abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117251502
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Moderator dinsdag 25 september 2012 @ 21:38:55 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_117251646
Goeie TT.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_117252148
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:38 schreef onlogisch het volgende:
Goeie TT.
Feyenoord Rotterdam
pi_117252532
Ik vind Immers inzet wel goed, er komt alleen geen fatsoenlijke steekbal of actie uit... :')
Maar om nou meteen alles op Vilhena te zetten is ook te vroeg, die jongen heeft 2 goede wedstrijden gespeeld met spelers waaraan hij zich echt kon optrekken. We moeten hem sws wel meer minuten laten maken, al gaat dat moelijk als je tot de laatste minuut moet knokken voor een punt. :')

Vraag me ook af hoe het met die Ellabdellaoui zit. Is dat een echte buitenspeler die het van zijn voorzetten moet hebben, zou wel fijn zijn met Pelle.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_117253591
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:54 schreef Maraten het volgende:
Ik vind Immers inzet wel goed, er komt alleen geen fatsoenlijke steekbal of actie uit... :')
Maar om nou meteen alles op Vilhena te zetten is ook te vroeg, die jongen heeft 2 goede wedstrijden gespeeld met spelers waaraan hij zich echt kon optrekken. We moeten hem sws wel meer minuten laten maken, al gaat dat moelijk als je tot de laatste minuut moet knokken voor een punt. :')

Vraag me ook af hoe het met die Ellabdellaoui zit. Is dat een echte buitenspeler die het van zijn voorzetten moet hebben, zou wel fijn zijn met Pelle.
Vilhena kan zich meer ontwikkelen dan Immers.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_117253886
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:12 schreef Muto het volgende:

[..]

Vilhena kan zich meer ontwikkelen dan Immers.
Tuurlijk, maar ik vind dat er wel al teveel van hem wordt verwacht, gewoon rustig brengen die jongen.
  dinsdag 25 september 2012 @ 23:00:03 #7
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_117256260
Hoe triest weer als je leest hoe Feyenoord de mannen van RDK tegenwerkt :') als je het beste voor de club wil dat laat je toch alle mogelijkheden zo goed mogelijk belichten? Dit is gewoon je zin doordouwen :z
pi_117258029
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:00 schreef Dekatria het volgende:
Hoe triest weer als je leest hoe Feyenoord de mannen van RDK tegenwerkt :') als je het beste voor de club wil dat laat je toch alle mogelijkheden zo goed mogelijk belichten? Dit is gewoon je zin doordouwen :z
It's all about the money. De rest interesseert hun niet.
* Verwijderd *
pi_117259710
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:00 schreef Dekatria het volgende:
Nee je belicht alleen de mogelijkheden wat je bouwpartners willen.

Weer een vb waarom deze faaldirectie weg zou moeten gaan, maar ja.
  woensdag 26 september 2012 @ 02:26:39 #10
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_117261410
De kosten van het onderhouden van de kuip gaan torenhoog worden, en op den duur is een nieuw stadion goedkoper. Hoe graag ik en jullie ook willen dat de kuip blijft, kan het gewoon niet. Met een verbouwing loopt Feyenoord weer allemaal inkomsten mis omdat er minder mensen in kunnen.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  woensdag 26 september 2012 @ 06:47:53 #11
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_117262045
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 02:26 schreef vandermar het volgende:
De kosten van het onderhouden van de kuip gaan torenhoog worden, en op den duur is een nieuw stadion goedkoper. Hoe graag ik en jullie ook willen dat de kuip blijft, kan het gewoon niet. Met een verbouwing loopt Feyenoord weer allemaal inkomsten mis omdat er minder mensen in kunnen.
Onzin. De commerciële mogelijkheden zijn ook allemaal in de renovatie te realiseren, en dan hebben we het nog niet over de internationale allure van het stadion zelf gehad.... om nog maar te zwijgen van het uiterst rare aanname van de directie dat de gemeente wel even voor de helft van die 300 miljoen garant gaat staan :z
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 09:19:34 #12
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_117263646
Koeman heeft hier mee gekeken. Volgens het AD gaat Clasie rust krijgen en gaat Sisse spelen ipv Verhoek.
pi_117263705
'Immers onder druk: ‘Ik heb Lex verteld dat het voortaan anders moet’

quote:
Lex Immers staat onder druk bij Feyenoord. De middenvelder annex aanvaller kwam over van ADO Den Haag en de hoop en verwachting was dat hij de stap omhoog aan zou kunnen. In de praktijk valt Immers echter tegen in Rotterdam en blijkt dat de 26-jarige eigenlijk het verschil niet kan maken. Ook Ronald Koeman uit nu kritiek.

De trainer nam Immers tot nog toe in bescherming, maar erkent inmiddels dat het niveau van zijn aanwinst omhoog moet. Zondag verloor Feyenoord met 3-0 van PSV en had Immers het gevoel dat hij geen slechte wedstrijd had gespeeld. “Uit mijn ervaring als speler weet ik dat er wel eens een verschil zit tussen de beleving van iemand die op het veld staat en de beleving van iemand die aan de kant zit”, zegt Koeman tegen NUsport.

De coach van Feyenoord ging daarom ook het gesprek aan met Immers. “Ik heb er met Lex over gesproken en hem verteld dat het voortaan anders zal moeten. Verder wil ik niet op het gesprek met hem ingaan”, geeft Koeman aan. Immers speelde dit seizoen zes wedstrijden in de Eredivisie en scoorde tegen Heracles Almelo en PEC Zwolle.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=173535

Eindelijk heeft Koeman ook kritiek op Immers. :)
Feyenoord Rotterdam
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 09:37:33 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_117264106
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 02:26 schreef vandermar het volgende:
Als een nieuw stadion de beste optie is: so be it. Maar als dat zo is dan hoef je er ook niet geheimzinnig over te doen toch? Leg de plannen maar op tafel. Als dat bewust niét gebeurt, dan wek je de schijn dat er andere belangen meespelen dan alleen maar zorgen dat Feyenoord het beste stadion krijgt dat haalbaar is.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_117264210
Vanavond dus waarschijnlijk Verhoek eruit voor Sissi en Clasie krijgt rust en Vormer vervangt hem. Ofwel, nog steeds Immers. ;(
pi_117264271
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond dus waarschijnlijk Verhoek eruit voor Sissi en Clasie krijgt rust en Vormer vervangt hem. Ofwel, nog steeds Immers. ;(
Je zegt het zelf: waarschijnlijk. Niks is zeker tot de definitieve opstelling bekend gemaakt wordt.
I love my mispoken words.
pi_117264297
Vormer - Leerdam - Immers.

Dat kan al helemaal niet. :') Houthakkersmiddenveld :N
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117264359
Dat. Middenveld. :')
pi_117264410
Clasie - El Ahmadi - Bakkal

Was gewoon de beste van de Eredivisie vorig jaar, nu hebben we dit...
  woensdag 26 september 2012 @ 09:49:41 #20
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_117264411
Geen Tony?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_117264569
Vlaar en El Ahmadi winnen even met 4-2 van Manchester City. 4-2 _O_
pi_117264584
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:49 schreef Toekito het volgende:
Geen Tony?
nee alleen Vormer ipv Clasie (die vermoeid is) en Kongolo voor de geblesseerde Mathijssen.
En Cisse voor Verhoek die conditioneel niet in orde is.

Dus Immers, Leerdam en Vormer in het midden.
pi_117264599
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:55 schreef Muto het volgende:
Vlaar en El Ahmadi winnen even met 4-2 van Manchester City. 4-2 _O_
heel knap al nemen die de League Cup niet serieus.
pi_117264638
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

heel knap al nemen die de League Cup niet serieus.
Het ging mij meer om de uitslag.
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 10:03:31 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_117264773
quote:
Koeman eist meer agressiviteit van Feyenoord

Trainer Ronald Koeman van Feyenoord eist meer agressiviteit van zijn spelers. Dat liet de oud-international dinsdag weten in zijn voorbeschouwing op het bekerduel met NEC, woensdagavond in Nijmegen. Volgens de 49-jarige coach heeft zijn team afgelopen zondag in Eindhoven vooral op basis van inzet en karakter verloren (3-0).

'PSV speelde veel meer met het mes op de keel dan wij', gaf Koeman te kennen. 'Het beste voorbeeld daarvan waren de overtredingen die Ola Toivonen maakte. Hij gaf daarmee een signaal af, waar wij onvoldoende op gereageerd hebben. Dat heeft deels te maken met het type spelers dat wij in de ploeg hebben.'

Het was opvallend dat Koeman dinsdag positief sprak over de inbreng van Toivonen. De trainer van Feyenoord had zich zondag bij PSV juist nog flink opgewonden over de vele 'irritante' overtredingen van de Zweed, die volgens Koeman ook te veel zijn gang mocht gaan van de arbitrage.

Feyenoord kreeg na de zware nederlaag in Eindhoven veel kritiek, niet in de laatste plaats van Koeman zelf. Hij noemde zondag het spel van zijn ploeg zeer zwak. 'Door het grote aantal nieuwe spelers en de jongens die zijn vertrokken, zijn we grotendeels opnieuw begonnen en dat kost tijd. Dat betekent overigens niet dat we naar excuses zoeken. De lat ligt nog steeds hoog in De Kuip', benadrukte hij dinsdag.

Koeman kondigde voor het duel met NEC de nodige wijzigingen aan. Maar hij wilde niet op namen en posities ingaan. In Eindhoven bekende hij dat hij met name op het middenveld nog 'zoekende' was naar de juiste balans. 'In die linie heb ik rust, vastigheid en voetbal nodig. Die kenmerken heb ik tegen PSV niet gezien', concludeerde Koeman.

Verdediger Joris Mathijsen ontbreekt bij Feyenoord sowieso door een dijbeenblessure.
quote:

Koeman verwacht Mathijsen half oktober terug

De dijbeenblessure van Feyenoorder Joris Mathijsen lijkt mee te vallen. De 32-jarige verdediger viel afgelopen zondag in de uitwedstrijd tegen PSV (3-0) uit met een kwetsuur aan een hamstring. Trainer Ronald Koeman en de international zelf vreesden na afloop voor een scheurtje, maar dinsdag bleek de schade minder ernstig dan gedacht.

Koeman zei dinsdag in De Kuip dat hij rond half oktober mogelijk weer over Mathijsen kan beschikken. Hetzelfde geldt voor aanvoerder Stefan de Vrij, die eind vorige maand eveneens een hamstringblessure opliep. 'Zijn herstel verloopt voorspoedig', liet Koeman weten.
(AD)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_117264813
Dus zowel De Vrij als Mathijsen half oktober weer fit. Zou mooi zijn als ze allebei de joden kunnen halen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117264876
Allemaal aannames dat het Vormer-Leerdam-Immers gaat worden.
pi_117264901
quote:
16s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:07 schreef Sejt het volgende:
Allemaal aannames dat het Vormer-Leerdam-Immers gaat worden.
zegt Koeman toch.
pi_117264905
quote:
Feyenoord is van plan om met Stefan de Vrij om de tafel te gaan om te praten over een contractverlenging. De geblesseerde verdediger beschikt over een contract tot 2014, maar als het aan Martin van Geel, de technisch directeur van de Rotterdammers, ligt, wordt die verbintenis snel verlengd.

"We hebben in ons salarisbudget nog ruimte om enkele spelers aan ons te binden", vertelde Van Geel woensdag tegenover NUsport. "Stefan is een van de eersten met een contract tot 2014 met wie we gaan praten. Maar laat hem eerst maar fit worden."

Ook Kelvin Leerdam en Tonny Vilhena, die allebei over een aflopend contract beschikken, kunnen een gesprek verwachten met de clubleiding. "Met hen gaan we binnen enkele weken aan de slag. Ik ga snel een afspraak maken met hun zaakwaarnemers", besloot de technisch directeur.
Leerdam nog 3 jaar geven, Vilhena en de Vrij gelijk 5 ^O^

(Al de contractduur van Vilhena in bovenstaande klopt overigens niet)
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_117264951
Even in het licht van de 'nieuwe Kuip' met bijkomende exploitatiemogelijkheden:

quote:
Vitesse voetbalt pas sinds 1998 in de Gelredome, maar krijgt in de toekomst mogelijk een nieuw onderkomen. Merab Jordania overweegt volgens De Telegraaf een splinternieuw stadion te bouwen op een andere locatie in Arnhem. De krant beweert dat de plannen in het diepste geheim worden uitgewerkt.

Jordania denkt uit onvrede aan een nieuw stadion. De provincie Gelderland staat niet toe dat Vitesse de Gelredome overneemt. Vastgoedbedrijf Eurocommerce was tot de zomer eigenaar van het complex, maar ging vorige maand failliet. Sindsdien wordt de huur overgemaakt aan FGH Bank.

Het nieuwe stadion wordt naar verluidt groter dan de huidige thuishaven, die niet verder geëxploiteerd kan worden. Economisch gezien is een verhuizing dus interessanter. Eerder liet Jordania al een trainingscentrum en opleidingsaccommodatie bouwen op Papendal.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_117265538
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
Even in het licht van de 'nieuwe Kuip' met bijkomende exploitatiemogelijkheden:

[..]

Die kunnen het wel gebruiken ja met hun uitpuilend stadion en ellenlange wachtrij voor een seizoenskaart

...
pi_117265885
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:32 schreef Grifte het volgende:

[..]

Die kunnen het wel gebruiken ja met hun uitpuilend stadion en ellenlange wachtrij voor een seizoenskaart

...
Als het minder huur kost en meer exploitatie oplevert hebben ze daar inderdaad veel aan.

Daar zou Feyenoord ook naar moeten streven.
pi_117266252
denk dat immers zich niet zo ver terug moet laten zakken elke keer..
verdedigen is immers ook niet zijn sterkste punt zagen we zondag..
was wel een hele mooie kaats bij de 1-0 :D helaas zien we hem die niet in de aanval maken..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_117266557
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:01 schreef Calciumdude het volgende:
denk dat immers zich niet zo ver terug moet laten zakken elke keer..
verdedigen is immers ook niet zijn sterkste punt zagen we zondag..
was wel een hele mooie kaats bij de 1-0 :D helaas zien we hem die niet in de aanval maken..
Immers heeft best een paar aardige steekballen gegeven op de buitenspelers, het jammere is dat hij dit compenseert met 50x balverlies en kutballen, waardoor niemand het er meer over heeft.

Wat ziet Koeman toch in Cissé, dat is toch werkelijk waar nog een graad erger dan Fernandez die gozer.
pi_117266626
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef macca728 het volgende:

[..]

zegt Koeman toch.
Waar dan?
pi_117266652
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:16 schreef Sejt het volgende:

[..]

Waar dan?
in het AD.
pi_117266755
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:17 schreef macca728 het volgende:

[..]

in het AD.
Linkje met een uitspraak van Koeman over de precieze opstelling? Want ik lees overal dat hij niks vrijgegeven heeft tot nu toe.
pi_117267170
enige wat ik heb gelezen is dit twitter bericht..
https://twitter.com/Koeman1963/status/250688720120983552
direct van de master himself :)
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_117267174
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:13 schreef Grifte het volgende:

[..]

Immers heeft best een paar aardige steekballen gegeven op de buitenspelers, het jammere is dat hij dit compenseert met 50x balverlies en kutballen, waardoor niemand het er meer over heeft.

Wat ziet Koeman toch in Cissé, dat is toch werkelijk waar nog een graad erger dan Fernandez die gozer.
Cissé is echt niet zo slecht als jij zegt hoor. Beter dan Fernandez en kan ook ontzettend goed meeverdedigen. Is op links een heel stuk gevaarlijker dan Schaken. Bless.
pi_117267214
quote:
19s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:36 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Cissé is echt niet zo slecht als jij zegt hoor. Beter dan Fernandez en kan ook ontzettend goed meeverdedigen. Is op links een heel stuk gevaarlijker dan Schaken. Bless.
weet je wat het met Cisse is ?
hij staat altijd op een meter van Nelom en dan krijg je van die halfbakken graf ballen waar altijd een verdediger tussenkomt.
veel te weinig diepte
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_117267317
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:35 schreef Calciumdude het volgende:
Nou we zullen het zien vanavond of de pers er dan naast zit.
pi_117267360
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:37 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

weet je wat het met Cisse is ?
hij staat altijd op een meter van Nelom en dan krijg je van die halfbakken graf ballen waar altijd een verdediger tussenkomt.
veel te weinig diepte
Schaken moet je gewoon op rechts zetten en dan zal je je moeten behelpen met Cisse, Fernandez is geen linkeraanvaller, Verhoek ook niet.
pi_117267857
Lucas Woudenberg zit bij de selectie van vanavond.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117269583
Hopen dat er vanavond weer eens een fatsoenlijke pot op de mat gelegd word. Ik heb me vooral de laatste 2/3 wedstrijden echt geërgerd aan het spel van mijn Feijenoord.

Zou ook wel goed zijn voor het zelfvertrouwen, dan kunnen ze zich hopelijk weer herpakken.
Komende 2 competitie wedstrijden moeten zoiezo winst opleveren, daarna de lastige duels tegen Ajax en Twente.
pi_117269943
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:00 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Hopen dat er vanavond weer eens een fatsoenlijke pot op de mat gelegd word. Ik heb me vooral de laatste 2/3 wedstrijden echt geërgerd aan het spel van mijn Feijenoord.
Vrees dat het weer een matige vertoning wordt...
Pleurt op!
pi_117270453
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:00 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

Zou ook wel goed zijn voor het zelfvertrouwen, dan kunnen ze zich hopelijk weer herpakken.
Komende 2 competitie wedstrijden moeten zoiezo winst opleveren, daarna de lastige duels tegen Ajax en Twente.
als ze maar doorgaan en zich niet laten verrassen.
pi_117271121
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:58 schreef Caland het volgende:
Mooi. Die speelt binnen twee seizoenen op de plek van Nelom.
pi_117271338
Waarom niet Vilhena/Achabar
pi_117271510
Weer lekker hopen op een 0-1 vanavond
pi_117271929
Clasie
BMI
Janmaat
Schaken
--------------
Zitten wederom in de voorselectie van Oranje.

Trouwens op 12 Oktober alweer interlands ;( . Laat de competitie nu gewoon eens ff doorrollen...
pi_117276236
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:58 schreef Caland het volgende:
Mooi voor die jongen
pi_117277892
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:04 schreef Grifte het volgende:

[..]

Mooi voor die jongen
wie speelde er nu vorig jaar tegen VVV linksback, en werd al snel na geel gewisseld? nooit meer wat van gehoord toch?
  woensdag 26 september 2012 @ 17:03:34 #53
321382 vandermar
pi_117278658
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:45 schreef Luni het volgende:

[..]

wie speelde er nu vorig jaar tegen VVV linksback, en werd al snel na geel gewisseld? nooit meer wat van gehoord toch?
Van Huijghenvoort, verhuurt aan Excelsior waar hij altijd speelt. Die jongen is ook pas 18 of 19.
RvP; Feyenoord
pi_117280329
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:03 schreef vandermar het volgende:

[..]

Van Huijghenvoort, verhuurt aan Excelsior waar hij altijd speelt. Die jongen is ook pas 18 of 19.
Dat was volgens mij de aanvoerder van de A1, maar LB was dacht ik niet zijn favoriete positie.
pi_117280553
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 26-09-2012 om 17:44:21 Opstelling #Feyenoord: Lamprou, Janmaat, Martins Indi, Kongolo, Nelom, Leerdam, Vormer, Immers, Schaken, Pelle en Cisse #necfey reageer retweet
fnetwerk twitterde op woensdag 26-09-2012 om 17:44:27 Bank Feyenoord: Clasie, Fernandez, Verhoek, Mokotjo, Vilhena, Woudenberg, Franken #necfey reageer retweet
  woensdag 26 september 2012 @ 17:57:30 #56
321382 vandermar
pi_117280719
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:52 schreef Maastoren het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 26-09-2012 om 17:44:21 Opstelling #Feyenoord: Lamprou, Janmaat, Martins Indi, Kongolo, Nelom, Leerdam, Vormer, Immers, Schaken, Pelle en Cisse #necfey reageer retweet
fnetwerk twitterde op woensdag 26-09-2012 om 17:44:27 Bank Feyenoord: Clasie, Fernandez, Verhoek, Mokotjo, Vilhena, Woudenberg, Franken #necfey reageer retweet
Als VIlhena er direct na rust niet in is dan ga ik wel voetbaltrainen :')
RvP; Feyenoord
pi_117280863
Dit zal wel weer afzien worden
  woensdag 26 september 2012 @ 18:11:23 #58
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_117281082
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:02 schreef Grifte het volgende:
Dit zal wel weer afzien worden
Ik ben er ook bang voor :X
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_117281114
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:11 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik ben er ook bang voor :X
Ha die Morph ben je er ook weer
pi_117281166
Achahbar niet eens bank :')
* Verwijderd *
pi_117281184
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Hij speelde (eer)gisteren, geloof ik.
  woensdag 26 september 2012 @ 18:16:51 #62
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_117281265
quote:
9s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ha die Morph ben je er ook weer
Ja man. Druk druk druk maar lees nog genoeg hoor :)

On-topic: denk wel dat we winnen maar zo wel een slappe 0 - 1 worden.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_117281284
We klappen eroverheen :)
pi_117281336
quote:
Ja een spits hebben we toch niet nodig, we hebben Pelle.
  woensdag 26 september 2012 @ 18:20:04 #65
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_117281365
quote:
Het is idd onbegrijpelijk dat een speler van het niveau hoofdklasse nog boven hem in de rangorde staat. Dit is echt kapitaalvernietiging. Hetzelfde geld voor Vilhena, die weer moet toezien hoe klungels als Immers en Leerdam de voorkeur krijgen. Die loopt dalijk gratis de deur uit volgende zomer, en dat zou ik dan heel goed begrijpen.
pi_117281468
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:20 schreef elCholo het volgende:

[..]

Het is idd onbegrijpelijk dat een speler van het niveau hoofdklasse nog boven hem in de rangorde staat. Dit is echt kapitaalvernietiging. Hetzelfde geld voor Vilhena, die weer moet toezien hoe klungels als Immers en Leerdam de voorkeur krijgen. Die loopt dalijk gratis de deur uit volgende zomer, en dat zou ik dan heel goed begrijpen.
Gelukkig heeft hij net een nieuw contract getekend :')
* Verwijderd *
pi_117281543
We hadden Guidetti gewoon moeten huren in de zomer. Zet je hem langs de zijlijn om het team aan te wakkeren
pi_117281755
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:52 schreef Maastoren het volgende:
:'(

betwijfel of cisse beter is dan verhoek, maar schaken zal nu wel weer rechts staan en dat is een plus punt.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 26 september 2012 @ 18:31:24 #69
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117281759
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:24 schreef Tito_Makani het volgende:
We hadden Guidetti gewoon moeten huren in de zomer. Zet je hem langs de zijlijn om het team aan te wakkeren
:')!
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_117281793
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:31 schreef Tomasso het volgende:

[..]

:')!
Die gozer moet je niet serieus nemen, heeft nog nooit wat nuttigs gezegd.
* Verwijderd *
pi_117281902
Achahbar niet op de bank en Fernandez wel. Onbegrijpelijk. Het enige moment dat je een spits zou wisselen is bij een achterstand/gelijke spel. Dan heb je tegen een verdedigende ploeg juist een type als Achahbar nodig.

En dat middenveld wordt heel hard janken. Immers moet nou is een keer vlak achter Pellè spelen in plaats van vlak voor Leerdam en Vormer. Dan krijgen die twee spelers + de backs ook meer ruimte. Ben benieuwd, maar vrees een irritatievolle avond.
pi_117281931
Iemand pics van de moeder van Immers? Ik verdenk een Been-Bruins situatie.
pi_117281933
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:35 schreef Calciumdude het volgende:
conclusie over de opstelling was toch goed.
  woensdag 26 september 2012 @ 18:40:28 #74
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117282077
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:35 schreef Muto het volgende:
Iemand pics van de moeder van Immers? Ik verdenk een Been-Bruins situatie.
:D!

Nu je het zegt...
pi_117282167
Kijkt iemand anders het via sopcast? Want die shit lijkt weereens niet te werken (cannot excess sopcast service ><).
pi_117282225
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:43 schreef Hamilcar het volgende:
Kijkt iemand anders het via sopcast? Want die shit lijkt weereens niet te werken (cannot excess sopcast service ><).
Opnieuw opstarten hielp bij mij

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117282252
Gewoon EL nemen dan ;)
Abracadabra, tapate guarra!
pi_117282307
krijg toch de tyfus
pi_117282309
Hoor ze maar eens zingen O+
Abracadabra, tapate guarra!
  woensdag 26 september 2012 @ 18:47:09 #80
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_117282314
Jesus cholera. :')
  woensdag 26 september 2012 @ 18:47:33 #81
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117282336
:r.

Had een keeper van een normale lengte deze bal niet gehad?
pi_117282348
godverdomme
  woensdag 26 september 2012 @ 18:48:02 #83
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_117282359
Pffff.
pi_117282407
quote:
15s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:47 schreef Tomasso het volgende:

Ja dat is nog het meest trieste :')
Land of the free. Home of the brave.
pi_117282426
Lekker terugzakken jongens. Goedzo.
pi_117282455
Immers op de middenlijn _O- Hij loopt echt alleen maar in de weg daar. Hij moet echt veel dichter op Pellè lopen.
  woensdag 26 september 2012 @ 18:51:07 #87
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117282472
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:49 schreef Muto het volgende:
Lekker terugzakken jongens. Goedzo.
En NEC kan nu volledig op de verdediging leunen. Alsof wij de voorhoede hebben om daar nu ook nog maar iets tegen te kunnen doen :') ;(.
  woensdag 26 september 2012 @ 18:51:24 #88
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117282484
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:50 schreef Muto het volgende:
Immers op de middenlijn _O- Hij loopt echt alleen maar in de weg daar.
Kan niemand ff doorhalen op z'n scheenbeen ofzo?
pi_117282511
quote:
15s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:47 schreef Tomasso het volgende:

Misschien begrijp ik een grap verkeerd, maar geen enkele keeper had deze gehad hoor
pi_117282517
ik heb gewoon de goal gemist :')
* Verwijderd *
  woensdag 26 september 2012 @ 18:54:46 #91
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117282647
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:51 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Misschien begrijp ik een grap verkeerd, maar geen enkele keeper had deze gehad hoor
Ik moet gewoon zeiken op die kutGriek.
pi_117282689
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:52 schreef zoekeenleven het volgende:
ik heb gewoon de goal gemist :')
Idd.. Beker is toch altijd om 20.45?
  woensdag 26 september 2012 @ 18:56:38 #93
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117282718
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:55 schreef Keltie het volgende:

[..]

Leef jij ook nog joh?

Hoe is het met die maat van je :')?
pi_117282723
quote:

[..]

Nee, met een vol programma zijn er ook al eerder wedstrijden ivm het uitzenden van de wedstrijden.
pi_117282737
Ik word gek van die tikkie's terug na mislukte corners. In plaats van de druk erop te houden, moet de bal weer terug.
pi_117282776
quote:

[..]

Dacht ik ook ja.
* Verwijderd *
  woensdag 26 september 2012 @ 19:00:59 #97
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117282874
Moet ik nu lachen of huilen?
pi_117282889
Kongolo is trouwens wel een heerlijke verdediger.
pi_117282901
Mooi schot van Pelle.
  woensdag 26 september 2012 @ 19:02:03 #100
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117282922
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:01 schreef Muto het volgende:
Kongolo is trouwens wel een heerlijke verdediger.
Onze verdediging is nu bij avondwedstrijd ook bijna onzichtbaar voor de tegenstander.
pi_117282950
Immers deed iets goed!!1!
  woensdag 26 september 2012 @ 19:03:24 #102
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_117282984
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik moet gewoon zeiken op die kutGriek.
Daar kan ik begrip voor hebben.
  woensdag 26 september 2012 @ 19:04:04 #103
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117283011
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:02 schreef Muto het volgende:
Immers deed iets goed!!1!
Hij stond buiten de lijnen?
pi_117283024
Als Sno niet kan spelen is dat wel een aderlating voor nek
pi_117283031
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:04 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Hij stond buiten de lijnen?
Hij bleef wijselijk van de bal af, ja.
pi_117283171
En toch komt NEC niet echt in het stuk voor. Ja, ze staan 1-0 voor maar in een thuiswedstrijd zou je toch verwachten dat ze wat meer balbezit zouden hebben. Het is wachten dat de bal een keer goed valt en dan kan de wedstrijd keihard kantelen in het voordeel van Feyenoord. NEC is echt onthutsend zwak tot dusverre ... het is dat je ze een doelpunt kado doet.

.. en dan zal je zien dat de 2-0 valt als ik dit post :')
  woensdag 26 september 2012 @ 19:08:28 #107
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117283184
WAUW LAMPROU KAN BIJ DE BAL OMGOMGOMG WAT EEN GEWELDIGE KEEPER!11!!
pi_117283200
Die keeper ziet er echt uit alsof er een D-tje in het doel staat...
pi_117283235
Iedereen plaatst hier reacties om 19:08 :)
pi_117283245
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:08 schreef Tomasso het volgende:
WAUW LAMPROU KAN BIJ DE BAL OMGOMGOMG WAT EEN GEWELDIGE KEEPER!11!!
:')
* Verwijderd *
pi_117283282
Die Nelom is ook zo Feyenoord-onwaardig als het maar zijn kan, trouwens.
pi_117283299
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:10 schreef Muto het volgende:
ja erg he
  woensdag 26 september 2012 @ 19:13:05 #113
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_117283375
Waarom spelen ze zo vaak de bal naar achteren? Scoren die hap :D
  woensdag 26 september 2012 @ 19:13:42 #114
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117283399
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:10 schreef Muto het volgende:
Wie moet je er anders neerzetten?
pi_117283404
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:13 schreef Danielle83 het volgende:
Waarom spelen ze zo vaak de bal naar achteren? [b]Scoren die hap :D[/b]
Boskamp?
  woensdag 26 september 2012 @ 19:14:43 #116
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117283441
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:13 schreef Muto het volgende:

[..]

Boskamp?
Nu heb ik trek in een bamihap.
  woensdag 26 september 2012 @ 19:15:49 #117
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117283485
OMGOMGOMGOMG LAMPROU KON ALWEER BIJ DE BAL WAT EEN WONDER!
pi_117283498
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:15 schreef Tomasso het volgende:
OMGOMGOMGOMG LAMPROU KON ALWEER BIJ DE BAL WAT EEN WONDER!
Niet zo overdrijven man, die gozer kan er ook weinig aan doen
pi_117283507
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:09 schreef Celeritas het volgende:
Iedereen plaatst hier reacties om 19:08 :)
  woensdag 26 september 2012 @ 19:16:44 #120
242120 Danielle83
pi_117283523
quote:
8s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:14 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nu heb ik trek in een bamihap.
Haha Boskamp is wel aan het minderen iig;)
  woensdag 26 september 2012 @ 19:17:10 #121
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117283543
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:16 schreef Grifte het volgende:

[..]

Niet zo overdrijven man, die gozer kan er ook weinig aan doen
1. Griek.
2. Homo-hater.
3. Kleine kabouter.
4. Burberry man-purse.
pi_117283557
Dat is geen penalty? Hm, zuur.
  woensdag 26 september 2012 @ 19:17:31 #123
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117283559
Ow ja, dit was gewoon een penal...
pi_117283576
Immers ;(
  woensdag 26 september 2012 @ 19:18:09 #125
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117283588
Hier geen geel voor geven :').
  woensdag 26 september 2012 @ 19:18:16 #126
242120 Danielle83
pi_117283596
Zo Sno is ool lekker fel vandaag. Holy sh*t
pi_117283605
Sno mag wel geel krijgen onderhand. Wat een snol.
pi_117283617
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:18 schreef Tomasso het volgende:
Hier geen geel voor geven :').
Niemand ook die verhaal gaat halen. Ook bij die pingel niet
pi_117283631
quote:
:D
pi_117283641
Ik vind Feyenoord niet eens zo slecht spelen.
pi_117283664
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:19 schreef Muto het volgende:
Ik vind Feyenoord niet eens zo slecht spelen.
Het middenveld staat goed, alleen kunnen ze geen vuist voorin maken. Maar dat laatste wisten we al :'(
pi_117283723
Daar was het duimpje weer _O_
  woensdag 26 september 2012 @ 19:21:19 #133
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_117283730
Pelle is geboren met z'n duim omhoog volgens mij.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_117283759
Die Sno staat even 5 seconden vrij.
pi_117283770
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:21 schreef TC03 het volgende:
Pelle is geboren met z'n duim omhoog volgens mij.
net als Mido toen.
pi_117283789
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:22 schreef macca728 het volgende:

[..]

net als Mido toen.
Pantelic, eigenlijk alleen maar faalspitsen.

Maargoed, c'mon Feyenoord...
  woensdag 26 september 2012 @ 19:22:56 #137
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117283791
Het is dat Vormer die bal blokkeerde, Lamprou had die bal nooit gehad.
pi_117283821
Pantelic scoorde nog best veel voor Ajax. Dat het een kansloos figuur is is wat anders ..
pi_117283915
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:22 schreef Grifte het volgende:

[..]

Pantelic, eigenlijk alleen maar faalspitsen.

Maargoed, c'mon Feyenoord...
ja Pantelic inderdaad.
pi_117283932
De tering, Kongolo en Martins Indi hebben nog de meeste ballen geraakt ook.
pi_117283933
Traag breien ... bah.
  woensdag 26 september 2012 @ 19:25:48 #142
53267 TC03
pi_117283945
Onze aanval is zoooo slecht. :'(

Al jaren overigens. :'(

Waar is de tijd gebleven dat we degradatiekandidaten met 6-0 naar huis stuurden?
pi_117283950
Tikkie terug x1000
pi_117283976
Kom er net in, was het een mooie goal?
  woensdag 26 september 2012 @ 19:26:38 #145
242120 Danielle83
pi_117283986
Pelle ga alsjeblieft douchen
  Forum Admin woensdag 26 september 2012 @ 19:26:52 #146
35723 crew  GGMM
pi_117284002
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:26 schreef ejfaar het volgende:
Kom er net in, was het een mooie goal?
Eigen goal. Eigen assist.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_117284009
Sno is een beest.
pi_117284014
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:18 schreef Celeritas het volgende:

[..]

Niemand ook die verhaal gaat halen. Ook bij die pingel niet
Nee daarom had je zo'n jongen als Drenthe juist moeten halen. Hier zit ook niets in.
pi_117284017
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:26 schreef Danielle83 het volgende:
Wie wil je dan, Fernandez? :')
pi_117284018
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:26 schreef Danielle83 het volgende:
Om welke reden?
pi_117284036
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:

[..]

Eigen goal. Eigen assist.
Danku
pi_117284061
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:27 schreef Muto het volgende:

[..]

Om welke reden?
Danielle wil Pelle zien douchen!
pi_117284113
1-1
pi_117284123
JAAAAAAAAA
  woensdag 26 september 2012 @ 19:29:24 #155
53267 TC03
pi_117284125
Hahahahahaha Janmaat. Baas. :D
pi_117284128
Kongolo _O_
pi_117284138
Terecht.
pi_117284166
Uit een corner nog wel _O_
  Forum Admin woensdag 26 september 2012 @ 19:30:16 #159
35723 crew  GGMM
pi_117284188
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:29 schreef Grifte het volgende:
Dit moeten jullie vaker zo proberen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_117284191
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:29 schreef Grifte het volgende:
Had weinig met de corner te maken
pi_117284193
Kongolo gaat voor de hattrick. Hopelijk weer aan de goede kant
  woensdag 26 september 2012 @ 19:30:42 #162
242120 Danielle83
pi_117284206
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:28 schreef Celeritas het volgende:

[..]

Danielle wil Pelle zien douchen!
Haha daar zeg ik geen nee tegen, maar voetballen kan die niet. Dat zie ik ook nog wel ;)
pi_117284211
Koolwijk is een Feyenoorder
pi_117284226
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:30 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Had weinig met de corner te maken
Was ook meer sarcastisch bedoeld, in ieder geval beter dan altijd die korte corners
  woensdag 26 september 2012 @ 19:31:06 #165
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117284230
Lamprou had de 1-1 ook niet gehad.
pi_117284259
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:31 schreef Tomasso het volgende:
Lamproest _O-
pi_117284289
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:31 schreef Tomasso het volgende:
Komt omdat die 1-0 achterstond, en om nu in het verkeerde goal te gaan staan..
  woensdag 26 september 2012 @ 19:32:43 #168
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117284309
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:31 schreef Muto het volgende:

[..]

Lamproest _O-
Bwhehe.
  woensdag 26 september 2012 @ 19:34:56 #169
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_117284417
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:43 schreef Hamilcar het volgende:
Kanaal Pangastreams1 werkt perfect
pi_117284464
Ik word echt helemaal moedeloos van dat rondtikken achterin of keer op keer die klote bal terug naar de verdediging. Lijkt af en toe wel geen diepgang in de voorhoede of het middenveld te zitten.
Feyenoord Rotterdam
pi_117284465
Beter eredivisielive kopen
pi_117284500
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:34 schreef elCholo het volgende:

[..]

Kanaal Pangastreams1 werkt perfect
Ja, het ligt aan mijn computer. Op de een of andere manier kan ik geen enkele channel bekijken. Misschien moet ik eens een accountje aanmaken :) ik kijk nu via firstrow.
pi_117284560
perez lijkt op pelle
* Verwijderd *
  woensdag 26 september 2012 @ 19:39:19 #174
242120 Danielle83
pi_117284604
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:35 schreef ejfaar het volgende:
Beter eredivisielive kopen
Ik heb nu 2 maanden gratis via de telegraaf. Ik kijk alleen niet veel voetbal dat ik het zonde vind om het te kopen. Ik volg alleen Feyenoord :D
pi_117284634
Doet Kongolo echt bewust. Knap gedaan.
  woensdag 26 september 2012 @ 19:40:25 #176
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_117284649
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:38 schreef zoekeenleven het volgende:
perez lijkt op pelle
Proost.
pi_117284651
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:39 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ik heb nu 2 maanden gratis via de telegraaf. Ik kijk alleen niet veel voetbal dat ik het zonde vind om het te kopen. Ik volg alleen Feyenoord :D
paar euro per maand scheelt een hoop gezoek, en 10x beter beeld
pi_117284697
Kongolo In de spits
* Verwijderd *
  woensdag 26 september 2012 @ 19:43:02 #179
242120 Danielle83
pi_117284751
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:40 schreef ejfaar het volgende:

[..]

paar euro per maand scheelt een hoop gezoek, en 10x beter beeld
Ik heb het er niet over, maar als je meer voetbal volgt dan snap ik het wel :)
pi_117284785
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ik heb het er niet over, maar als je meer voetbal volgt dan snap ik het wel :)
Ik heb dan nog liever Sport1. Elke week de optie om de beste wedstrijden van Engeland, Spanje, Italie en Duitsland te kijken? Yes please.
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 19:43:57 #181
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_117284790
Hmm, eerste helft gemist.. Immers en Sisse weer dramatisch?
pi_117284805
Voor alleen uitwedstrijden vind ik het ook zonde om EL aan te schaffen, streams/sopcast doet vaak wel, en bijna net zo goed.
pi_117284808
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Ik heb dan nog liever Sport1. Elke week de optie om de beste wedstrijden van Engeland, Spanje, Italie en Duitsland te kijken? Yes please.
Dat kan. Ik kijk alleen Nederlands voetbal.
  woensdag 26 september 2012 @ 19:44:29 #184
242120 Danielle83
pi_117284809
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Zo'n fanatieke voetbalkijker ben ik niet ;)
  woensdag 26 september 2012 @ 19:44:40 #185
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117284819
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef Slobeend het volgende:
Hmm, eerste helft gemist.. Immers en Sisse weer dramatisch?
Immers is niet zo heel dramatisch vandaag. Hij heeft dan ook maar 5 keer de bal gehad ofzo.
pi_117284827
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:44 schreef Grifte het volgende:
Voor alleen uitwedstrijden vind ik het ook zonde om EL aan te schaffen, streams/sopcast doet vaak wel, en bijna net zo goed.
Kwaliteit komt niet in de buurt
pi_117284874
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:44 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Kwaliteit komt niet in de buurt
Ik heb altijd wel een goed streampje zonder haperingen/vaag beeld, prima geluid, loopt alleen iets achter. Om nou 15 euro te lappen voor 2 uitwedstrijdjes per maand, nee bedankt.
pi_117284894
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:45 schreef Grifte het volgende:

[..]

Ik heb altijd wel een goed streampje zonder haperingen/vaag beeld, prima geluid, loopt alleen iets achter. Om nou 15 euro te lappen voor 2 uitwedstrijdjes per maand, nee bedankt.
Die stream wil ik ook wel :P
pi_117284919
Sisse is ook niet heel slecht.
  woensdag 26 september 2012 @ 19:47:18 #190
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117284946
OMG LAMPROEST!
pi_117284947
Lamprou
pi_117284949
Kans voor nec
pi_117284962
Ik vind die Rieks wel een goede spelert, trouwens.
  woensdag 26 september 2012 @ 19:48:05 #194
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117284980
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:47 schreef Muto het volgende:
Ik vind die Rieks wel een goede spelert, trouwens.
Hij riekt alleen zo.
pi_117284997
oeeeh
  woensdag 26 september 2012 @ 19:48:56 #196
242120 Danielle83
pi_117285018
Voetballen eindelijk :D Powerthee geweest!
  woensdag 26 september 2012 @ 19:49:13 #197
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117285031
Trouwens, hebben we tot dusver alleen nog maar betaalt aan het revalideren van Goossens?
pi_117285034
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:48 schreef Danielle83 het volgende:
Voetballen eindelijk :D Powerthee geweest!
al 3 min bezig :P
  woensdag 26 september 2012 @ 19:49:35 #199
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117285041
Godsamme, wat is Immers toch een enorm beperkte voetballer.
pi_117285059
quote:
9s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:49 schreef Tomasso het volgende:
Godsamme, wat is Immers toch een enorm beperkte voetballer.
Vincken de tweede
Pleurt op!
  woensdag 26 september 2012 @ 19:50:07 #201
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117285076
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:49 schreef E.H. het volgende:

[..]

Vincken de tweede
Niet.
pi_117285087
Heel het vak naast het uitvak zijn Feijenoorders. En de lange zijde ook best wel.
pi_117285121
Stadion is maar halfvol
pi_117285122
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef Muto het volgende:
Heel het vak naast het uitvak zijn Feijenoorders. En de lange zijde ook best wel.
Dat is elk seizoen zo daar. Vinden ze niet zo leuk. Maar ja, dat is een probleem van NEC zelf.
Pleurt op!
  woensdag 26 september 2012 @ 19:51:18 #205
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117285132
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:51 schreef ejfaar het volgende:
Stadion is maar halfvol
Of halfleeg?
pi_117285149
quote:
9s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:51 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Of halfleeg?
Ik ben positief :6
pi_117285151
Roorda trollt Lamprou
  woensdag 26 september 2012 @ 19:51:50 #208
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117285156
Wel een slimme jongen, die Roorda. Lamproest had deze bal nooit gehad als hij op goal was.
  woensdag 26 september 2012 @ 19:53:53 #209
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117285265
Immers denkt dat hij Messi is.
pi_117285307
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:53 schreef Tomasso het volgende:
Immers denkt dat hij Messi is.
Hij heeft alleen Haagse groeihormonen gekregen.
  woensdag 26 september 2012 @ 19:55:24 #211
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117285346
Waar is Pelle?

pi_117285388
HAHAHA.
  woensdag 26 september 2012 @ 19:56:25 #213
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117285391
Immers die denkt dat hij balletdanser is.
  woensdag 26 september 2012 @ 19:56:38 #214
242120 Danielle83
pi_117285407
Cisse wat speel jij ineens best goed :D
pi_117285417
hahaha Immers
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 19:57:18 #216
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_117285438
Sisse laat weer iets zien van zijn vorm van vorig jaar. Vormer ook best aardig op de plek van Clasie.
pi_117285509
Schaken vanaf rechts _O_
  woensdag 26 september 2012 @ 19:59:48 #218
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_117285565
BOEMMMMMMMMMMMM
pi_117285575
Sisse.
pi_117285576
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_117285578
2-1
pi_117285580
BLESS!
  woensdag 26 september 2012 @ 19:59:59 #223
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117285581
Sissieeeeeeeeee.
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 20:00:17 #224
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 26 september 2012 @ 20:00:18 #225
242120 Danielle83
pi_117285595
Lekker Cisse. Ik moet het vaker zeggen :)
pi_117285596
Goed gekeept wel ^O^
  woensdag 26 september 2012 @ 20:00:22 #227
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117285601
Lamproest had deze bal ook niet gehad.
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 20:01:24 #228
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_117285659
Dat druk zetten heb ik nog weinig gezien dit jaar.
pi_117285666
Prachtige goal 2-2
pi_117285671
godver
  woensdag 26 september 2012 @ 20:01:39 #231
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117285674
...
pi_117285676
Kutsjors
  woensdag 26 september 2012 @ 20:02:00 #233
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117285704
What the fuck doet Lamproest daar?
pi_117285708
Trekt Lamprou nou z'n armen in??
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 20:02:10 #235
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_117285747
Nelom is zo verschrikkelijk matig ..
  woensdag 26 september 2012 @ 20:02:44 #237
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117285748
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:02 schreef Celeritas het volgende:
Trekt Lamprou nou z'n armen in??
Ja. Die gozer kost je gewoon punten zo. En een volgende ronde.
pi_117285775
Er moet echt een nieuwe linksback in
pi_117285778
quote:
15s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:02 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja. Die gozer kost je gewoon punten zo. En een volgende ronde.
't is maar de beker
  woensdag 26 september 2012 @ 20:03:15 #240
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117285779
Waar blijft Vilhena trouwens, Koeman?
pi_117285793
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:03 schreef ejfaar het volgende:

[..]

't is maar de beker
Beker = makkelijk Europees voetbal.
pi_117285810
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:03 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Beker = makkelijk Europees voetbal.
Dan moet je de beker per se winnen en begin je in juli al aan europees voetbal
  woensdag 26 september 2012 @ 20:04:48 #243
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117285854
quote:

[..]

Ow, kap maar met voetballen jongens. Competitie gaan we ook niet winnen, ik zeg vakantie.
pi_117285876
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:04 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ow, kap maar met voetballen jongens. Competitie gaan we ook niet winnen, ik zeg vakantie.
Competitie hoef je ook niet te winnen voor europees voetbal
pi_117285880
quote:
15s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:03 schreef Tomasso het volgende:
Waar blijft Vilhena trouwens, Koeman?
weet je toch ? minuut 80 als hij al komt.
  woensdag 26 september 2012 @ 20:05:58 #246
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117285908
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:05 schreef macca728 het volgende:

[..]

weet je toch ? minuut 80 als hij al komt.
Hoe veel langer mag Immers nog blijven kutten?
pi_117285916
Pelle :')
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 20:06:15 #248
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_117285922
Als Pelle ruimte heeft zie je hoe matig hij is. :{
pi_117285923
quote:

[..]

Wat een nonsens. Je begint later dan Feyenoord dit jaar begonnen is; bij de laatste play-offs Europa League
pi_117285938
quote:
13s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:05 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Vilhena komt voor Janmaat, Leerdam dan naar de back. Let maar op.
pi_117285942
quote:
13s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:05 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Hopelijk de laatste keer maar ik vrees nog 10 matige wedtrijden.
pi_117286001
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:06 schreef Celeritas het volgende:

[..]

Wat een nonsens. Je begint later dan Feyenoord dit jaar begonnen is; bij de laatste play-offs Europa League
Owja.. was even in de war met Twente, die via het fairplay kwamen
  woensdag 26 september 2012 @ 20:07:54 #253
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117286024
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:06 schreef Muto het volgende:

[..]

Vilhena komt voor Janmaat, Leerdam dan naar de back. Let maar op.
Schiet mij maar lek dan.
pi_117286127
Ik win trouwens liever de beker dan dat we weer tweede worden. Wat een gezeik was dat. Allemaal feesten en dan geen eens Europees voetbal in de herfst
pi_117286162
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:09 schreef Celeritas het volgende:
Ik win trouwens liever de beker dan dat we weer tweede worden. Wat een gezeik was dat. Allemaal feesten en dan geen eens Europees voetbal in de herfst
Als je de beker wint moet je ook voorrondes spelen voor de el hoor, dat moet iedereen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_117286190
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:09 schreef Celeritas het volgende:
Mwah, liever 2e, heel seizoen blij en gelukkig, dat nieuwe seizoen kut is deed aan die vreugde niets aan af.

Kutseizoen + beker = mwah, nog geen garantie op Europees voetbal
pi_117286207
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Als je de beker wint moet je ook voorrondes spelen voor de el hoor, dat moet iedereen
Praag _O_ _O- _O_
pi_117286259
Goed schot Nelom
  woensdag 26 september 2012 @ 20:12:12 #259
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117286281
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:11 schreef ejfaar het volgende:
Goed schot Nelom
Was te hoog voor Lamproest.
pi_117286292
Cisse laat meer zien dan Verhoek.
  woensdag 26 september 2012 @ 20:12:45 #261
242120 Danielle83
pi_117286310
Immers grr wisselen!
pi_117286316
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:12 schreef macca728 het volgende:
Cisse laat meer zien dan Verhoek.
Klopt, Cisse speelt verdienstelijk vanavond.
pi_117286331
Platje :D
pi_117286336
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:12 schreef Sejt het volgende:

[..]

Klopt, Cisse speelt verdienstelijk vanavond.
Tis niet te geloven :o
pi_117286347
BMI _O_
pi_117286362
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ja. Dat zei ik net.
pi_117286414
Whatever, je staat dan iig met een been in een Europees toernooi. De beker is gewoon een redelijk gemakkelijke weg naar Europees voetbal.
pi_117286415
Komt Janmaat goed weg
pi_117286426
bijna 3-2
pi_117286432
Lamprou :')
  woensdag 26 september 2012 @ 20:14:58 #271
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117286439
Godsamme, Lamprou. Klapmongool.
pi_117286446
Goed gekeept wel ^O^
pi_117286461
Lamprou moet lekker gaan zaalvoetballen. Oh wacht, daar is hij ook te klein voor.
pi_117286479
Schoffel die Sno dan ook ff onderuit
pi_117286485
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:15 schreef Muto het volgende:
Lamprou moet lekker gaan zaalvoetballen.
Hij is Feyenoordwaardig :D
pi_117286508
ROFL
  woensdag 26 september 2012 @ 20:16:47 #277
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117286547
Trouwens, die shirts van NEC met de skyline van Nijmegen erop :'). Skyline van Nijmegen :').
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 20:16:53 #278
42184 crew  DaMart
pi_117286552
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:15 schreef Muto het volgende:
Lamprou moet lekker gaan zaalvoetballen. Oh wacht, daar is hij ook te klein voor.
In het doel bij een tafelvoetbalspel dan? Of is hij daar ook te klein voor? :P.
pi_117286559
Haha die Pelle toch
pi_117286612
Vilhena loopt warm.
pi_117286627
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:17 schreef Muto het volgende:
Vilhena loopt warm.
ja bijna 80ste minuut he !!
pi_117286681
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:18 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja bijna 80ste minuut he !!
Nog 40 te gaan...
pi_117286807
Koolwijk af
Palsson in
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 20:23:10 #284
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 26 september 2012 @ 20:23:24 #285
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117286906
Fernandez erin.
pi_117286909
Fernandez? :')
pi_117286917
Fernandez....
pi_117286941
Waarschijnlijk snelheid tegen een moegestreden NEC-rechtsback.. enige logische verklaring.
pi_117286957
wie kan er goed penalties nemen ?
  woensdag 26 september 2012 @ 20:24:31 #290
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117286975
Waarom tikt nou niemand ff tegen die bal an?!
pi_117286977
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef macca728 het volgende:
Sissie.
pi_117286978
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef macca728 het volgende:
ik
pi_117287009
quote:
15s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef Tomasso het volgende:
Waarom tikt nou niemand ff tegen die bal an?!
Fernandez deelt liever tikken uit aan de tegenstander.
  woensdag 26 september 2012 @ 20:25:23 #294
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117287029
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:25 schreef Muto het volgende:

[..]

Liever tegen Immers aan.
pi_117287074
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:25 schreef Muto het volgende:

[..]

In één week heeft hij met PSV en NEC wel zijn beruchte tegenstanders van vorig seizoen
pi_117287088
corner NEC
pi_117287119
nog 5 minuutjes
pi_117287125
Hoe doet Immers het?
BFF met GGMM
pi_117287130
slecht
pi_117287131
Net terug van werk. Zie dat het 2-2 is, hoe doet Feyenoord het?? Wie speelt er goed, wie valt er tegen?
pi_117287182
Ik heb die commentator nou 10 keer misverstand horen zeggen. Op twee manieren wezenloos irritant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')