al circa 14 jaar niet meer!
Eerst konden ze mij nog omkopen als in je krijgt een playstation spel (60 eypo/120 gulden destijds) als je vandaag een hapje vis mee eet. Dat lukt ze dus ook al niet meer sinds 14 jaar geleden.
quote:Op woensdag 26 september 2012 00:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik zie je echt als het gehandicapte neefje van de ''turken op fok'' familie. iedereen heeft medelijden met je maar niemand spreekt het uit lijkt t wel.
Hij is vroeger aangevallen door Trabzonlu hamsiquote:Op woensdag 26 september 2012 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dude. Wat.
Wáárom? Heeft het een reden?
Kan ik wel, maar net als met knoflook (heerlijk) hou ik niet van de geur achteraf.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hamsi niet kunnen waarderen
Weet niet, vond het stinken/vies uitzien toen ik klein was. Sindsdien niet meer gegeten dus. Mis niks, ben ook gewoon gezond. 365 dagen per jaar alive and kickin!quote:Op woensdag 26 september 2012 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dude. Wat.
Wáárom? Heeft het een reden?
Daarom juist "Wat?!"quote:Op woensdag 26 september 2012 00:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen verhalen (en bijbehorende waarschuwingen) gehoord van je ouders?
quote:Op woensdag 26 september 2012 00:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
#rauwekip #come at me salmonella #yolo
Ik ben van mening dat je het nu - 14 jaar later - alsnog een keertje zou moeten proberen. Gewoon, een tweede kans.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet niet, vond het stinken/vies uitzien toen ik klein was. Sindsdien niet meer gegeten dus. Mis niks, ben ook gewoon gezond. 365 dagen per jaar alive and kickin!
Hamsi is heerlijk. Het smaakt lekker en je kan ze gewoon zo je in je mond gooienquote:Op woensdag 26 september 2012 00:29 schreef Bilge het volgende:
Ik heb nog nooit hamsi gegeten, maar het staat hoog op mijn to-do-list.
quote:Op woensdag 26 september 2012 00:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daarom juist "Wat?!"Geen goeie combi, RIP aan de nabestaanden
Je probeert angstvallig Adana onder het Zuiden te moffelen. Je hoeft je niet te schamen voor je Oosterse afkomst hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
Visss is lekkerrr.
Kijk Bilge, een Adanali - Akdenizli hoort van vis en kebab te houden. Niet van kiro cig kofte.
Zoals haring dus.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hamsi is heerlijk. Het smaakt lekker en je kan ze gewoon zo je in je mond gooien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |