Ravens for the Super Bowl!!quote:
En de Orioles de World Series, feest in Baltimorequote:Op vrijdag 28 september 2012 01:29 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ravens for the Super Bowl!!
En de Cards ook. Tegen de Fins moet dat wel lukken,quote:Op zondag 30 september 2012 19:17 schreef bambino het volgende:
Go Texans4-0 zou wel tof zijn voor hun
Ja er zijn nog 3 teams met 3-0 toch?quote:Op zondag 30 september 2012 19:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
En de Cards ook. Tegen de Fins moet dat wel lukken,
Je moet niets natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 19:35 schreef bambino het volgende:
Is er een bepaalde regel voor 4th down dat je punt moet spelen?
Texans kwamen net op 4th en gingen ervoor (4th en 1).
Maar ik begrijp dat als het 4th down is en je bijvoorbeeld gesacked zou worden, je de lul bent
Maar wanneer maakt een team de beslissing om er voor te gaan, of is er een regel voor bijv?
Heeft Wake verloren?quote:Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef Guard het volgende:
Kak, TD Falcons, en niet eens Jones, dus dat helpt mijn fantasyteams niets
Heb niets gezien van college. Had ik niet verwacht. Jij ook niet kennelijkquote:
Nou ja ik verwacht eigenlijk nooit iets van de Deacs... levert alleen maar teleurstellingen opquote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Heb niets gezien van college. Had ik niet verwacht. Jij ook niet kennelijk
Divine intervention.quote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef Dos37 het volgende:
Tebow INT, al was het niet echt zijn schuld volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |