Nee, maar het komt me nu echt de strot uitquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Heb je nu pas door dat dit een politiestaat geworden is?
Yes!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:31 schreef R0N1N het volgende:
Nou, mijn dag kan niet meer stuk. Net een mailtje van BMW gekregen.
Financiering is goedgekeurd & ze zijn begonnen met het rijklaar maken.
![]()
![]()
Hier in Nederland?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Heb je nu pas door dat dit een politiestaat geworden is?
Dat hoor ik nog, maar zou zo maar kunnenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
Yes!
Dus morgen ophalen?
Dan maar hopen dat het niet meer zo regent en waait
Op dat moment niet nee. maar ik refereerde aan een trend die al langer gaande is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier in Nederland?
Dat zou je niet zeggen als je aan Haren denkt
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:06 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik ben aangeslagen, glasplaat in duizend stukken recht op mijn sla-plantjes, wasmachine zegt tegen mij bekijk het maar ik doe het niet meer , zoon lief ziek thuis, humeur naar dieptepunt ,bokbier dit jaar echt niet meer te zuipen, automatische defens-mode naar "bekijk het positief".......scherven brengen geluk(ja lekkere garnering van de sla en gelukkig groeien wortels onder de grond) ,
een nieuwe wasmachine kost "maar driehonderd euro"(das de goedkoopste bij de mediamarkt van een merk wat niet uitblinkt in betrouwbaarheid maar ook de gerenomeerde merken zijn niet meer wat het ooit geweest is, iets met crisis), ruzie met mijn smartphone die effe iets te smart wil zijn(uitzetten is dan een optie die me het meest aanstaat),
kortom ik heb mijn dag niet en zelfs het gamen schijnt me slecht af te gaan,
echt een dag om niet op te staan maar helaas kwam ik daar te laat achter.
Nederland een politie staat? wats nieuw?
en ik mijn zegeningen maar tellen .....mischien moest ik ook mijn vervloekingen maar eens tellen, denkt dat ze aardig in balans zijn maar heb er nu effe last van, van die vervloekingen dan![]()
ja en dat zegt dan iemand die zijn hart verloren heeft aan het motorrijden , iets waar ik drie keer voor gezakt ben (dat papiertje) dat ik maar de conclusie getrokken heb dat motorrijden dan niet mijn ding was, waarna ik direct slaagde voor mijn autorijbewijs.( dus ik praat over motorrijden en doe het niet)quote:
quote:
3x maar ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja en dat zegt dan iemand die zijn hart verloren heeft aan het motorrijden , iets waar ik drie keer voor gezakt ben (dat papiertje) dat ik maar de conclusie getrokken heb dat motorrijden dan niet mijn ding was, waarna ik direct slaagde voor mijn autorijbewijs.( dus ik praat over motorrijden en doe het niet)
en schatje? nou zo SCATTIG ben ik vandaag dus echt niet.
Maar bedankt , ik weet dat je het oprecht goed bedoelt
Kort, maar wel lekker!quote:
Morgen wordt het vast een veel betere dagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:06 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik ben aangeslagen, glasplaat in duizend stukken recht op mijn sla-plantjes, wasmachine zegt tegen mij bekijk het maar ik doe het niet meer , zoon lief ziek thuis, humeur naar dieptepunt ,bokbier dit jaar echt niet meer te zuipen, automatische defens-mode naar "bekijk het positief".......scherven brengen geluk(ja lekkere garnering van de sla en gelukkig groeien wortels onder de grond) ,
een nieuwe wasmachine kost "maar driehonderd euro"(das de goedkoopste bij de mediamarkt van een merk wat niet uitblinkt in betrouwbaarheid maar ook de gerenomeerde merken zijn niet meer wat het ooit geweest is, iets met crisis), ruzie met mijn smartphone die effe iets te smart wil zijn(uitzetten is dan een optie die me het meest aanstaat),
en ik mijn zegeningen maar tellen .....mischien moest ik ook mijn vervloekingen maar eens tellen, denkt dat ze aardig in balans zijn maar heb er nu effe last van, van die vervloekingen dan![]()
De enige reden dat je het nu als slecht ziet, is omdat het eerder beter was. Het sleutelwoord is verandering, en dat is continu gaande. Veranderen de omstandigheden niet, dan verander je zelf wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef Dance99Vv het volgende:
ben geen fan van old school hardcore maar dat nummer lost in the forest , my dream have became a nightmare vond ik wel passend bij mijn gevoel vandaag.
Mischien ga ik er nog eens voor ,maar mijn droom ligt elders dan bij motorrijden, ik ben geen choppertype, ik houd van de racemodellen maar ik weet dat ik teveel risico's neem en daarom denk ik dat het beter is dat ik geen motor rijdt. soms moet je gewoon wijs zijn en iets niet doen, daarbij voel ik me in een auto relaxter en ook vrij.
Neemt niet weg dat ik motors en motorrijden wel leuk vind, heet geloof ik ,genieten van andermans geluk/droom.
Lurn to drive or ... ehm, ......dat denk ik nou altijd over mijn tegenstanders van mijn favorite game op de ps3 SSX![]()
En het regent ook nog.. pfff..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:06 schreef Dance99Vv het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En het regent ook nog.. pfff..
Er zijn idd. van die dagen dat je wou dat je moeder vrijgezel was gebleven.
Maar... Morgen wordt alles beter, want morgen schijnt de zon. Morgen word je stinkend rijk en reis je per ballon.
Nee , oh nee ik ben mijn moeder altijd dankbaar geweest voor het leven dat ze mij geschonken heeft , het is meer de inhoud van dat leven dat deprimerend kan zijn bij tijd en wijlen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar... Morgen wordt alles beter, want morgen schijnt de zon. Morgen word je stinkend rijk en reis je per ballon.
Zeg dat niet te hard.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:32 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard.
Mijn schoonmoeder is helaas kinderloos gebleven ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |