Nou de 1e reactie was dat ze er geen 'drol' van snapt en de rest was eigenlijk alleen maar een beetje zuigen op de onduidelijkheid. Snap sowieso niet waarom mensen die niet geïnteresseerd zijn reageren in een topic, al moet ik wel toegeven dat ik haar wel inderdaad vaker zie posts met enige inhoud zie plaatsen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja alle drie de bladzijden. Je keert jezelf op een gegeven moment ook tegen de mods. Je kan mensen niet dwingen iets te geloven hé... ? En waarom je zo uitviel tegen ElisaB is me ook een raadsel... Haar post is toch fatsoenlijk? Ze is een hele degelijke FOKker hoor, als zij een troll is dan is de hele wereld het...
Ps; de OP van dit topic is wel mooi en vermakelijk geschreven... Pluimpje daarvoor.
Ik heb laatst daar garantie gekocht, die kon ik ook omruilen voor een macbook!quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:53 schreef 16meter het volgende:
ts heeft gelijk
ik heb ook me iphone 4s gister omgeruild voor nieuwe die ik doorverkocht heb
ouwe gebruik ik nu nog
amsterdam doet daar nooit moeilijk over, als je maar garantie heb
Er staat toch dat ik het ZELF kan inwisselen voordat ik hem evt. verkoop.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:47 schreef gohan16 het volgende:
in feite was TS zn OP in V&A:
Te koop: iphone 4s voor 500,- met defect, want je krijgt een nieuwe als je garantie claimt. Wie gaat daar 500,- voor betalen
quote:
ja godver, dan bied ik 160quote:
Redelijke prijs voor een stuk baggerquote:
Ja en daar geef ik je wel gelijk in... het is een ergernis. Dat gemoei van mensen die uiteindelijk toch geen interesse hebben (niet enkel in V&A) in het product en/of topic zelf...quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:56 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Nou de 1e reactie was dat ze er geen 'drol' van snapt en de rest was eigenlijk alleen maar een beetje zuigen op de onduidelijkheid. Snap sowieso niet waarom mensen die niet geïnteresseerd zijn reageren in een topic, al moet ik wel toegeven dat ik haar wel inderdaad vaker zie posts met enige inhoud zie plaatsen.
En dank.
Klopt! Ik heb laatst mijn iPod Nano omgeruild voor een Macbook Pro Retina. Geen enkel probleem. Al die sukkels die dat niet snappen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:59 schreef borbit het volgende:
laatst mijn Iphone 3 ingeruild voor een iphone 5s en 4 macbooks pro en een macbook air! Amsterdam doet daar niet moelijk over hoor. Ik heb hier nog een Iphone 3 liggen, die kun je kopen voor 1000 euro. Dan kun je hem zelf bij de apple winkel omruilen voor een Iphone 5 en een paar laptops of iets anders dat je leuk vind. Kan gewoon! Er zit namelijk nog garantie op!
Ik wel en ben het met Marie30 eens. Mensen vragen om meer uitleg, want net als ik snappen zij niet waarom de AppleStore in Adam zomaar een goed werkende iPhone gaat omruilen voor een gloednieuwe, maar jij scheld ze uit voor troll en weigert meer uitleg te geven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Heb je het hele topic gelezen?
inderdaad. Ik heb trouwens ook nog een sony (r) walkman te koop. Kun je omruilen voor een Apple ipod. Die kun je dan weer in omruilen voor een iphone en een macbook! Er zit namelijk nog een bonnejte bij en ze doen niet zo moeilijk in amsterdamquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:01 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb laatst mijn iPod Nano omgeruild voor een Macbook Pro Retina. Geen enkel probleem. Al die sukkels die dat niet snappen.![]()
quote:
Maar jij blijft hoog en laag beweren dat er niets aan de hand is met het toestel. Zonder defect kun je je iphone niet laten omwisselen door de apple store.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:58 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Er staat toch dat ik het ZELF kan inwisselen voordat ik hem evt. verkoop.
165quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 22:45 schreef BundyChen het volgende:
Ivm evt willen overstappen op iPhone 5, heb ik hier mijn 4S te koop. Ik gebruik hem nu gewoon, cosmetisch is er niet veel bijzonders aan, vandaar geen foto, maar bij verkoop kan ikzelf of jij bij aankoop zo even de Apple store in A'dam (waar ik woon) binnenlopen om een nieuwe gesealde mee te nemen, gezien er nog ruime garantie op zit.
Vraagprijs is 500 euro, voor een nieuwe iPhone 4S dus. Doos + ass. allemaal erbij uiteraard.
jij wintquote:
Eigenlijk kan hij niet winnen want hij biedt lager dan jou!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |