SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Waarom heb jij een dolfijn op je reet?quote:
Ik mis enkel het bier hier, maar dat compenseert dit topic wel met z'n dolfijnkrachtigheid.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goed, moe, bier, lekker, tissues.
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mis enkel het bier hier, maar dat compenseert dit topic wel met z'n dolfijnkrachtigheid.
ja project x ONZ ging er heftig aan toe, rellende nerds gooide met bagger, en.toen kwamen de modjes in opstandquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe is het tegenwoordig in ONZ? Heb ik nog wat relletjes gemist?
pffffff ... alleen maar een paar baggerende newbies die tijdens de wiskundeles in de brugklas een kuttopic openen dus. Kneusjes zijn het!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:46 schreef LompeHork het volgende:
Nee weinig, ze zijn te braaf. Komt wel weer terug denk ik, gewoon even aankijken en roddels verspreiden. aankijken dus.
Werd er nog geneukt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja project x ONZ ging er heftig aan toe, rellende nerds gooide met bagger, en.toen kwamen de modjes in opstand
Niet allemaal, we hebben ook een paar noobs die snappen hoe ze goede topics moeten openen, zelfs één die al twee keer een sealtje heeft gehadquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
pffffff ... alleen maar een paar baggerende newbies die tijdens de wiskundeles in de brugklas een kuttopic openen dus. Kneusjes zijn het!
Wiequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet allemaal, we hebben ook een paar noobs die snappen hoe ze goede topics moeten openen, zelfs één die al twee keer een sealtje heeft gehad
Verder enkel josties
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet allemaal, we hebben ook een paar noobs die snappen hoe ze goede topics moeten openen, zelfs één die al twee keer een sealtje heeft gehad
Verder enkel josties
Nee, en dat wil graag zo houden ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]denken dat FOK!kers neuken? Heb je mijn kop gezien?
Dat is toch geen noob.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij bent geen noob
Fopje, voor z'n mierentopic en nu ook voor z'n schimmeltopic.
Owquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sealtjes, niet TTT's, die zijn helemaal zeldzaam tegenwoordig
Fopmans is wel een noob.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dat is toch geen noob.
Nee ik vroeg het niet om veren te ontvangen maar omdat ik geen noob ken die.een.sealtje heeft gehad
Spijtig inderdaad, wanneer kom je terug?quote:
Hij zit hier langer dan ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fopmans is wel een noob.
[..]
Spijtig inderdaad, wanneer kom je terug?
Ik ben er alquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fopmans is wel een noob.
[..]
Spijtig inderdaad, wanneer kom je terug?
Met natuurlijk, lekker warm en gezellig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat is jouw mening over sandalen, LH? Met of zonder sokken?
Dat bedoel ik. Sandalen kunnen altijdquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met natuurlijk, lekker warm en gezellig.
Ik zou het bestuur gewoon keihard slaan, belachelijk dat dat niet magquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Sandalen kunnen altijd![]()
Ik mocht vandaag m'n Snoopy-sokken echter niet aan
wordquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef quer het volgende:
Opbokken kneus
[spoilerkaput]Omdat het kan en jouwn meest gebruikte zin tegen je gebruikt word![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/spoilerkaput]
Snoopy-sokken in sandalenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Sandalen kunnen altijd![]()
Ik mocht vandaag m'n Snoopy-sokken echter niet aan
want, jouwn is wel goed nederlandsquote:
En wat zei je toen je haar 2 volgescheten snoopy sokken in de oren wreef?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Maar haar reactie was:,
,
en
Kutwijf zeg, als ik bij jou in de klas zat zou ik je zeker geven met die sokken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Maar haar reactie was:,
,
en
jouwnquote:
het moet jouw zijn dat je het weetquote:
Nee wist ik niet, bedankt voor de info!quote:
Niet veel, ze zou me toch niet kunnen horenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En wat zei je toen je haar 2 volgescheten snoopy sokken in de oren wreef?
Dat zei de conciėrge ook al!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kutwijf zeg, als ik bij jou in de klas zat zou ik je zeker geven met die sokken.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zei de conciėrge ook al!
Zit er net een jaar en een paar dagen. FOK bestaat al langer dan 10 jaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dat is toch geen noob.
Nee ik vroeg het niet om veren te ontvangen maar omdat ik geen noob ken die.een.sealtje heeft gehad
Zie net dat je een maand langer op FOK! Zit dan ikquote:Op woensdag 26 september 2012 00:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zit er net een jaar en een paar dagen. FOK bestaat al langer dan 10 jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |