SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:41 schreef CruellaDeVil het volgende:
Na je OP gelezen te hebben was het mij niet duidelijk wat er nou eigenlijk gebeurd was, dus heb ik je andere topic maar beken.
Je verhaal is onduidelijk, mensen vragen om verduidelijking, je komt wederom met een vaag verhaal, mensen vragen om nog meer verduidelijking, jij gaat mensen uitmaken voor trolls die niets beters te doen hebben op een zaterdag, mensen vind je verhaal nog steeds vaag dus ga je ze maar als sneu bestempelen.
Conclusie: het ligt toch echt aan jou.Ik vind kritiek prima als dat op een normale manier verwoordt wordt, zoals jij dat bijvoorbeeld hier doet. Daarbij snap ik niet wat er echt zo onduidelijk is aan het feit dat er dus geboden kan worden op een nieuwe iPhone, of dat hij weg mag voor 500,-. Veel meer komt het namelijk echt niet op neer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een warrig verhaal. Na het lezen van deze post en vervolgens het gequote bericht, kan ik niets anders dan concluderen dat TS zijn autisme projecteert op de wereld om hem heen. De "Iedereen is gek, behalve ik" mentaliteit.quote:Ivm evt willen overstappen op iPhone 5, heb ik hier mijn 4S te koop. Ik gebruik hem nu gewoon, cosmetisch is er niet veel bijzonders aan, vandaar geen foto, maar bij verkoop kan ikzelf of jij bij aankoop zo even de Apple store in A'dam (waar ik woon) binnenlopen om een nieuwe gesealde mee te nemen, gezien er nog ruime garantie op zit.
Vraagprijs is 500 euro, voor een nieuwe iPhone 4S dus. Doos + ass. allemaal erbij uiteraard.
Nadat ik dat stuk zo teruglas, kwam het ook op mij warrig over inderdaad. Maar na uitleg hierover zul je het toch echt wel begrijpen denk ik zo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:46 schreef DaveGrohl het volgende:
[..]
Wat een warrig verhaal. Na het lezen van deze post en vervolgens het gequote bericht, kan ik niets anders dan concluderen dat TS zijn autisme projecteert op de wereld om hem heen. De "Iedereen is gek, behalve ik" mentaliteit.
Heb je het hele topic gelezen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:47 schreef Marie30 het volgende:
Toen ik de OP van dit topic las, was ik het eigenlijk al met je eens alvorens het andere topic te lezen. Want zo gebeurt het wel vaker op den foks...
Maar toen las ik het andere topic...Mensen vragen gewoon om verduidelijking en jij hebt geen geduld en je noemt iedereen die het niet met je een is troll... Tsja... dit ligt toch echt wel aan jou hoor.
Dat kan een vraag zijn, maar daar gaat het niet om. Ik bied gewoon een 'nieuwe' aan, voordat ik deze heb. Moet opzich niet uit moeten maken over het hoe en waarom, als het uiteraard maar een eerlijk toestel is, maar dat spreekt voor zich.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:48 schreef Bitterlemon het volgende:
Heb even het topic doorgelezen, wat een idioten zeg.
Nog altijd blijft de vraag wel: waarom zouden ze een nieuw toestel willen geven in ruil voor een (niet lang) gebruikt toestel?
Ja alle drie de bladzijden. Je keert jezelf op een gegeven moment ook tegen de mods. Je kan mensen niet dwingen iets te geloven hé... ? En waarom je zo uitviel tegen ElisaB is me ook een raadsel... Haar post is toch fatsoenlijk? Ze is een hele degelijke FOKker hoor, als zij een troll is dan is de hele wereld het...quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Heb je het hele topic gelezen?
Jup, de meeste iphone gebruikers vinden het hebben van de nieuwste iphone belangrijker dan bijv politiek of cultuur.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef Juicyhil het volgende:
Sowieso, de iPhone is toch voor paupers?
Nou de 1e reactie was dat ze er geen 'drol' van snapt en de rest was eigenlijk alleen maar een beetje zuigen op de onduidelijkheid. Snap sowieso niet waarom mensen die niet geïnteresseerd zijn reageren in een topic, al moet ik wel toegeven dat ik haar wel inderdaad vaker zie posts met enige inhoud zie plaatsen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja alle drie de bladzijden. Je keert jezelf op een gegeven moment ook tegen de mods. Je kan mensen niet dwingen iets te geloven hé... ? En waarom je zo uitviel tegen ElisaB is me ook een raadsel... Haar post is toch fatsoenlijk? Ze is een hele degelijke FOKker hoor, als zij een troll is dan is de hele wereld het...
Ps; de OP van dit topic is wel mooi en vermakelijk geschreven... Pluimpje daarvoor.
Ik heb laatst daar garantie gekocht, die kon ik ook omruilen voor een macbook!quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:53 schreef 16meter het volgende:
ts heeft gelijk
ik heb ook me iphone 4s gister omgeruild voor nieuwe die ik doorverkocht heb
ouwe gebruik ik nu nog
amsterdam doet daar nooit moeilijk over, als je maar garantie heb
Er staat toch dat ik het ZELF kan inwisselen voordat ik hem evt. verkoop.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:47 schreef gohan16 het volgende:
in feite was TS zn OP in V&A:
Te koop: iphone 4s voor 500,- met defect, want je krijgt een nieuwe als je garantie claimt. Wie gaat daar 500,- voor betalen
quote:
ja godver, dan bied ik 160quote:
Redelijke prijs voor een stuk baggerquote:
Ja en daar geef ik je wel gelijk in... het is een ergernis. Dat gemoei van mensen die uiteindelijk toch geen interesse hebben (niet enkel in V&A) in het product en/of topic zelf...quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:56 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Nou de 1e reactie was dat ze er geen 'drol' van snapt en de rest was eigenlijk alleen maar een beetje zuigen op de onduidelijkheid. Snap sowieso niet waarom mensen die niet geïnteresseerd zijn reageren in een topic, al moet ik wel toegeven dat ik haar wel inderdaad vaker zie posts met enige inhoud zie plaatsen.
En dank.
Klopt! Ik heb laatst mijn iPod Nano omgeruild voor een Macbook Pro Retina. Geen enkel probleem. Al die sukkels die dat niet snappen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:59 schreef borbit het volgende:
laatst mijn Iphone 3 ingeruild voor een iphone 5s en 4 macbooks pro en een macbook air! Amsterdam doet daar niet moelijk over hoor. Ik heb hier nog een Iphone 3 liggen, die kun je kopen voor 1000 euro. Dan kun je hem zelf bij de apple winkel omruilen voor een Iphone 5 en een paar laptops of iets anders dat je leuk vind. Kan gewoon! Er zit namelijk nog garantie op!
Ik wel en ben het met Marie30 eens. Mensen vragen om meer uitleg, want net als ik snappen zij niet waarom de AppleStore in Adam zomaar een goed werkende iPhone gaat omruilen voor een gloednieuwe, maar jij scheld ze uit voor troll en weigert meer uitleg te geven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Heb je het hele topic gelezen?
inderdaad. Ik heb trouwens ook nog een sony (r) walkman te koop. Kun je omruilen voor een Apple ipod. Die kun je dan weer in omruilen voor een iphone en een macbook! Er zit namelijk nog een bonnejte bij en ze doen niet zo moeilijk in amsterdamquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:01 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb laatst mijn iPod Nano omgeruild voor een Macbook Pro Retina. Geen enkel probleem. Al die sukkels die dat niet snappen.![]()
quote:
Maar jij blijft hoog en laag beweren dat er niets aan de hand is met het toestel. Zonder defect kun je je iphone niet laten omwisselen door de apple store.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:58 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Er staat toch dat ik het ZELF kan inwisselen voordat ik hem evt. verkoop.
165quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 22:45 schreef BundyChen het volgende:
Ivm evt willen overstappen op iPhone 5, heb ik hier mijn 4S te koop. Ik gebruik hem nu gewoon, cosmetisch is er niet veel bijzonders aan, vandaar geen foto, maar bij verkoop kan ikzelf of jij bij aankoop zo even de Apple store in A'dam (waar ik woon) binnenlopen om een nieuwe gesealde mee te nemen, gezien er nog ruime garantie op zit.
Vraagprijs is 500 euro, voor een nieuwe iPhone 4S dus. Doos + ass. allemaal erbij uiteraard.
jij wintquote:
Eigenlijk kan hij niet winnen want hij biedt lager dan jou!quote:
Marie30 deed meerquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:08 schreef koelants het volgende:
[..]
Eigenlijk kan hij niet bieden want hij biedt lager dan jou!
Je hebt ook zo'n goede reputatie in V&A natuurlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef r3gi3boy het volgende:
Tiffus paupers in V&A, dit komt mij zo bekend voor![]()
![]()
![]()
Ik liep tegen dezelfde klapmongolen aan toen ik mijn Galaxy S III wou verkopen, echt van die mensen die er alles aan doen om jouw verkoop tegen te werken met non-argumenten. En omdat ik daar niet van gediend was en tegenargumenten aandroeg werd mijn topic gesloten.
[TK] Samsung Galaxy S3 blauw/wit geseald in doos
V&A
shit ik dacht niemand heeft dat door!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je biedt minder?
[..]
Altijd... ik zit ook altijd vanboven.
Dealquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:08 schreef borbit het volgende:
[..]
shit ik dacht niemand heeft dat door!
165,11 dan!!!
Te laat, ik heb al gewonnenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:08 schreef borbit het volgende:
[..]
shit ik dacht niemand heeft dat door!
165,11 dan!!!
Mijn zusje ligt erg ziek in bed, kan echt niet meer bieden dan 186, pls verkoop hem aan mij, heb al zoveel ellende gehadquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb 2 tientjes van mama kunnen lenen dus ik bied 185
zit er geen garantie meer op?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:13 schreef Saucerian het volgende:
Mijn moeder heeft niet lang meer te leven en mijn dochtertje heeft leukemie, mag hem dan gratis ts?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:13 schreef Saucerian het volgende:
Mijn moeder heeft niet lang meer te leven en mijn dochtertje heeft leukemie, mag hem dan gratis ts, dat zou haar laatste wens zijn..
Ik heb al 185 geboden manquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hoi ik last net dat apple die dingen maakt vor 160 euro. Bij deze bod van 175 euro
bod van 195 bij deze. Hoger ga ik nie want apple maakt ze voor veul minderquote:
198 maar dan wil ik wel een kek hoesje erbijquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
bod van 195 bij deze. Hoger ga ik nie want apple maakt ze voor veul minder
verdomme, ik bied 198 maar dan hoef ik er geen hoesje bij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
198 maar dan wil ik wel een kek hoesje erbij
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
verdomme, ik bied 198 maar dan hoef ik er geen hoesje bij.
199,95 zonder het hoesje!!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
verdomme, ik bied 198 maar dan hoef ik er geen hoesje bij.
want het is volkomen duidelijk dat je zonder enige vorm van schade of fraude gewoon een nieuwe kan krijgen als je nog garantie hebtquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:26 schreef Rodawa het volgende:
Tering, er zitten wel een aantal domme mensen in dat topic inderdaad. TS legt het uit in de OP, men snapt het niet en vraagt om opheldering. Geen probleem natuurlijk. Vervolgens legt TS het op een andere manier uit waardoor het nog duidelijker is, maar nog steeds willen ze het niet snappen.
Misschien geen topic in KLB waard, maar ik snap je punt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:26 schreef Rodawa het volgende:
Tering, er zitten wel een aantal domme mensen in dat topic inderdaad. TS legt het uit in de OP, men snapt het niet en vraagt om opheldering. Geen probleem natuurlijk. Vervolgens legt TS het op een andere manier uit waardoor het nog duidelijker is, maar nog steeds willen ze het niet snappen.
Misschien geen topic in KLB waard, maar ik snap je punt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:04 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Zonder defect kun je je iphone niet laten omwisselen door de apple store.
Zoals fok moderator Timmm hierboven uitlegt. Je moet hem gewoon in een glas water doen, dan krijg je een nieuwe.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
want het is volkomen duidelijk dat je zonder enige vorm van schade of fraude gewoon een nieuwe kan krijgen als je nog garantie hebtLeg 'ns uit dan. Hoe kan dat?
zo dusquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef timmmmm het volgende:
Eens met TS. Als mn telefoon niet helemaal jofel meer is, hupsakee in een glaasje water, en op naar de garantie. Lijkt me duidelijk dat je met garantie zonder moeite een nieuw toestel krijgen kan.
Als je dat niet begrijpt, prima, maar val anderen niet lastig met je stupiditeit, en tyf op uit topics waar men serieus wil verkopen.
Ah gewoon puur fraude dus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:34 schreef borbit het volgende:
[..]
Zoals fok moderator Timmm hierboven uitlegt. Je moet hem gewoon in een glas water doen, dan krijg je een nieuwe.
[..]
zo dus
Ja kennelijk mag dit gewoon besproken worden op dit forum. De Mod's doen het ook, dus het zal wel oke zijn.quote:
Idd, ik vraag me af of dat nou sarcastisch was bedoeld of niet. Maar in het geval van het laatste is het inderdaad walgelijk dat men hier blijkbaar openlijk over spreekt alsof het de normaalste zaak v/d wereld is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:36 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja kennelijk mag dit gewoon besproken worden op dit forum. De Mod's doen het ook, dus het zal wel oke zijn.
Het is niet zo moeilijk hoor, je moet hem gewoon zelf in een glas water stoppen. Dan kun je hem omruilen tegen eentje zonder krassen. TS heeft dit al een paar keer gedaan, dus het is onopvallender als de koper dit doetquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef Starman89 het volgende:
Wat een wazig verhaal dit!
Als je 'm kan omruilen voor een nieuwe, doe dat dan, en zet 'm DAN te koop op V&A.
Pfff, sommige dingen zijn zo simpel!
Ik vind het maar een raar verhaal. Als je de iPhone in een glas water stop is het een gevalletje verzekering en niet garantie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:52 schreef borbit het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk hoor, je moet hem gewoon zelf in een glas water stoppen. Dan kun je hem omruilen tegen eentje zonder krassen. TS heeft dit al een paar keer gedaan, dus het is onopvallender als de koper dit doet
ditquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef Starman89 het volgende:
Wat een wazig verhaal dit!
Als je 'm kan omruilen voor een nieuwe, doe dat dan, en zet 'm DAN te koop op V&A.
Pfff, sommige dingen zijn zo simpel!
Ik heb geen flauw idee of dit besproken mag worden op het forum. Maar als degene bij wie ik mijn telefoon gekocht heb en mijn abbo heb afgesloten me dat ook gewoon aanraadt, zie ik persoonlijk niet in waarom ik het niet zou mogen herhalenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:36 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja kennelijk mag dit gewoon besproken worden op dit forum. De Mod's doen het ook, dus het zal wel oke zijn.
FOK! policy?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee of dit besproken mag worden op het forum. Maar als degene bij wie ik mijn telefoon gekocht heb en mijn abbo heb afgesloten me dat ook gewoon aanraadt, zie ik persoonlijk niet in waarom ik het niet zou mogen herhalen
Ik weet niet wat hierover in de FOK!policy staat, moet ik bekennen. Ik zeg niemand dat hij fraude moet plegen, enkel hoe het vaak gebeurd. Maar als een van mijn collega's er anders over denkt, staat het ze vrij mijn post te editten. Want ook crew zit er wel eens naastquote:
Je mag niet over illegale dingen posten. En fraude word niet legaal als je telefoon verkoper het goed vindt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hierover in de FOK!policy staat, moet ik bekennen. Ik zeg niemand dat hij fraude moet plegen, enkel hoe het vaak gebeurd. Maar als een van mijn collega's er anders over denkt, staat het ze vrij mijn post te editten. Want ook crew zit er wel eens naast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |