SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja hoi, dat 'aids' mag ook wel wat minder. Dank.
quote:
quote:
quote:
Ja we hadden hem al gezienquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja we hadden hem al gezien
quote:
google -> Fok shop notes grgrquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:38 schreef vandermar het volgende:
Waar kan je ook alweer zien hoeveel notes je hebt?
0quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Die dus.
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Edit: Oh! 39 pas.![]()
Zet hem er maar opquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:38 schreef Thorb het volgende:
FastOne wil je een +1 healing van me kopen.
Sterkte man
DOnderdag gastcollegequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
Maandag moest ik naar de ortho voor controle, dus kon ik niet naar school. Dinsdag vrij, vandaag 1 college dus niet gegaan, morgen vrij en vrijdag 2 uur. Zwaar leven.
Ik heb er 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Advocaat is trouwens een non-shiny silver manager![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hey
Kijk uit! sommige mensen hebben hun maandelijkse periode
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:42 schreef kilozout het volgende:
11. Maar ik ben een kloon, ik denk dat mijn originele er bijna 100 had.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jonnsie, meld je het even als je klaar bent?
Typisch is sowieso goed, want hij is voor Feyenoordquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik Timmy_T en Typisch redelijk goede nieuwkomers vind. Ook al heeft Typisch vandaag bijna niet gepost.
En dat zeg ik niet vaak. [ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik Timmy_T en Typisch redelijk goede nieuwkomers vind. Ook al heeft Typisch vandaag bijna niet gepost.
En dat zeg ik niet vaak. [ afbeelding ]
Zo kan het dus ook, n00bs! [ afbeelding ][ afbeelding ]
hier wil ik nog niet aan denken, sowieso dat het niet goed gaat uitpakkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
Maandag moest ik naar de ortho voor controle, dus kon ik niet naar school. Dinsdag vrij, vandaag 1 college dus niet gegaan, morgen vrij en vrijdag 2 uur. Zwaar leven.
Heb je een Xbox <> PS3 kaartje? Dan wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:44 schreef vandermar het volgende:
Wie wil nog meer MW3 met mij en Jonnsie doen?
quote:Lol at the EA support team. Contacted them about this issue, and I was told they hope to have it fixed in 24-72 hours. WHat a joke of a company
Zelfde antwoord als wat ik kreeg dus, lekkerquote:
Ghaha, even op de markt kijkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je een Xbox <> PS3 kaartje? Dan wel.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Die dus.
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Edit: Oh! 39 pas.![]()
Voor hoeveel?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:47 schreef TheFastOne het volgende:
Goedkoopste Almeback op de markt opgepikt voor m'n teampje![]()
[ afbeelding ]
ok thx. Heb er 20. Valt wel mee dusquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
op abonnementen drukken en dan iets met notes opvragen
Guidettiquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:47 schreef TheFastOne het volgende:
Goedkoopste Almeback op de markt opgepikt voor m'n teampje![]()
[ afbeelding ]
Ik had er een paar dagen geleden 1 voor 2.5k en gister of eergister nog 1 voor 4kquote:
VDM ben er weer! MW2 krijg ik niet werkend...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jonnsie, meld je het even als je klaar bent?
Samen 6k ofzo waardquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Amsterdam Arena in mijn pakje![]()
![]()
![]()
![]()
En Wembley maar die is lelijk
Ik ben als alles goed gaat vandaag van 20k naar 45k gegaan (aan waarde danquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
Met als absolute klappers vandaag Miccoli voor 600c -> Verkocht voor 12k, Guarin voor 950c, op de TP voor 4,5k en twee keer Arnautovic voor 800c gekocht en verkocht voor 3,6k.
Wie wil me aanraken? Mag ook op minder zonlichtziende plekken. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Wembley in mijn pakje![]()
![]()
![]()
![]()
En Amsterdam arena maar die is lelijk
FYPquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
Vandaag Miccoli voor 600c gekochtsommige mensen letten ook echt niet op
. Verkocht voor 12k
. Verder nog Guarin voor 950c, op de TP voor 4,5k en twee keer Arnautovic voor 800c gekocht en verkocht voor 3,6k.
![]()
zeldenzogelachen.pngquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jongens allemaal even lachen om steefie, hij heeft mijn post veranderd. HAHAHAHAHA
Is goed, anders ga ik BO spelenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:50 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
VDM ben er weer! MW2 krijg ik niet werkend...
MW3 moet ik zoeken, kan hem niet vinden namelijk! Zoek ff verder hoor!
3k toch wel minimaal lijkt me, misschien wel 4...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Arena ga ik houden natuurlijkHoeveel is Wembley?
Bij mij verdwijnen ze dan ipv te blijven staanquote:
Oh, ik dacht je doet het met je voetenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
Costa van Valencia CF voor 900c gekocht en verkocht voor 2.5k. Tosic voor 800c gekocht en voor 1.4k verkocht. Ik til mijn bureau nu op zonder handen. [ afbeelding ] b0ner!
Werkt het al goed?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:00 schreef Snorrenbaard het volgende:
20k profit met de bronze pack methode, en ook een paar mooie spelertjes voor mijn teams.
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:54 schreef Joodnl het volgende:
Gepromoveerd naar 3e divisie.... Kijken hoe snel ik hier weer uit degradeer....
Kwam 1 punt te kort voor de titel in de 4e divisie..
Heb het de laatste 2 wedstrijden laten liggen
Nee, 1 bronze verkocht voor 20kquote:
Ik ga dat straks op een 2e account doen, lekker sparen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:01 schreef Snorrenbaard het volgende:
Voor mij wel hoor, Fitness en Morale zijn voor 150c binnen de 5 seconden weg. Ook logo's en badges gaan lekker voor 150c. Ook al enkele keren Free Coins en en Bronze packs eruit gekregen.
Ik heb nooit zin om dat te doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:01 schreef Snorrenbaard het volgende:
Voor mij wel hoor, Fitness en Morale zijn voor 150c binnen de 5 seconden weg. Ook logo's en badges gaan lekker voor 150c. Ook al enkele keren Free Coins en en Bronze packs eruit gekregen.
van een ander forum gehaaldquote:PERSBERICHT
Een toiletbezoekje
In de buurt van Nijmegen is vandaag een vrachtwagen met FIFA 13 games beroofd. De chauffeur ontdekte na een toiletbezoek bij tankstation Hondsiep aan de Rijksweg A73 dat het zeil van zijn geparkeerde vrachtwagen was opengesneden. De buit betreft 28 dozen met in totaal 420 games. De vrachtwagen was op weg om retailers te bevoorraden.
FIFA 13 is vanaf aanstaande donderdag 27 september 2012 verkrijgbaar voor de Nintendo (DS, PC, Playstation 3, Playstation Vita, Wii en Xbox 360.
HAhAHAHA!
Fifa 13 is te verkrijgen bij Used Producs Alphen aan de Rijn (xbox 29,- ps3 39,-)
Lol die prijsquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:05 schreef Maver24 het volgende:
Even een berichtje
[..]
van een ander forum gehaald
Die heeft veel pakjesquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:05 schreef Maver24 het volgende:
Even een berichtje
[..]
Alphen is hier 10 km vandaan, nooit van used products gehoordquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:05 schreef Maver24 het volgende:
Even een berichtje
[..]
Waar heb je dit vandaan? Ik woon in Nijmegen en dit zou zomaar om mijn disc kunnen gaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:05 schreef Maver24 het volgende:
Even een berichtje
[..]
Dat je daar nog geduld voor hebquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
De aankoopjes van mijn laatste sprokkeltochtje.
Banega: 1k, staat er nu op voor 1.6k.
Bruno Alves in 4-1-2-1-2, 650c, staat erop voor 1.5k
Leandro Damiao: 900c, staat erop voor 1.9k.
Adam: 1k, staat erop voor 1.2k
Crouch: 750c, staat erop voor 1.1k
En zo doe ik het al de hele dag. Wie het grote niet eert.
En aan het eind van je wedstrijd disconnect je...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
webapp doet het ook gewoon nog als je FUT op console speelt
Ik vind het leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat je daar nog geduld voor heb
nee hoor, nergens last van hier.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
En aan het eind van je wedstrijd disconnect je...
(hoorde ik)
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:11 schreef kilozout het volgende:
Jitendra:
I am afraid but this is instructed us to collect all the information about the missing items of the game.
you:
I mis 400000000 coins
you:
I mis Kagawa
you:
I mis Vidic
you:
thats it
Het verneukt alleen je DNF multiplierquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
webapp doet het ook gewoon nog als je FUT op console speelt
heb net een emenike gekocht voor 9,1kquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:13 schreef bombmannl het volgende:
PS3: 2 emenike's 6k voorlopige boden. Zijn 9k waard. Mis net 700 coins
Nogmaals, nergens last van.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het verneukt alleen je DNF multiplier
Heb al 5k plus volle tpquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:13 schreef bombmannl het volgende:
Wie wil 1 kopen voor 7k max, ik geef zo snel mogelijk geld terug
Is 442 formatiequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
heb net een emenike gekocht voor 9,1k
Lensie is dan veul beterquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef Rijst het volgende:
Ik vind Narsingh wel slecht in Seasons
Zijn broertje heet Dicky dacht ik en schijnt een groot talent te zijnquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:16 schreef bombmannl het volgende:
Please iemand koop de 442 emineke voor 6k ik geef je vanavond nog terug1 minuut
Die ga ik nu opstellen. Ze hebben seasons verbeterdquote:
Ja, wacht even inloggen, 1 minuutjequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:16 schreef bombmannl het volgende:
Please iemand koop de 442 emineke voor 6k ik geef je vanavond nog terug 1 minuut
7 minuten verder, Crouch, Adam en Alves al verkocht.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
En zo doe ik het al de hele dag. Wie het grote niet eert. Boeit het je niet, sorry dan.
Ja idd, echt super chillquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die ga ik nu opstellen. Ze hebben seasons verbeterdLanden worden niet meer gematcht met clubs en je favoriete opstelling slaat het spel op
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:16 schreef bombmannl het volgende:
Please iemand koop de 442 emineke voor 6k ik geef je vanavond nog terug 1 minuut
Expired 6800. Shit....quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, wacht even inloggen, 1 minuutje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.netjes hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
En zo doe ik het al de hele dag. Wie het grote niet eert. Boeit het je niet, sorry dan.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:19 schreef poker4lifee het volgende:
kut uniwoww slechte timing met FifaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
netjes hoor
echt hequote:
Ja, alleen dan handel je met andere soorten spelersquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:19 schreef Lindgren. het volgende:
Aquilani binnen een minuut verkocht.Opgepikt voor 1k, verkocht voor 1.7
Ik lijk DarkSonic wel.
Ah joh, FIFA komt maar 1 keer per jaar uit...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echt heMaar m'n eigen schuld. Als ik dat boek gewoon in het begin gelijk had gehaald en er al wat aan gedaan had. Nu een hooop in te halen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:19 schreef poker4lifee het volgende:
kut uni:Daarom HBO, alleen wat voor project doen en wat huiswerk maken en vervolgens later net zo veel verdienenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
netjes hoor
10.000?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hebben jullie die EASFC punten al?
Ik hoor er 10k te hebben maarja. Zit op 3k nu
preorder bonus is gratis 10k van die punten.quote:
Zit bij de preorder volgens dixonsquote:
Krijg ze alleen nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
preorder bonus is gratis 10k van die punten.
Oh sorryquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit bij de preorder volgens dixons
heb je daargeen aparte code of iets voor gekregen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit bij de preorder volgens dixons
Nee, en EA zegt dat ik Dixons maar moet bellenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb je daargeen aparte code of iets voor gekregen?
had je maar moeten tamperen, wannabequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, en EA zegt dat ik Dixons maar moet bellen
http://www.gamecardsdirect.nl/quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef Tito_Makani het volgende:
Waar kan je trouwens goedkoop MSP kopen?
Kan me herinneren dat je van die Chinezen had die erg veel MSP verkochten voor belachelijk lage prijzen en ze leverde ook nog
Gooi dezelfde Tweet er anders nog een keer in joh.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 21:09:12We're aware of the #FUT Trade Pile issues & apologize for any inconvenience. While we work to get this fixed, contact http://t.co/DLAMTt4W. reageer retweet
Ik koop alleen nog van Ooijens opquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik durf gewoon niet meer te bieden door die bug, alleen buy now dingen te kopen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef byah het volgende:
[..]
had je maar moeten tamperen, wannabe
Nee, PS3 ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb van die bug al de hele dag geen last. Is het Xbox only ofzo?
Hij weet niet eens waar hij het over heeft inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bakkes als je niet weet waar je over lult
Ik heb nog geen klachten gehoord verder van PS3ers, en van alle xboxers andersquote:
anders ff googelen ofzo hoe je die shit zou moeten activeren? Anders wel kut ja, dan maar Dixons bellen iddquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, en EA zegt dat ik Dixons maar moet bellen
Iets gemist, op jou na?quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef bombmannl het volgende:
BAM! Ings 4-2-2-2 ST in bronze 400c pakje, laagste Bin 7,5k![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat een klotelijers.
[ afbeelding ]
Ja, ik had met EA gechat, maar je kan net zo goed tegen een muur lullen, ze snappen er niks vanquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
anders ff googelen ofzo hoe je die shit zou moeten activeren? Anders wel kut ja, dan maar Dixons bellen idd
Komt wel terug hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:28 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
Als mijn 150K weg is dan koop ik geen fucking FIFA. Opflikkeren dan maar met dat gierige bedrijf.
Ja grappig.quote:
Speler blijven in tradepile staan op 'expired'quote:
Je leven staat wel ineens stil hè, als er een probleem met de web app is?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Makkelijk om te zeggen.
lijkt wel alsof ze 1000 uur getraind zijn in het medeleven tonenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik had met EA gechat, maar je kan net zo goed tegen een muur lullen, ze snappen er niks van
Wij zijn die-hardquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Je leven staat wel ineens stil hè, als er een probleem met de web app is?
nergens last vanquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:29 schreef kilozout het volgende:
[..]
Speler blijven in tradepile staan op 'expired'
Daarnaast krijg je de speler niet die je hebt gewonnen met bieding, je coins verdwijnen wel.
Hier niet hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:30 schreef kilozout het volgende:
Volgens mij is het opgelost, ik heb weer shit staan in mijn expired lijst.
Ze zijn het iig aant oplossen idd, voor een deelquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:30 schreef kilozout het volgende:
Volgens mij is het opgelost, ik heb weer shit staan in mijn expired lijst.
Ja ik ben die man gewoon een beetje aan het trollen hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Je leven staat wel ineens stil hè, als er een probleem met de web app is?
Nee, deze verdient een prijs. Alles tot in de puntje uitgelegd, hij zou het uitzoeken. Na een halfuur sorry sorry het duurt nog langer. Komt 'ie terug: 'You have issues with lost coins, right?'.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lijkt wel alsof ze 1000 uur getraind zijn in het medeleven tonenja ik snap je, sorry echt sorry. ja als dit mij gebeurde zou ik ook zo reageren. ja onze schuld sorry.
en verder niks weten
PS3 spelers ook!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef kilozout het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen bij 360 spelers zo.
Zoiets noemen ze klantvriendelijkheid. Zij kunnen ook niet meer doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lijkt wel alsof ze 1000 uur getraind zijn in het medeleven tonenja ik snap je, sorry echt sorry. ja als dit mij gebeurde zou ik ook zo reageren. ja onze schuld sorry.
en verder niks weten
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:32 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik dacht dat een CM 532 wel oranje zou zijn in 433, maar dat is niet zo
alleen 4-3-2-1 volgens mij door de links.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:32 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik dacht dat een CM 532 wel oranje zou zijn in 433, maar dat is niet zo
hahaha. Echt raar, zo'n groot bedrijf. Dat soort dingen krijg je schijnbaar als er geen concurrentie isquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, deze verdient een prijs. Alles tot in de puntje uitgelegd, hij zou het uitzoeken. Na een halfuur sorry sorry het duurt nog langer. Komt 'ie terug: 'You have issues with lost coins, right?'.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef n0ir het volgende:
Beetje haten op die klantenservice medewerkers, alsof die er iets aan kunnen doenzij lachen de desperate fifanerdjes die zitten te janken om coins en spelers keihard uit terwijl ze typen dat het ze spijt en je frustratie begrijpen.
KLOAS JOAN HOANTELOAR!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Boerrigter---Persie---Narsingh
---Wijnaldum---Fer---VD Vaart
Willems--Douglas--Heitinga-Vd Wiel
Hollandse school; 433 met de punt naar achter, klassieke links- en rechtsbuiten etc etc.
[ afbeelding ]
2.0
Haten heeft geen zin, maar er zijn mensen die heel veel tijd hebben gestoken in het traden. Beetje zonde als dat voor niks is geweest..quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef n0ir het volgende:
Beetje haten op die klantenservice medewerkers, alsof die er iets aan kunnen doenzij lachen de desperate fifanerdjes die zitten te janken om coins en spelers keihard uit terwijl ze typen dat het ze spijt en je frustratie begrijpen.
Allemaal outsourcing, stomme Paki's en Indianen krijg je in de chatquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahaha. Echt raar, zo'n groot bedrijf. Dat soort dingen krijg je schijnbaar als er geen concurrentie is
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Allemaal outsourcing, stomme Paki's en Indianen krijg je in de chat
die klantenservice is fucking geoutsourced naar india ofzo, 3/4 van de tijd moet je na 10 minuten opnieuw je probleem uitleggenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef n0ir het volgende:
Anders moet je nog meer voor je spelletje betalen hequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:37 schreef byah het volgende:
[..]
die klantenservice is fucking geoutsourced naar india ofzo, 3/4 van de tijd moet je na 10 minuten opnieuw je probleem uitleggen
Bij mij alleen de gouden, de rest is nog steeds verneuktquote:
Dan nog, ik vind ze laks.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Anders moet je nog meer voor je spelletje betalen he
Maicon Leite?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef Maver24 het volgende:
Wat wordt volgens jullie de duurste silveren speler
Wallyson denk ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef Maver24 het volgende:
Demougequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef Maver24 het volgende:
Maikon Leite/ Quintero.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef Maver24 het volgende:
Hij heeft wel gelijk; iedere coin voor deze speler is een coin teveel dus zal hij relatief het duurst zijn.quote:
Mulders 1.5k? En waarom dan wel?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:43 schreef bombmannl het volgende:
WTF lain Ramsey 4-4-2 in 400c bronze pack _o- laagste BIN 4k. 4star skills zieke pace. 90 accelaration. Zieke stats voor bronze speler.
Eerst ings 7k, nu deze 4k. Mulders van ADO 442 1.5k. In 3 achtereenvolgende bronze packs
Bronze pack methode![]()
20k in uurtje
Omdat hij hem zelf wil houdenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mulders 1.5k? En waarom dan wel?
442 1 ander op markt voor 2.2k Binquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mulders 1.5k? En waarom dan wel?
Maar niet verkochtquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:45 schreef bombmannl het volgende:
[..]
442 1 ander op markt voor 2.2k Bin
Hoeveel K winst heb jij nu al wel nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 700c.
[ afbeelding ]
Ach, je snapt het principe. Bronze 400c packs geven zieke winstquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar niet verkocht
Die vent is kei slecht, die wil niemand in zijn team. Zijn veel betere eredivisie CM's
op de ps3 nog nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:47 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ach, je snapt er principe. Bronze 400c packs geven zieke winst
merkte ik ook al op, rare gold contracts zijn geen drol meer waard voor de discard, welke zijn erg nog meer zijn gedaald met valuewaarde ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
op de ps3 nog niet
Wel nep dat die discardvalues zo erg omlaag zijn gegaan.
echt allesquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
merkte ik ook al op, rare gold contracts zijn geen drol meer waard voor de discard, welke zijn erg nog meer zijn gedaald met valuewaarde ?
Vandaag begonnen met 16k en als ik alles verkoop wat nu op m'n TP staat heb ik ongeveer 70k.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoeveel K winst heb jij nu al wel niet?
The fuckquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vandaag begonnen met 16k en als ik alles verkoop wat nu op m'n TP staat heb ik ongeveer 70k.
Ik doe ps3quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
op de ps3 nog niet
Had zojuist Biraghi in een bronze pack, rare LB met 83 pace. Ga ik volgens mij wel wat aan verdienen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
op de ps3 nog niet
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vandaag begonnen met 16k en als ik alles verkoop wat nu op m'n TP staat heb ik ongeveer 70k.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit tikt lekker aan.
Nog 1???quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit tikt lekker aan.
59th minute?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit tikt lekker aan.
Baasquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:56 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/136548630
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef Maver24 het volgende:
Gaan jullie nou naar het uur toe via de CE zeker ?,
Ik doe het altijd op de console vanwege dat het met controller makkelijker gaat of is dat maar een dingetje van mij
Kom je op de console wel bij 900+ pagina's ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef Maver24 het volgende:
Ik doe het altijd op de console vanwege dat het met controller makkelijker gaat of is dat maar een dingetje van mij
Welke CE?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef Maver24 het volgende:
2,3,4,5 en dan filteren op competitiequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat zijn jullie zoekopdrachten als je de CE gebruikt dan?
Hey wacht, had ik geen fittie met jou in VBL?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat zijn jullie zoekopdrachten als je de CE gebruikt dan?
GA HET HIER UITVECHTEN DAN. WINNAAR KRIJGT 5k.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey wacht, had ik geen fittie met jou in VBL?
Zou maar zo kunnen. Help me even, waar ging het over?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey wacht, had ik geen fittie met jou in VBL?
ik doe dat al jaren zo, gaat altijd goed, vorig jaar in 2 weken tijd 1 miljoen coins gemaaktquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Naar de 59ste minuut op je console gaan. Teeeeeering.
Gratis streams en Chelsea dacht ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Help me even, waar ging het over?
Staan nu anders wel 3-0 voor hoorquote:
quote:
Staat me niets van bij maar je zou zomaar gelijk kunnen hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gratis streams en Chelsea dacht ik
Tegen Wolves jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Staan nu anders wel 3-0 voor hoor
Kom potje fifa binnekort dan sjefquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Staat me niets van bij maar je zou zomaar gelijk kunnen hebben.
Is goed henkiequote:Op dinsdag 25 september 2012 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom potje fifa binnekort dan sjef
Hallo voormalig lurkerquote:
Rijst ik sprak toenstraks een gozer en hij klonk precies als jouquote:
Wallah mattie seriquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Rijst ik sprak toenstraks een gozer en hij klonk precies als jou.
twitter:EA twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 21:59:16Friendly Reminder: Do not skip school to play @EASPORTSFIFA. Play all night instead! #FIFA13 reageer retweet
Lol, ik meende me te herinneren dat je die mee mocht nemen dus heb in fut12 mijn teams gediscard om er heel veel te kopen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef Lindgren. het volgende:
Dit had trouwens nooit gelukt met bidtokens.Fuck bidtokens!
Ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |