Heerlijk gelachen, dank je. Wat een extreme autist ben jijquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef r3gi3boy het volgende:
Tiffus paupers in V&A, dit komt mij zo bekend voor![]()
![]()
![]()
Ik liep tegen dezelfde klapmongolen aan toen ik mijn Galaxy S III wou verkopen, echt van die mensen die er alles aan doen om jouw verkoop tegen te werken met non-argumenten. En omdat ik daar niet van gediend was en tegenargumenten aandroeg werd mijn topic gesloten.
[TK] Samsung Galaxy S3 blauw/wit geseald in doos
V&A
Mensen zoals ik reageren op jou omdat je de boel gewoon bedonderd, jij wilt de hoofdprijs voor een nieuwe iPhone, terwijl alles wat je in de aanbieding hebt een gebruikte is waar toevallig nog garantie op zit. Jij vraagt de hoofdprijs omdat mensen de mogelijkheid hebben om fraude te plegen vanwege garantie. Wij willen gewoon voorkomen dat iemand er ook maar over denkt om met jou zaken te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:56 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom mensen die niet geïnteresseerd zijn reageren in een topic,
Sorry hoor, maar als ik er neerzet dat ik hem NIEUW lever dus dat niemand fraude hoeft te plegen snap ik niet wat je punt is.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Mensen zoals ik reageren op jou omdat je de boel gewoon bedonderd, jij wilt de hoofdprijs voor een nieuwe iPhone, terwijl alles wat je in de aanbieding hebt een gebruikte is waar toevallig nog garantie op zit. Jij vraagt de hoofdprijs omdat mensen de mogelijkheid hebben om fraude te plegen vanwege garantie. Wij willen gewoon voorkomen dat iemand er ook maar over denkt om met jou zaken te doen.
Echt, ben jij nu gewoon zo achterlijk dat je dat zelf niet inziet?
Daarbij zijn er op marktplaats of op FOK! genoeg identieke telefoons te koop voor veel lagere bedragen omdat die verkopers gewoon de waarde van hun product verlangen.
Man fix dan gewoon een nieuwe i.p.v. dit omslachtig gefraudeer waar de koper aan mee moet doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:26 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik er neerzet dat ik hem NIEUW lever dus dat niemand fraude hoeft te plegen snap ik niet wat je punt is.
Daarbij is het een vraagprijs, blijkbaar zijn jullie nogal onbekwaam in elkaars eigen taal begrijpen, ik begreep namelijk dat dat verplicht was in V&A. Ik had liever gehad dat ik bieden vanaf 325 mocht neerzetten, dan kwamen we op een mooie prijs uit voor een mooi nieuw toestel met nog 11 maanden garantie.
Dat zien we dan wel, ik had geen bod van 350 gezien in mijn topic, enkel wat autisten die zaten te hameren op kleinigheden. Snap sowieso niet wat het uitmaakt dat een 'vraagprijs' te hoog is, men besluit zelf toch of hij/zij wil kopen ja of de nee? En als je lager bied en de verkoper gaat akkoord is dat toch ook prima? Of ga jij tijdens een sollicitatie bij een salarisonderhandeling het absolute minimum vragen zodat de werkgever daar nog onder gaat zitten?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Man fix dan gewoon een nieuwe i.p.v. dit omslachtig gefraudeer waar de koper aan mee moet doen.
En jij wilt helemaal niet bieden vanaf 325, want als dan het laagste bod 350,- blijft ga je mopperen dat het te laag is.
Nee ik ga een reëel bedrag vragen omdat anders de onderhandelingen gelijk ophouden.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:32 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel, ik had geen bod van 350 gezien in mijn topic, enkel wat autisten die zaten te hameren op kleinigheden. Snap sowieso niet wat het uitmaakt dat een 'vraagprijs' te hoog is, men besluit zelf toch of hij/zij wil kopen ja of de nee? En als je lager bied en de verkoper gaat akkoord is dat toch ook prima? Of ga jij tijdens een sollicitatie bij een salarisonderhandeling het absolute minimum vragen zodat de werkgever daar nog onder gaat zitten?
Welke dan? En ik slaap er nogal slecht van jaquote:Op woensdag 26 september 2012 18:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee ik ga een reëel bedrag vragen omdat anders de onderhandelingen gelijk ophouden.
Bij een andere telefoon die je hier verkoopt is je vraagprijs 150% van de nieuwwaarde, maar jij zal never nooit niet aan jezelf gaan twijfelen, terwijl FOK! je bijna als geheel afbrand.
[TK] Nokia C5 nieuw in doos en simlockvrij!quote:Op woensdag 26 september 2012 18:36 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Welke dan? En ik slaap er nogal slecht van jaDat ik afgebrand ben door een paar autisten
.
Tyft toch een eind op vieze fraudeur, volk zoals jij komt zichzelf ook wel tegen. Je fraudeert en je huilt omdat je daarop wordt aangesproken. Als er iemand in zijn eigen wereld leeft dan ben jij dat wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:42 schreef BundyChen het volgende:
Mensen die zich druk maken om mij als user en wat ik allemaal zeg. Sommigen hier hebben zichzelf echt bevestigd als 1 van de soorten autisten besproken in de OP van dit topic.
Mensen die echt wat te doen hebben komen enkel op een forum om informatie te delen, contacten op te doen, of gewoon te ouwehoeren over van alles. Niet om met meerdere berichten zich te richten op 1 user in negatieve zin. Hoe fout ik ook moge zitten, het komt nogal typisch en zielig over. Het bewijst maar weer je eigen saaie uitzichtloze bestaan om bloedserieus en aanvallend te reageren op mij.
Ook jij mag je aansluiten bij het groepjequote:Op woensdag 26 september 2012 19:53 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Tyft toch een eind op vieze fraudeur, volk zoals jij komt zichzelf ook wel tegen. Je fraudeert en je huilt omdat je daarop wordt aangesproken. Als er iemand in zijn eigen wereld leeft dan ben jij dat wel.
Net je topic ff gelezen, het ligt toch echt aan jou. Je topic is dan ook echt terecht gesloten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef r3gi3boy het volgende:
Tiffus paupers in V&A, dit komt mij zo bekend voor![]()
![]()
![]()
Ik liep tegen dezelfde klapmongolen aan toen ik mijn Galaxy S III wou verkopen, echt van die mensen die er alles aan doen om jouw verkoop tegen te werken met non-argumenten. En omdat ik daar niet van gediend was en tegenargumenten aandroeg werd mijn topic gesloten.
[TK] Samsung Galaxy S3 blauw/wit geseald in doos
V&A
Zie aldaar, een weledele heer die het goeden leven volkomen begrijpt.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:07 schreef Crank het volgende:
Vandaag voor de 2e keer bij de Apple store geweest ivm batterij probleem, enkel werd de batterij de laatste dagen wel wat beter maar had ik door een klote hoesje wat krasjes.
Kom binnen kijkt 2 tellen hij zegt de batterij is goed maar weet je wat geef voor de zekerheid wel een nieuwe.
Me 2e nieuwe in 3 maanden tijd hoe relaxed is dat :-)
Hopelijk doet deze batterij het wel een stuk langer dan een halve dag.
Hoezo? een toestel die niet goed is is niet goed, de eerste trilde niet normaal hard, en deze batterij problemen, zie het probleem niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:16 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Zie aldaar, een weledele heer die het goeden leven volkomen begrijpt.
Snap je het nou echt niet.... Come on, please. Ik ben hier wegquote:Op woensdag 26 september 2012 20:20 schreef Crank het volgende:
[..]
Hoezo? een toestel die niet goed is is niet goed, de eerste trilde niet normaal hard, en deze batterij problemen, zie het probleem niet.
Ik dacht ook aan jouw kant te staan maar na je topic gelezen te hebben moet ik toch echt stellen dat het ook aan jou ligt, net als regieboy.quote:
Nou wat is het probleem? mag jij het me zeggen? een toestel wat niet goed is waar garantie op zit vind jij allemaal prima blijf je mee lopen?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:21 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Snap je het nou echt niet.... Come on, please. Ik ben hier weg.
Trek het je niet aan, 99% weet volgens mij niet wat autisme is of aan autisme. Het is geen ziekte, het is een aandoening. Het houdt in dat het voor deze mensen lastig is om zich in andere te verplaatsen. Meeste denken dat autisme hetzelfde is als verlegen zijn of als excentriek zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:16 schreef PetervdK het volgende:
What the fuck is je probleem met mensen met autisme? Weet je wel wat dat überhaupt inhoudt? In het algemeen zijn dat mensen die (vanwege hun ziekte, want dat is het eigenlijk) in hun eigen wereldje leven en vervreemd zijn van elk sociaal contact.
Dat wetende ben je dus zelf een enorme autist, hoewel ik dit een belediging vind voor mensen die hier echt aan lijden.
Loser....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |