Ja, ik heb nu een oude waarvan de buizen al deels doorgeroest zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je had toch ook een MTB nodig?
Ja dat is waar. zal aan hun vragen of ze het een en ander op papier zetten.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:21 schreef Brench het volgende:
[..]
Zoiets zou ik dus niet doen. Zeer zeker niet zelfs.
Wel even op een vel papier zetten dat je de echtheid niet garandeert en dat zij daarvan op de hoogte zijn en bedrag ... betalen voor de fiets.
Knuffeltjequote:Op woensdag 26 september 2012 17:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh. Eigenlijk maakt het mij allemaal geen bal meer uit. Dit is toch een beetje de fiets waar ik al een jaar of wat van droom. Nu zie ik hem zo aan mijn neus voorbij gaan.
mijn MTB is een beetje oud, maar denk ik wel goed voor je.. aangezien hij toch denk ik maar 80 euro is, en jij de eerste hier was, en ik veel geld krijg, wil ik best zo aardig zijn die gratis aan je te geven... Hoop dan wel dat jij er goed op kan fietsenquote:Op woensdag 26 september 2012 17:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu een oude waarvan de buizen al deels doorgeroest zijn.
Volgens mij had TS ook nog een maitenbike staan. Wie weet wat dat voor goudmijntje isquote:Op woensdag 26 september 2012 17:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh. Eigenlijk maakt het mij allemaal geen bal meer uit. Dit is toch een beetje de fiets waar ik al een jaar of wat van droom. Nu zie ik hem zo aan mijn neus voorbij gaan.
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn MTB is een beetje oud, maar denk ik wel goed voor je.. aangezien hij toch denk ik maar 80 euro is, en jij de eerste hier was, en ik veel geld krijg, wil ik best zo aardig zijn die gratis aan je te geven... Hoop dan wel dat jij er goed op kan fietsen
respect voor deze manquote:Op woensdag 26 september 2012 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn MTB is een beetje oud, maar denk ik wel goed voor je.. aangezien hij toch denk ik maar 80 euro is, en jij de eerste hier was, en ik veel geld krijg, wil ik best zo aardig zijn die gratis aan je te geven... Hoop dan wel dat jij er goed op kan fietsen
Maarja, het is natuurlijk geen Jan Janssen MTBquote:Op woensdag 26 september 2012 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een skatje!![]()
Kijk Kano, zo zie je maar dat je ongeluk zo in geluk kan omslaan!
Teminste een ongeroeste...quote:Op woensdag 26 september 2012 17:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
Maarja, het is natuurlijk geen Jan Janssen MTB
Hij biedt wel gratis een maitenbike aan, dat vind ik haske lief!!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
misschien een Bart Brentjesquote:Op woensdag 26 september 2012 17:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik ben wel van eerlijkheid, en anders zou het wel uiterts lullig zijn..quote:Op woensdag 26 september 2012 17:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij biedt wel gratis een maitenbike aan, dat vind ik haske lief!!
quote:
Wow! Das echt heel gaaf! Ben sprakeloos, weet niet wat te zeggen.! Laat je me weten wanneer het rond is met het museum zodat ik 'm kan komen ophalen? Mijn dag is echt weer 100% helemaal oppietoppie!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
IK KRIJG HEM GRATIS WOOOHOOOOOOO!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:23 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Volgens mij had TS ook nog een maitenbike staan. Wie weet wat dat voor goudmijntje is. Als je er een beetje snel bij bent zit je geramd denk ik
Zeker! Eindelijk geluk na een jaar lang rotzooi.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een skatje!![]()
Kijk Kano, zo zie je maar dat je ongeluk zo in geluk kan omslaan!
Zeker, hij zou mod moeten worden!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:24 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
respect voor deze man
Een Schiedamse mentaliteitquote:Op woensdag 26 september 2012 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je was me net voor! Wie weet wat voor pareltje die maitenbike blijkt te zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 17:26 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
misschien een Bart Brentjes
Ben officieel geen schiedammerquote:
In Schiedam zijn blijkbaar de mannen nog mannen en is er nog eergevoelquote:
vanavond maak ik wel ff fotos denk ikquote:Op woensdag 26 september 2012 17:28 schreef BlauweBand het volgende:
Misschien kan TS voor de zekerheid alvast de tandjes van de MTB tellen?
Waneer kan je hem ophalen?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In Schiedam zijn blijkbaar de mannen nog mannen en is er nog eergevoel
Heeft iemand de Telegraaf al gebeld? En een JJ fiets, en nog een warme douche ook. Dat is voorpagina-nieuwsquote:Op woensdag 26 september 2012 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb ts zojuist opgegeven voor de warme douche van tros radar.
Waarom? Negatief of Positief?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:32 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Zit hier echt met tranen in mijn ogen...
Ik denk dat meerdere mensen wel een beetje geraakt zijn door jouw geste, de fiets aan Vinnie schenken.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom? Negatief of Positief?
ontroering, gratis fiets voor Kanoquote:Op woensdag 26 september 2012 17:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom? Negatief of Positief?
Tja, het is ook wel weer zo, ik ben vooral opgegroeid tussen eerlijke mensen, schiedam is echt een geweldige stad.. Overigens zou het zwaar lullig zijn om die ook te verkopen.. Ik weet niet hoe blij ik moet zijn met wat ik nu al krijg, en als ik iemand blij kan maken, waarom nietquote:Op woensdag 26 september 2012 17:34 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
ontroering, gratis fiets voor Kano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |