Werkt die wel echt?quote:
Nou ik heb er op vakantie 3 weken lang 3 x per dag mee gepoetst en mijn moeder zei uit het niks "wow wat zijn je tanden wit". Maar dat moet je wel echt bijhouden en dat heb ik niet gedaanquote:
Misschien toch eens het proberen waard dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:54 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nou ik heb er op vakantie 3 weken lang 3 x per dag mee gepoetst en mijn moeder zei uit het niks "wow wat zijn je tanden wit". Maar dat moet je wel echt bijhouden en dat heb ik niet gedaan
Dus ik weet het ook niet echt eigenlijk
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:01 schreef MrKikker het volgende:
D'r staat "helpt beschermen tegen gaatjes", niet "voorkomt gaatjes".
TS kan niet begrijpend lezen.
Elmex, prima tandpasta.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:55 schreef vosss het volgende:
Een verschil tussen dag en nacht![]()
Die vent van die (ik geloof) Elmex reclame moeten ze een nekschot geven. Het reclamebureau erachter ook.
Heb mijn tanden laten laseren voor 150 euro en met elke dag flossen en goed poetsen houd je ze ook wit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien toch eens het proberen waard dan.
Ik heb opzich ook wel mooie witte tanden, maar dat wil ik graag zo houden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:09 schreef kedge het volgende:
[..]
Heb mijn tanden laten laseren voor 150 euro en met elke dag flossen en goed poetsen houd je ze ook wit.
Tovermiddeltjes bestaan niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |