abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117308733
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:35 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik denk dat contact zoeken via een datingsite dan juist wel een goede optie is. Het feit dat je wel of niet werkt kan voor sommige mensen wel een reden zijn om je af te wijzen. Via zo'n site heb je de mogelijkheid om met meerdere mensen te praten, wat irl vaak minder gemakkelijk :)
En wapen je sowieso tegen afwijzing, trek het je niet te persoonlijk aan ;)
Dat zal ik zeker doen ja :Y
En misschien heb je wel gelijk, via een datingsite wordt je pool natuurlijk wel een stuk groter, in het dagelijks leven kom ik nauwelijks vrouwen tegen.
pi_117308762
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Echter ben ik nu bezig de struktuur in m'n leven te veranderen, aangezien er daar een kink in de kabel bleek te zitten.
Gemene vraag misschien, maar kun je die kink en structuur dan niet beter aanpakken voordat je op zoek gaat naar een vriendin? Ik bedoel, stel dat je wel iemand treft, dan draait je wereld ineens om die persoon en niet meer alleen om jezelf. Daarnaast lijkt het me sowieso ook voor een eventuele partner beter als jij eerst je leven en jezelf op orde hebt voor je aan het daten slaat.
Sarcasme. Herken het.
pi_117308938
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gemene vraag misschien, maar kun je die kink en structuur dan niet beter aanpakken voordat je op zoek gaat naar een vriendin? Ik bedoel, stel dat je wel iemand treft, dan draait je wereld ineens om die persoon en niet meer alleen om jezelf. Daarnaast lijkt het me sowieso ook voor een eventuele partner beter als jij eerst je leven en jezelf op orde hebt voor je aan het daten slaat.
Daar heb je wel een punt en ik ben me er ook van bewust.
Echter gaat dat denk ik nog wel een jaartje duren verwacht ik voordat ik weer op een behoorlijk niveau zit en ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om nog zo lang te wachten.

Naja, nu ik dat zo typ, besef ik wel dat je gelijk hebt.
Maar bestaan er verder geen relaties waarbij je elkaar maar 1x per week of nog minder vaak ziet?
Zoiets zou ik namelijk wel makkelijk aankunnen. Sowieso zou ik nu niet me in een volle, intensieve relatie willen storten (ik wil ook graag een leven hebben buiten m'n relatie om).
Samenwonen zie ik in elk geval niet zitten en dat wil ik ook niet.

Ik besef terdegen dat m'n kansen behoorlijk klein zijn.
pi_117309218
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt en ik ben me er ook van bewust.
Echter gaat dat denk ik nog wel een jaartje duren verwacht ik voordat ik weer op een behoorlijk niveau zit en ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om nog zo lang te wachten.

Naja, nu ik dat zo typ, besef ik wel dat je gelijk hebt.
Maar bestaan er verder geen relaties waarbij je elkaar maar 1x per week of nog minder vaak ziet?
Zoiets zou ik namelijk wel makkelijk aankunnen. Sowieso zou ik nu niet me in een volle, intensieve relatie willen storten (ik wil ook graag een leven hebben buiten m'n relatie om).
Samenwonen zie ik in elk geval niet zitten en dat wil ik ook niet.

Ik besef terdegen dat m'n kansen behoorlijk klein zijn.
Maar het heeft dan wel nut om te gaan daten? Ik bedoel, daten is leuk hoor, maar levert het dan niet alleen teleurstelling en frustatie op?
Sarcasme. Herken het.
pi_117309243
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar het heeft dan wel nut om te gaan daten? Ik bedoel, daten is leuk hoor, maar levert het dan niet alleen teleurstelling en frustatie op?
Het levert tenminste ook de gedachte op dat ik het in elk geval geprobeerd heb.
Als je niks probeert, kom je ook nergens ;)
  donderdag 27 september 2012 @ 13:05:47 #156
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117309521
Eerst je zelf op de rit dan pas daten. Het is de meest gemaakte fout.

En dan maar klagen dat ze niks vinden. Nee gek he? Wat heb je haar te bieden nu dan? Je kan je eigen leven niet eens aan. Niet lullig bedoeld maar zo liggen de feiten.

Net zoals het een feit is dat je niet interesant bent voor de grootste groep vrouwen.

Moet je het dan niet proberen? Tuurlijk wel, altijd proberen maar houd bovenstaande in je achterhoofd!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 27 september 2012 @ 13:07:32 #157
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117309581
Gewoon niet over je wajong vertellen enzo bij de eerste paar dates. Gewoon stellen dat je bezig bent met een baan e.d. En dan na een paar ontmoetingen het melden. Burnout e.d. hoeft ook niet direct op te vallen bij je dates dus is een goede mogelijkheid om erover te liegen.
we dan
pi_117309717
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:05 schreef ook_gek het volgende:
Eerst je zelf op de rit dan pas daten. Het is de meest gemaakte fout.

En dan maar klagen dat ze niks vinden. Nee gek he? Wat heb je haar te bieden nu dan? Je kan je eigen leven niet eens aan. Niet lullig bedoeld maar zo liggen de feiten.

Net zoals het een feit is dat je niet interesant bent voor de grootste groep vrouwen.

Moet je het dan niet proberen? Tuurlijk wel, altijd proberen maar houd bovenstaande in je achterhoofd!
Ehh...bedankt...denk ik :')
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Gewoon niet over je wajong vertellen enzo bij de eerste paar dates. Gewoon stellen dat je bezig bent met een baan e.d. En dan na een paar ontmoetingen het melden. Burnout e.d. hoeft ook niet direct op te vallen bij je dates dus is een goede mogelijkheid om erover te liegen.
Ik heb van burnout al enkele jaren geen last meer gehad, nu ik weet waar m'n valkuil ligt :Y
Maar het valt niet op bij mensen, totaal niet.
Elke keer als ik iemand vertel over m'n voorgeschiedenis, kijken ze nogal geschokt, wat mij vervolgens dan weer een beetje verbaast.
Misschien moet ik het wat meer gaan inpakken of zo? Of misschien vertel ik dat gewoon helemaal niet, alleen ontstaat er zo nogal een groot gat in m'n c.v. zeg maar.

Tsja, ik weet dat m'n kansen niet groot zijn, maar ik houd gewoon niet zo van opgeven
pi_117309756
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
:D

Dan was het voor mij direct einde verhaal. Als ik je exlpiciet naar je baansituatie vraag en je houdt het het bewust vaag is dat voor mij gewoon liegen --> exit :W
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 27 september 2012 @ 13:14:00 #160
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117309763
Nou niet vertellen over je voorgeschiedenis dan. Je hebt nog geen relatie met ze ofzo. Is slechts dating en digitaal dus ja. Moet gewoon wat achterwege kunnen laten..
we dan
pi_117309867
Laatst was iemand even een kleine schare kindertjes "vergeten" te vermelden. :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 27 september 2012 @ 13:18:02 #162
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117309878
Heb dat wel eens aan de hand gehad en ik vond de leugen echt erger dan de reden. Ik ben zelf ook wel eens werkzoekend geweest, zo'n schande is dat niet. Dus het feit dat je nu even geen werk hebt zou ik niet achterwege laten. Of je verdere dingen vóór of pas tijdens het daten wilt vertellen is een ander verhaal. Maar zou niet over belangrijke zaken in een profiel gaan liegen (lees: vaste onderdelen die die je invult op een datingsite). Dat komt altijd uit en het komt best veel voor, ik heb er echt een hekel aan iig.
pi_117309880
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Laatst was iemand even een kleine schare kindertjes "vergeten" te vermelden. :')
Dat vind ik wel ernstig ja, maar zo erg ben ik niet. Ik wil gewoon eerlijk zijn :)
pi_117309916
quote:
Heb ik dan überhaubt wel een kans van slagen op een datingsite?
Natuurlijk wel Magnetronkoffie, op elk potje past een dekseltje, er zitten legio mensen op die sites die ook in jouw situatie zitten (denk ik). Misschien vind je wel een leuk wajong-vrouwtje zodat jullie samen vooruit kunnen.

Zolang je hier maar regelmatig je ervaringen post, komt het allemaal goed.
  donderdag 27 september 2012 @ 13:20:54 #165
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_117309959
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:18 schreef eefje801 het volgende:
Heb dat wel eens aan de hand gehad en ik vond de leugen echt erger dan de reden. Ik ben zelf ook wel eens werkzoekend geweest, zo'n schande is dat niet. Dus het feit dat je nu even geen werk hebt zou ik niet achterwege laten. Of je verdere dingen vóór of pas tijdens het daten wilt vertellen is een ander verhaal. Maar zou niet over belangrijke zaken in een profiel gaan liegen (lees: vaste onderdelen die die je invult op een datingsite). Dat komt altijd uit en het komt best veel voor, ik heb er echt een hekel aan iig.
Jouw date wel
  donderdag 27 september 2012 @ 13:24:18 #166
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117310054
quote:
11s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:20 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Jouw date wel
Gefeliciteerd, je hebt alles gelezen.
Daarom is mijn advies aan hem ook om dat niet te doen.
pi_117310055
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:19 schreef Doum het volgende:

[..]

Natuurlijk wel Magnetronkoffie, op elk potje past een dekseltje, er zitten legio mensen op die sites die ook in jouw situatie zitten (denk ik). Misschien vind je wel een leuk wajong-vrouwtje zodat jullie samen vooruit kunnen.

Zolang je hier maar regelmatig je ervaringen post, komt het allemaal goed.
Ik zou me inderdaad richten op een vrouw die in hetzelfde schuitje zit.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 27 september 2012 @ 13:25:00 #168
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117310069

[ Bericht 100% gewijzigd door Hiergaanwedan op 27-09-2012 13:35:15 ]
we dan
pi_117310101
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
kan het me wel een beetje voorstellen overigens, de keus wordt een stuk kleiner zodra je aangeeft een kind te hebben. Maar een hele schare... :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_117310186
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:25 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

kan het me wel een beetje voorstellen overigens, de keus wordt een stuk kleiner zodra je aangeeft een kind te hebben. Maar een hele schare... :')
Ja maar je wil uiteindelijk toch iemand die de echte jou wil? Niet alleen het leukste stukje van jezelf?

Ik zou iig niet willen dat iemand me alleen wil wanneer ik essentiele onderdelen van mezelf.of mijn leven achterhield.
pi_117310266
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja maar je wil uiteindelijk toch iemand die de echte jou wil? Niet alleen het leukste stukje van jezelf?
zeker, daarom verzwijg ik het zelf ook niet. ;)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_117310295
Een vrouw met soortgelijke situatie. Ga je daar dan samen gelukkig van worden? Hmm
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_117310371
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:24 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik zou me inderdaad richten op een vrouw die in hetzelfde schuitje zit.
Ja, misschien is dat wel een idee ja.
pi_117310388
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:33 schreef Perzephone het volgende:
Een vrouw met soortgelijke situatie. Ga je daar dan samen gelukkig van worden? Hmm
Mij maakt het niet uit om eerlijk te zijn of zij ook in de wajong zit.
pi_117310415
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou niet vertellen over je voorgeschiedenis dan. Je hebt nog geen relatie met ze ofzo. Is slechts dating en digitaal dus ja. Moet gewoon wat achterwege kunnen laten..
:X
Ik ben blij dat je zelf terug kwam op dat andere topic...anders had ik het zeker gedaan.

Volgens mij hoef je echt niet elk detail over je leven op date 1 al te vertellen. Iedereen heeft volgens mij wel wat onderin de kast liggen wat hij/zij liever nog even daar laat liggen.

Dat je in de wajong zit (of andere 'problemen' hebt) zou geen belemmering moeten zijn om te gaan daten. Besef alleen dat het wel iets kan zijn waarom iemand uiteindelijk geen relatie aan zou willen gaan. Daar ligt voor mij iig het punt dat je eerlijk tegenover elkaar moet zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')