Nou ja, Frans Bauer is gewoon een heel ander publiek. Maar Dave Matthews komt op mij hetzelfde over als 124 andere bands.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
En tsja, waarom blijft Frans Bauer goed verkopen. Dat zijn van die vragen die niet te beantwoorden zijn...Maar die jam-bands zijn in de VS altijd mega-populair, weet ook niet precies waar dat vandaan komt.
Ben je bekend met het Blakroc-project uit 2009quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:29 schreef DeMessias het volgende:
The Black Keys die een nummer opnemen met RZA van The Wu-Tang Clan.
Vet
Nog niet zo lang nee, ik vind het wel tofquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:28 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ben je bekend met het Blakroc-project uit 2009?
Als ik m'n vriendin mee krijg ga ik ze vrijdag zien in Desmet (zo'n 3voor12 optreden). Ben erg benieuwd naar de nieuwe nummers live. Hun oude nummers kwamen in het verleden live altijd goed uit de verf.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:58 schreef Arn0 het volgende:
Ik geloof dat het Norrage was die enthousiast was over Rats, de nieuwe van Balthazar en inderdaad: Erg goed album. De groep blijft maar groeien met elke release (en dat terwijl dit nog maar hun tweede volledige album is), band vol potentie
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:12 schreef kciR het volgende:
[..]
Als ik m'n vriendin mee krijg ga ik ze vrijdag zien in Desmet (zo'n 3voor12 optreden). Ben erg benieuwd naar de nieuwe nummers live. Hun oude nummers kwamen in het verleden live altijd goed uit de verf.
Is geloof ik donderdag trouwens toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:12 schreef kciR het volgende:
[..]
Als ik m'n vriendin mee krijg ga ik ze vrijdag zien in Desmet (zo'n 3voor12 optreden).
Can can ik, maar tocotronic zal ik eens uitcheckenquote:
Al komen er vrij weinig bands nog uit Engeland en is de Britpop volledig dood, is dit denk ik de beste line-up in jaren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:06 schreef On het volgende:
Gaan er nog mensen naar London Calling? Komen leuke namen: Wild Nothing, Exitmusic, Cloud Nothings, Chromatics, Twin Shadow, Gravenhurst, Savages etc.
Dat is geen verkeerde line-up. Kan alleen zelf niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:06 schreef On het volgende:
Gaan er nog mensen naar London Calling? Komen leuke namen: Wild Nothing, Exitmusic, Cloud Nothings, Chromatics, Twin Shadow, Gravenhurst, Savages etc.
Allah-Lasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:54 schreef Slobeend het volgende:
A.C. Newman en Allah-Las al voorbij gekomen hier? Vooral Allah-Las is fijn.
Eerste wat ik ook dacht, maar wilde niet muggenziftten na de "etc."quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:24 schreef Merge het volgende:
[..]
Allah-Las![]()
Overigens mag The Walkmen ook wel genoemd worden als opvallende band in de line-up van London Calling
Ik baal verschrikkelijk (en ik vind het best wel opvallend) dat ze geen losse clubshow hebben, want ik kan niet naar London Calling.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:48 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Eerste wat ik ook dacht, maar wilde niet muggenziftten na de "etc.". Goede ontwikkeling dat ze nu telkens een meer gevestigdere naam als 'headliner' hebben. En in het geval van The Walkmen ook een terecht langere set.
Eleonore was al één van de beste platen van 2011 wat mij betreft, dus als deze beter is... Wel snel weer een nieuwe hoor!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef Arn0 het volgende:
Oeh, de nieuwe van The Bony King Of Nowhere is weer een pareltje, zijn beste tot nu toe. Wat minder bombastisch dan het vorige album en dat komt het zeker ten goede.
Ik zit nu in de trein terug van hun optreden in Amsterdam. Was erg tof, die vierstemmige zangpartijen zijn geniaal!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:41 schreef Bol_Wan het volgende:
God, die van Balthazar word echt per luisterbeurt beter. Één van de beste platen dit jaar
QFTquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:41 schreef Bol_Wan het volgende:
God, die van Balthazar word echt per luisterbeurt beter. Één van de beste platen dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |