Dat zei ik nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij mijn pijn voelt.
Maarja deze week als het goed is
Zal toch wel meevallen omdat het nog VOOR de examens zijn?quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Puntig.. scherp.. potato patato
Fuck mij lieverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fuck mij lievernee bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee bah
je bent zelf bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem andere dingen.quote:
ik ga eten #twexitquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen spoiler meer, ik ga huilen.
Flipsquote:
Heb jij al gegeten?...quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Geo en AppleCake alleen nog in het topic....
[ afbeelding ]
Voor wat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
Waar is Dimens als je hem nodig hebt
Doctor whoquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Geo en AppleCake alleen nog in het topic....
[ afbeelding ]
Het is nu op tvquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Uit welk jaar is dat?
blijkbaar voor mijn tijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |