quote:
Truequote:Op dinsdag 25 september 2012 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat het 's nachts niet superwarm is ... Dan kan ik echt niet slapen.
zeer zekerquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
CAAAAAAAAAAAAN YOU FEEEEEL THE LOOOOVE TONIIIIIIIIIIIGHT
Even luisteren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en deze!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Even luisteren.Ik was vroeger verliefd op dat liedje. Ik heb die film ook 100x gezien.
Ik heb de filmn nooit gezien, maar wel een tof nummer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Even luisteren.Ik was vroeger verliefd op dat liedje. Ik heb die film ook 100x gezien.
Dat wordt de volgende.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en deze!!
*snottert spontaan een zakdoekje vol*
Jij hebt The Lion King nooit gezien?!quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de filmn nooit gezien, maar wel een tof nummer.
kom je ze alle 200 ook brengenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Allemeorgasmesmaggies 200200 Kusjes voor jullie
![]()
x200
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
x200
Knetterquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
x200
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt The Lion King nooit gezien?!
Omdat we pas een video kregen toen ik 12, 13 was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!!
ja dat is wel ernstig jjh, waarom niet
* Fera koopt een DVD voor JJHquote:
ga me eens heeeeeeeeeeeeeeeeel gauw kijken dan.. dat soort dingen MOET je gewoon zien en als je t hebt gemist in je jeugd, meot je de jeugd inhalenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat we pas een video kregen toen ik 12, 13 was.
gieten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee als je gieten had wel
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Autocorrect tieten bedoel ik
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga me eens heeeeeeeeeeeeeeeeel gauw kijken dan.. dat soort dingen MOET je gewoon zien en als je t hebt gemist in je jeugd, meot je de jeugd inhalen
zelfs ik heb die gezienquote:
neeheeeee.. maar je moet het wel inhalenquote:
als je gieten hebt Doe ik t ook hoorquote:
autocorrectquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Autocorrect tieten bedoel ik
Dat heb ik wel ingehaald.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neeheeeee.. maar je moet het wel inhalen
net als sommige mensen met shoarma die dat thuis nooit kregen
ik had wel een gietijzeren gieter telt dat ook?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je gieten hebt Doe ik t ook hoor
ikook hoor, maar het heeft even geduurdquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik wel ingehaald.
Maar dan ga ik hem wel een keertje kijken.
Oh noez ... Ik heb zoveel gehuild toen Simba zijn vader probeerde wakker te maken en aan zijn oor trok.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
"long live the king"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ben je ook.. dit is niet het Eerste waarin je achterloopt filmwize. HP niet, lotr niet potc nietquote:
stil nouquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh noez ... Ik heb zoveel gehuild toen Simba zijn vader probeerde wakker te maken en aan zijn oor trok.
Altijd precies dat moment dat me liet janken ... Als ik er aan denk moet ik weer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stil nou
maar idd!!!!!!!!
Nee had...quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had wel een gietijzeren gieter telt dat ook?
hp en lotr vind ik ook gewoon niet leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben je ook.. dit is niet het Eerste waarin je achterloopt filmwize. HP niet, lotr niet potc niet
HP heb ik ook nog geen deel van gezienquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben je ook.. dit is niet het Eerste waarin je achterloopt filmwize. HP niet, lotr niet potc niet
ik ook hoor.. als een klein kind, zo jankenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd precies dat moment dat me liet janken ... Als ik er aan denk moet ik weer.Mijn eerste hond is vernoemd naar Nala.
ik haal em wel op bij mijn oudersquote:
oh dat vind ik wel weer tofquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
hp en lotr vind ik ook gewoon niet leuk.
Ik jank nog steeds bij zielige films, vooral met dieren erin.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook hoor.. als een klein kind, zo janken
awww dat is wel schattig![]()
zegt me zo gauw ff niks nee.. doe s plaatje?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik jank nog steeds bij zielige films, vooral met dieren erin.
Ooit Haichi gezien?
Ik ben niet zo into dat fantasy gebeuren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh dat vind ik wel weer tof.. ik hou wel van dat soort films
Trusten Vin.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga slapen lieve mensen![]()
Have a good evening.
samen marathon kijkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh dat vind ik wel weer tof.. ik hou wel van dat soort films
slaap lekker manquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga slapen lieve mensen![]()
Have a good evening.
geen Kusjes voor Jouquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
HP heb ik ook nog geen deel van gezien
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zegt me zo gauw ff niks nee.. doe s plaatje?
ff brb btw
Hier was het op zich wel redelijk weer vandaag.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Trusyen
Ik zal proberen wat zon naar jullie te sturen
das toch over die hond en dan gaat de eigenaar dood en dan gaat die hond iedere dag naar de metro om daar op zijn baas te wachten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waargebeurd verhaal in Japan trouwens.
En Richard Gere
Marathon. Ik doe wel mee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:19 schreef Giertje het volgende:
ik ga binnenkort wel een keer alle delen van HP kijken
ben benieuwd
Ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
das toch over die hond en dan gaat de eigenaar dood en dan gaat die hond iedere dag naar de metro het treinstation om daar op zijn baas te wachten?
Moet je maar net een man met smaak hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:21 schreef JJH het volgende:
Promootje op TLC voor een show waarin de man voor 6 ruggen een compleet nieuwe garderobe voor zijn vrouw mag gaan shoppen.
Ik wil dat!
mij bestquote:
dat is wel zo zielig maar tegelijkertijd zo mooi hoe trouw een huisdier kan zijnquote:
Ik heb dat wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je maar net een man met smaak hebben.
Ja, echt superlief. Ik zat echt keihard te snotteren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
mij best
[..]
dat is wel zo zielig maar tegelijkertijd zo mooi hoe trouw een huisdier kan zijn
doet me denken aan de hond van mijn opaquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, echt superlief. Ik zat echt keihard te snotteren.
Mijn hond zou me helemaal van top tot teen aflebberen ... Dat doet hij nu al. Vervolgens zou hij wel bij me gaan liggen tot dat ik koud ben, denk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik denk dat mijn kat mij zou opeten als ik doodga
Dat soort dingen zijn wel heel bijzonder.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
doet me denken aan de hond van mijn opa
toen mijn opa overleed was die hond ook snel dood gegaan
hij at niet meer dronk niet meer niks
was echt wel zielig ik was toen nog klein maar ik weet het nog goed
ik denk ook wel zoiets van m'n kat hoor btw.. ergens denk ik dat ze t heel zwaar gaat krijgen danquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn hond zou me helemaal van top tot teen aflebberen ... Dat doet hij nu al. Vervolgens zou hij wel bij me gaan liggen tot dat ik koud ben, denk ik.
"Waar is Perry?" "quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik huil nooit bij films, nooit gedaan ook.. al huil ik nu wel soms om tekenfilms maar das hormonen
wel een keer een brokje in mijn keel maar janken nee niet echtquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik huil nooit bij films, nooit gedaan ook.. al huil ik nu wel soms om tekenfilms maar das hormonen
Katten zijn wel heel sterk, sterker als honden daarin. Komt ook omdat katten van nature solitaire dieren zijn en honden echte roedeldieren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik denk ook wel zoiets van m'n kat hoor btw.. ergens denk ik dat ze t heel zwaar gaat krijgen dan
^quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Katten zijn wel heel sterk, sterker als honden daarin. Komt ook omdat katten van nature solitaire dieren zijn en honden echte roedeldieren.
had ik wel.. tot m'n huidige kat, that is..mgoed, ook verdomd veel mee meegemaaktquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:28 schreef Giertje het volgende:
en toch heb ik meer met honden dan met katten eigenlijk
Ik zie. Sorry.quote:
dat schept wel een band jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
had ik wel.. tot m'n huidige kat, that is..mgoed, ook verdomd veel mee meegemaakt
Trusten Fera.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie. Sorry.
Ik ga trouwens naar bed iedereen. Lekker schlafen en morgen maar nuttig zien te besteden.
Good night everyone!![]()
slaap lekker feraquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie. Sorry.
Ik ga trouwens naar bed iedereen. Lekker schlafen en morgen maar nuttig zien te besteden.
zwanger worden helptquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
wel een keer een brokje in mijn keel maar janken nee niet echt
dat is wel mooi aan honden iddquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat schept wel een band ja
ik mis de honden van mijn ouders soms wel hoor zulke leuke beesten altijd als ik daar kom helemaal blij springen enzo geweldig
slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie. Sorry.
uuh ja hoe raad je dat zo?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is wel mooi aan honden idd![]()
ben je trouwens een burzum fan?
ooow ja das waar ookquote:
heheh ik kijk zo af en toe wel eens naar ondertitels enzulksquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow ja das waar ook
niet verwacht dat iemand dat zou opvallen
mja ik heb bijna albums hier in de kastquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heheh ik kijk zo af en toe wel eens naar ondertitels enzulks
burzum is wel tof af en toe (ben geen megafan, maar kan het wel waarderen mits juiste mood)
good, goodquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik heb bijna albums hier in de kast
ik luister sowieso geregeld black metal
maar ook britrock enzo
ik hou er een vrije brede smaak op na
hollandstalige muziek vind ik walgelijk en power metal ben ik ook niet echt kapot van maar goed daar moet ik me wat meer voor open stellenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
good, good
ik ook wel..kan bijna alle genres wel waarderen.. hier en daar een uitzondering natuurlijk
hollandstalig, r&b/hiphop (met een paar uitzonderingen die ik wel leuk vind tho) en hardcore.. hoef je niet mee aan te komenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
hollandstalige muziek vind ik walgelijk en power metal ben ik ook niet echt kapot van maar goed daar moet ik me wat meer voor open stellen
want ik heb nogal wat vrienden die power metal luisteren
ik heb de tijdquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hollandstalig, r&b/hiphop (met een paar uitzonderingen die ik wel leuk vind tho) en hardcore.. hoef je niet mee aan te komen
maar ff bezig hoor :$
ik kan het echt niet aan.. word er heel naar van inm'n hoofdquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb de tijd
hiphop indd sommige
en hardcore vind ik ook wel lekker ben laatst nog naar ground zero geweest
was een mooi feestje weer
dat heb ik ook wel met sommige bandjesquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan het echt niet aan.. word er heel naar van inm'n hoofd
goedenavondquote:
ik wou even Hoi tegen je zeggen...quote:
28quote:
ben jij ouder dan mijquote:
en dan met knijpkaas vulling? ik ken lui die zweren erbijquote:
ah okquote:
velen zullen t me ook niet geven hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben jij ouder dan mijohmhygozz didnt know that..
kom er aan met m'n gare hoofdquote:
Huh hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben jij ouder dan mijohmhygozz didnt know that..
nu ben ik wel benieuwd hoe jij eruit ziet als mensen je jonger inschattenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ah ok
[..]
velen zullen t me ook niet geven hoor
oh ik zal je wel geven hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ah ok
[..]
velen zullen t me ook niet geven hoor
Best wel heel erg lekker, maar helaas, niet voor kerelsquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
nu ben ik wel benieuwd hoe jij eruit ziet als mensen je jonger inschatten
ja nou en?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Best wel heel erg lekker, maar helaas, niet voor kerels
dat werd ik altijd al, maar 24quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:50 schreef JJH het volgende:
Ik word tegenwoordig echt vaak ouder geschat.
nu maak je me wel heel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou en? Dat was een van de grootste teleurstellingen in mijn leven hoor
ook niet autometatisch voor alle vrouwen heur..quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Best wel heel erg lekker, maar helaas, niet voor kerels
Ik werd trouwens altijd al wel ouder geschat, lang zijn helpt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat werd ik altijd al, maar 24
Komt door de bakkebaarden
Ik ben sinds mijn 14de alleen maar ouder geschat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:50 schreef JJH het volgende:
Ik word tegenwoordig echt vaak ouder geschat.
Dat ene jaartje valt ook nog wel mee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben sinds mijn 14de alleen maar ouder geschat.
Op een man na, die dacht dat ik 17 was terwijl ik 18 ben.
JA. Van zo'n ding, zo'n tube.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
en dan met knijpkaas vulling? ik ken lui die zweren erbij
dat ja heb me er nooit aan gewaagd eigenlijkquote:
quote:
affreuze meneertjes u_uquote:
Heeft alleen maar voordelen, ik hoef denk ik minder vaak mijn ID te trekken bij de supermarkt. Ik ben nog nooit geweigerd bij een club. En ik kan nog steeds tegen goededoelenverkopers zeggen dat ik 17 ben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ene jaartje valt ook nog wel mee.
waar is dat van dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nowwww the time has come, we are forsaaaaaaken this tiiiime
Totdat je straks 18 word.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft alleen maar voordelen, ik hoef denk ik minder vaak mijn ID te trekken bij de supermarkt. Ik ben nog nooit geweigerd bij een club. En ik kan nog steeds tegen goededoelenverkopers zeggen dat ik 17 ben.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
affreuze meneertjes u_u
Within Temptation - Forsakenquote:
Ik blijft tot mijn 35ste zeggen dat ik 17 ben hoor. Alleen dan haken ze meteen af.quote:
ooow maar das niet slechtquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Within Temptation - Forsaken
Just like nanny Fine.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik blijft tot mijn 35ste zeggen dat ik 17 ben hoor. Alleen dan haken ze meteen af.
Net een zogenaamde monsterburger gehadquote:Op woensdag 26 september 2012 00:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij pizza hoort uiteraard bier
woon jij in monster?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Net een zogenaamde monsterburger gehad
Beroemde burger hier uit de buurt
quote:
picsquote:Op woensdag 26 september 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Over The Nanny gesproken, dat kleine meisje is behoorlijk opgegroeid.
Hell yeah.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Over The Nanny gesproken, dat kleine meisje is behoorlijk opgegroeid.
dat dusquote:
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ff kijkenquote:
Grolsch.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Hertog Jan of Jupiler bier in huis halen?
HJquote:Op woensdag 26 september 2012 00:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Hertog Jan of Jupiler bier in huis halen?
Dm ze danquote:Op woensdag 26 september 2012 00:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Die zijn dermate expliciet dat ze banwaardig zijn.
Hallonquote:Op woensdag 26 september 2012 00:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ff kijken
hoi trouwens
quote:
Maar Juup is wel lekker, en zo vaak komt die niet in de bonusquote:
ken je dit dan ook?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ff kijken
hoi trouwens
titel zegt me niks iig.. zo ff kijkenquote:
juup vind ik voor af en toe wel goed te doenquote:Op woensdag 26 september 2012 00:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar Juup is wel lekker, en zo vaak komt die niet in de bonus
het is lomp en hard vooral heb ze live gezien was 3 dagen doof na afloopquote:Op woensdag 26 september 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
titel zegt me niks iig.. zo ff kijken
Juup hebben we hier gewoon van de tap bij bepaalde kroegen.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar Juup is wel lekker, en zo vaak komt die niet in de bonus
goed dat je t ff zegt, dan zet ik m niet al te hardquote:Op woensdag 26 september 2012 00:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
het is lomp en hard vooral heb ze live gezien was 3 dagen doof na afloop
quote:Op woensdag 26 september 2012 00:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dat meisjePic kan nog net toch?
Ik wil weer terug naar belgië, Juup op de tap en la chouffequote:Op woensdag 26 september 2012 00:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Juup hebben we hier gewoon van de tap bij bepaalde kroegen.
Ja heb ergens wel en geen zin. Ben moe, maar morgen weer druk. Geen ziiiiin!quote:
la chouffe is echt lekkerquote:Op woensdag 26 september 2012 00:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil weer terug naar belgië, Juup op de tap en la chouffe
Ik wihil niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga plat dan, kom ik je een nachtzoentje brengen.
beter dan mijn schemaquote:Op woensdag 26 september 2012 00:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja heb ergens wel en geen zin. Ben moe, maar morgen weer druk. Geen ziiiiin!
Deze man weetquote:Op woensdag 26 september 2012 00:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
la chouffe is echt lekker
binnenkort maar weer eens halen
begrijpelijk.. ik heb ook geen zin in morgenquote:Op woensdag 26 september 2012 00:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja heb ergens wel en geen zin. Ben moe, maar morgen weer druk. Geen ziiiiin!
Muwah oke, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
beter dan mijn schema
Morgenochtend studeren, en in de middag komt mijn ex
Ze wou serieus gaan pratenquote:Op woensdag 26 september 2012 00:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Muwah oke, je hebt gelijk.Wat is er met de ex?
ikke wel was een van de eerste biertjes die ik leerde drinken vond het gelijk al erg lekkerquote:
Ik vind Orval ook altijd erg lekkerquote:Op woensdag 26 september 2012 00:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ikke wel was een van de eerste biertjes die ik leerde drinken vond het gelijk al erg lekker
Klopt heel ergquote:Op woensdag 26 september 2012 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
recalcitrant typetje eh, die tamme asser
ik kon niet geloven dat een vrouw zulke geluiden kon producerenquote:Op woensdag 26 september 2012 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik krijg m'n zin niet, dat ben ik niet gewend :$quote:
jawel hequote:
ik dacht al, heb je t nou over tamme asserquote:Op woensdag 26 september 2012 00:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kon niet geloven dat een vrouw zulke geluiden kon produceren
Huuu. Vandaag gewerkt, morgen werken en overmorgen werken. Ik WIL niet meer!quote:Op woensdag 26 september 2012 00:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
begrijpelijk.. ik heb ook geen zin in morgen
ikke wel tijdje van fok weg geweest nu weer terugquote:
nee nee ik las verkeerdquote:Op woensdag 26 september 2012 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik dacht al, heb je t nou over tamme asser
Ghehehequote:Op woensdag 26 september 2012 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik krijg m'n zin niet, dat ben ik niet gewend :$
Jij dan.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 00:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ikke wel tijdje van fok weg geweest nu weer terug
mag ook wel met die goddeloze tijdenquote:Op woensdag 26 september 2012 00:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Huuu. Vandaag gewerkt, morgen werken en overmorgen werken. Ik WIL niet meer!Need a vacation. En dat al na 2 weken werken.
Gelukkig noem je geen namen.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:11 schreef Grijsbaard het volgende:
Iemand vindt me gemeen.. Knetter..
En jij ook?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze wou serieus gaan praten![]()
dank jequote:
Wat?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kon niet geloven dat een vrouw zulke geluiden kon produceren
quote:Op woensdag 26 september 2012 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik krijg m'n zin niet, dat ben ik niet gewend :$
Nee, maar ik kon mijn nieuwsgierige kant niet negerenquote:
Je bent niets gewend, mag ik dat zeggen?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Huuu. Vandaag gewerkt, morgen werken en overmorgen werken. Ik WIL niet meer!Need a vacation. En dat al na 2 weken werken.
quote:Op woensdag 26 september 2012 00:12 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
oeps.. Ik bedoel dat ik er knettergek van word...
drukdrukdruk maar verder gaat het z'n gangetjequote:Op woensdag 26 september 2012 00:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
dank je
hoe is het met jou dan?
verkeerd gequote ><quote:
mooiquote:Op woensdag 26 september 2012 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
drukdrukdruk maar verder gaat het z'n gangetje
Mooi!quote:
Mweh, kan heel makkelijk. Heb een 0 uren contract, maar dan dus ook geen geld.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag ook wel met die goddeloze tijden.. EIS EEN VAKANTIE
Moet ik je dan nog in komen stoppen?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooi!Toch maar zo gaan chillen in bed.
nee was een beetje aan het rondzwerven op fok en toen kwam ik hier terechtquote:
Soms is dat logisch ja. Ik ben iig helemaal klaar met exen.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar ik kon mijn nieuwsgierige kant niet negeren
Eerst dagen opbouwen dus.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mweh, kan heel makkelijk. Heb een 0 uren contract, maar dan dus ook geen geld.
Ik heb ze niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Soms is dat logisch ja. Ik ben iig helemaal klaar met exen.
same here.. maar moet t wel ff vantevoren aangeven zodat ze vervanging kunnen regelenquote:Op woensdag 26 september 2012 00:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mweh, kan heel makkelijk. Heb een 0 uren contract, maar dan dus ook geen geld.
Ik wil haar ook zeker niet terug, maar ben gewoon benieuwd wat ze te zeggen heeftquote:Op woensdag 26 september 2012 00:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Soms is dat logisch ja. Ik ben iig helemaal klaar met exen.
ik weet niet eens meer hoe ik hier belandde..... volgens mij vond ik een KSC-er een keer zo stil en keek ik in de posthistoryquote:Op woensdag 26 september 2012 00:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee was een beetje aan het rondzwerven op fok en toen kwam ik hier terecht
Ja dat mag je zeggen. Ik ben student he.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Je bent niets gewend, mag ik dat zeggen?
Leer mij wat ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal je nog wel ff leren
ik kom sowieso niet veel meer in ksc eigenlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet niet eens meer hoe ik hier belandde..... volgens mij vond ik een KSC-er een keer zo stil en keek ik in de posthistory
quote:
heb het een tijd ook gehad dat gevoel, nu vaak weer ouderwets gezelligquote:Op woensdag 26 september 2012 00:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kom sowieso niet veel meer in ksc eigenlijk
voel me er niet meer thuis
Dat is wel even een omslag.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat mag je zeggen. Ik ben student he.Ik werk nu voor twee man omdat mijn vriend geen baan heeft. Kortom, ik stond hiervoor altijd rond een uur of 9/10 op en nu opeens 3 keer per week om 6 uur. Dat is nogal wennen en daarnaast doe ik nog ander werk en reis ik veel. Dus het is even een moeilijke periode en ik vind dat ik een diehard ben.
Mag, maar denk dat mijn vriend dan erg jaloers wordt.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet ik je dan nog in komen stoppen?
Dat is pas recalcitrant.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil haar ook zeker niet terug, maar ben gewoon benieuwd wat ze te zeggen heeft
Ik doe het wel even stiekem, langs je regenpijp omhoog ninja-en enzo.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mag, maar denk dat mijn vriend dan erg jaloers wordt.
ik wacht nog op een uitleg dametjequote:
google bood mij ook de oplossingquote:Op woensdag 26 september 2012 00:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wacht nog op een uitleg dametje*trekt aan je haar*
misschien kom ik er ooit nog wel een keer weer hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb het een tijd ook gehad dat gevoel, nu vaak weer ouderwets gezellig
Mjaah. Ik dus wel. Wilde verder studeren, maar kon niet en toen wilde ik een paar uur per week werken plus vrijwilligerswerk. Maar toen kon ik hier blijven werken, maar is fysiek heul zwaar werk. Wordt wel goed betaald, maar het is giga anders dan wat ik gewend ben.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel even een omslag.
Ik werk al een jaar of vijf gewoon 36 uur en het laatste jaar 40 uur in de week, en dat gaat me lekker af. Maar ik weet ook niet beter.
ik weet wat recalcitrant is hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 00:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
google bood mij ook de oplossing
NINJA POESquote:Op woensdag 26 september 2012 00:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe het wel even stiekem, langs je regenpijp omhoog ninja-en enzo.
Welke uitleg?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wacht nog op een uitleg dametje*trekt aan je haar*
Het is die omslag even inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mjaah. Ik dus wel. Wilde verder studeren, maar kon niet en toen wilde ik een paar uur per week werken plus vrijwilligerswerk. Maar toen kon ik hier blijven werken, maar is fysiek heul zwaar werk. Wordt wel goed betaald, maar het is giga anders dan wat ik gewend ben.
ik moest echt effe googlenquote:Op woensdag 26 september 2012 00:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik weet wat recalcitrant is hoor.. maar.. maar..
doe niet alsof je dat niet weet, recalcitrant trutjequote:Op woensdag 26 september 2012 00:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Welke uitleg?Huuu, kort geheugen.
whehehee zo leer je nog eens watquote:
Don't think I can do that. Werk nu 40 uur per week plus veul andere dingen dusjah.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is die omslag even inderdaad.
Ik ging van een luizenschoolleventje waar ik geen klap voor deed, en 20u albert heijn in de week naar werkweken van 70 uur. Dat heb ik een half jaar volgehouden.
OH, solly.quote:
Jij bent een gekko.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe niet alsof je dat niet weet, recalcitrant trutje
Zeker weten? Incluis naaldhakken, messen en pepperspray?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké. Volgende week. You and me.
dus.. dus.. ik heb schubben......... ok.. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee okquote:
Helemaal goed.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeker weten? Incluis naaldhakken, messen en pepperspray?![]()
Hmm, nee dat klopt niet helemaal. Jij bent zacht.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dus.. dus.. ik heb schubben......... ok.. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ok
ik las recalcitrant truitjequote:Op woensdag 26 september 2012 00:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe niet alsof je dat niet weet, recalcitrant trutje
Confirmed.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm, nee dat klopt niet helemaal. Jij bent zacht.
hmmmmquote:Op woensdag 26 september 2012 00:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm, nee dat klopt niet helemaal. Jij bent zacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |