abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5429574
Sinds mijn aanstelling is er herhaaldelijk commentaar geweest op mijn modgedrag, vaak juist, soms iets te overtrokken. Ik ben met goede moed begonnen, vond en vind het nog steeds leuk, maar door gebeurtenissen van de afgelopen week heb ik aan de crew medegedeeld dat een verder doorgaan als Travelmoderator voor mij niet meer mogelijk is.

De afgelopen periode is het modden van mij, in vlagen, bekritiseerd, mede veroorzaakt door mijn onervarenheid, enthousiasme, etc. De kritiek van de users heb ik altijd gewaardeerd, ik kon daar vaak mee verder om Travel weer het oude gezicht terug te geven. Deze week was er een goed FB topic over Travel wat er moest veranderen, en hoe alles verder zou moeten gaan. Dat heb ik zeer gewaardeerd.

Dezelfde dag was al in de crew iets bekend wat voor mij de motivatie om Travel te modden totaal heeft laten verdwijnen.

De afgelopen week heeft iemand het nodig gevonden om mij in mijn priveleven aan te spreken op mijn manier van modden. Dit ging op zo'n kwetsende en discriminerende wijze dat ik de crew heb laten weten dat dit voor mij onacceptabel was en nog steeds is. Wanneer iemand het nodig vind om mij te schofferen in mijn persoonlijke leven, voor iets wat ik vrijwillig doe, met veel plezier, is voor mij de grens meer dan overschreden.
Ik wens niet buiten Fok! te worden aangesproken op mijn manier van modden. En gezien de manier waarop, gaat me dit veel te ver.

Ik heb de crew laten weten dat ik weg ga als Travelmod, ik zal Travel bijhouden totdat een geschikte kandidaat is gevonden om dit gezellige forum over te nemen.

Gezien het feit dat Travel weer op de goede weg is, ben ik toch teleurgesteld in wat er met mij de afgelopen week is gebeurd.

Vanaf deze plaats groet ik de travelers, it was a pleasure working with you.

Groetjes,

DL

[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 18-08-2002 21:43]

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zondag 18 augustus 2002 @ 21:16:37 #2
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5429588
Net na al dat geshit, echt heel jammer DL, ik hoopte dat dit toch weer tot een goed einde zou komen, jammer.

pi_5429606
Mazzel
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_5429608
* calvobbes vind het zeer kwalijk dat een mod in z'n priveleven wordt lastiggevallen door mensen die hem hier op het forum iets kwalijk nemen.

Hopelijk stijgt het schaamrood bij sommige op een zodanige hoogte dat ze het niet meer van hun gezicht krijgen

DL, je 'jeugdig' enthousiasme als mod was af en toe een beetje irritant maar juist een heel goed teken dat je er heel graag het beste van had willen. Erg jammer dat het zo ver heeft moeten komen...

[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 18-08-2002 21:21]

FOK!fossiel zondag 18 augustus 2002 @ 21:19:30 #5
8443 cptmarco
it's captain...
pi_5429612
Ergens verbaasd me deze beslissing niet. Het is wel jammer, ik dacht dat er veel uitgesproken was in de topics eerder deze week, en dat iedereen weer met een schone lei zou beginnen. Blijkbaar niet.
pi_5429614
je blijft neem ik aan wel als user?
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  Nerd met benen zondag 18 augustus 2002 @ 21:21:19 #7
18073 miss_bleu
pi_5429626
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 21:14 schreef David Letterman het volgende:

De afgelopen week heeft iemand het nodig gevonden om mij in mijn priveleven aan te spreken op mijn manier van modden. Dit ging op zo'n kwetsende en discriminerende wijze dat ik de crew heb laten weten dat dit voor mij onacceptabel was en nog steeds is. Wanneer iemand het nodig vind om mij te schofferen in mijn persoonlijke leven, voor iets wat ik vrijwillig doe, met veel plezier, is voor mij de grens meer dan overschreden.

Ik heb dan niet veel met je te maken gehad, maar vind het wel jammer dat je om deze reden vertrekt.

Wat sommige vergeten is dat Modden allemaal vrijwillig is, en dat iedere mod ook gewoon een mens is.

maar succes verder DL

[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 18-08-2002 21:21]

pi_5429629
k moet zeggen dat ik niet zo veel op je heb aan te merken...

het is misschien maar goed dat niet alle modjes het zelfde denken...

zo blijft het een continue interessant forum... als alles zo gesapig geweest zou zijn was het snel afgelopen met fok...

maar fok heeft wat het vroegere veronica ook had, eigenzinnig noem het maar...

ook is de losse manier waarop je als fok!ker met elkaar omgaat bijzonder prettig, je kan best een zeik annex comisch topic openen over swets maar dan wel met een knipoog waardoor hij de eerste is die (positief) reageert...

het is jammer dat je weg gaat, maar je kunt je via een kloon altijd opnieuw laten benoemen tot mod...

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_5429682
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 21:19 schreef Vision het volgende:
je blijft neem ik aan wel als user?
gezien de bewoordingen waarmee ik ben lastig gevallen zal ik na een tijdje weer terug komen als user, maar de toon waarop ik nu ben aangevallen is te veel voor woorden....
Pulp Fiction
pi_5429696
Ah shit man, ik vond je best goed, tuurlijk was ik het niet altijd met je eens maar daarvoor ben je verschillend toch

Wel belachelijk dat iemand zoiets doet zeg, geen respect voor zo iemand.

Succes in ieder geval man.

Blijf je wel als gebruiker op het forum?

pi_5429709
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 21:27 schreef David Letterman het volgende:

gezien de bewoordingen waarmee ik ben lastig gevallen zal ik na een tijdje weer terug komen als user, maar de toon waarop ik nu ben aangevallen is te veel voor woorden....

ook al was ik 't niet altijd met je eens, betreur ik het dat zoiets op deze manier moet gaan.

weet je wel wie het was?

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_5429711
quote:

[..]

als het echt grenzen overschrijdt, maar dat weet je zelf het beste, kun je altijd nog aangifte doen...

als het zo dramatisch is dat je zelf niet meer op een website wilt komen zal er wel eens iets meer aan de hand geweest zijn dan de term 'kut-mod' o.i.d.

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_5429720
quote:

[..]

Wat een ongelooflijke K**streek van die persoon zeg. Van mij mag op dit soort dingen een ban van het forum staan hoor. Beetje moderators die gewoon enthousiast modden zo aanvallen. Walgelijk zeg .
pi_5429722
wtf is dat nu voor een gezeik van die gasten om iemand aan te vallen....

ZO IETS DOE JE NIET DAN FLIKKER JE OP NAAR EEN ANDER FORUM.

tjesus zeg.

pissed off

Free people own guns! Slaves do not!
  zondag 18 augustus 2002 @ 21:31:41 #15
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5429736
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 21:30 schreef Vampier het volgende:
wtf is dat nu voor een gezeik van die gasten om iemand aan te vallen....

ZO IETS DOE JE NIET DAN FLIKKER JE OP NAAR EEN ANDER FORUM.

tjesus zeg.

pissed off

pi_5429741
quote:

[..]

Ik neem aan dat je niet zijn stijl zal volgen... door bijv. te vertellen wie die user was/is?

Zonde dat je er om deze reden ermee stopt.

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
  zondag 18 augustus 2002 @ 21:33:05 #17
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5429752
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 21:32 schreef De_Dag_Dipper het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je niet zijn stijl zal volgen... door bijv. te vertellen wie die user was/is?

Zonde dat je er om deze reden ermee stopt.

Persoonlijk denk ik niet dattie dat weet, aangezien ik dat er zelf bv niet achter zou zetten.
pi_5429766
quote:
Ik wens niet buiten Fok! te worden aangesproken op mijn manier van modden. En gezien de manier waarop, gaat me dit veel te ver.
Wat een naaistreek!!! Echt zeer laag om dat te doen! Wordt er echt boos om!!
pi_5429781
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 21:32 schreef De_Dag_Dipper het volgende:

Ik denk niet dat het bekend is wie dat was, aangezien daar een ban voor life op staat, iig zou moeten staan
pi_5429783
ik weet niet pcies de redene maar als ik het zo lees... schandalig de hufters!
  zondag 18 augustus 2002 @ 21:35:25 #21
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_5429785
fijn, dit soort zaken
waarom kan er niet gewoon relaxed gedaan worden
[relativeer] 't is maar een forumpje, welke ppl maken zich nou weer zo extreem druk over moderatie [/relativeer]
yankee charlie dinges
  Nerd met benen zondag 18 augustus 2002 @ 21:36:28 #22
18073 miss_bleu
pi_5429804
-edit- verkeerd
  † In Memoriam † zondag 18 augustus 2002 @ 21:40:47 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5429865
Beste DL, ik herhaal hier maar even wat ik je al gezegd had, niet origineel, maar ik weet er ook weinig anders op te zeggen:

Het blijft jammer dat dít nu uiteindelijk de reden is die je alsnog nekt, maar ik begrijp je heel goed. Ik denk ook dat je nu de goeie keuze maakt, al klinkt dat een beetje negatief. Bijna alles wat er is voorgevallen is op te lossen, maar er zijn dingen die gewoon te ver gaan.

Ik betreur het dat je zoveel ellende hebt meegemaakt in de korte tijd dat je crewlid was, ik hoop echter wel dat je in hoofdlijnen terug kunt kijken op een aangename tijd met helaas een aantal mindere dingen, maar ook veel goeie, leuke en leerzame dingen. Ik hoop ook dat je je perceptie van FOK! niet al te negatief laat beďnvloeden door het gebeurde. De grote meerderheid van de users heeft weinig tot geen kwaad in de zin en wil, net als jij, hier gewoon een leuke tijd beleven.

We spreken elkaar zeker nog. Via ICQ/IRC/MSN/e-mail, eventueel telefoon/GSM, ben ik iig altijd bereid naar je te luisteren of met je van gedachten te wisselen.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_5430499
jammer Dl maar jaah je heb overal zulke mensen zitten ken je nix aan doen maar jaah ik wens je het beste en spreek je vast nog wel in de bar... ciao
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_5430544
Jammer!
pi_5430570
Ik heb dan wel niets met TRV, maar ik zo de reden van DL lees, dan geef ik hem groot gelijk.

Wat een van een gast die je liep te dissen IRL, DL.

zondag 18 augustus 2002 @ 22:29:14 #27
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_5430664
Dat iemand er in irl een keer een grapje over maakt ofzoiets kan ik begrijpen, maar daadwerkelijk aanvallen vind ik een beetje ver gaan. Zonde zeg
pi_5431256
Je weet dat ik het lang niet altijd eens was met je stijl van modden, maar wat er gebeurd is, vind ik wel erg laag.

Jammer dat je om deze reden stopt en tot ziens op fok.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_5431504
Jammer DL..... ik snap niet dat mensen zoiets doen tis gewoon belachelijk....
  zondag 18 augustus 2002 @ 23:31:38 #30
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_5431892
keijammer succes verder DL!
pi_5432629
Ik zal als ik de nodige info heb, dat wordt nu uitgezocht, ook zeker aangifte doen, aangezien de opmerkingen zodanig zijn dat ze erg kwetsend, discriminerend, rascistisch, en bedreigend zijn...
Pulp Fiction
pi_5432713
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:14 schreef David Letterman het volgende:
Ik zal als ik de nodige info heb, dat wordt nu uitgezocht, ook zeker aangifte doen, aangezien de opmerkingen zodanig zijn dat ze erg kwetsend, discriminerend, rascistisch, en bedreigend zijn...
Nu weten we het wel..
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_5432743
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:20 schreef Calella het volgende:

[..]

Nu weten we het wel..

fijn dat je zo reageert, misschien heb je dit soort dingen nooit meegemaakt, dus dan kan ik je reactie begrijpen...anders zou je wel iets anders zeggen...
Pulp Fiction
pi_5432764
Jammer DL, ook al was ik het niet eens met je aanstelling wegens je gebrek aan ervaring, je hebt je best gedaan op de manier waarop jij dacht dat dit het beste kon gebeuren. Dit heeft je helaas veel tegenwerking opgeleverd. Ik hoop niet dat al je Fok-plezier nu verpest is en dat je nog lang genoeg van Fok kan genieten op een andere manier....
For great justice!
pi_5432850
ik heb niet in travel gelezen, ik weet dus ook niet waar het precies om gaat.
maar dit is blijkbaar geen (uit de hand gelopen) grapje meer, dit is een direkte bedreiging aan je prive adres.

ik raad je aan aktie te ondernemen, en ook aangifte te doen.

als je fouten hebt gemaakt in je forum, moeten je mede MOD`S je assisteren om het misschien op een andere manier te doen.
ik vind dan ook dat je later terug moet komen als mod, want dit leidt tot nix zo.

succ6 pik.

Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_5432872
Ziek om iemand zo lastig te vallen

Heel erg ziek!

Jammer DL, maar begrijpelijk dat het dan over is..

maandag 19 augustus 2002 @ 00:31:58 #37
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_5432885
David,

ondanks dat we elkaar regelmatig in het vaarwater zaten. wil ik je bij deze toch nog bedanken voor je inzet op het TRV forum. Jammer dat sommige mensen zo moeten reageren.

veel sterkte toegewenst.

Gumtree

pi_5432949
Spijt me vriendelijk maar wat is er in jezusnaam gebeurd dat je zelfs aangifte gaat doen.
Kijk dat iemand je in je prive-leven aanspreekt over je mod gedrag dat kan ik mij voorstellen, Je hebt als moderator een bepaalde manier van werken, als jij dan mensen voor het hoofd stoot kan je soms wat splinters van je gehak terug vinden.
Denk aan de journalist.
Kan je daar niet tegen, opereer dan onder een alias, of modereer niet.
Maar als jij denkt dat je hier goed in bent, vooral niet uit het veld laten slaan door een terugslag. (Hup Dat Paard Weer Op)
Of denk ik nou zo krom? :x
pi_5432982
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:35 schreef Renco het volgende:

Dus als mod of journalist moet je maar bedreigingen en beledigingen accepteren?
pi_5433017
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:22 schreef David Letterman het volgende:

[..]

fijn dat je zo reageert, misschien heb je dit soort dingen nooit meegemaakt, dus dan kan ik je reactie begrijpen...anders zou je wel iets anders zeggen...

quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:20 schreef Calella het volgende:

[..]

Nu weten we het wel..

pi_5433061
quote:
Spijt me vriendelijk maar wat is er in jezusnaam gebeurd dat je zelfs aangifte gaat doen.
Kijk dat iemand je in je prive-leven aanspreekt over je mod gedrag dat kan ik mij voorstellen, Je hebt als moderator een bepaalde manier van werken, als jij dan mensen voor het hoofd stoot kan je soms wat splinters van je gehak terug vinden.
Denk aan de journalist.
Maar als jij denkt dat je hier goed in bent, vooral niet uit het veld laten slaan door een terugslag. (Hup Dat Paard Weer Op)
Of denk ik nou zo krom? :x
de reacties die mijn priveleven binnen gedrongen zijn, zijn van zodanige aard dat dit strafrechtelijk vervolgbaar is, ik zal de teksten van bedreigingen, kwetsende etc opmerkingen niet op Fok! openbaar maken, de crew weet waar ik het over heb, en het is zodanig dat volgens de geldende strafrechtelijke regels in NL dit dus strafbaar is...

en daar wil ik het qua inhoudelijke info bij laten.

[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 19-08-2002 00:42]

Pulp Fiction
  maandag 19 augustus 2002 @ 00:42:06 #42
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_5433075
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:29 schreef laffer het volgende:
als je fouten hebt gemaakt in je forum, moeten je mede MOD`S je assisteren om het misschien op een andere manier te doen.
Jij hebt je echt in de materie verdiept he?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_5433139
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:42 schreef static het volgende:

[..]

Jij hebt je echt in de materie verdiept he?

m`n eerste regel was: ik heb niet gelezen in het travel forum en weet ook niet waar het precies over gaat!!

ga eerst eens lezen voordat je begint te blaten!

Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_5433148
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:45 schreef laffer het volgende:

Hoe ironisch
  maandag 19 augustus 2002 @ 00:47:37 #45
15080 static
pi_5433164
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:45 schreef laffer het volgende:

[..]

m`n eerste regel was: ik heb niet gelezen in het travel forum en weet ook niet waar het precies over gaat!!

Stond ook niet in dat subforum, ei.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_5433225
*edit* kunnen we dit gewoon achterwege laten?

ik heb dus niet gelezen waar het over ging.......
ik vind alleen dat zo`n bedreiging niet door de beugel kan.
dat is alles.
en daarom heb ik gepost.

[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 19-08-2002 00:55]

pi_5433265
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:46 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hoe ironisch

oh god, commissaris rex is er ook weer

[Dit bericht is gewijzigd door laffer op 19-08-2002 00:56]

pi_5433274
[quote]
Op maandag 19 augustus 2002 00:55 schreef laffer het volgende:

[..]

foutje

[Dit bericht is gewijzigd door laffer op 19-08-2002 00:56]

pi_5433276
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:46 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hoe ironisch

Nice one, Calvobbes
pi_5433338
voordat iedereen gaat flamen naar elkaar, mijn boodschap was duidelijk, als je daar iets op hebt te zeggen, post je gek....
Pulp Fiction
pi_5433355
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:55 schreef Calella het volgende:

[..]

Nice one, Calvobbes

oh jee, spuit 11

pak jij je rubberen pop maar en leef je uit!

maandag 19 augustus 2002 @ 01:00:58 #52
15080 static
pi_5433358
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:59 schreef David Letterman het volgende:
voordat iedereen gaat flamen naar elkaar, mijn boodschap was duidelijk, als je daar iets op hebt te zeggen, post je gek....
Sorry, DL, liet me even gaan.
pi_5433384
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 01:00 schreef laffer het volgende:

[..]

oh jee, spuit 11

pak jij je rubberen pop maar en leef je uit!

post het niet voor niks...of kappen of wegwezen...oke?
Pulp Fiction
pi_5433419
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 21:19 schreef calvobbes het volgende:
* calvobbes vind het zeer kwalijk dat een mod in z'n priveleven wordt lastiggevallen door mensen die hem hier op het forum iets kwalijk nemen.

Hopelijk stijgt het schaamrood bij sommige op een zodanige hoogte dat ze het niet meer van hun gezicht krijgen

Zowaar ben ik het eens met calvé eens.
Het is in en in triest dat men jou privé lastig vallen c.q. hebben gevallen.
pi_5433544
quote:
Sinds mijn aanstelling is er herhaaldelijk commentaar geweest op mijn modgedrag, vaak juist, soms iets te overtrokken. Ik ben met goede moed begonnen, vond en vind het nog steeds leuk, maar door gebeurtenissen van de afgelopen week heb ik aan de crew medegedeeld dat een verder doorgaan als Travelmoderator voor mij niet meer mogelijk is.

De afgelopen periode is het modden van mij, in vlagen, bekritiseerd, mede veroorzaakt door mijn onervarenheid, enthousiasme, etc. De kritiek van de users heb ik altijd gewaardeerd, ik kon daar vaak mee verder om Travel weer het oude gezicht terug te geven. Deze week was er een goed FB topic over Travel wat er moest veranderen, en hoe alles verder zou moeten gaan. Dat heb ik zeer gewaardeerd.

Dezelfde dag was al in de crew iets bekend wat voor mij de motivatie om Travel te modden totaal heeft laten verdwijnen.

Ik heb de crew laten weten dat ik weg ga als Travelmod, ik zal Travel bijhouden totdat een geschikte kandidaat is gevonden om dit gezellige forum over te nemen.

Gezien het feit dat Travel weer op de goede weg is, ben ik toch teleurgesteld in wat er met mij de afgelopen week is gebeurd.

Vanaf deze plaats groet ik de travelers, it was a pleasure working with you.

Groetjes,

DL

Hé David L.,

ik vind het heel jammer dat je weggaat en vind het erg triest dat het op deze manier moet gaan. Héél triest en zielig voor degene die jou min of meer dwingt om deze stap te nemen. Belachelijk

Een dikke voor jou, ik hoop dat je wel op het forum blijft komen.

#geen
pi_5433624
Door calvobbes - maandag 19 augustus 2002 00:37

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------

Nee maar Stop niet met wat je leuk vind(T?) en ga verder op een andere manier, Het Paard.

Hi Ho Sliver!!!

pi_5433659
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 01:17 schreef Renco het volgende:
Door calvobbes - maandag 19 augustus 2002 00:37

quote:

---------------------------------------------------

Nee maar Stop niet met wat je leuk vind(T?) en ga verder op een andere manier, Het Paard.

Hi Ho Sliver!!!

P.S.

Moet Hi Ho Silver zijn.

pi_5433740
Yep...
Maar zo bedoelde ik het niet.
  maandag 19 augustus 2002 @ 08:55:00 #59
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5435323
Sick .

Beetje teveel van het goede van iedereen die hier aan meegedaan heeft .

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  maandag 19 augustus 2002 @ 08:57:22 #60
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5435331
quote:

[..]

Wat is er gebeurt/gedaan dan?
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  maandag 19 augustus 2002 @ 09:00:25 #61
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_5435337
Hoe moet ik me dat voorstellem, dat aanspreken buiten Fok! om? Je staat bij de febo! een kroket te eten en iemand komt naar je toe en zegt: Hee DL, lul, nou wat ben jij een kutmod zeg?

Of belt er iemand aan om 23.11 terwijl jij net naar bed gaat om te zeggen dat je het slecht doet?

mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
pi_5435410
Zonde dat het op deze manier moet: je onvrede duidelijk maken doe je hier, niet via iemands prive-leven. En al helemaal niet op een dreigende, intimiderende manier. Da's dus duidelijk NIET okay.

DL, ik was het vanaf je aanstelling al met je oneens, kon je manier van modereren weinig waarderen, maar dit gaat duidelijk te ver. Sterkte verder met de stappen die je kennelijk wilt ondernemen.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 19 augustus 2002 @ 09:17:00 #63
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5435436
Heel jammer DL, ik ga iig mijn koekiemonster-modje heel erg missen
To infinity…and beyond!
pi_5435844
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 09:14 schreef Jarno het volgende:
Zonde dat het op deze manier moet: je onvrede duidelijk maken doe je hier, niet via iemands prive-leven. En al helemaal niet op een dreigende, intimiderende manier. Da's dus duidelijk NIET okay.

DL, ik was het vanaf je aanstelling al met je oneens, kon je manier van modereren weinig waarderen, maar dit gaat duidelijk te ver. Sterkte verder met de stappen die je kennelijk wilt ondernemen.

*eens*
  maandag 19 augustus 2002 @ 10:29:05 #65
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_5435946
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:37 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee, en ook als user niet.

DL, heel erg jammer dat het zo moet gaan.
Sommige mensen zijn jammer genoeg zo ziek om anderen hun leven te verzieken.

Hopelijk zien we je snel weer terug

Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_5436323
Ook ik lees met met een gevoel van walging je bericht over bedreigingen. Ik weet uit persoonlijke ervaringen hoe dit voelt en ben het met je eens dat je stappen gaat ondernemen. Ik wens je hierbij veel succes, want makkelijk is het niet om daarwerkelijk de aangifte te doen.
Want ondanks de grote meningsverschillen die mensen kunnen hebben op een discussieforum moeten de regels toch wel enigzins duidelijk zijn: je gaat inhoudelijk discussies aan, en prive-bedreigingen horen daar niet in thuis. Maar helaas is onze maatschappij de afgelopen jaren zodanig verziekt dat het blijkbaar heel normaal is om kogelbrieven te sturen en andere uitingen van geweld te tonen.
Dat de vaste kern van Travellers het niet altijd eens is geweest met je beslissingen is één ding, dat moet mogelijk zijn, maar dat de zware discussies van vorige week tot dit bedroevende resultaat hebben geleidt is in mijn ogen onacceptabel. Laat het je in ieder geval niet ontmoedigen om je 'leven op het internet' te stoppen, in welke vorm dan ook. Mensen worden actief op een forum, omdat ze een zekere interesse of passie hebben voor een bepaald onderwerp, iets dat ze graag willen delen met anderen. Dit soort zaken moet je dus blijven volhouden, ondanks een stelletje klootzakken die het in onze maatschappij verzieken. Al was het alleen maar om een vuist te maken tegen de verloedering om ons heen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_5436387
Erg jammer dat je er mee stopt. In iedergeval heel erg bedankt

Het is idd erg fout dat je in je prive leven er op aangesproken bent. Dit had noet mogen gebeuren...

Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
pi_5436532
What a sick world we live in.

Welke mongool doet dit soort shit? Erg typerend dat een klapmongool die dit soort bedreigingen uit niet ervoor uit durft te komen dat hij het daadwerkelijk heeft gedaan, how low can you go. Een discussie is voor sommige mensen nog iets te veel van het goede, ik denk dat het met niveau te maken heeft. Wat voor een ongeluk moet je zijn om zo te zijn?

!!!!

maandag 19 augustus 2002 @ 13:34:14 #69
3542 Gia
User under construction
pi_5438576
Ik kom eigenlijk pas op travel sinds jij Mod bent, dus ik weet niet hoe het ervoor was. Ik heb geen klagen over jouw mod-gedrag en vind het jammer dat je ermee wilt stoppen. Ik hoop dat diegene(n) die jou dit geflikt hebben/heeft flink gestraft word(en).

Succes!

pi_5438955
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 09:00 schreef Stormvogel het volgende:
Hoe moet ik me dat voorstellem, dat aanspreken buiten Fok! om?
Denk het niet. Anders hadden ze wel geweten wie het was

Zal wel op een laffe manier via telefoon of post zijn gegaan

pi_5439071
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 09:00 schreef Stormvogel het volgende:
Hoe moet ik me dat voorstellem, dat aanspreken buiten Fok! om? Je staat bij de febo! een kroket te eten en iemand komt naar je toe en zegt: Hee DL, lul, nou wat ben jij een kutmod zeg?

Of belt er iemand aan om 23.11 terwijl jij net naar bed gaat om te zeggen dat je het slecht doet?

Om in details te vertellen hoe het precies allemaal is gegaan, lijkt me niet verstandig.

Ik denk dat de users zelf kunnen bedenken hoe je iemands priveleven kan binnendringen.

Pulp Fiction
pi_5439152
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 11:21 schreef Aneurism het volgende:
What a sick world we live in.

Welke mongool doet dit soort shit? Erg typerend dat een klapmongool die dit soort bedreigingen uit niet ervoor uit durft te komen dat hij het daadwerkelijk heeft gedaan, how low can you go. Een discussie is voor sommige mensen nog iets te veel van het goede, ik denk dat het met niveau te maken heeft. Wat voor een ongeluk moet je zijn om zo te zijn?

Schrijf er een gedicht over.
Wittgenstein
  maandag 19 augustus 2002 @ 14:19:27 #73
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5439313
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 14:02 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Om in details te vertellen hoe het precies allemaal is gegaan, lijkt me niet verstandig.

Ik denk dat de users zelf kunnen bedenken hoe je iemands priveleven kan binnendringen.

Maar? Hoe dan? Post/telefoon of per mail/ICQ?
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_5439476
hallo kunnen we weer even ontopic gaan en start een apart topic over negatieve reacties van forumposters op forumposters , het gaat hier om het feit dat DL stopt , het is jammer dat de reden van stoppen overduidelijk is , ik hoop dat je je "functie" later toch weer op durft te pakken , want het is jammer dat een enkeling het voor jou de sfeer verpest heeft.
  maandag 19 augustus 2002 @ 14:33:19 #75
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_5439542
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 14:08 schreef Koekepan het volgende:
Schrijf er een gedicht over.
Aneurism met zijn neefje van vijf:

-What is segregation?
-I don't know what seggeration is.
-What is bigotry?
-I don't know what biggery is.
-What does... hatred mean?
-I don't know what that is..
-What if somebody calls David Letterman at home to tell that he sucks?
-Hmm.. I think it's when someone's sick.

mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
pi_5439610
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 14:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
hallo
ja hallo dat maak ik dus zelf wel even uit ja, iedereen is nog steeds on-topic hoor.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_5439612
heel jammer dat het op deze manier moest gebeuren en ik begrijp heel goed dat dit je erg kwestst... het gaat hier wel maar om 1 persoon (denk ik) en laat die ene persoon niet alls voor je verpesten

succes verder in je on en offline forum en hoop je hier zeker nog terug te zien als normale user

edit: en heel erg bedankt voor wat je voor ons gedaan hebt

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5439647
Op welke manier gaat er trouwens gezocht worden naar een opvolger?
pi_5439771
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 14:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

ja hallo dat maak ik dus zelf wel even uit ja, iedereen is nog steeds on-topic hoor.

[offtopic] ik geloof dat ik dat uiteindelijk nog uitmaak... [/offtopic]
Pulp Fiction
  maandag 19 augustus 2002 @ 14:49:19 #80
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_5439800
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 14:40 schreef Jarno het volgende:
Op welke manier gaat er trouwens gezocht worden naar een opvolger?

Maar ffies ontopic. DL jammer man dat het zo moet lopen. Ik heb geprobeerd je aardig wat tips en trucs te geven om Travel weer op de rit te krijgen. En dan komt er een of andere mongool die het noodzakelijk acht om jou daar mee IRL lastig te vallen. Erg spijtig.

I'm getting too old for this....
pi_5439842
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 14:48 schreef David Letterman het volgende:

[..]

[offtopic] ik geloof dat ik dat uiteindelijk nog uitmaak... [/offtopic]

Nee, ikzelf dus. Jij kunt het alleen achteraf aanpassen.
pi_5439866
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 14:49 schreef Havoc het volgende:

[..]

Eh, dit is dus GEEN lijkenpikkerij ofzo hoor, ik was gewoon ff nieuwsgierig. Ben absoluut NIET geinteresseerd enzo. Komt er nog iets over in [MED] te staan?
pi_5439893
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 14:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Eh, dit is dus GEEN lijkenpikkerij ofzo hoor, ik was gewoon ff nieuwsgierig. Ben absoluut NIET geinteresseerd enzo. Komt er nog iets over in [MED] te staan?

Yep, tzt zal ook in MED iets verschijnen, verder is de procedure voor een opvolger precies hetzelfde als bij elke andere modfunctie die beschikbaar komt...
Pulp Fiction
pi_5439911
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 14:54 schreef David Letterman het volgende:

verder is de procedure voor een opvolger precies hetzelfde als bij elke andere modfunctie die beschikbaar komt...

Aha, onduidelijk en wazig dus. .
  maandag 19 augustus 2002 @ 15:01:01 #85
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5440006
Ik begrijp dat voor een Mod-functie tegenwoordig Uitsmijterkwaliteiten nodig zijn en je dus niet gek op moet kijken als er een persoonlijke/fysieke bedreiging bij komt kijken? .

Misschien wel wat voor mij dan, ik word immers dagelijks bedreigd door allerlei halve zolen.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  maandag 19 augustus 2002 @ 15:02:40 #86
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5440030
kom weinig in Travel en weet dus niets over je mod-gedrag...

dit is echt een voorbeeld van iemand die helemaal fok-ked up is. Leeft alleen maar voor fok en is elke feeling met de realiteit verloren, jammer dat dit soort dingen gebeuren! ik weet niet wat er gezegd is, maar sue his/her ass 0ff

DL, ik neem aan dat je wel gewoon blijft fokken, je bent tot nu toe de enige mod die een beetje normaal tegen mij kan doen

ik spreek je!

veel sterkte

maandag 19 augustus 2002 @ 15:05:02 #87
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5440065
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 15:01 schreef X-Ray het volgende:
Ik begrijp dat voor een Mod-functie tegenwoordig Uitsmijterkwaliteiten nodig zijn en je dus niet gek op moet kijken als er een persoonlijke/fysieke bedreiging bij komt kijken? .

Misschien wel wat voor mij dan, ik word immers dagelijks bedreigd door allerlei halve zolen.

hehe
Carpe diem !
  maandag 19 augustus 2002 @ 15:11:05 #88
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_5440141
jammer dat dit zo moet, maar zou je graag willen opvolgen
Je moet niks!
pi_5440172
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 15:11 schreef Jeromar het volgende:
jammer dat dit zo moet, maar zou je graag willen opvolgen
4 Geopende topics in Travel.

. .

maandag 19 augustus 2002 @ 15:14:30 #90
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5440201
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 15:12 schreef Jarno het volgende:

[..]

. .

Dat zegt niets. Een bepaalde ANM-mod werd een paar maanden geleden aangesteld met welgeteld 1 (!!!) topic in ANM.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_5440205
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 15:12 schreef Jarno het volgende:

[..]

. .

We have a winner.
O+. Ripley. O+.
  maandag 19 augustus 2002 @ 15:19:50 #92
18679 syndr0me
Breaking FFL!
pi_5440272
Nahh David Letterman, ik heb nooit met je te maken gehad volgens mij, maar de manier waarop jij je terugtrekt uit het moderatieschap, begrijp ik volkomen. Wat denk de gast, die jou aanvalt in real life, om een issue uit het forum.. ?
Worden bits n bytes zo belangrijk gevonden tegenwoordig? Mensen die het forum en real life niet kunnen onderscheiden, kunnen voor mijn part [voeg hier de hardste beledegende opmerking in wat je kent]!
-=** You're about to witness to power of fucking VDR **=-
  maandag 19 augustus 2002 @ 15:28:45 #93
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5440388
He DL , je hebt je best gedaan lieverd, en wat er is gebeurd is te belachelijk voor woorden, schanmdalig dat er mensen zo diep kunnen zinken, ik wens je verder veel succes
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  maandag 19 augustus 2002 @ 15:32:15 #94
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5440451
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 15:28 schreef maple-leaf het volgende:
He DL , je hebt je best gedaan lieverd, en wat er is gebeurd is te belachelijk voor woorden, schanmdalig dat er mensen zo diep kunnen zinken, ik wens je verder veel succes
Maple, ik neem aan dat jij DL door deze moeilijke tijd heenhelpt?!

pi_5440533
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 15:32 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Maple, ik neem aan dat jij DL door deze moeilijke tijd heenhelpt?!

yep...gelukkig wel...
Pulp Fiction
  maandag 19 augustus 2002 @ 15:37:18 #96
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5440546
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 15:36 schreef David Letterman het volgende:

[..]

yep...gelukkig wel...

dan is het goed
  maandag 19 augustus 2002 @ 16:27:13 #97
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_5441414
Erg jammer dat iemand in zijn prive leven is aangevallen voor zijn doen of laten als mod op een forum.
Dat het zelfs zo erg is dat deze persoon in kwestie strafrechtelijk kan worden vervolgt
ik word door dit soort mensen
Wanneer begrijpt men dat mods dit uit hun vrije tijd, met al hun plezier, al hun liefde doen?
En dat mods niet perfect zijn, dat ze ook maar menselijk zijn?
Als er een probleem is, aanspreken of forum, maar niet in persoon.

DL, ik ben maar sinds kort, veel sterkte, en hoop dat je als user aanblijft bij fok.
of dat je mod blijft, nieuwe modjes opleiden duurt anders veelste lang

August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2002 @ 16:32:06 #98
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_5441496
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 16:27 schreef G1Ace het volgende:

Wanneer begrijpt men dat mods dit uit hun vrije tijd, met al hun plezier, al hun liefde doen?
En dat mods niet perfect zijn, dat ze ook maar menselijk zijn?
Als er een probleem is, aanspreken of forum, maar niet in persoon.

Denk dat iedereen wel weet dat modjes ook maar gewoon mensen zijn (lijkt wel alsof je het over gehandicapen of migranten hebt).
Volgens mij hebben sommige mensen heel simpel last van jaloerzie.
  maandag 19 augustus 2002 @ 16:34:11 #99
32686 G1Ace
pi_5441536
Nou, er zijn mensen die denken dat modjes perfect zijn, robots, niks fouts kunnen doen, of dat ze betaald worden voor hun werk.

[off topic] was zelf ooit mod, dus weet beetje hoe dit allemaal zit[/off topic]

August 1998- March 2018
  maandag 19 augustus 2002 @ 16:45:33 #100
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_5441760
Ik vind het terecht dat je weggaat maar de reden die jij noemt (bedreiging) niet. Iedereen zegt het al, dat laatste dat gaat nergens over. Daar mee eens dus.

1 tip voor Fok!, stel iemand aan die niet alleen bij jullie goed 'ligt' maar iemand die regelmatig aanwezig (geweest) is en iemand met kennis van zaken anders zakt dit forumpje in door gezeik en slecht modereren.

fake a dream
  maandag 19 augustus 2002 @ 18:39:13 #101
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_5443237
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 14:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee dat snap ik , dat was meer gericht op de manier waarop de nieuwe mod waarschijnlijk gekozen gaat worden. DOH!
I'm getting too old for this....
pi_5443300
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 18:39 schreef Havoc het volgende:

[..]

Nee dat snap ik , dat was meer gericht op de manier waarop de nieuwe mod waarschijnlijk gekozen gaat worden. DOH!

pi_5443334
Hee DL....

Ik weet heel goed hoe vervelend het is wanneer mensen van een forum je lastig gaan vallen! Ik heb dat ook eens meegemaakt.

Tip: neem een andere username, telefoonnummer en een ander e-mail adres. Het heeft mij ook veel geholpen!

Suc6 en ik zie je nog wel eens.

pi_5443373
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 21:19 schreef calvobbes het volgende:

Erg jammer dat het zo ver heeft moeten komen...

Alhoewel ik niet van plan ben om er een gewoonte van te maken, ben ik het weer eens met calvobbes.
Wat een klotestreek.
I intend to live forever, or die trying.
pi_5443645
Toch vraag ik me af wat je nu precies met irl bedoelt in jouw geval. Ben je nu telefonisch lastig gevallen of kwam die persoon zelf aan de deur om je te discrimineren?

Ik vind het heel erg vervelend voor je als je bedreigd voelt, maar weet je zeker dat je niet een klein beetje overdrijft?

In elk geval sterkte ermee, je voelt je vast kloten...

٩๏̯͡๏)۶
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2002 @ 20:03:45 #106
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5444453
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 14:55 schreef Jarno het volgende:
Aha, onduidelijk en wazig dus. .
We kuneen (als FA's) zelf mogelijk geschikte users benaderen met de vraag of zij interesse, tijd, etc hebben of we schrijven een sollicitatieprocedure uit, waarop in principe iedereen kan reageren. Vervolgens wordt er iemand gekozen. Dit kan plaatsvinden op basis van argumenten die jij persoonlijk misschien niet belangrijk vindt, zoals (algemeen en forumspecifiek) postgedrag, tijd om te kunnen modereren, maar ook een goede internetverbinding kan een rol meespelen. Wat is hier onduidelijk en/of wazig aan?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 19 augustus 2002 @ 20:15:30 #107
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_5444618
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 19:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Toch vraag ik me af wat je nu precies met irl bedoelt in jouw geval. Ben je nu telefonisch lastig gevallen of kwam die persoon zelf aan de deur om je te discrimineren?
Zoals al gezegd, je zult het met de summiere mededelingen moeten doen zoals tot nu toe in dit topic. Verder vragen heeft geen zin.
quote:
Ik vind het heel erg vervelend voor je als je bedreigd voelt, maar weet je zeker dat je niet een klein beetje overdrijft?
Hij overdrijft niet, en de suggestie dattie zou kunnen overdrijven vind ik banaal.
quote:
In elk geval sterkte ermee, je voelt je vast kloten...
Dat lijkt me ook. Van mij ook veel sterkte en je weet hoe ik erover denk DL.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_5444665
Ach ja...

Als je lastig gevallen wordt is dat heel vervelend....

Hierbij is de volgende uitspraak van toepassing:

"Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"

maandag 19 augustus 2002 @ 20:29:52 #109
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5444810
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 20:18 schreef Conflict het volgende:
Ach ja...

Als je lastig gevallen wordt is dat heel vervelend....

Hierbij is de volgende uitspraak van toepassing:

"Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"

[offtopic] Kan jij nou niet voor eens en voor altijd weggaan ? I.p.v. al dat zielige gezeik over dat maple-leaf en DL je lastig gevallen hebben, jij bent nu degene die precies hetzelfde terugdoet dmv de HELE tijd hier verkondigen dat je zo zielig bent! Ik denk dat ik niet de enige ben die wilt dat je hiermee stopt, je verpest het voor vele anderen [/offtopic]

sorry voor het offtopic.

maandag 19 augustus 2002 @ 20:35:59 #110
27702 mixxy
my prrrrrrecious!
pi_5444913
hoi DL, ik zat niet op travel, maar heb er een hekel aan als mensen bedreigt worden om "onbenulligheden" als het modden. Ik hoop dat je er geen jeugdtrauma aan overhoud, en over een tijdje weer lekker jezelf kan zijn op het forum..
[url=http://members.lycos.nl/mixx/]nu ook AH bonuskaarten[/url] - [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27702]fotoboek[/url]
  maandag 19 augustus 2002 @ 20:36:26 #111
32686 G1Ace
pi_5444921
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 20:03 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

We kuneen (als FA's) zelf mogelijk geschikte users benaderen met de vraag of zij interesse, tijd, etc hebben of we schrijven een sollicitatieprocedure uit, waarop in principe iedereen kan reageren. Vervolgens wordt er iemand gekozen. Dit kan plaatsvinden op basis van argumenten die jij persoonlijk misschien niet belangrijk vindt, zoals (algemeen en forumspecifiek) postgedrag, tijd om te kunnen modereren, maar ook een goede internetverbinding kan een rol meespelen. Wat is hier onduidelijk en/of wazig aan?

Dat laat, nog steeds, enorm veel mensen over voor dit functie, aangezien er toch redelijk veel mensen zijn die serieus posten, adsl of kabel hebben, en in principe tijd hiervoor zouden kunnen hebben.
Daardoor lijkt het wel wat vaag wat de criteria allemaal zijn en hoe die worden toegepast op het selecteren van een mod.
August 1998- March 2018
pi_5445048
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 20:29 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

[offtopic] Kan jij nou niet voor eens en voor altijd weggaan ? I.p.v. al dat zielige gezeik over dat maple-leaf en DL je lastig gevallen hebben, jij bent nu degene die precies hetzelfde terugdoet dmv de HELE tijd hier verkondigen dat je zo zielig bent! Ik denk dat ik niet de enige ben die wilt dat je hiermee stopt, je verpest het voor vele anderen [/offtopic]

sorry voor het offtopic.

Ik ben niet zielig hoor.

Ik geef gewoon mijn mening...

Ik vind het gewoon wazig dat mensen met zo'n beladen verhaal gaan zeiken wanneer ze zelf gewoon precies hetzelfde doen. Mensen lastig vallen en bedreigen

maandag 19 augustus 2002 @ 20:46:56 #113
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5445074
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 20:45 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik ben niet zielig hoor.

Ik vind het gewoon wazig dat mensen met zo'n beladen verhaal gaan zeiken wanneer ze zelf gewoon precies hetzelfde doen. Mensen lastig vallen en bedreigen

Jij geeft niet gewoon je mening, ik heb nog geen topic gezien waar maple en of DL kwamen waar jij niet meteen maar moest verkondigen dat ze je zooooveeeel aangedaan hebben, blablabla, fijn voor je, open er een topic over, doe waar je zin in hebt, maar ga niet andermans topics ermee verpesten. En trouwens, als jij zogenaamd weet hoe vervelend dit is, waarom respecteer je dan niet dat het voor hem OOK vervelend is??
  maandag 19 augustus 2002 @ 21:04:26 #114
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_5445252
Jammer dat je al na zo snel weg moet DL, maar ik begrijp het goed. Ik vind het net zoals iedereen dus onaccaptabel dat je in je prive-leven bedreigingen krijgt van wat er hier in het travel forum gebeurt. Als zeer geregelde bezoeker van het travel forum heb ik nooit te klagen gehad over je mod-gedrag. Ik vond je eigenlijk wel rielekst. Dus ik snap niet zo goed dat er mensen zijn die er problemen mee hadden.

IIG suc6 met de hele nasleep van wat er gebeurt is.

[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_5445277
Jammer dat het zo heeft moeten lopen! Suc6 verder!
  maandag 19 augustus 2002 @ 21:08:05 #116
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5445290
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 20:45 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik ben niet zielig hoor.

He Hugo/conflict whatever kap jij eens gewoon, oh ja we hebben nog een suprise voor je en ik denk dat je er snel achterkomt wat het is
pi_5445331
Zeer jammer dat er blijkbaar zulke zielige mensen op deze wereld lopen die mensen ook irl gaan lastig vallen.. die mensen zien de scheidingslijn tussen het echte leven en internet niet meer... snap niet dat deze mensen bestaan!!

nou ja jammer DL dat het zo gelopen is ennuh.. doei!

pi_5445361
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 21:08 schreef maple-leaf het volgende:

oh ja we hebben nog een suprise voor je en ik denk dat je er snel achterkomt wat het is

Kewl! Een verkapte bedreiging.

T.z.t. willen we natuurlijk wel alle gore details horen hier!

Thunder announces that the storm is coming
  maandag 19 augustus 2002 @ 21:14:21 #119
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5445376
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 21:13 schreef FROSTBITE het volgende:

[..]

Kewl! Een verkapte bedreiging.

T.z.t. willen we natuurlijk wel alle gore details horen hier!

nope geen bedreiging, absoluut niet...gewoon een leuke verassing
pi_5445405
Geweldig. Een post dat je stopt vanwege prive omstandigheden waar we verder niets over te horen krijgen.

A) Post dan niets als we niet verder mogen vragen of je toch niets wilt zeggen.
B) De hooligan wint weer.

Gooi maar een slotje op dit verder waardeloze topic.

maandag 19 augustus 2002 @ 21:25:37 #121
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5445523
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 20:15 schreef ElizabethR het volgende:
Hij overdrijft niet, en de suggestie dattie zou kunnen overdrijven vind ik banaal.
Jij hebt mooi praten, jij weet er blijkbaar meer vanaf dus ben jij niet "nieuwsgierig" of benieuwd naar de omstandigheden. Maar de rest die er verder niets vanaf weet kan de mate van ernst toch helemaal niet inschatten bij zo'n topic als dit? Misschien is het wel gewoon een manier om "eervol ten onder te gaan".

Note: Ik zeg niet dat dat zo is, dus schiet niet meteen uit je slof a.u.b. Ik bedoel alleen maar dat het wel een beetje vaagjes is allemaal.

Tot slot DL, als het echt zo ernstig is vind ik het natuurlijk ook veel te ver gaan, en hoop dat de dader krijgt wat hij of zij verdient. Want zoiets is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Beschaving en common sense zijn ver te zoeken in dit soort gevallen. Sterkte.

[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 19-08-2002 21:31]

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 19 augustus 2002 @ 21:33:19 #122
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5445633
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 21:17 schreef M-brio het volgende:
Geweldig. Een post dat je stopt vanwege prive omstandigheden waar we verder niets over te horen krijgen.

waarom moet dat nou weer meteen zo??
er zijn dingen gebeurd in zijn priveleven, er is een bedreiging geweest waarom zou hij precies in de details moeten vertellen wat er aan de hand is, wat hebben jullie daar aan?
Hij is met FOK! gekapt en daar gaat het uiteindelijk om, ga niet zo zielig meteen slotje roepen etc... gewoon zielig
  FOK!fossiel maandag 19 augustus 2002 @ 21:35:41 #123
8443 cptmarco
it's captain...
pi_5445674
quote:
-geblaat-
7 posts en hij/zij weet precies hoe Fok! in elkaar zit
pi_5445683
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 21:35 schreef cptmarco het volgende:

[..]

jij hoort die zachte roep 'kloon, kloon' niet in je achterhoofd??
  maandag 19 augustus 2002 @ 21:37:04 #125
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5445689
quote:

[..]

eigenlijk had ik dat moeten zeggen ja had me een hoop getik gescheeld
pi_5445730
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 21:33 schreef maple-leaf het volgende:

[..]

waarom moet dat nou weer meteen zo??
er zijn dingen gebeurd in zijn priveleven, er is een bedreiging geweest waarom zou hij precies in de details moeten vertellen wat er aan de hand is, wat hebben jullie daar aan?
Hij is met FOK! gekapt en daar gaat het uiteindelijk om, ga niet zo zielig meteen slotje roepen etc... gewoon zielig

quote:
Op maandag 19 augustus 2002 21:08 schreef maple-leaf het volgende:

[..]

He Hugo/conflict whatever kap jij eens gewoon, oh ja we hebben nog een suprise voor je en ik denk dat je er snel achterkomt wat het is

Flikker nou toch eens op joh!

Als jullie zo stoer zijn, kom dan gewoon bij me langs en hou op met je zielige gezeik via dit forum!

Je suprises kunnen me gestolen worden!

LAAT ME MET RUST, ROT OP

maandag 19 augustus 2002 @ 21:42:05 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_5445757
quote:

Sinds wanneer is het aantal posts op Fok! bepalend voor iemands inzicht en gezond verstand?
Weet jij al hoe veel jaar bepaalde users meelurken zonder gepost te hebben?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 19 augustus 2002 @ 21:42:08 #128
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5445759
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 21:40 schreef Conflict het volgende:

[..]

[..]

Als jullie zo stoer zijn, kom dan gewoon bij me langs en hou op met je zielige gezeik via dit forum!

LAAT ME MET RUST, ROT OP

sorry ik jou met rust laten , jij bent anders ook weer goed bezig he laat ook andere FOK!kers met rust pleazzz ik laat je allang met rust jij gaat je dingen in je hoofd halen dat ik je stalk...hoe kom je daarbij

ik op je en haal die sig weg, echt heel kinderachtig

maandag 19 augustus 2002 @ 21:42:23 #129
16505 KP
KwaliteitsPoster
pi_5445765
quote:

Eens met [betreffende user]
There's a #filosofie spirit in everyone.
  maandag 19 augustus 2002 @ 21:44:00 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_5445783
En willen Maple en Conflict hun trieste kinderachtige geruzie even elders voortzetten i.p.v. in dit afscheidstopic van DL?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 19 augustus 2002 @ 21:44:36 #131
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5445788
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 21:40 schreef Conflict het volgende:

[..]

[..]

LAAT ME MET RUST, ROT OP

Jij moet haar eens met rust laten, in alle topics die jij mij net hebt laten zien, stonden posts van JOU waarin je HAAR lastig viel ipv andersom

Maargoed, hierbij stop ik hiermee, geen zin meer in, en golfer heeft gelijk. Dus voor mij einde discussie hier.

[Dit bericht is gewijzigd door BlaatschaaP op 19-08-2002 21:45]

pi_5445791
zeg maple leaf, conflict.. hoe is dit ineens in een vuile-wastopic veranderd???? ga gerust door ik vind het wel leuk..
  maandag 19 augustus 2002 @ 21:46:15 #133
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5445807
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 21:44 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Jij moet haar eens met rust laten, in alle topics die jij mij net hebt laten zien, stonden posts van JOU waarin je HAAR lastig viel ipv andersom

Maargoed, hierbij stop ik hiermee, geen zin meer in, en golfer heeft gelijk. Dus voor mij einde discussie hier.

mee eens, sorry Golfer en sorry DL je weet hoe ik erover denk
pi_5445849
quote:

[..]

Je hebt de links dus gelezen!

Het enige wat ik tegen DL zei is dat het vervelend is wanneer je lastig gevallen wordt door iemand van Fok!.

Ik wens hem veel suc6 verder!

pi_5445872
quote:

[..]

Miscchien nog eens lezen

Suc6!

pi_5446252
misschien is het beter als users (en dan bedoel ik maple-leaf, blaatschaap en conflict) dit soort dingen gewoon ff buiten Fok! uitvechten, daar zijn zat mogelijkheden voor, bijvoorbeeld ICQ...
Pulp Fiction
  maandag 19 augustus 2002 @ 22:17:51 #137
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_5446319
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 22:13 schreef David Letterman het volgende:
bijvoorbeeld ICQ...
Rot op, Fok! is daar enorm geschikt voor
  maandag 19 augustus 2002 @ 22:18:45 #138
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5446333
quote:
misschien is het beter als users (en dan bedoel ik maple-leaf, blaatschaap en conflict) dit soort dingen gewoon ff buiten Fok! uitvechten, daar zijn zat mogelijkheden voor, bijvoorbeeld ICQ...
Zoals ik al zei (net zoals maple) kappen we hier mee..
pi_5446667
quote:

dit soort dingen gewoon ff buiten Fok! uitvechten, daar zijn zat mogelijkheden voor

Whehehe ...
pi_5446715
Dan ga ik ook weg als Travel Mod hoor!
Bedankt voor de tijd en moeite.
En veel succes met je tv carriere.
:{
  maandag 19 augustus 2002 @ 23:09:49 #141
3546 Mr Porno
De enige echte FOK! BINK!!!
pi_5447200
quote:

Ik heb de crew laten weten dat ik weg ga als Travelmod,
Groetjes,

DL

ja, em dag hoor.
Ik ben de enige echte vent, ik ben een bink ! , ik ben MR. PORNO !!!!!!
------------>Mijn geheim ! <-----------
pi_5448512
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 18:54 schreef dwerg het volgende:

[..]

Alhoewel ik niet van plan ben om er een gewoonte van te maken, ben ik het weer eens met calvobbes.
Wat een klotestreek.

pi_5453737
Kben benieuwd of er na de schoffering vana afgelopen week nog een betrokken user te vinden is die de nodige energie in dit forum wil steken.

Tenslotte is Fok! volgens de Opper Goeroe beter af als dat 'kliekje optieft'.

dinsdag 20 augustus 2002 @ 11:57:49 #144
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_5454017
Ik vind het zo en zo belachelijk dat die zogenaamde 'vaste travelers' het lef hebben om de hele tijd zo'n commentaar op een mod geven die nog niet eens een normale kans gehad heeft om zichzelf te bewijzen. Wie denk je dan wel niet dat je bent . Niemand uit de vaste traveler groep heeft toendertijd gesoliciteerd dus dan mag je ook niet zeiken dat het iemand wordt die niet veel op Travel zat voor z'n mod periode.

En wat betreft het moddereren zelf, daar hebben jullie hem nooit een kans gegeven.

[Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ op 20-08-2002 12:00]

dinsdag 20 augustus 2002 @ 11:59:41 #145
32686 G1Ace
pi_5454053
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 11:33 schreef k_man het volgende:
Kben benieuwd of er na de schoffering vana afgelopen week nog een betrokken user te vinden is die de nodige energie in dit forum wil steken.

Daar ben ik ook benieuwd naar.
kan zelfs zo erg worden, dat andere mods besluiten na het lezen van het verhaal van DL om ook te kappen met dit werk, ten einde te voorkomen dat ze prive lastiggevallen kunnen worden jegens hun functioneren als mod.

Dit kan gevaarlijke precedent zijn met hele rare gevolgen, waardoor mogelijk is dat het hele fok forum uiteindelijk verziekt wordt, de unieke sfeer uiteindelijk verdwijnt.
Door iemands mening op de forum kan die persoon irl worden aangesproken op een manier, waarop die persoon besluit ermee te kappen.

August 1998- March 2018
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 12:02:33 #146
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_5454088
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 11:33 schreef k_man het volgende:

sluit Travel gewoon voor een paar maanden.
pi_5454205
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 11:57 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind het zo en zo belachelijk dat die zogenaamde 'vaste travelers' het lef hebben om de hele tijd zo'n commentaar op een mod geven die nog niet eens een normale kans gehad heeft om zichzelf te bewijzen. Wie denk je dan wel niet dat je bent . Niemand uit de vaste traveler groep heeft toendertijd gesoliciteerd dus dan mag je ook niet zeiken dat het iemand wordt die niet veel op Travel zat voor z'n mod periode.

Jij hebt niet erg opgelet he?

pi_5454219
quote:
Ik vind het zo en zo belachelijk dat die zogenaamde 'vaste travelers' het lef hebben om de hele tijd zo'n commentaar
En wat betreft het moddereren zelf, daar hebben jullie hem nooit een kans gegeven.
Ik ben dan wel geen vaste traveller, maar had wel commentaar op DL.
Ook al twijfelde ik over zijn aanstelling, ik vind dat ik hem zeer zeker een kans heb gegeven en als hij nu niet zelf opgestapt was, had ik hem nog een kans gegeven.
Mijn opmerkingen en commentaar ontstonden door het modden en enkele uitspraken van DL. Dus door concrete topics en post en niet 'zomaar'.

Sow, weer genoeg off-topic geweest.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_5454239
quote:

Kansen genoeg gehad hoor, begint een beetje een flauw liedje te worden zo. Keer op keer is hetzelfde gezegd, beweerd en gedaan. Hoeveel kansen wil je helemaal hebben dan?
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 14:51:05 #150
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_5457012
Jammer dat het zo allemaal gelopen is. Ik kom regelmatig in TRAVEL en af en toe had ik ook mijn twijfels bij je manier van modereren, maar dat had ik niet alleen bij jou.

Verder vond ik dat je het goed deed. Ook de toevoeging van reisboeken, inentingen ed vondt ik erg handig.

In ieder geval veel sterkte en ik hoop dat je FOK! niet geheel verlaat.

suc6 verder.

Boku

“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
pi_5458795
Vertel nou gewoon wie het was, dan gaan we die persoon ff opzoeken met een Fok! eh...ik bedoel knokploeg
pi_5461291
ik heb je niet gekend, maar 'doeggie'.
pi_5462525
David,

Jammer dat je op zo'n manier moet stoppen met iets wat de intentie heeft om er plezier aan te beleven.

Het is ziek dat er een of andere onverlaat is, die er zoveel voor over heeft om iemand zoals jij op zo'n manier van het modereren te weerhouden.

Want waar hebben we het uiteindelijk over?

Ik denk dat de persoon die dit allemaal op zijn geweten heeft eens goed moet nadenken over dingen waar hij zich echt druk over moet en mag maken.

Bijvoorbeeld over hoe triest het is dat ie zo'n dingen op deze uiterst laffe manier uit.

Als je iets hebt aan te merken op iemand van Fok! dan moet je dat gewoon zeggen op Fok! zelf. Daar is het immers een Forum voor.

Maar goed.
Blijkbaar is dit voor sommigen nogal lastig te begrijpen.

Tot snel op Fok!

Grtz.

dinsdag 20 augustus 2002 @ 19:32:14 #154
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5462605
Het is al jammer dat je met zo veel tegenwerking heb moeten modden. En het is eigenlijk nog jammerlijker om te stoppen om bedreigingen, de terrorist heeft nu zijn zin!

Ik weet de feitelijke details dan misshien wel niet..

The truth was in here.
pi_5464260
Jammer, kheb hier zelf nooit gepost maar lurk wel mee. Triest dat bepaalde personen geen scheiding kunnen trekken tussen zaken die vrijwillig worden uitgevoerd en met plezier. Ik hoop dat je wel nog een Fok!ker blijft

Greetz