Ja, da's bluf, ik durf dat soort dingen nietquote:
Oja, Alles staat er ook echt op.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, da's bluf, ik durf dat soort dingen niet.
Ik zat vroeger ook op DA, best een chille site.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deviant art portfolio.
Daportfolio.
Ik heb verder helemaal niets op DA zelf.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat vroeger ook op DA, best een chille site.
Zo'n portfolio is wel kei gaaf, dat hadden ze toen nog niet volgens mij.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb verder helemaal niets op DA zelf.
Iddquote:Op woensdag 26 september 2012 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja, Alles staat er ook echt op.Adres, telefoonnummer enzo.
Dat is ook niet helemaal handig, misschien zou ik dat moeten fixen.
Is ook enkel voor hele gave mensen.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n portfolio is wel kei gaaf, dat hadden ze toen nog niet volgens mij.
Maar dan had ik jou nu ook niet subtiel mijn nummer gegeven, dat was je dan misgelopen he..quote:
Ja, dat was wel echt een meesterzet.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is ook enkel voor hele gave mensen.
[..]
Maar dan had ik jou nu ook niet subtiel mijn nummer gegeven, dat was je dan misgelopen he..
Daarom heb jij er wel één en ik niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is ook enkel voor hele gave mensen.
[..]
Maar dan had ik jou nu ook niet subtiel mijn nummer gegeven, dat was je dan misgelopen he..
Euhhh.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was wel echt een meesterzet.
Trouwens, wat zijn die custom boxes?
Exact.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom heb jij er wel één en ik niet.
Beetje ass kissen helpt altijd.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhhh.Ik weet het niet.
Lang geleden.
Gewoon een beetje mee kloten, je kan hem altijd aanpassen.
[..]
Exact.![]()
Je bent echt welkom op de meet.
Dat doe ik gewoon met photoshop en frontpagequote:Op woensdag 26 september 2012 13:33 schreef PeuRac het volgende:
Ik gebruikte zelf altijd Wordpress ideaal om je website leuk in te richten zonder code te moeten schrijven. Een beetje kennis kan wel handig zijn.
Pics?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
En bij een ass als de mijne is dat heel geen straf.
Dat is echt veel meer werk als je niet gewend bent met beide programma's te werken, plus dat frontpage geld kost, Wordpress nietquote:Op woensdag 26 september 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon met photoshop en frontpage. Maar de link van Mur is ideaal voor mij
.
FrontPage heeft mij niks gekost...quote:Op woensdag 26 september 2012 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is echt veel meer werk als je niet gewend bent met beide programma's te werken, plus dat frontpage geld kost, Wordpress nietiig niet als je het als op je eigen domein draait.
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon met photoshop en frontpage. Maar de link van Mur is ideaal voor mij
.
Die kan jij niet betalen.quote:
Ik ben nu galerijen aan het makenquote:
Trek dan op de meet even je broek omlaag.quote:
Dat kunnen jullie nog niet betalen als iedereen al het geld bij elkaar legt.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Trek dan op de meet even je broek omlaag.
Ben jij een prof dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat kunnen jullie nog niet betalen als iedereen al het geld bij elkaar legt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |