Je gaat niet zagen dus? Als je met iets tikt op de onder- en zitbuis, lijkt het dan alsof het ergens wat voller is zeg maar?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je foto is er, boven deze post
Ik rbeng het naar de muesum, ik denk dat die het beter doen dan mij..quote:Op woensdag 26 september 2012 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je gaat niet zagen dus? Als je met iets tikt op de onder- en zitbuis, lijkt het dan alsof het ergens wat voller is zeg maar?
Heb van het musuem bericht ontvangen dat ze 98% zeker zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je gaat niet zagen dus? Als je met iets tikt op de onder- en zitbuis, lijkt het dan alsof het ergens wat voller is zeg maar?
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Heb van het musuem bericht ontvangen dat ze 98% zeker zijn
Hebben ze al een prijs genoemd?. Kon me vader niet bereiken...quote:Op woensdag 26 september 2012 16:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Morgen overleg over de prijs en het ophalen
Ze zeiden dat we daar morgen over gingen leggen, en dat ik er zelf over na moest denken. komt trouwens omdat hij nu in een vergadering zitquote:Op woensdag 26 september 2012 16:53 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Hebben ze al een prijs genoemd?. Kon me vader niet bereiken...
ok dank je. Heb je zelf al een idee?. Misschien hier op het forum wat advies vragen.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze zeiden dat we daar morgen over gingen leggen, en dat ik er zelf over na moest denken. komt trouwens omdat hij nu in een vergadering zit
Ik had het aan een vriend gevraagd die aan kwam met 4k, is dat een schappelijke prijs?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:54 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
ok dank je. Heb je zelf al een idee?. Misschien hier op het forum wat advies vragen.
Hij zei trouwens dat hij naar mij kon komen, komt een stuk beter uit, alleen ik heb het geld liever contant dus dat moet ik nog even regelen...quote:Op woensdag 26 september 2012 16:54 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
ok dank je. Heb je zelf al een idee?. Misschien hier op het forum wat advies vragen.
Misschien starten op 7k, weten op 5k uit te komen?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:57 schreef Sautor het volgende:
Beter te hoog inzetten dan te laag lijkt me. Bij het museum willen ze het toch wel hebben
denk dat het per bank gaat, ze zijn een keer genaaid met de bal van Bep Bakhuijs, sindsdien aat alles per bank. Maar je kan het altijd vragen.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij zei trouwens dat hij naar mij kon komen, komt een stuk beter uit, alleen ik heb het geld liever contant dus dat moet ik nog even regelen...
Of op 10, en op 7.5 uit proberen te komen. Ik heb eigenlijk geen idee wat zoiets waard isquote:Op woensdag 26 september 2012 16:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Misschien starten op 7k, weten op 5k uit te komen?
Ik heb dus geen bankrekening meer, misschien dat ik een contract kan tekenen dat ik verplicht ben terug te betalen als hij nep is in 1 jaar ofzo..quote:Op woensdag 26 september 2012 16:59 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
denk dat het per bank gaat, ze zijn een keer genaaid met de bal van Bep Bakhuijs, sindsdien aat alles per bank. Maar je kan het altijd vragen.
waarom geen bankrekening meer?.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb dus geen bankrekening meer, misschien dat ik een contract kan tekenen dat ik verplicht ben terug te betalen als hij nep is in 1 jaar ofzo..
Heb het maar eraf gehaalt en weer thuis gelegd, de rekening gesloten..quote:Op woensdag 26 september 2012 17:02 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
waarom geen bankrekening meer?.
Tja, vroeger juist veel ongeluk gehad... dus nu word ik terugbetaald in gelukquote:Op woensdag 26 september 2012 17:06 schreef Sautor het volgende:
En dan op zo'n leeftijd al zo'n klapper maken
Alleen nog hopen dat het museum betaalt. Had je die tandwieltjes nog geteld?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tja, vroeger juist veel ongeluk gehad... dus nu word ik terugbetaald in geluk
Nee niet meer gedaan, weet niet of je het had meegekregen maar ze waren vrijwel zeker dat dit hem isquote:Op woensdag 26 september 2012 17:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Alleen nog hopen dat het museum betaalt. Had je die tandwieltjes nog geteld?
Ja, maar het gaat er toch ook om dat jij het zeker weet, zodat je een betere onderhandelpositie hebt?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee niet meer gedaan, weet niet of je het had meegekregen maar ze waren vrijwel zeker dat dit hem is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |