SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
Ga je toch weer spelenquote:
Oh vandaar, had ik niet door!quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:25 schreef Rijst het volgende:
Je had de lapo thor. Maarja beter dat ik hem steel dan GS
Jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:25 schreef Fuszy het volgende:
Krijgen jullie al gelijk een pack voor ultimate edition? Ik heb mijn code nog niet ingevoerd, maar vroeg het me gewoon af.
Ik had precies dezelfde TT op CTRL+V maar jij was snellerquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:25 schreef Rijst het volgende:
Je had de lapo thor. Maarja beter dat ik hem steel dan GS
Show de handquote:
Ik hoor er nog niet echt bijquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maarja Brada''s mogen van elkaar stelen. (ik, jij, crook bdil)
Moet je je land op US zetten, NL is eruit geloof ik! Dat werkte bij mij iig!quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kom ik aan die live chat? Greyed out hier
Hier ook , thanksquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:29 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Moet je je land op US zetten, NL is eruit geloof ik! Dat werkte bij mij iig!
Zo, je speelt nog best groot ookquote:
Beetje NL100 grinden maar heb bijna nooit zin om te spelenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo, je speelt nog best groot ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Let me knowquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:30 schreef pascal08 het volgende:
I found the weak spot! I repeat I found the weak spot.
Is dat nou makkelijk geld verdienen? Ik speelde dit altijd met nep geld en had binnen no-time een fortuin.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Beetje NL100 grinden maar heb bijna nooit zin om te spelen
Post handhistoryquote:
haha nee valt meequote:Op dinsdag 25 september 2012 19:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dat nou makkelijk geld verdienen? Ik speelde dit altijd met nep geld en had binnen no-time een fortuin.
Door de house pakkettenmanquote:
quote:
PokerStarshand #86710209539: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00 USD) - 25/09/2012 19:21:16 CET [25/09/2012 13:21:16 ET]quote:
Gebruik je ook holdem manager? Verrekte handig is dat, zo leer je je weak spots kennen en wordt je beterquote:
sowieso toernooi met mijn bronze team, momenteel loopt nog een wedstrijd door tegen een fucking IF teamquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:32 schreef over_hedge het volgende:
Spelen jullie seasons of toernooien?
ja weet ik ben als een mongool aan het spelen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:33 schreef poker4lifee het volgende:
openlimpenBeter al je geld eraf halen Roy. anders binnen no time poef weg.
Waarom limp je daarquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:32 schreef Roypsv het volgende:
[..]
PokerStarshand #86710209539: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00 USD) - 25/09/2012 19:21:16 CET [25/09/2012 13:21:16 ET]
Tafel 'Cosima III' 9-max Plaats #7 is de button
Plaats 1: BrocheN ($100 in chips)
Plaats 2: GluciuS ($103.63 in chips)
Plaats 3: Cardemonix ($43.42 in chips)
Plaats 4: fiibertje ($125.11 in chips)
Plaats 5: tepi_guy ($100.67 in chips)
Plaats 6: skeezics143 ($106.45 in chips)
Plaats 7: royman0785 ($40 in chips)
Plaats 9: Timewalker ($95.50 in chips)
Timewalker: zet small blind $0.50
BrocheN: zet big blind $1
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan fiibertje [Ad 8d]
GluciuS: foldt
Cardemonix: foldt
fiibertje: callt $1
tepi_guy: foldt
Griefer25 komt aan tafel op plaats #8
skeezics143: raiset $2 naar $3
royman0785: foldt
tepi_guy verlaat de tafel
Timewalker: foldt
BrocheN: foldt
el Fatto komt aan tafel op plaats #5
fiibertje: callt $2
*** FLOP *** [6c 7d 5c]
fiibertje: checkt
skeezics143: bet $4
fiibertje: callt $4
*** TURN *** [6c 7d 5c] [4h]
skeezics143: checkt
*** RIVER *** [6c 7d 5c 4h] [Th]
fiibertje: bet $5
skeezics143 zei, "sure limper"
skeezics143: foldt
De niet-gecallde bet ($5) is geretourneerd aan fiibertje
fiibertje won $14.80 van pot
fiibertje: laat hand niet zien
*** SAMENVATTING ***
Totale pot $15.50 | Rake $0.70
Board [6c 7d 5c 4h Th]
Plaats 1: BrocheN (big blind) foldde voor de Flop
Plaats 2: GluciuS foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 3: Cardemonix foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 4: fiibertje won ($14.80)
Plaats 5: tepi_guy foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 6: skeezics143 foldde op de River
Plaats 7: royman0785 (button) foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 9: Timewalker (small blind) foldde voor de Flop
ja ik heb holdem manager. maar normaal speel ik geen 100nlquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gebruik je ook holdem manager? Verrekte handig is dat, zo leer je je weak spots kennen en wordt je beter
Omdat ik atm als een mongol aan het spelen benquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom limp je daarRaise of doe niets
Mwa, als je weet wat die ander zijn stats zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:33 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja weet ik ben als een mongool aan het spelen.
kijk deze hand maar hahaha
PokerStarshand #86709221099: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00 USD) - 25/09/2012 19:02:26 CET [25/09/2012 13:02:26 ET]
Tafel 'Cosima III' 9-max Plaats #2 is de button
Plaats 2: GluciuS ($100 in chips)
Plaats 4: fiibertje ($82.49 in chips)
Plaats 5: tepi_guy ($100 in chips)
Plaats 6: skeezics143 ($101 in chips)
Plaats 7: srda333 ($83 in chips)
Plaats 8: Aled87 ($100 in chips)
Plaats 9: Timewalker ($98.50 in chips)
Cardemonix mag na de button spelen
fiibertje: zet small blind $0.50
tepi_guy: zet big blind $1
Arafor: zit uit
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan fiibertje [8s 9s]
skeezics143: foldt
srda333: foldt
Aled87: foldt
Timewalker: raiset $2 naar $3
GluciuS: foldt
fiibertje: callt $2.50
tepi_guy: foldt
*** FLOP *** [7d Th 4c]
Timewalker: bet $4
fiibertje: callt $4
*** TURN *** [7d Th 4c] [Jh]
Timewalker: bet $9
fiibertje: raiset $9 naar $18
Timewalker: callt $9
*** RIVER *** [7d Th 4c Jh] [3s]
fiibertje: bet $27
Timewalker: callt $27
*** SHOWDOWN ***
fiibertje: toont [8s 9s] (een straight, Zeven tot Boer)
Timewalker: gooit hand weg
fiibertje won $102.20 van pot
*** SAMENVATTING ***
Totale pot $105 | Rake $2.80
Board [7d Th 4c Jh 3s]
Plaats 2: GluciuS (button) foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 4: fiibertje (small blind) toonde [8s 9s] en won ($102.20) met een straight, Zeven tot Boer
Plaats 5: tepi_guy (big blind) foldde voor de Flop
Plaats 6: skeezics143 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 7: srda333 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 8: Aled87 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 9: Timewalker gooide weg [7c 7h]
heb HM niet aanstaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mwa, als je weet wat die ander zijn stats zijn
VIP% 3b% R%
Doe wel danquote:
ik hou nu ff op man heb echt geen zin meer. ga allemaal domme moves makenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:36 schreef poker4lifee het volgende:
laat me weten als je gaat spelen Roy
ja weet iik maar niet als ik 1 tafel speelquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe wel danverrekte makkelijk!
Lekker alle shops hier een boete aannaaienquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahaha, EA gelooft niet dat het spel al wordt verkocht in Nederland
Ga wat offline toernooitjes of wat dan ook spelen, oefenen tegen de computer kan zeker geen kwaad!quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:37 schreef NumberSeven het volgende:
Ik speel nu 2 dagen fifa en ben met wat geluk gepromoveerd naar divisie 7. De eerste 4 wedstrijden in deze divisie heb ik echt kansloos verloren, het niveau is veel te hoog voor mij dus ben ik even gestopt met online spelen.
Hoe moet ik mezelf nu verbeteren/ontwikkelen om weer verder te kunnen? Ik moet nu 6 wedstrijden achter elkaar winnen om te promoveren naar divisie 6.En hoelang duurt het ongv. voordat je bijv. divisie 1 aankan?
Ik heb shytequote:Op dinsdag 25 september 2012 19:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lekker alle shops hier een boete aannaaien. Krijg je nooit meer je spel eerder binnen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja weet iik maar niet als ik 1 tafel speel
jawel, geeft totaal geen goed beeld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ga wat offline toernooitjes of wat dan ook spelen, oefenen tegen de computer kan zeker geen kwaad!
Probleem is, ik speel tegen de computer maar ik zie mezelf niet echt beter worden. Blijf een beetje stilstaan met dezelfde speelstijl en beperkte passing/schoten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ga wat offline toernooitjes of wat dan ook spelen, oefenen tegen de computer kan zeker geen kwaad!
nee maar ik heb niet langer dan 30 minuten gespeeld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:38 schreef vandermar het volgende:
[..]tuurlijk wel of onthoud je alles ofzo?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:39 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Probleem is, ik speel tegen de computer maar ik zie mezelf niet echt beter worden. Blijf een beetje stilstaan met dezelfde speelstijl en beperkte passing/schoten.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jawel, geeft totaal geen goed beeld.
Beter gewoon online door spelen, beste manier om het te leren.
Op welk niveau? Wanneer je op wereldklasse de pc kan verslaan en niet met al te veel moeite moet online toch zeker wel te doen zijn. En ook wat poker4lifee zegt online doorspelen helpt ook maar weet ik niet wat er gebeurd als je degradeert ( wat de consequenties zijn )quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:39 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Probleem is, ik speel tegen de computer maar ik zie mezelf niet echt beter worden. Blijf een beetje stilstaan met dezelfde speelstijl en beperkte passing/schoten.
Ik heb nu 2,5 sterren en verlies elke wedstrijd online, ik zie mezelf niet echt beter worden. Krijg ook totaal geen ruimte om te oefenen. Alles word onderscheptquote:
Hit en run? Wat heb ik een hekel aan dat soort lui, 20bb of 40bb aan tafel en dan op de flop willen schuiven iedere keerquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:39 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nee maar ik heb niet langer dan 30 minuten gespeeld.
Die gaat veel in waarde stijgen die Martins, uit de pakketten;)quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:41 schreef Der_Rudi het volgende:
En een Martins voor 1500 BIN.
Voorhoede compleet lijkt me
SERIEUS?quote:
Obifami Martinsquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:34 schreef Jonnsie het volgende:
Goedkope handelbare spelers? +/- 5k?
ja ik ook maar is een uitzondering. ik was even de nieuwste aflevering van Sons of anarchy tussendoor aan het kijkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hit en run? Wat heb ik een hekel aan dat soort lui, 20bb of 40bb aan tafel en dan op de flop willen schuiven iedere keer
Ik ging legendarisch proberen tegen de computer, was compleet kansloos.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Op welk niveau? Wanneer je op wereldklasse de pc kan verslaan en niet met al te veel moeite moet online toch zeker wel te doen zijn. En ook wat poker4lifee zegt online doorspelen helpt ook maar weet ik niet wat er gebeurd als je degradeert ( wat de consequenties zijn )
Wat een beast.quote:
Ik heb de early access niet aangeschaft. Ik ben met Fifa 12 ook gewoon online gaan spelen en natuurlijk zal het je in het begin niet allemaal meevallen, maar je krijgt vanzelf de dingen beter onder de knie. Overigens heb ik ook veel tegen de computer gespeeld, voor mij hielp dit wel, misschien niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:41 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik ging legendarisch proberen tegen de computer, was compleet kansloos.Zit jij in divisie 1?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat een beast.
Eindelijk een normale vent en niet zo'n standaardzinnenPakistaan
Mijn standaardzinnen pakistaan is wel heel sympathiekquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat een beast.
Eindelijk een normale vent en niet zo'n standaardzinnenPakistaan
Staat op de xbox een 4-3-3 voor 3500. Weet alleen niet of Martins de juiste spits is in die formatie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
Alle Martins tot 3k is instabuy
Ja ik wil dat eerst nog wel eens zien.. ben er nog niet geheel van overtuigd, misschien dat jij me dat kan maken:pquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik speel PS3, maar die wordt straks >10k
Wat een vraagquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:47 schreef baswijchen het volgende:
kagawa CA 4-3-1-2 houden tot die beetje stijgt of nu verkopen?
Draadloos internet zeker? Heb ik ook wel eens last van..quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:47 schreef Kvdijk het volgende:
Ik win net een pot, valt de verbinding met FUT uit waardoor ik een lose op me naam heb. Hebben jullie dat ook ?
Wut eerst was ie nog 20k, 2 dagen geleden ofzoquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:48 schreef Maver24 het volgende:
Kutterdekut, Falcao is gewoon al 60k nu,pfff
Wacht tot vrijdag, zaterdag, zondag en hij is weer veel minderquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:48 schreef Maver24 het volgende:
Kutterdekut, Falcao is gewoon al 60k nu,pfff
toen had ik em willen hebben , had dat nou maar gedaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wut eerst was ie nog 20k, 2 dagen geleden ofzo.
Fijn dan kan ik de komende dagen mijn team niet afmaken want die spelers hangen en niet handelen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
LOOOOOOOOOOLLL
De bug wordt pas gefixed als het spel officieel in Europa uit is
Wat een tyfuslijers daar bij dat kut EA zeg gvd, ik zit met een halve tradepile die op completing staat..quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
LOOOOOOOOOOLLL
ok tnx, ik ga ook wel wat tutorials kijken op youtube, er staan hele goeie tussen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb de early access niet aangeschaft. Ik ben met Fifa 12 ook gewoon online gaan spelen en natuurlijk zal het je in het begin niet allemaal meevallen, maar je krijgt vanzelf de dingen beter onder de knie. Overigens heb ik ook veel tegen de computer gespeeld, voor mij hielp dit wel, misschien niet voor iedereen.
Ja ik kan ook niets meer, me TP zit volquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Fijn dan kan ik de komende dagen mijn team niet afmaken want die spelers hangen en niet handelen.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
LOOOOOOOOOOLLL
25 spelers per TPquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat een tyfuslijers daar bij dat kut EA zeg gvd, ik zit met een halve tradepile die op completing staat..
De EA helpdeskmeneerquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:50 schreef Fuszy het volgende:
waarom reageert er niemand op mijn post. Stel homo's hier
maak gewoon die ene die je had gepostquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:50 schreef Fuszy het volgende:
Zeg het eens jochiequote:Op dinsdag 25 september 2012 19:50 schreef Fuszy het volgende:
Hij zegt dat ze dat op een briefing door hebben gekregenquote:
FIFA13 is een bug. Die wordt pas gefixt als FIFA14 uitkomt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
LOOOOOOOOOOLLL
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:42 schreef Fuszy het volgende:
Welke competitie is leuk om een eerste gouden team mee te maken of misschien een land. Ik heb +/- 40k en had gisteren al wel een russische league team gemaakt die daar in de buurt kwam.
[ afbeelding ]
En jij denkt dat ze je dat terug gaan geven?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij zegt dat ze dat op een briefing door hebben gekregen
Ik ga er ook vanuit dat het niet zo is, maar als het zo is ga ik dus serieus mijn Season ticket geld wel terugvragen. Heb chat ook opgeslagen.
Niet leveren wat je koopt, plus ik heb de helpdeskmeneer als medestanderquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze je dat terug gaan geven?
Frankrijkquote:
Ik vroeg me af of je misschien een keertje kon ophouden met je gefrustreerde cynische gedoequote:Op dinsdag 25 september 2012 19:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FIFA13 is een bug. Die wordt pas gefixt als FIFA14 uitkomt.
Succes er meequote:Op dinsdag 25 september 2012 19:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet leveren wat je koopt, plus ik heb de helpdeskmeneer als medestander
Ik heb eens zitten kijken naar een Ivoriaans team, zeker een gaaf team alleen denk ik dat dat je budget wel gaat overschrijden.. achterhoede is niet al te sterk dan al heb je wel Eboue op RB en Kolo op CBquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of je misschien een keertje kon ophouden met je gefrustreerde cynische gedoe [ afbeelding ], je bent geband, deal ermee en ga verder met je leven.
Met Yaya is het budget al opquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb eens zitten kijken naar een Ivoriaans team, zeker een gaaf team alleen denk ik dat dat je budget wel gaat overschrijden.. achterhoede is niet al te sterk dan al heb je wel Eboue op RB en Kolo op CB
Je mag blij zijn als je überhaupt nog wat terug ziet van het geld wat je erin gaat steken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:52 schreef Snorrenbaard het volgende:
Denk je serieus dat hun het geld voor de Season Ticket teruggaan geven? Jij hebt geen poot op te staan
Doumbia is niet goed meerquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Prima, zou Doumbia eruit halen voor Traore en Diarra voor Witsel.
Sorry kroekje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of je misschien een keertje kon ophouden met je gefrustreerde cynische gedoe [ afbeelding ], je bent geband, deal ermee en ga verder met je leven.
IF Buttnerquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand op PS3 nog leuke price fix ideeën?
Gaxa, enigste redelijk snelle Zuid-Afrikaanse RBquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand op PS3 nog leuke price fix ideeën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |