Eigen project toen gestopt of...?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:16 schreef Afwazig het volgende:
Toevallig pas wel gedaan ja. Toen kwam ik er via via achter dat die kerel maar een paar sites had waaronder een site voor zijn dochter die zelfmoord heeft gepleegd. En toen voelde ik medelijden met die man.
lol wtfquote:Op donderdag 27 september 2012 18:10 schreef Drakire het volgende:
Doen jullie ook altijd als je een nieuw project wilt starten altijd kijken naar wie de website van de concurrent is xD? dus een WHOIS of SIDN check, vervolgens de naam googlen om een of andere reden moet ik dat altijd weten lol.
Jij wilde ook een site maken over je overleden dochterquote:Op donderdag 27 september 2012 18:41 schreef Afwazig het volgende:
Had hem al gemaakt toen. Plus het stelde toch niet veel voor want het betrof een niche met heel weinig zoekopdrachten per maand.
Gewoon anoniem of bij .com whoisguard instellen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
lol wtf
Trouwens hekel aan die Whois troep. Hou er niet van als mijn gegevens overal maar te grabbel worden gegooid![]()
Ik had zo'n banner van 9,95 genomen voor 75.000 pageviews. Dus ik m'n analytics aan, realtime, al in de handen wrijvende zit ik te staren naar mijn stats. Niets... niet 1 bezoeker...quote:
Haha laat maar weten of het wat isquote:Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef JDx het volgende:
Oh ok, nouja dan kijk ik morgen wel haha.
ik heb geklikt op de banner hieroquote:Op donderdag 27 september 2012 20:08 schreef JDx het volgende:
Ja iemand moest het toch proberen haha.
Nog steeds niet 1 klik.
Ja wat heb ik daar nou aanquote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik heb geklikt op de banner hiero(lelijk dng man
)
Dan valt je ad niet eens opquote:Op donderdag 27 september 2012 21:57 schreef VacaLoca het volgende:
Oh dus je krijgt alleen dat kleine kutblokje onder de skyscraper ad. Ik dacht dat je de skyscraper plek kreeg als je betaald. lame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |