Dat zei ik nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij mijn pijn voelt.
Maarja deze week als het goed is
Zal toch wel meevallen omdat het nog VOOR de examens zijn?quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Puntig.. scherp.. potato patato
Fuck mij lieverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fuck mij lievernee bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee bah
je bent zelf bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem andere dingen.quote:
ik ga eten #twexitquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen spoiler meer, ik ga huilen.
Flipsquote:
Heb jij al gegeten?...quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Geo en AppleCake alleen nog in het topic....
[ afbeelding ]
Voor wat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
Waar is Dimens als je hem nodig hebt
Doctor whoquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Geo en AppleCake alleen nog in het topic....
[ afbeelding ]
Het is nu op tvquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Uit welk jaar is dat?
blijkbaar voor mijn tijd...
Beste serie ooit, langstlopende ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net een trailer gekeken.. kon me niet echt boeien. Teveel space crap.
Ik bedoel dat het momenteel op tv is dus niet voor jouw tijdquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar het is nu toch niet zaterdag?
Bietsje hunk van mequote:
Ah, oke dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het momenteel op tv is dus niet voor jouw tijd
Slim van je wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
Ik had net Shoarma gemaakt voor mij en mijn zusje
Instant win want mijn zusje houd er niet van meer voor wp
Dan gaat de schooldokter checken of je ballen al zijn ingedaald?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:09 schreef AppelCake het volgende:
Pffffffffffffff, ik heb zin in vrijdag...
Ik wil mijn ballen niet aan dokters laten zien...quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan gaat de schooldokter checken of je ballen al zijn ingedaald?
wacht maar tot je torsio krijgtquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:10 schreef AppelCake het volgende:
Ik wil mijn ballen niet aan dokters laten zien...
zeur niet zo man, het zijn gewoon proffessonals die er naar kijken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
& we hebben geen schooldokter.
Waarom niet? Je mist wat manquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
& we hebben geen schooldokter.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
zeur niet zo man, het zijn gewoon proffessonals die er naar kijken.
Ik zie het je nog doen ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga 1x per maand naar de huisarts(vrouw), dan zeg ik dat ik pijn heb aan me piemel.. dan gaat ze er even aan zitten en dan vertel ik me zelf dat dat als handjob telt. #score
Van elke keer dat eigen risico kan je beter gewoon naar de hoeren gaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga 1x per maand naar de huisarts(vrouw), dan zeg ik dat ik pijn heb aan me piemel.. dan gaat ze er even aan zitten en dan vertel ik me zelf dat dat als handjob telt. #score
Het zal nog wel bij de leeftijd horen dan. Straks wanneer je wat ouder bent doe je wast niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ik een reden had om te gaan ging ik ook wel...
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
Nooit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:13 schreef Beach het volgende:
Flips liefje wanneer speeksel uitwisselen?
Ik snap het niet.quote:
Juist, IT STILL COUNTSquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
Wat je niet hebt kan je ook niet missen.quote:
zaterdag 12 uur HCquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
Flips liefje wanneer comics uitwisselen?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik eigg ook niet meer. Handig is dat.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat je niet hebt kan je ook niet missen.
[..]
zaterdag 12 uur HC
[..]
13e is de meet silly.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
Flips ga jij 13 & 14e mee naar comic con SF?
een kloon van Paul?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
Hij gaat iedereen maar quoten om aandacht te krijgen
Volgens mij is het gewoon een klein van P a u l (ik wil hem niet naar het topic lokken vandaar)
Ga je dan mee?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
Flips ga jij 13 & 14e mee naar comic con SF?
WAT PRATEN JULLIE OVER MIJ GELUKKIG HEB IK GEHEIME TIPGEVERSquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
Hij gaat iedereen maar quoten om aandacht te krijgen
Volgens mij is het gewoon een klein van P a u l (ik wil hem niet naar het topic lokken vandaar)
Dat mogen we niet laten gebeuren.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:18 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT PRATEN JULLIE OVER MIJ GELUKKIG HEB IK GEHEIME TIPGEVERS!
Danku.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:19 schreef FL_Freak het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen paul en appelcake,
dan toch appelcake.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
Paul kom morgen 12 uur naar utrecht centraal gaan we meeten
Paul wil alleen meeten achter de Dom.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
Paul kom morgen 12 uur naar utrecht centraal gaan we meeten
IK MAG NIET MEER HATEN OP WP, EN BEACH TSJA TSJA.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
NIKS KUT GEO.. KUT BEACH EN KUT WP...![]()
Zeker achter in mei?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Paul wil alleen meeten achter de Dom.
Ik dacht er serieus aan om Paul te dmennen dat ie ff moest komenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
NIKS KUT GEO.. KUT BEACH EN KUT WP...![]()
Zelfmoord ook een optie?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:19 schreef FL_Freak het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen paul en appelcake,
dan toch appelcake.
Krijg de pest pokke tering jij .. klerewijfquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK MAG NIET MEER HATEN OP WP, EN BEACH TSJA TSJA.
DUS KUT GEO.
Nee, dat heeft WP gedaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht er serieus aan om Paul te dmennen dat ie ff moest komenmaar ik heb het niet gedaan.
Nope, you're stuck with one of them.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zelfmoord ook een optie?
Weet niet, ergens klinkt het best schattig als je vloekt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Krijg de pest pokke tering jij .. klerewijfbeetje mij aanvallen om niks.
Ja is wel de bedoeling ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:21 schreef Paul het volgende:
DUS JA BEGREPEN EN UTREG WINT MORGEN VAN AJAX !1111
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoelang moet je nog? Ja rustig beetje aan het vervelen maar ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Vandaag weer een dag stage gehad, wel zwaar.... nu lekker chillen
Hoest met jou?
Ditquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb wat liefs voor Flips gedaan dus ze gaat niet meer haten op mij
Toch maar zelfmoordquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nope, you're stuck with one of them.
Ik gun jullie dat bekertje wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:21 schreef Paul het volgende:
DUS JA BEGREPEN EN UTREG WINT MORGEN VAN AJAX !1111
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik hield me nog in..quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet, ergens klinkt het best schattig als je vloekt.
Je hield je nog in?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hield me nog in..
Maar jij denkt zeker aan de zachte G van mij he
Limburg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hield me nog in..
Maar jij denkt zeker aan de zachte G van mij he
T/m januari moet ik nog..quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog? Ja rustig beetje aan het vervelen maar ja.
En ik zeurde al toen ik 10 weken moest stage lopenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
T/m januari moet ik nog..
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hield je nog in?Had je anders nog zo iets gezegd als wel potverdriedubbeltjes?
Die ik nog nooit gehoord heb. DM je 06 eens, dan kan ik er voortaan aan denken
Oeh, ik nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:24 schreef krullenbolletje het volgende:
Wie biedt zich aan om mijn bh's te wassen
mits betaling in natura.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:24 schreef krullenbolletje het volgende:
Wat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:24 schreef krullenbolletje het volgende:
Dat is al wat beterquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En ik zeurde al toen ik 10 weken moest stage lopen
Ook die je aan hebt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:24 schreef krullenbolletje het volgende:
Dit is echt een rare requestquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:24 schreef krullenbolletje het volgende:
Kuttttttttt waarom denk je nou dat ik beter kan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]kom op.. je kan beter, op deze manier mij willen hosselen.
Ik kom toch ook niet met een schrale openings zin van ik ben mijn nummer kwijt mag ik die van jou lenen? Je vader is vast een dief want hij heeft de sterren gestolen en in je ogen gestopt..
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En of we die dan even uit mogen trekken
kom ze maar brengenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:24 schreef krullenbolletje het volgende:
Waarom moeten ze met de hand?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal met de hand en ik heb er geen zin in
Hahahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee die komt net uit de was
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:26 schreef AppelCake het volgende:
IK GA NAAR OMA TOE!
DOEIDOEIDOEIDOEI
Interessant.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat ze anders kapot gaan/vorm verliezen/lelijk worden
Omdat ik weet dat je het kan. Je doet maar meer moeite, zo goedkoop geef ik mijn nummer niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kuttttttttt waarom denk je nou dat ik beter kan?
Jij wilt echt gehosseld worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat je het kan. Je doet maar meer moeite, zo goedkoop geef ik mijn nummer niet.
En ik wist al een heleboel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja weer wat geleerd over bh's
hommo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat je het kan. Je doet maar meer moeite, zo goedkoop geef ik mijn nummer niet.
Nee, ik geef gewoon niet snel mijn nummer weg. Ik ben een beetje paranoiaquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij wilt echt gehosseld worden.
Zo is de natuur, als ze gaan hangen dan is dat maar zoquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je hebt ze wel nodig hoor anders gaan ze hangen.
Ik zie negerinnen in Afrika voor mij die hun kinderen dragen op hun rug en door borstvoeding te geven pakken ze hun tiet en gooien ze die zo achter hun rug.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zo is de natuur, als ze gaan hangen dan is dat maar zo
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FUCK BH'S FUCK OPSLUITEN VAN JE BOOBS
Los in de kooi zoals Afrikanenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FUCK BH'S FUCK OPSLUITEN VAN JE BOOBS
Neuhquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
Toch wel blij dat ze bestaan
In de kooi??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Los in de kooi zoals Afrikanen
[ afbeelding ]
Nou vertelquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik blijk ook goed te kunnen schatten.
Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is een uitspraak.. misschien is dat Brabants, los in de kooi.. dat is dus geen BH aan hebben onder je shirt/trui/whatever.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:34 schreef Oceanview het volgende:
Wenie man ik zou je 75E geven of 80 wenie.
Zonder iphone of bb hoor je er niet bij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:37 schreef Oceanview het volgende:
Van die meiden die zich opgeven voor fotoshoots en dan spiegelfoto met hun bb opsturen.
Ik heb een HTCquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zonder iphone of bb hoor je er niet bij.
fotoshoot kom op man.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zonder iphone of bb hoor je er niet bij.
Mag niet. Ik denk ook niet dat ie mee gaat naar de meet. Ik ga echt janken als er iets mee gebeurt.quote:
Goedzo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag niet. Ik denk ook niet dat ie mee gaat naar de meet. Ik ga echt janken als er iets mee gebeurt.
Je bent binnen bij mij...quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag niet. Ik denk ook niet dat ie mee gaat naar de meet. Ik ga echt janken als er iets mee gebeurt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:40 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik neem mijn telefoon overal mee naartoe
Hij is toch verzekerd?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Groepsgesprekquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ging laatst een avondje naar de bios. 280 berichten
quote:
Hij hoeft maar net verkeerd te vallen of dat er iets op valt of weet ik het.quote:
Ja en dan stuur ik hem op en moet ik 2 weken overleven met een mindere telefoon. En geloof mij dat is een firstworldproblem.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is toch verzekerd?
Sowieso wie aan je telefooon komt op ze neus slaan
Mja dan kun je hem net zo goed nergens meenemen en niemand gaat tegen je aanstoten of zorgen dat je telefoon valt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij hoeft maar net verkeerd te vallen of dat er iets op valt of weet ik het.
Le horror
Is er een FOK! groepsgesprek dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik in geen een van FOK!.
Lekker rustig.
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moet naar Holland's got talent.
Weet niet vast wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is er een FOK! groepsgesprek dan?
Zit wat in.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja dan kun je hem net zo goed nergens meenemen en niemand gaat tegen je aanstoten of zorgen dat je telefoon valt.
Dan is het al te laat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En als iemand je telefoon molt dan gaat die eruit ja toch.
Is goedquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wil jij mijn proefpersoon zijn dan win ik sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |