Seizoen geslaagd voor statwhore deluxequote:Op maandag 8 oktober 2012 03:00 schreef Doler12 het volgende:
En Brees breekt het record! 48 straight
Wedstrijd gezien, ze hebben best goede defense. Vind dat Cam Newton het een beetje hoog in zijn bol had gekregen van zijn rookie year. Misschien dat die nu weer even met beide benen op de grond komt.quote:
Dit kan wel eens het jaar van de Falcons worden. Ze hadden het best lastig tegen de Skins. Maar ook zulke wedstrijden winnen ze.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:49 schreef bambino het volgende:
Vind het wel stoer voor de Falcons 5-0
Hopelijk vanavond Texans ook. Cardinals helaas 4-1
Kijken hoever de Falcons komen
vind je het gek als rg3 nokkie word gestotenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:17 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dit kan wel eens het jaar van de Falcons worden. Ze hadden het best lastig tegen de Skins. Maar ook zulke wedstrijden winnen ze.
Ik denk dat ze met RG3 ook wel gewonnen hadden. De defense van Washington was moe. Dat zag je duidelijk in het vierde kwart. Ryan gooit af en toe wel riskante balletjes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:20 schreef Xetran het volgende:
[..]
vind je het gek als rg3 nokkie word gestoten
Wel deels zijn eigen schuild uiteraard, maar toch
Zou kunnen als ze homefield advantage pakken zodat ze de hele play-offs in een dome kunnen spelen. Falcons spelen altijd stukken minder on the road op gras.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:17 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dit kan wel eens het jaar van de Falcons worden. Ze hadden het best lastig tegen de Skins. Maar ook zulke wedstrijden winnen ze.
Dat is zo. Blijft toch raar dat niet alle ploegen óf buiten óf binnen spelen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Zou kunnen als ze homefield advantage pakken zodat ze de hele play-offs in een dome kunnen spelen. Falcons spelen altijd stukken minder on the road op gras.
dat is niet zo raar vind ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:17 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat is zo. Blijft toch raar dat niet alle ploegen óf buiten óf binnen spelen.
De regels zijn voor iedereen hetzelfde. De omstandigheden moeten ook aardig overeen komen bij alle ploegen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:35 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
dat is niet zo raar vind ik.
vind het eerder raar dat ze niet allemaal hetzelfde gras hebben.
dat heeft denk ik meer invloed als een beetje kou of wind.
maar uiteindelijk is het veld voor iedereen hetzelfde... dus zo'n ramp is het ook niet.
dus we moeten met ze allen op 1 locatie gaan spelen ook?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De regels zijn voor iedereen hetzelfde. De omstandigheden moeten ook aardig overeen komen bij alle ploegen.
Daarom zeg ik: 'Enigszins'. Allemaal buiten, allemaal binnen, allemaal astroturf, allemaal echt gras.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:39 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
dus we moeten met ze allen op 1 locatie gaan spelen ook?
als teams tegen elkaar spelen staan ze op hetzelfde veld met dezelfde omstandigheden op dat moment.
dat je thuis betert presteert als uit is al lang genoeg bewezen.
iedereen zal een x bij de ene uit spelen en vice versa, dus soms heb je een xtje pech, so be it.
Nou ja D wordt wel moe als je O steeds 3 and out gaat met noob QBquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:23 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met RG3 ook wel gewonnen hadden. De defense van Washington was moe. Dat zag je duidelijk in het vierde kwart. Ryan gooit af en toe wel riskante balletjes.
Beetje jammer dit inderdaad .... Er zit gewoon helemaal geen "passie" in. Ze zijn aanwezig, ze spelen wat, maar dat is dan ook alles.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:27 schreef Guard het volgende:
Panthers gaan weer hard op weg naar een hoge pick in de 2013 draft. Moe word ik ervan. Heb nog geen pot gezien van ze dit jaar, en als het zo blijft gaan hoeft dat ook niet.
Newton laat ook wel heel snel zijn kop hangen als het niet loopt (viel me gisteren op).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:21 schreef Theoden het volgende:
[..]
Beetje jammer dit inderdaad .... Er zit gewoon helemaal geen "passie" in. Ze zijn aanwezig, ze spelen wat, maar dat is dan ook alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |