Ehm.. nee, hoe kom je daar nu toch bij?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus jij vind dat ik dat niet zelf kan bepalen maar jij dat wel voor mij kan invullen?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Zeg TAV, gefeliciteerd dat je assessment zo goed ging en je een positief advies hebt gekregen. Kan je mij helpen met hoe dat gaat en wat ik kan verwachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Assessments zijn niet extreem ingewikkeld. Valt best veel over te vinden. Elk assessment is net weer anders
Dat magquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:28 schreef Den_Haag het volgende:
@Sunny, geld is niet mijn drijfveer maar ik vind het belachelijk hoe weinig ik krijg van wat ik meer verdien.
en toch is het fijn dat je naar de dokter kunt wanneer nodig, dat eventueel toekomstige kinderen een goede kwaliteit onderwijs kunnen genieten, dat de straat voor je huis shoongemaakt wordt, dat de snelweg goed onderhouden wordt, dat Nederland goede relaties houd met andere landen waardoor je relatief veilig bent, dat je veilig op straat rond kunt lopen, etc. Etc.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:28 schreef Den_Haag het volgende:
@Sunny, geld is niet mijn drijfveer maar ik vind het belachelijk hoe weinig ik krijg van wat ik meer verdien.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en toch is het fijn dat je naar de dokter kunt wanneer nodig, dat eventueel toekomstige kinderen een goede kwaliteit onderwijs kunnen genieten, dat de straat voor je huis shoongemaakt wordt, dat de snelweg goed onderhouden wordt, dat Nederland goede relaties houd met andere landen waardoor je relatief veilig bent, dat je veilig op straat rond kunt lopen, etc. Etc.
Ik vind het helemaal niet erg om belastingen te betalen. Natuurlijk, ik zou al het geld ook wel willen ontvangen, maar probeer me ook te realiseren waar het geld heen gaat. En als ik meer zou verdienen zou ik het ook niet erg vinden om proportioneel meer te betalen..
Oh, en date. Wat stom dat ze de uitnodiging niet opgestuurd hadden..quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
Gefeliciteerd met je plek Isa![]()
Leuk!!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en toch is het fijn dat je naar de dokter kunt wanneer nodig, dat eventueel toekomstige kinderen een goede kwaliteit onderwijs kunnen genieten, dat de straat voor je huis shoongemaakt wordt, dat de snelweg goed onderhouden wordt, dat Nederland goede relaties houd met andere landen waardoor je relatief veilig bent, dat je veilig op straat rond kunt lopen, etc. Etc.
Ik vind het helemaal niet erg om belastingen te betalen. Natuurlijk, ik zou al het geld ook wel willen ontvangen, maar probeer me ook te realiseren waar het geld heen gaat. En als ik meer zou verdienen zou ik het ook niet erg vinden om proportioneel meer te betalen..
Goh, de Godwin.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dikke kans dat je dan voor een zelfde functie bruto gewoon minder krijgt of het kwijt bent aan veel duurder levensonderhoud of wat dan ook gok ik zo.. [grasisaltijdgroener]quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:43 schreef Den_Haag het volgende:
Belastingtarief in het kanton waar ik eigenlijk wil werken in Zwitserland is 12%. En daar zijn al die zaken die je noemt wel goed geregeld.
Het salaris ligt er ook nog hoger.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dikke kans dat je dan voor een zelfde functie bruto gewoon minder krijgt of het kwijt bent aan veel duurder levensonderhoud of wat dan ook gok ik zo.. [grasisaltijdgroener]
Maar dat het in NL efficiënter kan geloof ik wel ja.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Zeg TAV, gefeliciteerd dat je assessment zo goed ging en je een positief advies hebt gekregen. Kan je mij helpen met hoe dat gaat en wat ik kan verwachten?Trouwens, wat had je aan naar je gesprek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Nou! Wat let je dan nog?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het salaris ligt er ook nog hoger.
Veel plezier en succes alvast met je emigratie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:43 schreef Den_Haag het volgende:
Belastingtarief in het kanton waar ik eigenlijk wil werken in Zwitserland is 12%. En daar zijn al die zaken die je noemt wel goed geregeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel plezier en succes alvast met je emigratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |