Eigen project toen gestopt of...?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:16 schreef Afwazig het volgende:
Toevallig pas wel gedaan ja. Toen kwam ik er via via achter dat die kerel maar een paar sites had waaronder een site voor zijn dochter die zelfmoord heeft gepleegd. En toen voelde ik medelijden met die man.
lol wtfquote:Op donderdag 27 september 2012 18:10 schreef Drakire het volgende:
Doen jullie ook altijd als je een nieuw project wilt starten altijd kijken naar wie de website van de concurrent is xD? dus een WHOIS of SIDN check, vervolgens de naam googlen om een of andere reden moet ik dat altijd weten lol.
Jij wilde ook een site maken over je overleden dochterquote:Op donderdag 27 september 2012 18:41 schreef Afwazig het volgende:
Had hem al gemaakt toen. Plus het stelde toch niet veel voor want het betrof een niche met heel weinig zoekopdrachten per maand.
Gewoon anoniem of bij .com whoisguard instellen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
lol wtf
Trouwens hekel aan die Whois troep. Hou er niet van als mijn gegevens overal maar te grabbel worden gegooid![]()
Ik had zo'n banner van 9,95 genomen voor 75.000 pageviews. Dus ik m'n analytics aan, realtime, al in de handen wrijvende zit ik te staren naar mijn stats. Niets... niet 1 bezoeker...quote:
Haha laat maar weten of het wat isquote:Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef JDx het volgende:
Oh ok, nouja dan kijk ik morgen wel haha.
ik heb geklikt op de banner hieroquote:Op donderdag 27 september 2012 20:08 schreef JDx het volgende:
Ja iemand moest het toch proberen haha.
Nog steeds niet 1 klik.
Ja wat heb ik daar nou aanquote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik heb geklikt op de banner hiero(lelijk dng man
)
Dan valt je ad niet eens opquote:Op donderdag 27 september 2012 21:57 schreef VacaLoca het volgende:
Oh dus je krijgt alleen dat kleine kutblokje onder de skyscraper ad. Ik dacht dat je de skyscraper plek kreeg als je betaald. lame.
Hoeveel succesvolle sites op dat soort extensies ken je?quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:04 schreef Blester het volgende:
Hoe denken jullie dat de .pro extentie gaat ranken? Twijfel een beetje om eentje te registreren.
Ik heb die banner niet gezien, maar 't is natuurlijk niet raar dat mensen niet gaan klikken op een banner die er niet uitnodigend uitziet.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:04 schreef JDx het volgende:
2 kliks tot nu toe, waaronder Rankansloos. Nou snap ik hoe moeilijk mensen het hebben die reclame op een forum gooien haha.
Ik heb hem ook niet gezien maar 75.000 pageviews vliegen er bij fok denk ik zo doorheen. Als het dan specifiek is dan zullen op veel topics wel dus views zijn maar geen clicks.quote:
Omdat niemand hem gebruikt... welke tld je gebruikt maakt voor google weinig uit lijkt me, ze zullen niet denken "ooh meneer gebruikt .pro, nou die gaan we even een plaatsje lager zetten". Misschien als het .gov ofzo is dat er wat meer waarde aan wordt gegeven omdat het meer autoriteit uitstraalt. Qua gebruiksvriendelijkheid maakt het 100x meer uit dan seo. Als ik het mis heb hoor ik het graag.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoeveel succesvolle sites op dat soort extensies ken je?
Nee het is inderdaad niet nuttig om te weten wat mensen zoekenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb het nooit nuttig gevonden dat Trends en nu nog steeds niet.
Ik denk dat Yoshi bedoelt dat het om trends gaan, een trend loopt ook weer snel af. Op die pagina stond iets over een tournee over de Red Hot Chillipepers (of hoe je dat ook schrijft), als ze in Nederland komen zal een project daarop gericht misschien een aantal weken lekker lopen maar daarna is het over en uit. Een beetje als dat van het glazenhuis maar dat komt jaarlijks terug al zou ik als 3FM zoiets niet accepterenquote:Nee het is inderdaad niet nuttig om te weten wat mensen zoeken
Dat haal je er echt niet duidelijk uit hoor wat mensen zoeken. Ten eerste moet je zelf een keyword bedenken en dan kan je terugkijken naar het verleden nou yippie. Enige wat je er misschien uit zo kunnen halen is als je een stijgende lijn ziet over de jaren heen maar dan nog. De meeste trends zijn logisch te verklaren. Waar gebruik jij het voor dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nee het is inderdaad niet nuttig om te weten wat mensen zoeken
Haha ben blij dat dat er niet is. Anders zou het allemaal te gemakkelijk gaan. Ik vind het prima zoals het nu is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja dat zou wel goud waard zijn. Dat je gewoon per dag alle categorieën van zoekwoorden kunt zien en dan wat het meeste gezocht wordt en daarvan dan de individuele trends.
ik weet zeker dat je een .eu domein kent dat lekker rankt jongenquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:44 schreef JDx het volgende:
Ik ken maar weinig sites die anders eindigen dan .com of .nl behalve tweakers volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |