Ik hou niet van snertquote:Op woensdag 26 september 2012 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voel je je dan ook een verzuurd snertmens...?
Nooit geproefd daaronder zeker?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik houd niet van snert
En voel mij zeker niet verzuurd
Kloptquote:Op woensdag 26 september 2012 11:08 schreef BeamofLight het volgende:
Nooit geproefd daaronder zeker?
Jij wel dan? :pquote:Op woensdag 26 september 2012 11:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nooit geproefd daaronder zeker?
Ik trek ze aanquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:30 schreef Doum het volgende:
Tot ik vertelde dat ik nog nooit in haar woonplaats was geweest. Werd ze me toch een potje HYSTERISCH! Ik kreeg echt de volle laag en een TRILJARD minpunten aan m'n broek...!
quote:Op woensdag 26 september 2012 01:43 schreef DolOpKoekjes het volgende:
via zijn profiel kwam ik op het profiel van een meisje waar hij mee op vakantie was geweest. Ja, ik ben nou eenmaal zo nieuwsgierig als de pest. Nou goed, drie keer raden: zijn vriendin.
quote:Op woensdag 26 september 2012 02:06 schreef DrMarten het volgende:
Toen ik aangaf dat dat niet zomaar zou gaan gebeuren flipte ze compleet de pan uit
Die dus ook maar geblocked
hoe komen jullie ze tegenquote:Op woensdag 26 september 2012 10:43 schreef ook_gek het volgende:
Nou daar trek ik een gevoelige snaar door midden want ze ging me toch los! Hoe haalde ik het in me hoofd om andermans tijd te verbruiken voor mijn eigen plezier! En gewoon leuk! Mensen zitten hier om relatie matriaal te vinden bla bla bla
Dat weet ik natuurlijk ook niet. Ze schreeuwde ook midden in de nacht eens m'n voicemail vol met de tekst 'IK HEB JOU WEL DOOR MANNETJE!!! SPEEL GEEN SPELLETJES MET MIJ!!! STOP HIERMEE!!!'quote:Op woensdag 26 september 2012 11:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bestond die ex wel echt? Of was dat gewoon 1 van de stemmen die even niet meer met haar praatte?
Telefoonnummer aan fools geven, das op een of andere manier ook leipquote:Op woensdag 26 september 2012 11:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat weet ik natuurlijk ook niet. Ze schreeuwde ook midden in de nacht eens m'n voicemail vol met de tekst 'IK HEB JOU WEL DOOR MANNETJE!!! SPEEL GEEN SPELLETJES MET MIJ!!! STOP HIERMEE!!!'
...Echt serieus geen idee waar ze het over had.
Goeie vraag... Da's wel zo netjes Silenusquote:
Gewoon via speedtest op paiqquote:Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef rival het volgende:
hoe komen jullie ze tegen
Ik begin mijn matches wel te waarderen nu
Smsje sturen. Zo beetje eng gedroomd ja?quote:
Nee, 1 smsje met de vraag of ze me met rust wilde laten en daarna niet meer gereageerd. Na paar smsjes was het wel over gelukkig.quote:
Dit was wel echt extreem. De meeste zijn wel aardig oke hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef rival het volgende:
hoe komen jullie ze tegen
Ik begin mijn matches wel te waarderen nu
Dit.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Onterecht natuurlijk want ben ook hele gezellige vrouwen tegen gekomen, maar flippende vrouwen toch wel in de meerderheid
Ja al was supernaturals wel wat eng en is het jammer dat ik licht allergisch ben voor kattenhaarquote:Op woensdag 26 september 2012 09:03 schreef eefje801 het volgende:
Date was geslaagd, lekker gegeten en film gekeken.
Vanmorgen weer samen terug getreind en date 3 staat op de planning
Watjequote:Op woensdag 26 september 2012 13:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja al was supernaturals wel wat eng en is het jammer dat ik licht allergisch ben voor kattenhaarMaar was weer super
Denk dat we de kookmeet bij Eefje moeten doen, ze kan heel goed koken
![]()
Dit.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heb wel weer wat chats lopen met matches, maar ontstijgt nog niet het niveau 'koetjes en kalfjes'.
Ach. Je mocht blijven toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja al was supernaturals wel wat eng en is het jammer dat ik licht allergisch ben voor kattenhaarMaar was weer super
Denk dat we de kookmeet bij Eefje moeten doen, ze kan heel goed koken
![]()
Ja ik mocht blijven slapen in de kattenbakquote:Op woensdag 26 september 2012 14:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ach. Je mocht blijven toch?
Is Eefje dan niet mobiel te verplaatsen?
Je kan een gesprek toch zelf wel sturen?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit.
Eefje zei hij al, we moeten even wachten tot de zomerliefdes uitgeblust zijn, en iedereen bang is om met kerst alleen te zijn.
Dan trekt het wel weer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |