Belabberd.quote:
ben je zwanger?quote:Op woensdag 26 september 2012 07:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Belabberd.
Moet tegenwoordig elke ochtend kokhalzen, voelt zo ongelooflijk naar. Weet niet zo goed wat ik er tegen kan doen.
ik wou het wel vragenquote:Op woensdag 26 september 2012 07:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Belabberd.
Moet tegenwoordig elke ochtend kokhalzen, voelt zo ongelooflijk naar. Weet niet zo goed wat ik er tegen kan doen.
En nee, ik ben niet zwanger.
Even langs je huisarts hobbelen?quote:Op woensdag 26 september 2012 07:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Belabberd.
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Even langs je huisarts hobbelen?
Appel, lijkt wat je voelt hier op? http://www.mlds.nl/ziekte(...)king-acute/klachten/quote:Op woensdag 26 september 2012 07:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Belabberd.
Ik vind van niet. Maar volgens Furdi zegt dat niet zoveel, geloof ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Appel, lijkt wat je voelt hier op? http://www.mlds.nl/ziekte(...)king-acute/klachten/
Sowieso naar de dokter gaan.
Och grutjes, dat klinkt niet best.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Volgens Google heb je allemaal terminale ziektes. Ik zou gewoon de dokter raadplegen..
Als dokters aardig waren dan zou je er elke dag willen komen. Dat doen ze met opzet, zodat je niet voor elk ditje en datje komt.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Och grutjes, dat klinkt niet best.
Maar mijn dokter is zo stommm.
Als je elke ochtend consequent moet kokhalzen en ellendig bent vind ik dat toch niet best klinken hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Maar volgens Furdi zegt dat niet zoveel, geloof ik.
Mja dokter, ik zie wel.
Begrijpelijk, maar mijn dokter is echt een suffe sul. Hij vond dat ik me aanstelde met 'depressieve klachten' en dat ik weer naar school moest.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als dokters aardig waren dan zou je er elke dag willen komen. Dat doen ze met opzet, zodat je niet voor elk ditje en datje komt..
Hmm, tsja.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je elke ochtend consequent moet kokhalzen en ellendig bent vind ik dat toch niet best klinken hoor.
Voel je je later wel weer goed dan?
wadan lellebelquote:
Eens. En nu nog naar yoga door. Ik ga lekker slapen vanavondquote:Op woensdag 26 september 2012 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Altijd lange schooldagen, maakt me moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |