ze zitten bij elkaar op school en TS is een gentlemanquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:19 schreef Rezania het volgende:
Chick A nemen terwijl B thuis zit, en dan B nemen terwijl A ergens anders is.
je hoeft het niet te geloven, ik vraag alleen maar raad. verder moeten de "hosselpraktijken" nog beginnen. als je me niet wilt helpen mag je weggaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:19 schreef Stofje het volgende:
Wat ben jij een godsgruwelijke wannabe. Echt zo'n joch dat fantaseert over z'n hosselpraktijken, maar die echt helemaal niets klaarspeelt.
TS is niet zo slim bedoel je. Gewoon het goed spelen en beide neuken, dombo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef cool15 het volgende:
[..]
ze zitten bij elkaar op school en TS is een gentleman
zo een iemand ben ik niet, en waarschijnlijk willen ze voordat ze zoiets zullen doen en vaste relatie willen en bij 2 chicks die bij elkaar op school zitten gaat dat zo moeilijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
TS is niet zo slim bedoel je. Gewoon het goed spelen en beide neuken, dombo.
Ga jij dan maar lekker huilie in een hoekje zitten doen omdat je niet weet welke je wilt. Voordat je het weet zijn ze beide niet meer geïnteresseerd en heb je niks. Maar gelukkig was je dan wel een eckte gentleman.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef cool15 het volgende:
[..]
zo een iemand ben ik niet, en waarschijnlijk willen ze voordat ze zoiets zullen doen en vaste relatie willen en bij 2 chicks die bij elkaar op school zitten gaat dat zo moeilijk
ik maak dit topic aan zodat er snel een besluit genomen kan worden, denk je dat ik dat niet weet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga jij dan maar lekker huilie in een hoekje zitten doen omdat je niet weet welke je wilt. Voordat je het weet zijn ze beide niet meer geïnteresseerd en heb je niks. Maar gelukkig was je dan wel een eckte gentleman.
ik weet hetquote:
zal ik doen zodra ik een munt heb (voorlopig kan dat dus niet)quote:
anders ninja-edit je nog 10 keer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:35 schreef cool15 het volgende:
[..]
zal ik doen zodra ik een munt heb (voorlopig kan dat dus niet)
hoi oceanviewquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
anders ninja-edit je nog 10 keer.
niet opgevallen, en ik ninja-edite het steeds omdat ik het goed wil brengenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Misschien postte ik het plaatje?
vrienden worden en later zien wat er gaat gebeurenquote:
De jeugd die dat woord op zo'n manier misbruikt verdient een petsch op de wangen met de platte hand.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef cool15 het volgende:
[..]
vrienden worden en later zien wat er gaat gebeuren
als je niet opschiet dan heb je je kans gehad en ben je kansloos bij beidequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
De jeugd die dat woord op zo'n manier misbruikt verdient een petsch op de wangen met de platte hand.
Goed... Waarom zou je niet met alletwee vrienden kunnen worden? Ik snap niet waarom je nu al moet kiezen, zeg maar. Je hebt nog niets met beiden. Wat mee gesproken en een knipoog ontvangen. Mja.
Je klinkt als bent ervaringsdeskundige, dus ik geloof je op je woord.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:50 schreef cool15 het volgende:
[..]
als je niet opschiet dan heb je je kans gehad en ben je kansloos bij beide
jammer genoeg wel, ik heb bij 3 chicks te lang gewacht en was daarom kansloos. ik maak die fout niet voor de 4e keerquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je klinkt als bent ervaringsdeskundige, dus ik geloof je op je woord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |