abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117251502
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Moderator dinsdag 25 september 2012 @ 21:38:55 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_117251646
Goeie TT.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_117252148
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:38 schreef onlogisch het volgende:
Goeie TT.
Feyenoord Rotterdam
pi_117252532
Ik vind Immers inzet wel goed, er komt alleen geen fatsoenlijke steekbal of actie uit... :')
Maar om nou meteen alles op Vilhena te zetten is ook te vroeg, die jongen heeft 2 goede wedstrijden gespeeld met spelers waaraan hij zich echt kon optrekken. We moeten hem sws wel meer minuten laten maken, al gaat dat moelijk als je tot de laatste minuut moet knokken voor een punt. :')

Vraag me ook af hoe het met die Ellabdellaoui zit. Is dat een echte buitenspeler die het van zijn voorzetten moet hebben, zou wel fijn zijn met Pelle.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_117253591
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:54 schreef Maraten het volgende:
Ik vind Immers inzet wel goed, er komt alleen geen fatsoenlijke steekbal of actie uit... :')
Maar om nou meteen alles op Vilhena te zetten is ook te vroeg, die jongen heeft 2 goede wedstrijden gespeeld met spelers waaraan hij zich echt kon optrekken. We moeten hem sws wel meer minuten laten maken, al gaat dat moelijk als je tot de laatste minuut moet knokken voor een punt. :')

Vraag me ook af hoe het met die Ellabdellaoui zit. Is dat een echte buitenspeler die het van zijn voorzetten moet hebben, zou wel fijn zijn met Pelle.
Vilhena kan zich meer ontwikkelen dan Immers.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_117253886
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:12 schreef Muto het volgende:

[..]

Vilhena kan zich meer ontwikkelen dan Immers.
Tuurlijk, maar ik vind dat er wel al teveel van hem wordt verwacht, gewoon rustig brengen die jongen.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  dinsdag 25 september 2012 @ 23:00:03 #7
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_117256260
Hoe triest weer als je leest hoe Feyenoord de mannen van RDK tegenwerkt :') als je het beste voor de club wil dat laat je toch alle mogelijkheden zo goed mogelijk belichten? Dit is gewoon je zin doordouwen :z
pi_117258029
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:00 schreef Dekatria het volgende:
Hoe triest weer als je leest hoe Feyenoord de mannen van RDK tegenwerkt :') als je het beste voor de club wil dat laat je toch alle mogelijkheden zo goed mogelijk belichten? Dit is gewoon je zin doordouwen :z
It's all about the money. De rest interesseert hun niet.
* Verwijderd *
pi_117259710
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:00 schreef Dekatria het volgende:
Nee je belicht alleen de mogelijkheden wat je bouwpartners willen.

Weer een vb waarom deze faaldirectie weg zou moeten gaan, maar ja.
  woensdag 26 september 2012 @ 02:26:39 #10
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_117261410
De kosten van het onderhouden van de kuip gaan torenhoog worden, en op den duur is een nieuw stadion goedkoper. Hoe graag ik en jullie ook willen dat de kuip blijft, kan het gewoon niet. Met een verbouwing loopt Feyenoord weer allemaal inkomsten mis omdat er minder mensen in kunnen.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  woensdag 26 september 2012 @ 06:47:53 #11
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_117262045
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 02:26 schreef vandermar het volgende:
De kosten van het onderhouden van de kuip gaan torenhoog worden, en op den duur is een nieuw stadion goedkoper. Hoe graag ik en jullie ook willen dat de kuip blijft, kan het gewoon niet. Met een verbouwing loopt Feyenoord weer allemaal inkomsten mis omdat er minder mensen in kunnen.
Onzin. De commerciële mogelijkheden zijn ook allemaal in de renovatie te realiseren, en dan hebben we het nog niet over de internationale allure van het stadion zelf gehad.... om nog maar te zwijgen van het uiterst rare aanname van de directie dat de gemeente wel even voor de helft van die 300 miljoen garant gaat staan :z
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 09:19:34 #12
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_117263646
Koeman heeft hier mee gekeken. Volgens het AD gaat Clasie rust krijgen en gaat Sisse spelen ipv Verhoek.
pi_117263705
'Immers onder druk: ‘Ik heb Lex verteld dat het voortaan anders moet’

quote:
Lex Immers staat onder druk bij Feyenoord. De middenvelder annex aanvaller kwam over van ADO Den Haag en de hoop en verwachting was dat hij de stap omhoog aan zou kunnen. In de praktijk valt Immers echter tegen in Rotterdam en blijkt dat de 26-jarige eigenlijk het verschil niet kan maken. Ook Ronald Koeman uit nu kritiek.

De trainer nam Immers tot nog toe in bescherming, maar erkent inmiddels dat het niveau van zijn aanwinst omhoog moet. Zondag verloor Feyenoord met 3-0 van PSV en had Immers het gevoel dat hij geen slechte wedstrijd had gespeeld. “Uit mijn ervaring als speler weet ik dat er wel eens een verschil zit tussen de beleving van iemand die op het veld staat en de beleving van iemand die aan de kant zit”, zegt Koeman tegen NUsport.

De coach van Feyenoord ging daarom ook het gesprek aan met Immers. “Ik heb er met Lex over gesproken en hem verteld dat het voortaan anders zal moeten. Verder wil ik niet op het gesprek met hem ingaan”, geeft Koeman aan. Immers speelde dit seizoen zes wedstrijden in de Eredivisie en scoorde tegen Heracles Almelo en PEC Zwolle.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=173535

Eindelijk heeft Koeman ook kritiek op Immers. :)
Feyenoord Rotterdam
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 09:37:33 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_117264106
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 02:26 schreef vandermar het volgende:
Als een nieuw stadion de beste optie is: so be it. Maar als dat zo is dan hoef je er ook niet geheimzinnig over te doen toch? Leg de plannen maar op tafel. Als dat bewust niét gebeurt, dan wek je de schijn dat er andere belangen meespelen dan alleen maar zorgen dat Feyenoord het beste stadion krijgt dat haalbaar is.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_117264210
Vanavond dus waarschijnlijk Verhoek eruit voor Sissi en Clasie krijgt rust en Vormer vervangt hem. Ofwel, nog steeds Immers. ;(
pi_117264271
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond dus waarschijnlijk Verhoek eruit voor Sissi en Clasie krijgt rust en Vormer vervangt hem. Ofwel, nog steeds Immers. ;(
Je zegt het zelf: waarschijnlijk. Niks is zeker tot de definitieve opstelling bekend gemaakt wordt.
I love my mispoken words.
pi_117264297
Vormer - Leerdam - Immers.

Dat kan al helemaal niet. :') Houthakkersmiddenveld :N
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117264359
Dat. Middenveld. :')
pi_117264410
Clasie - El Ahmadi - Bakkal

Was gewoon de beste van de Eredivisie vorig jaar, nu hebben we dit...
  woensdag 26 september 2012 @ 09:49:41 #20
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_117264411
Geen Tony?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_117264569
Vlaar en El Ahmadi winnen even met 4-2 van Manchester City. 4-2 _O_
pi_117264584
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:49 schreef Toekito het volgende:
Geen Tony?
nee alleen Vormer ipv Clasie (die vermoeid is) en Kongolo voor de geblesseerde Mathijssen.
En Cisse voor Verhoek die conditioneel niet in orde is.

Dus Immers, Leerdam en Vormer in het midden.
pi_117264599
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:55 schreef Muto het volgende:
Vlaar en El Ahmadi winnen even met 4-2 van Manchester City. 4-2 _O_
heel knap al nemen die de League Cup niet serieus.
pi_117264638
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

heel knap al nemen die de League Cup niet serieus.
Het ging mij meer om de uitslag.
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 10:03:31 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_117264773
quote:
Koeman eist meer agressiviteit van Feyenoord

Trainer Ronald Koeman van Feyenoord eist meer agressiviteit van zijn spelers. Dat liet de oud-international dinsdag weten in zijn voorbeschouwing op het bekerduel met NEC, woensdagavond in Nijmegen. Volgens de 49-jarige coach heeft zijn team afgelopen zondag in Eindhoven vooral op basis van inzet en karakter verloren (3-0).

'PSV speelde veel meer met het mes op de keel dan wij', gaf Koeman te kennen. 'Het beste voorbeeld daarvan waren de overtredingen die Ola Toivonen maakte. Hij gaf daarmee een signaal af, waar wij onvoldoende op gereageerd hebben. Dat heeft deels te maken met het type spelers dat wij in de ploeg hebben.'

Het was opvallend dat Koeman dinsdag positief sprak over de inbreng van Toivonen. De trainer van Feyenoord had zich zondag bij PSV juist nog flink opgewonden over de vele 'irritante' overtredingen van de Zweed, die volgens Koeman ook te veel zijn gang mocht gaan van de arbitrage.

Feyenoord kreeg na de zware nederlaag in Eindhoven veel kritiek, niet in de laatste plaats van Koeman zelf. Hij noemde zondag het spel van zijn ploeg zeer zwak. 'Door het grote aantal nieuwe spelers en de jongens die zijn vertrokken, zijn we grotendeels opnieuw begonnen en dat kost tijd. Dat betekent overigens niet dat we naar excuses zoeken. De lat ligt nog steeds hoog in De Kuip', benadrukte hij dinsdag.

Koeman kondigde voor het duel met NEC de nodige wijzigingen aan. Maar hij wilde niet op namen en posities ingaan. In Eindhoven bekende hij dat hij met name op het middenveld nog 'zoekende' was naar de juiste balans. 'In die linie heb ik rust, vastigheid en voetbal nodig. Die kenmerken heb ik tegen PSV niet gezien', concludeerde Koeman.

Verdediger Joris Mathijsen ontbreekt bij Feyenoord sowieso door een dijbeenblessure.
quote:

Koeman verwacht Mathijsen half oktober terug

De dijbeenblessure van Feyenoorder Joris Mathijsen lijkt mee te vallen. De 32-jarige verdediger viel afgelopen zondag in de uitwedstrijd tegen PSV (3-0) uit met een kwetsuur aan een hamstring. Trainer Ronald Koeman en de international zelf vreesden na afloop voor een scheurtje, maar dinsdag bleek de schade minder ernstig dan gedacht.

Koeman zei dinsdag in De Kuip dat hij rond half oktober mogelijk weer over Mathijsen kan beschikken. Hetzelfde geldt voor aanvoerder Stefan de Vrij, die eind vorige maand eveneens een hamstringblessure opliep. 'Zijn herstel verloopt voorspoedig', liet Koeman weten.
(AD)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')