Vilhena kan zich meer ontwikkelen dan Immers.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:54 schreef Maraten het volgende:
Ik vind Immers inzet wel goed, er komt alleen geen fatsoenlijke steekbal of actie uit...
Maar om nou meteen alles op Vilhena te zetten is ook te vroeg, die jongen heeft 2 goede wedstrijden gespeeld met spelers waaraan hij zich echt kon optrekken. We moeten hem sws wel meer minuten laten maken, al gaat dat moelijk als je tot de laatste minuut moet knokken voor een punt.
Vraag me ook af hoe het met die Ellabdellaoui zit. Is dat een echte buitenspeler die het van zijn voorzetten moet hebben, zou wel fijn zijn met Pelle.
Tuurlijk, maar ik vind dat er wel al teveel van hem wordt verwacht, gewoon rustig brengen die jongen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Vilhena kan zich meer ontwikkelen dan Immers.
It's all about the money. De rest interesseert hun niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:00 schreef Dekatria het volgende:
Hoe triest weer als je leest hoe Feyenoord de mannen van RDK tegenwerktals je het beste voor de club wil dat laat je toch alle mogelijkheden zo goed mogelijk belichten? Dit is gewoon je zin doordouwen
Nee je belicht alleen de mogelijkheden wat je bouwpartners willen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:00 schreef Dekatria het volgende:
Hoe triest weer als je leest hoe Feyenoord de mannen van RDK tegenwerktals je het beste voor de club wil dat laat je toch alle mogelijkheden zo goed mogelijk belichten? Dit is gewoon je zin doordouwen
Onzin. De commerciële mogelijkheden zijn ook allemaal in de renovatie te realiseren, en dan hebben we het nog niet over de internationale allure van het stadion zelf gehad.... om nog maar te zwijgen van het uiterst rare aanname van de directie dat de gemeente wel even voor de helft van die 300 miljoen garant gaat staanquote:Op woensdag 26 september 2012 02:26 schreef vandermar het volgende:
De kosten van het onderhouden van de kuip gaan torenhoog worden, en op den duur is een nieuw stadion goedkoper. Hoe graag ik en jullie ook willen dat de kuip blijft, kan het gewoon niet. Met een verbouwing loopt Feyenoord weer allemaal inkomsten mis omdat er minder mensen in kunnen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=173535quote:Lex Immers staat onder druk bij Feyenoord. De middenvelder annex aanvaller kwam over van ADO Den Haag en de hoop en verwachting was dat hij de stap omhoog aan zou kunnen. In de praktijk valt Immers echter tegen in Rotterdam en blijkt dat de 26-jarige eigenlijk het verschil niet kan maken. Ook Ronald Koeman uit nu kritiek.
De trainer nam Immers tot nog toe in bescherming, maar erkent inmiddels dat het niveau van zijn aanwinst omhoog moet. Zondag verloor Feyenoord met 3-0 van PSV en had Immers het gevoel dat hij geen slechte wedstrijd had gespeeld. “Uit mijn ervaring als speler weet ik dat er wel eens een verschil zit tussen de beleving van iemand die op het veld staat en de beleving van iemand die aan de kant zit”, zegt Koeman tegen NUsport.
De coach van Feyenoord ging daarom ook het gesprek aan met Immers. “Ik heb er met Lex over gesproken en hem verteld dat het voortaan anders zal moeten. Verder wil ik niet op het gesprek met hem ingaan”, geeft Koeman aan. Immers speelde dit seizoen zes wedstrijden in de Eredivisie en scoorde tegen Heracles Almelo en PEC Zwolle.
Als een nieuw stadion de beste optie is: so be it. Maar als dat zo is dan hoef je er ook niet geheimzinnig over te doen toch? Leg de plannen maar op tafel. Als dat bewust niét gebeurt, dan wek je de schijn dat er andere belangen meespelen dan alleen maar zorgen dat Feyenoord het beste stadion krijgt dat haalbaar is.quote:Op woensdag 26 september 2012 02:26 schreef vandermar het volgende:
De kosten van het onderhouden van de kuip gaan torenhoog worden, en op den duur is een nieuw stadion goedkoper. Hoe graag ik en jullie ook willen dat de kuip blijft, kan het gewoon niet. Met een verbouwing loopt Feyenoord weer allemaal inkomsten mis omdat er minder mensen in kunnen.
Je zegt het zelf: waarschijnlijk. Niks is zeker tot de definitieve opstelling bekend gemaakt wordt.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond dus waarschijnlijk Verhoek eruit voor Sissi en Clasie krijgt rust en Vormer vervangt hem. Ofwel, nog steeds Immers.
nee alleen Vormer ipv Clasie (die vermoeid is) en Kongolo voor de geblesseerde Mathijssen.quote:
heel knap al nemen die de League Cup niet serieus.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:55 schreef Muto het volgende:
Vlaar en El Ahmadi winnen even met 4-2 van Manchester City. 4-2
Het ging mij meer om de uitslag.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
heel knap al nemen die de League Cup niet serieus.
quote:Koeman eist meer agressiviteit van Feyenoord
Trainer Ronald Koeman van Feyenoord eist meer agressiviteit van zijn spelers. Dat liet de oud-international dinsdag weten in zijn voorbeschouwing op het bekerduel met NEC, woensdagavond in Nijmegen. Volgens de 49-jarige coach heeft zijn team afgelopen zondag in Eindhoven vooral op basis van inzet en karakter verloren (3-0).
'PSV speelde veel meer met het mes op de keel dan wij', gaf Koeman te kennen. 'Het beste voorbeeld daarvan waren de overtredingen die Ola Toivonen maakte. Hij gaf daarmee een signaal af, waar wij onvoldoende op gereageerd hebben. Dat heeft deels te maken met het type spelers dat wij in de ploeg hebben.'
Het was opvallend dat Koeman dinsdag positief sprak over de inbreng van Toivonen. De trainer van Feyenoord had zich zondag bij PSV juist nog flink opgewonden over de vele 'irritante' overtredingen van de Zweed, die volgens Koeman ook te veel zijn gang mocht gaan van de arbitrage.
Feyenoord kreeg na de zware nederlaag in Eindhoven veel kritiek, niet in de laatste plaats van Koeman zelf. Hij noemde zondag het spel van zijn ploeg zeer zwak. 'Door het grote aantal nieuwe spelers en de jongens die zijn vertrokken, zijn we grotendeels opnieuw begonnen en dat kost tijd. Dat betekent overigens niet dat we naar excuses zoeken. De lat ligt nog steeds hoog in De Kuip', benadrukte hij dinsdag.
Koeman kondigde voor het duel met NEC de nodige wijzigingen aan. Maar hij wilde niet op namen en posities ingaan. In Eindhoven bekende hij dat hij met name op het middenveld nog 'zoekende' was naar de juiste balans. 'In die linie heb ik rust, vastigheid en voetbal nodig. Die kenmerken heb ik tegen PSV niet gezien', concludeerde Koeman.
Verdediger Joris Mathijsen ontbreekt bij Feyenoord sowieso door een dijbeenblessure.
(AD)quote:
Koeman verwacht Mathijsen half oktober terug
De dijbeenblessure van Feyenoorder Joris Mathijsen lijkt mee te vallen. De 32-jarige verdediger viel afgelopen zondag in de uitwedstrijd tegen PSV (3-0) uit met een kwetsuur aan een hamstring. Trainer Ronald Koeman en de international zelf vreesden na afloop voor een scheurtje, maar dinsdag bleek de schade minder ernstig dan gedacht.
Koeman zei dinsdag in De Kuip dat hij rond half oktober mogelijk weer over Mathijsen kan beschikken. Hetzelfde geldt voor aanvoerder Stefan de Vrij, die eind vorige maand eveneens een hamstringblessure opliep. 'Zijn herstel verloopt voorspoedig', liet Koeman weten.
zegt Koeman toch.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:07 schreef Sejt het volgende:
Allemaal aannames dat het Vormer-Leerdam-Immers gaat worden.
Leerdam nog 3 jaar geven, Vilhena en de Vrij gelijk 5quote:Feyenoord is van plan om met Stefan de Vrij om de tafel te gaan om te praten over een contractverlenging. De geblesseerde verdediger beschikt over een contract tot 2014, maar als het aan Martin van Geel, de technisch directeur van de Rotterdammers, ligt, wordt die verbintenis snel verlengd.
"We hebben in ons salarisbudget nog ruimte om enkele spelers aan ons te binden", vertelde Van Geel woensdag tegenover NUsport. "Stefan is een van de eersten met een contract tot 2014 met wie we gaan praten. Maar laat hem eerst maar fit worden."
Ook Kelvin Leerdam en Tonny Vilhena, die allebei over een aflopend contract beschikken, kunnen een gesprek verwachten met de clubleiding. "Met hen gaan we binnen enkele weken aan de slag. Ik ga snel een afspraak maken met hun zaakwaarnemers", besloot de technisch directeur.
quote:Vitesse voetbalt pas sinds 1998 in de Gelredome, maar krijgt in de toekomst mogelijk een nieuw onderkomen. Merab Jordania overweegt volgens De Telegraaf een splinternieuw stadion te bouwen op een andere locatie in Arnhem. De krant beweert dat de plannen in het diepste geheim worden uitgewerkt.
Jordania denkt uit onvrede aan een nieuw stadion. De provincie Gelderland staat niet toe dat Vitesse de Gelredome overneemt. Vastgoedbedrijf Eurocommerce was tot de zomer eigenaar van het complex, maar ging vorige maand failliet. Sindsdien wordt de huur overgemaakt aan FGH Bank.
Het nieuwe stadion wordt naar verluidt groter dan de huidige thuishaven, die niet verder geëxploiteerd kan worden. Economisch gezien is een verhuizing dus interessanter. Eerder liet Jordania al een trainingscentrum en opleidingsaccommodatie bouwen op Papendal.
Die kunnen het wel gebruiken ja met hun uitpuilend stadion en ellenlange wachtrij voor een seizoenskaartquote:Op woensdag 26 september 2012 10:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
Even in het licht van de 'nieuwe Kuip' met bijkomende exploitatiemogelijkheden:
[..]
Als het minder huur kost en meer exploitatie oplevert hebben ze daar inderdaad veel aan.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die kunnen het wel gebruiken ja met hun uitpuilend stadion en ellenlange wachtrij voor een seizoenskaart
...
Immers heeft best een paar aardige steekballen gegeven op de buitenspelers, het jammere is dat hij dit compenseert met 50x balverlies en kutballen, waardoor niemand het er meer over heeft.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:01 schreef Calciumdude het volgende:
denk dat immers zich niet zo ver terug moet laten zakken elke keer..
verdedigen is immers ook niet zijn sterkste punt zagen we zondag..
was wel een hele mooie kaats bij de 1-0helaas zien we hem die niet in de aanval maken..
Linkje met een uitspraak van Koeman over de precieze opstelling? Want ik lees overal dat hij niks vrijgegeven heeft tot nu toe.quote:
Cissé is echt niet zo slecht als jij zegt hoor. Beter dan Fernandez en kan ook ontzettend goed meeverdedigen. Is op links een heel stuk gevaarlijker dan Schaken. Bless.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Immers heeft best een paar aardige steekballen gegeven op de buitenspelers, het jammere is dat hij dit compenseert met 50x balverlies en kutballen, waardoor niemand het er meer over heeft.
Wat ziet Koeman toch in Cissé, dat is toch werkelijk waar nog een graad erger dan Fernandez die gozer.
weet je wat het met Cisse is ?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Cissé is echt niet zo slecht als jij zegt hoor. Beter dan Fernandez en kan ook ontzettend goed meeverdedigen. Is op links een heel stuk gevaarlijker dan Schaken. Bless.
Nou we zullen het zien vanavond of de pers er dan naast zit.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:35 schreef Calciumdude het volgende:
enige wat ik heb gelezen is dit twitter bericht..
https://twitter.com/Koeman1963/status/250688720120983552
direct van de master himself
Schaken moet je gewoon op rechts zetten en dan zal je je moeten behelpen met Cisse, Fernandez is geen linkeraanvaller, Verhoek ook niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:37 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
weet je wat het met Cisse is ?
hij staat altijd op een meter van Nelom en dan krijg je van die halfbakken graf ballen waar altijd een verdediger tussenkomt.
veel te weinig diepte
Vrees dat het weer een matige vertoning wordt...quote:Op woensdag 26 september 2012 13:00 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Hopen dat er vanavond weer eens een fatsoenlijke pot op de mat gelegd word. Ik heb me vooral de laatste 2/3 wedstrijden echt geërgerd aan het spel van mijn Feijenoord.
als ze maar doorgaan en zich niet laten verrassen.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:00 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Hopen dat er vanavond weer eens een fatsoenlijke pot op de mat gelegd word. Ik heb me vooral de laatste 2/3 wedstrijden echt geërgerd aan het spel van mijn Feijenoord.
Zou ook wel goed zijn voor het zelfvertrouwen, dan kunnen ze zich hopelijk weer herpakken.
Komende 2 competitie wedstrijden moeten zoiezo winst opleveren, daarna de lastige duels tegen Ajax en Twente.
Mooi. Die speelt binnen twee seizoenen op de plek van Nelom.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:58 schreef Caland het volgende:
Lucas Woudenberg zit bij de selectie van vanavond.
Mooi voor die jongenquote:Op woensdag 26 september 2012 11:58 schreef Caland het volgende:
Lucas Woudenberg zit bij de selectie van vanavond.
wie speelde er nu vorig jaar tegen VVV linksback, en werd al snel na geel gewisseld? nooit meer wat van gehoord toch?quote:
Van Huijghenvoort, verhuurt aan Excelsior waar hij altijd speelt. Die jongen is ook pas 18 of 19.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:45 schreef Luni het volgende:
[..]
wie speelde er nu vorig jaar tegen VVV linksback, en werd al snel na geel gewisseld? nooit meer wat van gehoord toch?
Dat was volgens mij de aanvoerder van de A1, maar LB was dacht ik niet zijn favoriete positie.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Huijghenvoort, verhuurt aan Excelsior waar hij altijd speelt. Die jongen is ook pas 18 of 19.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 26-09-2012 om 17:44:21Opstelling #Feyenoord: Lamprou, Janmaat, Martins Indi, Kongolo, Nelom, Leerdam, Vormer, Immers, Schaken, Pelle en Cisse #necfey reageer retweet
twitter:fnetwerk twitterde op woensdag 26-09-2012 om 17:44:27Bank Feyenoord: Clasie, Fernandez, Verhoek, Mokotjo, Vilhena, Woudenberg, Franken #necfey reageer retweet
Als VIlhena er direct na rust niet in is dan ga ik wel voetbaltrainenquote:Op woensdag 26 september 2012 17:52 schreef Maastoren het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 26-09-2012 om 17:44:21Opstelling #Feyenoord: Lamprou, Janmaat, Martins Indi, Kongolo, Nelom, Leerdam, Vormer, Immers, Schaken, Pelle en Cisse #necfey reageer retweet
twitter:fnetwerk twitterde op woensdag 26-09-2012 om 17:44:27Bank Feyenoord: Clasie, Fernandez, Verhoek, Mokotjo, Vilhena, Woudenberg, Franken #necfey reageer retweet
Ja man. Druk druk druk maar lees nog genoeg hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ha die Morph ben je er ook weer
Het is idd onbegrijpelijk dat een speler van het niveau hoofdklasse nog boven hem in de rangorde staat. Dit is echt kapitaalvernietiging. Hetzelfde geld voor Vilhena, die weer moet toezien hoe klungels als Immers en Leerdam de voorkeur krijgen. Die loopt dalijk gratis de deur uit volgende zomer, en dat zou ik dan heel goed begrijpen.quote:
Gelukkig heeft hij net een nieuw contract getekendquote:Op woensdag 26 september 2012 18:20 schreef elCholo het volgende:
[..]
Het is idd onbegrijpelijk dat een speler van het niveau hoofdklasse nog boven hem in de rangorde staat. Dit is echt kapitaalvernietiging. Hetzelfde geld voor Vilhena, die weer moet toezien hoe klungels als Immers en Leerdam de voorkeur krijgen. Die loopt dalijk gratis de deur uit volgende zomer, en dat zou ik dan heel goed begrijpen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:52 schreef Maastoren het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:24 schreef Tito_Makani het volgende:
We hadden Guidetti gewoon moeten huren in de zomer. Zet je hem langs de zijlijn om het team aan te wakkeren
conclusie over de opstelling was toch goed.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:35 schreef Calciumdude het volgende:
enige wat ik heb gelezen is dit twitter bericht..
https://twitter.com/Koeman1963/status/250688720120983552
direct van de master himself
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:35 schreef Muto het volgende:
Iemand pics van de moeder van Immers? Ik verdenk een Been-Bruins situatie.
Opnieuw opstarten hielp bij mijquote:Op woensdag 26 september 2012 18:43 schreef Hamilcar het volgende:
Kijkt iemand anders het via sopcast? Want die shit lijkt weereens niet te werken (cannot excess sopcast service ><).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is nog het meest triestequote:Op woensdag 26 september 2012 18:47 schreef Tomasso het volgende:
.
Had een keeper van een normale lengte deze bal niet gehad?
En NEC kan nu volledig op de verdediging leunen. Alsof wij de voorhoede hebben om daar nu ook nog maar iets tegen te kunnen doenquote:
Kan niemand ff doorhalen op z'n scheenbeen ofzo?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:50 schreef Muto het volgende:
Immers op de middenlijnHij loopt echt alleen maar in de weg daar.
Misschien begrijp ik een grap verkeerd, maar geen enkele keeper had deze gehad hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 18:47 schreef Tomasso het volgende:
.
Had een keeper van een normale lengte deze bal niet gehad?
Ik moet gewoon zeiken op die kutGriek.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:51 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik een grap verkeerd, maar geen enkele keeper had deze gehad hoor
Leef jij ook nog joh?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Idd.. Beker is toch altijd om 20.45?
Nee, met een vol programma zijn er ook al eerder wedstrijden ivm het uitzenden van de wedstrijden.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Onze verdediging is nu bij avondwedstrijd ook bijna onzichtbaar voor de tegenstander.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:01 schreef Muto het volgende:
Kongolo is trouwens wel een heerlijke verdediger.
Daar kan ik begrip voor hebben.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik moet gewoon zeiken op die kutGriek.
Hij bleef wijselijk van de bal af, ja.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:08 schreef Tomasso het volgende:
WAUW LAMPROU KAN BIJ DE BAL OMGOMGOMG WAT EEN GEWELDIGE KEEPER!11!!
ja erg hequote:Op woensdag 26 september 2012 19:10 schreef Muto het volgende:
Die Nelom is ook zo Feyenoord-onwaardig als het maar zijn kan, trouwens.
Wie moet je er anders neerzetten?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:10 schreef Muto het volgende:
Die Nelom is ook zo Feyenoord-onwaardig als het maar zijn kan, trouwens.
Boskamp?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:13 schreef Danielle83 het volgende:
Waarom spelen ze zo vaak de bal naar achteren? [b]Scoren die hap[/b]
Nu heb ik trek in een bamihap.quote:
Niet zo overdrijven man, die gozer kan er ook weinig aan doenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:15 schreef Tomasso het volgende:
OMGOMGOMGOMG LAMPROU KON ALWEER BIJ DE BAL WAT EEN WONDER!
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:09 schreef Celeritas het volgende:
Iedereen plaatst hier reacties om 19:08
1. Griek.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven man, die gozer kan er ook weinig aan doen
Het middenveld staat goed, alleen kunnen ze geen vuist voorin maken. Maar dat laatste wisten we alquote:Op woensdag 26 september 2012 19:19 schreef Muto het volgende:
Ik vind Feyenoord niet eens zo slecht spelen.
net als Mido toen.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:21 schreef TC03 het volgende:
Pelle is geboren met z'n duim omhoog volgens mij.
ja Pantelic inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pantelic, eigenlijk alleen maar faalspitsen.
Maargoed, c'mon Feyenoord...
Eigen goal. Eigen assist.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:26 schreef ejfaar het volgende:
Kom er net in, was het een mooie goal?
Nee daarom had je zo'n jongen als Drenthe juist moeten halen. Hier zit ook niets in.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:18 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Niemand ook die verhaal gaat halen. Ook bij die pingel niet
Om welke reden?quote:
Haha daar zeg ik geen nee tegen, maar voetballen kan die niet. Dat zie ik ook nog welquote:Op woensdag 26 september 2012 19:28 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Danielle wil Pelle zien douchen!
Was ook meer sarcastisch bedoeld, in ieder geval beter dan altijd die korte cornersquote:Op woensdag 26 september 2012 19:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Had weinig met de corner te maken
Lamproestquote:
Kanaal Pangastreams1 werkt perfectquote:Op woensdag 26 september 2012 18:43 schreef Hamilcar het volgende:
Kijkt iemand anders het via sopcast? Want die shit lijkt weereens niet te werken (cannot excess sopcast service ><).
Ja, het ligt aan mijn computer. Op de een of andere manier kan ik geen enkele channel bekijken. Misschien moet ik eens een accountje aanmakenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:34 schreef elCholo het volgende:
[..]
Kanaal Pangastreams1 werkt perfect
Ik heb nu 2 maanden gratis via de telegraaf. Ik kijk alleen niet veel voetbal dat ik het zonde vind om het te kopen. Ik volg alleen Feyenoordquote:
paar euro per maand scheelt een hoop gezoek, en 10x beter beeldquote:Op woensdag 26 september 2012 19:39 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 maanden gratis via de telegraaf. Ik kijk alleen niet veel voetbal dat ik het zonde vind om het te kopen. Ik volg alleen Feyenoord
Ik heb het er niet over, maar als je meer voetbal volgt dan snap ik het welquote:Op woensdag 26 september 2012 19:40 schreef ejfaar het volgende:
[..]
paar euro per maand scheelt een hoop gezoek, en 10x beter beeld
Ik heb dan nog liever Sport1. Elke week de optie om de beste wedstrijden van Engeland, Spanje, Italie en Duitsland te kijken? Yes please.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik heb het er niet over, maar als je meer voetbal volgt dan snap ik het wel
Dat kan. Ik kijk alleen Nederlands voetbal.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik heb dan nog liever Sport1. Elke week de optie om de beste wedstrijden van Engeland, Spanje, Italie en Duitsland te kijken? Yes please.
Zo'n fanatieke voetbalkijker ben ik nietquote:Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik heb dan nog liever Sport1. Elke week de optie om de beste wedstrijden van Engeland, Spanje, Italie en Duitsland te kijken? Yes please.
Immers is niet zo heel dramatisch vandaag. Hij heeft dan ook maar 5 keer de bal gehad ofzo.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef Slobeend het volgende:
Hmm, eerste helft gemist.. Immers en Sisse weer dramatisch?
Kwaliteit komt niet in de buurtquote:Op woensdag 26 september 2012 19:44 schreef Grifte het volgende:
Voor alleen uitwedstrijden vind ik het ook zonde om EL aan te schaffen, streams/sopcast doet vaak wel, en bijna net zo goed.
Ik heb altijd wel een goed streampje zonder haperingen/vaag beeld, prima geluid, loopt alleen iets achter. Om nou 15 euro te lappen voor 2 uitwedstrijdjes per maand, nee bedankt.quote:
Die stream wil ik ook welquote:Op woensdag 26 september 2012 19:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een goed streampje zonder haperingen/vaag beeld, prima geluid, loopt alleen iets achter. Om nou 15 euro te lappen voor 2 uitwedstrijdjes per maand, nee bedankt.
Hij riekt alleen zo.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:47 schreef Muto het volgende:
Ik vind die Rieks wel een goede spelert, trouwens.
al 3 min bezigquote:Op woensdag 26 september 2012 19:48 schreef Danielle83 het volgende:
Voetballen eindelijkPowerthee geweest!
Vincken de tweedequote:Op woensdag 26 september 2012 19:49 schreef Tomasso het volgende:
Godsamme, wat is Immers toch een enorm beperkte voetballer.
Dat is elk seizoen zo daar. Vinden ze niet zo leuk. Maar ja, dat is een probleem van NEC zelf.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef Muto het volgende:
Heel het vak naast het uitvak zijn Feijenoorders. En de lange zijde ook best wel.
Ja. Die gozer kost je gewoon punten zo. En een volgende ronde.quote:
't is maar de bekerquote:Op woensdag 26 september 2012 20:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja. Die gozer kost je gewoon punten zo. En een volgende ronde.
Dan moet je de beker per se winnen en begin je in juli al aan europees voetbalquote:Op woensdag 26 september 2012 20:03 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Beker = makkelijk Europees voetbal.
Ow, kap maar met voetballen jongens. Competitie gaan we ook niet winnen, ik zeg vakantie.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:03 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dan moet je de beker per se winnen en begin je in juli al aan europees voetbal
Competitie hoef je ook niet te winnen voor europees voetbalquote:Op woensdag 26 september 2012 20:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, kap maar met voetballen jongens. Competitie gaan we ook niet winnen, ik zeg vakantie.
weet je toch ? minuut 80 als hij al komt.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:03 schreef Tomasso het volgende:
Waar blijft Vilhena trouwens, Koeman?
Hoe veel langer mag Immers nog blijven kutten?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
weet je toch ? minuut 80 als hij al komt.
Wat een nonsens. Je begint later dan Feyenoord dit jaar begonnen is; bij de laatste play-offs Europa Leaguequote:Op woensdag 26 september 2012 20:03 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dan moet je de beker per se winnen en begin je in juli al aan europees voetbal
Vilhena komt voor Janmaat, Leerdam dan naar de back. Let maar op.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe veel langer mag Immers nog blijven kutten?
Hopelijk de laatste keer maar ik vrees nog 10 matige wedtrijden.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe veel langer mag Immers nog blijven kutten?
Owja.. was even in de war met Twente, die via het fairplay kwamenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:06 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Je begint later dan Feyenoord dit jaar begonnen is; bij de laatste play-offs Europa League
Schiet mij maar lek dan.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Vilhena komt voor Janmaat, Leerdam dan naar de back. Let maar op.
Als je de beker wint moet je ook voorrondes spelen voor de el hoor, dat moet iedereenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:09 schreef Celeritas het volgende:
Ik win trouwens liever de beker dan dat we weer tweede worden. Wat een gezeik was dat. Allemaal feesten en dan geen eens Europees voetbal in de herfst
Mwah, liever 2e, heel seizoen blij en gelukkig, dat nieuwe seizoen kut is deed aan die vreugde niets aan af.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:09 schreef Celeritas het volgende:
Ik win trouwens liever de beker dan dat we weer tweede worden. Wat een gezeik was dat. Allemaal feesten en dan geen eens Europees voetbal in de herfst
Praagquote:Op woensdag 26 september 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je de beker wint moet je ook voorrondes spelen voor de el hoor, dat moet iedereen
Tis niet te gelovenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:12 schreef Sejt het volgende:
[..]
Klopt, Cisse speelt verdienstelijk vanavond.
Ja. Dat zei ik net.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je de beker wint moet je ook voorrondes spelen voor de el hoor, dat moet iedereen
Hij is Feyenoordwaardigquote:Op woensdag 26 september 2012 20:15 schreef Muto het volgende:
Lamprou moet lekker gaan zaalvoetballen.
In het doel bij een tafelvoetbalspel dan? Of is hij daar ook te klein voor?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:15 schreef Muto het volgende:
Lamprou moet lekker gaan zaalvoetballen. Oh wacht, daar is hij ook te klein voor.
Sissie.quote:
Fernandez deelt liever tikken uit aan de tegenstander.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef Tomasso het volgende:
Waarom tikt nou niemand ff tegen die bal an?!
Liever tegen Immers aan.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Fernandez deelt liever tikken uit aan de tegenstander.
In één week heeft hij met PSV en NEC wel zijn beruchte tegenstanders van vorig seizoenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Fernandez deelt liever tikken uit aan de tegenstander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |