Ja wij hebben met 16wk de geslachtsbepaling gedaan, alleen toen tijdelijk onder kloon, en krijgen een meisjequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:24 schreef Kyara het volgende:
zouden jullie het graag willen weten dan?
Komt vast wel vlot nu het weer kouder isquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:26 schreef Suikertante het volgende:
Er mogen nu trouwens wel eens wat namen bij komen na 7 mei in het lijstje. We stagneren!
Ik ben Wij zijn altijd liefquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:31 schreef Kyara het volgende:
Women op nr 1
nou, als jullie lief zijn dan wil ik het heel misschien wel vertellen hoor
Spenny!Hier ook een meelezende man. Maar die reageert niet, alleen als ik per ongeluk onder zijn account post maar dat telt niet
Hahaha rustig aan hoor, we bijten nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:28 schreef -Spenny- het volgende:
1 Persoon met bepaalde stemmingswisselingen en uitspraken kan ik nog net aan, maar heb liever geen horde van jullie met brandende fakkels voor de deur.
..
Ik spreek u allen waarschijnlijk snel Oh honorabele dames (ff slijmen als laatste is altijd goed volgens mij)
Dank u, ah dat komt vast wel goed, als ik hier eenmaal mijn kansloze vragen stel etc. zal de drempel voor hem vast lager liggen aangezien ik als behoorlijke Josti uit de verf zal komen.quote:Spenny!Hier ook een meelezende man. Maar die reageert niet, alleen als ik per ongeluk onder zijn account post maar dat telt niet
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:24 schreef Kyara het volgende:
zouden jullie het graag willen weten dan?
Same herequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:37 schreef Logician78 het volgende:
Vinnik ookhelaas vinden mijn hormonen dat niet altijd
Herkenbaar exact dat iddquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Same here
Ik ga heen en weer tussen "mijn man is awesome" en "![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
". Zonder reden
Maar gelukkig besef ik me heel goed dat het-gedeelte door mijn hormonen wordt gevoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |