Kom me maar halenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Keuken vol met voedsel en kookboeken hier. Begin maar met koken
Muren met plastic bekleden van tevoren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
DM je adres en ik stap in de auto.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:52 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Muren met plastic bekleden van tevoren.Gewoon gelijk in een lichaamszak leggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bleef je zingen?quote:
Unfortunantly peanutcheese.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee ik bedacht me ineens de lyrics.
Ik denk dat ik 'live' resultaat mee wil maken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon gelijk in een lichaamszak leggen
fokstraat 4quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:52 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
DM je adres en ik stap in de auto.
kijk zoiets dan nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:57 schreef Danger.Mouse het volgende:
Godver, de paupers in Barbie's Baby![]()
Oh zo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, kut ja.. je hebt gelijkmaarja is het gewoon prut daarom zei ik SBS.
Niets mis met wat leedvermaak.quote:
ik heb het geld helaas niet terug gekregenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik moet denken aan de man die bij de rijdende rechter voor 18k aan kosten had met het bellen naar sekslijnen in de hoop dat hij een seksdate kreeg
Verkapt ik heb een mobiel en post mobiele foto's vanaf facebook.quote:
Kan niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik houd het meest van jou
Ik ben de goedheid zelve met veel goede eigenschappen.quote:
de maan beschijnt de zon en is gemaakt van kaas. de kennis van de jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:01 schreef Trollscience het volgende:
maar de zon is verduisterd door de maan
HE-HE, EINDELIJK WIFI OP DE MOBIELTJEquote:
Arm jong.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb het geld helaas niet terug gekregen
Kun je eindelijk een fatsoenlijke telefoon vragen aan je oudersquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef AppelCake het volgende:
Mijn blackberry viel net kapot op de grond!
Vertelquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ben de goedheid zelve met veel goede eigenschappen.
Eindelijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
HE-HE, EINDELIJK WIFI OP DE MOBIELTJE
Wat is je probleem, was al kapot voordat hij de grond raakte zeg je.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef AppelCake het volgende:
Dan ben ik erg lang bezig. Mocht je vragen hebben dat kun je die altijd stellen.quote:
weer 1 minderquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef AppelCake het volgende:
Ik wilde een Iphone maar die was te duur vonden ze.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kun je eindelijk een fatsoenlijke telefoon vragen aan je ouders
whut?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:05 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wat is je probleem, was al kapot voordat hij de grond raakte zeg je.
Ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
weer 1 minder![]()
ga je nu een echte foon regelen?
zoek andere ouders. deze zijn pauper.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wilde een Iphone maar die was te duur vonden ze.
[..]
whut?
Ga er zelf voor werken danquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
whut?
Als hij op de grond viel en kapot was mocht je klagen. Je zegt dat hij kapot op de grond viel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
whut?
achter het station schijnt het goed te verdienenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ga er zelf voor werken dan
Mijn vader moet me nog 50 euro terugbetalen omdat hij geld van mij leende.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ga er zelf voor werken dan
Je kan toch wel een paar goede eigenschappen noemen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:06 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dan ben ik erg lang bezig. Mocht je vragen hebben dat kun je die altijd stellen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vagy egy medve.
En hoi allemaal dit dat.
Ouders die geld van hun kinderen lenen. Dat het zover kan komen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn vader moet me nog 50 euro terugbetalen omdat hij geld van mij leende.
Verder heb ik nog wel genoeg op de bank staan.
Dan kan je toch ook zelf een goede telefoon kopenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn vader moet me nog 50 euro terugbetalen omdat hij geld van mij leende.
Verder heb ik nog wel genoeg op de bank staan.
Ze moeten me nog terugbetalen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zoek andere ouders. deze zijn pauper.
Hij wordt aangereden en denkt het licht van god te zien maar het is een 2e auto.quote:
quote:
Dat is inderdaad grappig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij wordt aangereden en denkt het licht van god te zien maar het is een 2e auto.
altijd trek in leuke MarokkaantjesTurkjesquote:
trek.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
altijd trek in leuke Marokkaantjes
Goedquote:
Alleen Afrikanen hebben hongerquote:
Daar word je dik van.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Wat houd ik van deze koeken![]()
Grappig, spontaan, tamelijk knap, oprecht, lief, goede manieren. Om een aantal te noemenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je kan toch wel een paar goede eigenschappen noemen?
ohhhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeftquote:
Dit had ik ook, totdat ze tegen mij ging praten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Deevee heb je nou wa? Ik zie je niet in mn lijst
Dat jam.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Vaagjes..quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit had ik ook, totdat ze tegen mij ging praten.
baasquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ohhhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft!
lafjoe xoxoxo hvj wjnmk knzj jbma ntb wva wobbi veeadj nwly![]()
(L) heppie ik ga aan je denken elke dag en elke nacht over je dromen die dromen zullen werkelijkheid worden :$:$:$ houden van me schatjeeeuhhh![]()
deze liefde is niet oppervlakkig of nep
![]()
Maar het zit diep en is echt..
![]()
qq. lovv vo' me bestt' ben 'r24/7 vo' jehh . iick szie jehh niett' szovaakk ,ma' weet dat iick van jehh houdtt' mi b00hh
when you fall,
don't be afraid,
i will catch you,
i will be there for you when you need me.
your smile shined harder than the rest!
iloveyou.
my #1.
you are my heart![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ohh heppie is het beste wat mij ooit overkomen is.!
Primaquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
GoedBeetje moe, morgen ook weer vroeg op maar goed.
Met jou?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Grappig, spontaan, tamelijk knap, oprecht, lief, goede manieren. Om een aantal te noemen
Dankje. Het werpt zijn vruchten zo af en toe af.quote:
Ik heb ook nog wel een andere foto met jou daarop en iets wat je lekker vindquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan ik mij voorstellen ja :pquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dankje. Het werpt zijn vruchten zo af en toe af.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een andere foto met jou daarop en iets wat je lekker vind
Vertel, hoezo?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen ja :p
postenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een andere foto met jou daarop en iets wat je lekker vind
Waquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zal ik hem delen met de rest van het kliekje?
wa hetquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zal ik hem delen met de rest van het kliekje?
Maar wat ik noemde zijn dingen die ik van mezelf vind, deel jij die mening?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nou denk dat de meeste meiden wel naar zulke dingen op zoek zijn
Zo goed ken ik je nog nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Maar wat ik noemde zijn dingen die ik van mezelf vind, deel jij die mening?
waar was je? Fok was niet hetzelfde zonder jouquote:
True.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zo goed ken ik je nog niet
Alles behalve in ONZ en was paar weken weg ivm vakantie Jij?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef cool15 het volgende:
[..]
waar was je? Fok was niet hetzelfde zonder jou
ik ben weg van ONZ en ben een beetje in NWS, GAM, soms in KLB en andere subfora gaan zitten, soquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles behalve in ONZ en was paar weken weg ivm vakantie Jij?
Aandachtshoerquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:29 schreef AppelCake het volgende:
Mijn hand doet pijn van het strafwerk. troost mij...
Met een pizza.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Op een terrasje bij het colosseum![]()
Ah dat verklaart een boel dat we elkaar nauwelijks zagen posten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:30 schreef cool15 het volgende:
[..]
ik ben weg van ONZ en ben een beetje in NWS, GAM, soms in KLB en andere subfora gaan zitten, so
De 13e maar eens een goed gesprek voerenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
True.
Toch maar een keer verandering in brengen.
Waarom doe je mij dit aan nu zit het lied weer in mijn hoofd.quote:
Wuahahahahahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarom doe je mij dit aan nu zit het lied weer in mijn hoofd.
Eens.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
De 13e maar eens een goed gesprek voeren
gelukkig heb ik het maar 1 keer gehoordquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarom doe je mij dit aan nu zit het lied weer in mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Godverdomme nachtmerries voor de komende drie jaar dankzij dit.
En waar hamerde ik op bij jou en dan keihard zeggen waarom en toch zelf toegeven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:38 schreef wietparkiet het volgende:
Jongens, we zullen moeten accepteren dat appelcake niet weggaat als je naar hem scheld, maar als je hem gewoon blijft negeren is voor hem ook de lol er af, dus laten we dat gaan doen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En waar hamerde ik op bij jou en dan keihard zeggen waarom en toch zelf toegeven.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:38 schreef wietparkiet het volgende:
Jongens, we zullen moeten accepteren dat appelcake niet weggaat als je naar hem scheld, maar als je hem gewoon blijft negeren is voor hem ook de lol er af, dus laten we dat gaan doen
quote:
meteen serieus doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]gast ik maak maar een grapje
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zon zuipen ziekenhuis nu @ RTL5
Cus im an Snowbellsquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:40 schreef Snowbells het volgende:
Wp waarom geef je zoveel aandacht aan appel
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Pizza met tomato de lekkerste natuurlijk.
Hoi Appelquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
We hebben alleen maar pizza ocean.
Neequote:
Ik moest daar toen zo lang over nadenkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
We hebben alleen maar pizza ocean.
Ohja doe maar zo'n grotequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik moest daar toen zo lang over nadenken![]()
ik ken je nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:47 schreef Rockiejj het volgende:
Hallo! Ik ben een puber, dus ik kom hier SC'en.
Ik denk dat de meeste mij wel kennen, dus ik laat voorstellen even achterwegen!
DJ Rockquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:47 schreef Rockiejj het volgende:
Hallo! Ik ben een puber, dus ik kom hier SC'en.
Ik denk dat de meeste mij wel kennen, dus ik laat voorstellen even achterwegen!
Ja toff! Nieuwe studie begonnen, en daar dus druk mee bezig!quote:
Haha, tword wel steeds minder als eerst hoor..quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef cool15 het volgende:
jezus ik moet weer eens bij ONZ langs gaan
dat is dus de reden dat ik ben weg gegaan, hoe is de nachtbagger eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, tword wel steeds minder als eerst hoor..
je moet niets man en ik raad het je afquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef cool15 het volgende:
jezus ik moet weer eens bij ONZ langs gaan
Nee gewoon zo'n stoffen dingquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gelukkig ik ging al bijna hyperventileren.
Nachtbagger zit nu in B&H ivm tetten..quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:52 schreef cool15 het volgende:
[..]
dat is dus de reden dat ik ben weg gegaan, hoe is de nachtbagger eigenlijk?
DOEIIquote:
waarom raad je het me af?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je moet niets man en ik raad het je af
Doei! Trusten alvastquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:52 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga eens huiswerken en dan naar bed.![]()
Weet ik, toetie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat zei ik dan wel weer express
das kut, ONZ was vroegah mn lievelings fora. maar waar hang jij tegenwoordig eigenlijk ronnd?quote:
Ok wat voor?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja toff! Nieuwe studie begonnen, en daar dus druk mee bezig!
Zowaar ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt ooit nog leuke dingen op tv dan?
Ik studeer Fysiotherapie!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ok wat voor?
Ik ben sinds vorig jaar ook met een nieuwe opleiding begonnen en zit nu in mijn tweede jaardoe Journalistiek & communicatie.
PUB SC, B&H Nachtbagger SC en R&P en heeeel soms klb.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:54 schreef cool15 het volgende:
[..]
das kut, ONZ was vroegah mn lievelings fora. maar waar hang jij tegenwoordig eigenlijk ronnd?
R&P nog leuk?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PUB SC, B&H Nachtbagger SC en R&P en heeeel soms klb.
dus eigenlijk alleen PUB SC en nachtbaggger?quote:
Ja. Als ik daar nou eens van af kick of iemand gigantisch de SC gaat verkankeren dan ben ik van mijn FOK! verslaving af.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:58 schreef cool15 het volgende:
[..]
dus eigenlijk alleen PUB SC en nachtbaggger?
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Als ik daar nou eens van af kick of iemand gigantisch de SC gaat verkankeren dan ben ik van mijn FOK! verslaving af.
Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Als ik daar nou eens van af kick of iemand gigantisch de SC gaat verkankeren dan ben ik van mijn FOK! verslaving af.
NEE jij bent een van de weinige kwaliteits users op FOKquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
amateur club die van een amateur club verliest, klopt dan toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:59 schreef Ro-ald het volgende:
Almere City 4-1 verloren van een amateurclub pfff
Almere City is geen amateur clubquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
amateur club die van een amateur club verliest, klopt dan toch?
ohja?quote:
quote:
Komen genoeg nieuwe voor terug.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:00 schreef cool15 het volgende:
[..]
NEE jij bent een van de weinige kwaliteits users op FOK
jammergenog nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komen genoeg nieuwe voor terug.
Dan kun je als nog wel beschrijven als een amateuristische club.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Almere City is geen amateur club
Almre City speelt in de Jupiler League.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan kun je als nog wel beschrijven als een amateuristische club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |