Giants@Eagles is over 5 minuten morgen is Bears@Cowboysquote:Op maandag 1 oktober 2012 01:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nou de Bucs gaven de yards wel heel makkelijk weg op die laatste drive.
Redskins ontsnappen met FG van Cundiff just inside, hij was 0/3 vandaag before.
Morgen nog lekker Giants@Eagles
quote:
Clobbed maar ik heb m net gekeken, heerlijke pot weer down to the wire.quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:16 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Giants@Eagles is over 5 minuten morgen is Bears@Cowboys
Het is te hopen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef rgras het volgende:
Gelukkig wel een 'milde' vorm die redelijk goed te genezen is.
Ik snap niet dat ze maar aan blijven modderen met Sanchez. Natuurlijk veel geld in hem geinvesteerd (wat al een questionable move was), maar toch ooit moet het moment komen dat ze onder ogen moeten zien dat dit het niet is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:46 schreef kidkash19 het volgende:
Zou Tebow het echt zoveel slechter doen dan Sanchez?
Sanchez ziet eruit als een verslagen man die niet doet wat hij leuk vind
Hij raakt hem aan en dat mag niet, je moet dat lintje wegtrekken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:30 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vraag jullie, wat is er mis met deze tackle en ja er is een flag gegooid ervoor
[ afbeelding ]
Helm tegen de onderkant van zijn kin?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:30 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vraag jullie, wat is er mis met deze tackle en ja er is een flag gegooid ervoor
[ afbeelding ]
Dus? Griffin is een runningback op het moment dat hij zo met de bal gaat lopen (read-option) en geen defenseless playerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:09 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Helm tegen de onderkant van zijn kin?
hij drijft hem de grond niet in, hij laat hem zelfs los en valt dan zelf over Griffin heen, deze flag was ook BS (roughness dacht ik te horen)quote:Driving into the ground ofzo na de tackle? Zou ik ook wat zwaar vinden.
Zo leuk is dat niet, dat Robinson daar een minuut out heeft gelegen...quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:50 schreef rgras het volgende:
http://www.nfl.com/news/s(...)=HP11_headline_stack
Het eerste kwart was het nog wel redelijk, tweede ging, maar daarnaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:43 schreef Guard het volgende:
The wheels are coming off early this year in Dallas
Ik vond idd alleen het begin wel goed. En de laatste paar minuten met die snelle TD zonder Romo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:31 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Het eerste kwart was het nog wel redelijk, tweede ging, maar daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |