Leuk nummertje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:00 schreef DeensZweet het volgende:
Deze band wordt door Rough Trade Records best wel gehyped. Wat vinden jullie?
Heb je de andere albums wel de tijd gegeven? Pablo Honey is sowieso kut imoquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:47 schreef DeMessias het volgende:
Ik vind Radiohead, op OK Computer en In Rainbows na, een kutgroep.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:17 schreef DO2 het volgende:
Did anybody hear about the hipster who drowned? He fell into the mainstream.
Wat is er hipster aan Radiohead?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:41 schreef Bol_Wan het volgende:
we zijn wandelende clichés trouwens, hipsters die een lange discussie over Radiohead hebben
Alles toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat is er hipster aan Radiohead?
Een van de weinige zaken die meer hipster zijn dan Radiohead, zijn discussies of Radiohead wel hipster is of niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat is er hipster aan Radiohead?
Ook geen DCFC-fan, maar als ze het goed doen, doen ze het ook echt goed. I will follow you into the dark is bijvoorbeeld erg mooiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:56 schreef -Dries- het volgende:
Ben helemaal niet zo'n Death Cab fan, maar luister toevallig het eerste solo album van Ben Gibbard en het is mooi geworden. Hieronder een stream.
Ik zie mezelf wel als een fanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ook geen DCFC-fan, maar als ze het goed doen, doen ze het ook echt goed. I will follow you into the dark is bijvoorbeeld erg mooi
Wow, het klinkt écht heel goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:56 schreef -Dries- het volgende:
Ben helemaal niet zo'n Death Cab fan, maar luister toevallig het eerste solo album van Ben Gibbard en het is mooi geworden. Hieronder een stream.
Ik zag ze vorig jaar live, en dat was toch wel heel erg fijn. Behalve dat Gibbard een beetje een neuroot is, zit er net een scherper randje aan live, en dan klopt alles ineens. En op basis van van de eerste paar minuten, is de productie hier ook net iets minder glad getrokken. Dat maakt het inderdaad bijzonder sterk!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zie mezelf wel als een fanDCFC
Het is wat zoetsappige simpele muziek, maar onder de goede omstandigheden geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |