en dat voor zo'n kutfilmquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Ben zelf naar Hunger Games geweest, 4 maanden na de première. En nog steeds een vrijwel volle zaal
ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:05 schreef HenkHenkers het volgende:
Gewoon, zo lang als de film duurt. Vaak heb je wel nog reclame en previews van andere films, dus uiteindelijk duurt de film iets langer.
En tegenwoordig geen pauze meer, dat was je nog vergeten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:05 schreef HenkHenkers het volgende:
Gewoon, zo lang als de film duurt. Vaak heb je wel nog reclame en previews van andere films, dus uiteindelijk duurt de film iets langer.
Pathe heeft gelukkig al jaren geen pauzes meer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:19 schreef trovey het volgende:
[..]
En tegenwoordig geen pauze meer, dat was je nog vergeten.
Het was al een tijdje geleden dat ik voor het laatst naar de bios was geweestquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Pathe heeft gelukkig al jaren geen pauzes meer.
Er zijn nog wel bioscopen waar ze nog met pauze werken, goed voor de omzet van de hapjes en drankjes.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Het was al een tijdje geleden dat ik voor het laatst naar de bios was geweest, heb ik het laatste jaar overigens wel weer ingehaald.
Was goed te doen, leuk om beelden te zien bij het verhaal dat ik al kende van het boek.quote:
We hebben hier alleen Pathé, en ze zuipen en vreten hier als gekken voor de film.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Er zijn nog wel bioscopen waar ze nog met pauze werken, goed voor de omzet van de hapjes en drankjes.
Die draait echt al 9 maanden ofzo bij pathequote:Op dinsdag 25 september 2012 23:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
Intouchables draait ook al heeeel lang in de Pathe
HAd ik met Komt een vrouw bij de Dokter. Na drie maanden nog steeds uitverkochtquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Ben zelf naar Hunger Games geweest, 4 maanden na de première. En nog steeds een vrijwel volle zaal
En terecht.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:13 schreef WH141 het volgende:
[..]
Die draait echt al 9 maanden ofzo bij pathe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |