quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In plaats van een maandverbandje een eiermandje.
Ik ga morgen een eitje kokenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:50 schreef heloef het volgende:
En eieren waren nooit meer hetzelfde.
Ik had het over "in staat zijn". Ze was er toe in staatquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet ik, maar je hebt het over vruchtbaar zijn... Niet geweest zijn..
Brandertje onder de poesquote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:50 schreef heloef het volgende:
En eieren waren nooit meer hetzelfde.
Wordt het tenminste nog eens heet daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2012 16:51:54 ]
Ja, verleden tijd dus wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had het over "in staat zijn". Ze was er toe in staat.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wordt het tenminste nog eens heet daarHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Uiteraard. Ze zijn overledenquote:
Ik zit hier een hele trommel relatiegeschenken leeg te eten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ik loop volgens mij al de hele dag op 1 boterhammetje met kaas, heb niet eens honger.
Valt mee, die poep en dat maandverband ruimen we ook mooi op.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:58 schreef JJH het volgende:
Trouwens, even doordenken.
We denken wel dat wij die eieren opeten, maar dat doen kippen ook niet want dat word een beetje een kannibalistiche bende.
Er zijn bijna 6 miljard mensen op de aarde. Dat zijn grofweg 3 miljard vrouwen, waarvan één derde te oud is, en één derde te jong (zal wel anders zijn, maar het rekent wel makkelijk.)
Dan houden we dus één miljard vruchtbare vrouwen over. Dat betekent één miljard eieren per maand. Die we niet opeten, en de kippen eten ze ook niet op want daar hebben we een beetje weinig kippen voor.
Wat een enorme rotte eierenmeur moet dat op gaan leveren!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |