SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Waarom heb jij een dolfijn op je reet?quote:
Ik mis enkel het bier hier, maar dat compenseert dit topic wel met z'n dolfijnkrachtigheid.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goed, moe, bier, lekker, tissues.
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mis enkel het bier hier, maar dat compenseert dit topic wel met z'n dolfijnkrachtigheid.
ja project x ONZ ging er heftig aan toe, rellende nerds gooide met bagger, en.toen kwamen de modjes in opstandquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe is het tegenwoordig in ONZ? Heb ik nog wat relletjes gemist?
pffffff ... alleen maar een paar baggerende newbies die tijdens de wiskundeles in de brugklas een kuttopic openen dus. Kneusjes zijn het!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:46 schreef LompeHork het volgende:
Nee weinig, ze zijn te braaf. Komt wel weer terug denk ik, gewoon even aankijken en roddels verspreiden. aankijken dus.
Werd er nog geneukt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja project x ONZ ging er heftig aan toe, rellende nerds gooide met bagger, en.toen kwamen de modjes in opstand
Niet allemaal, we hebben ook een paar noobs die snappen hoe ze goede topics moeten openen, zelfs één die al twee keer een sealtje heeft gehadquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
pffffff ... alleen maar een paar baggerende newbies die tijdens de wiskundeles in de brugklas een kuttopic openen dus. Kneusjes zijn het!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |