Zolang het alleen bij maken blijft dan.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helaas, waar vindt je dat soort mannen nog. Of kan ik Silenus daar ook voor inhuren?
Ongetwijfeld. Ik had eigenlijk verwacht dat we ondertussen wel het nieuws kregen dat jij ook een "broodje in de oven" had, van Silenus. Toch de meet overschatquote:Op woensdag 26 september 2012 17:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helaas, waar vindt je dat soort mannen nog. Of kan ik Silenus daar ook voor inhuren?
Dit is een datingsite'-ervaringen topic hè...wat er na een date gebeurd hoeft hier niet vermeld te worden.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:13 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ik had eigenlijk verwacht dat we ondertussen wel het nieuws kregen dat jij ook een "broodje in de oven" had, van Silenus. Toch de meet overschat
Niet durven is toch onderdeel van kunnen? Als je iets je leven lang niet durft (of gewoon op een bepaald moment alleen al niet) dan kan je het dus ook niet. Is vaak verwarring over maar dit is net zoiets zeggen als: als je geen autisme had zou je dat en dat beter kunnen. Ja nee hij heeft autisme en daarom kan hij dat niet. En in dit geval: hij durft dat niet dus lukt het hem niet. Veel duidelijker dan dit kan ik het ook niet uitleggen denk ik. Het is niet zo dat 'durven' een factor is die los staat van de vaardigheid om het te kunnen aangezien bij die vaardigheid (om die uit te voeren) nou eenmaal ook dat lef nodig is. Heb je dat niet dan lukt het niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:52 schreef Dizorn het volgende:
Ik ben ook van mening dat iedereen 'superleuk' kan praten. Gaan praten over rondleiden kan iedereen, en zo'n opmerking zou je misschien 10x makkelijker maken als het tegen een gewone vriend was ipv "potentiële date". Het enige probleem lijkt me het durven. Net als hier regelmatig mensen voorbij komen die nog niet eens een berichtje durven te sturen omdat ze in hun hoofd al afgewezen worden. Ze kúnnen het wel, maar durven het niet.
En wat kan je eraan doen als je zoiets niet durft? Toch gewoon proberen. (Of alcohol. Of Silenus inhuren. Of kluizenaar worden)
edit; probeer ook niet geforceerd toe te praten naar een date, maar praat gewoon. Hoe erg zou jij het vinden om heel droog te horen "Ik vind je leuk, zin om een keer te daten?". Precies.
Laat ik het hier toch eens flink mee eens zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..] Met die redenatie is er nooit een belemmering om ook maar iets niet te kunnen
Mei ergens. Ik hou jullie op de hoogte.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:17 schreef Dizorn het volgende:
Wanneer komt de alimentatie-date dan? Horen we wel wat over neem ik aan?!
klopt!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Met die redenatie is er nooit een belemmering om ook maar iets niet te kunnen
Beide zijn gewoon geestelijke mindsets hoor (en ja autisme extremer en niet te veranderen nee). Maar kom op zeg. Genoeg mensen die niet durven en het doen en alleen onzekerder worden en minder goed durven en dan alsnog niet kunnen. Beetje onrealistisch positief gelul is dit welquote:Op woensdag 26 september 2012 17:23 schreef Silenus het volgende:
Durven en autisme is wat anders. Angst kun je overwinnen. Vroeger was ik ook een verlegen mannetje, niemand wordt met hosselskills geboren.
Durven --> doen --> kunnen.
Autisme --> nog steeds autisme --> mijn punt is duidelijk.
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mei ergens. Ik hou jullie op de hoogte.
Maar hoe staat het met jou date ervaringen? Nog steeds geen relatiestatus wijziging op FB door kunnen voeren?
Ik faalde niet verder..quote:Op woensdag 26 september 2012 17:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dit is een datingsite'-ervaringen topic hè...wat er na een date gebeurd hoeft hier niet vermeld te worden.
Ik heb het niet over het geloof erin maar het uiteindelijke resultaatquote:Op woensdag 26 september 2012 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
klopt!
wat een ander kan, kan ik ook. minstens net zo goed. (niet altijd natuurlijk, maar met die instelling moet je het leven door)
Ik heb gewoon een gesprek. Wat houdt jou bezig, wat houdt mij bezig. En als daar een match in is en diegene mij leuk/mooi/boeiend/lief (genoeg) lijkt is er reden voor mij om ja te zeggen op de vraag om eens iets te gaan doen. (En ja die ligt er altijd al voor ik hem zelf zou stellen.)quote:Op woensdag 26 september 2012 17:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Aangezien jij hier zoveel superleuke dates hebt horen we graag van onze vrouwelijke turbo-hosselaar hoe het beter kan.
Ga je gang!
Ook als jij hem ook heel leuk vindt? Ik heb bij iemand die ik leuk vind toch liever dat hij het wat laat merken dan dat hij heel afstandelijk en zakelijk blijft (oké, weet dat er een groot grijs gebied tussen ligt) en ik mij loop af te vragen of hij mij ook wel enigszins leuk vindt.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat obvious flirt is.obvious gedoe voel ik mij heel onprettig bij.
Nee maar ik laat ook echt wel merken dat ik iemand leuk vind, zonder dat soort flirtismes. En iedereen waar ik tot nu toe mee date was prima in staat mij dat op andere manieren te laten merken.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:37 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ook als jij hem ook heel leuk vindt? Ik heb bij iemand die ik leuk vind toch liever dat hij het wat laat merken dan dat hij heel afstandelijk en zakelijk blijft (oké, weet dat er een groot grijs gebied tussen ligt) en ik mij loop af te vragen of hij mij ook wel enigszins leuk vindt.
Maak je mij wel nieuwsgierig wat je precies bedoelt met "dat soort flirtismes"en op welke andere manieren je laat weten dat je iemand leuk vindt of hij jou leuk vindt?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee maar ik laat ook echt wel merken dat ik iemand leuk vind, zonder dat soort flirtismes. En iedereen waar ik tot nu toe mee date was prima in staat mij dat op andere manieren te laten merken.
Je kunt de chat gebruiken of een reactie op een foto geven van iemand. Ook cadeautjes sturen oid is mogelijk, maar daar moet je volgens mij voor betalen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:09 schreef Koniomi het volgende:
hoe stuur je iemand een bericht op badoo dan? of kun je alleen maar de chat gebruiken om iemand te contacteren?
Zeg dat maar tegen de mensen die hun leven lang vrijgezel zijn maar altijd geprobeerd hebben om een vriendin te krijgen. Zien hoe leuk ze het vinden als je feitelijk stelt dat ze niet genoeg moeite hebben gedaan ook al hebben ze niks anders gedaan dan moeite doenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:42 schreef ook_gek het volgende:
even terug komen op kunnen doen of durven.
Je kan alles wat je maar wilt, de enige grens zit tussen je oren. En gaat het via manier a niet dan is er een B, C of D. Maar als je iet probeert zal je het nooit weten. Ga je op je bek prima, bedenk je wat er mis ging en leer daar van.
Kan niet bestaat niet! Kan niet staat gelijk aan een excuus om iets niet te doen.
En dat is dus de grootste fout! Je best doen om te krijgen en moeite doen. Ze vergeten aan zich zelf te werken. Dat is 9 van de 10x het probleem. Dat zie je ik andere topics ook gebeuren.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de mensen die hun leven lang vrijgezel zijn maar altijd geprobeerd hebben om een vriendin te krijgen. Zien hoe leuk ze het vinden als je feitelijk stelt dat ze niet genoeg moeite hebben gedaan ook al hebben ze niks anders gedaan dan moeite doen
En waarom lukt het andere mensen wel dan? Mensen willen veel maar hebben er niet alles voor over. Stort je op het werken, maak 80uur per week neem grote rissico durf te investeren en je komt een heel eind. De vraag is, heb je het er allemaal voor over?quote:Ga jij es 100 miljoen verdienen. Moet kunnen toch en jij wil dat ook wel, althans genoeg mensen wel. Toch lukt het ze niet. Maar ze hebben dus niet genoeg hun best gedaan.
Klopt, mensen die niet uit hun comfort zone komen durven te weinig en blikven steken.quote:Net zoals mensen die niet durven niet genoeg hun best doen om iets voor elkaar te krijgen.
Zie je niet dat je verschillende excuses zoekt om iets niet te doen? Dat doen mensen die geen rissico nemen en blijven steken in niet durven.quote:Zie je echt niet in hoe brak die redenatie is? Echt alleen maar een redenatie die mensen die nog enigszins durven kunnen daar achter staan en dat verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |