Beetje duur, 1 TB voor meer dan 100 euro.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:18 schreef JoeyDB het volgende:
Ik zou voor samsung gaan
http://www.beslist.nl/computers/d0000741002/Samsung_S2_Portable_HXMU010EA_%28_HX-MU010EA-G22_%29_Harddisk.html
~ Joey
Dan heb je wel een 3,5" schijf welke altijd netstroom powered is. Op dit moment kan ik via Tweakers maar twee HDD's vinden die 2,5" USB powered zijn en bestaan uit 2TB. Kost je meteen ¤165,- voor de goedkope.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Beetje duur, 1 TB voor meer dan 100 euro.Als je een beetje rondkijkt heb je al 2TB voor ongeveer 100-110 euro.
Daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens. Je kunt beter een NAS nemen waar je meerdere apparaten op kunt Back-uppen en ook je bestanden mee kunt bereiken vanuit elk punt in huis of zelfs buitenshuis.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja! Beter dan zo'n extern ding als je wil backuppen.
Ik wil geen stroomkabel, die liggen hier al genoeg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:10 schreef Lucaas het volgende:
Zoals Dimens al zei, ga voor Western Digital. Heb er zelf ook één, nooit problemen mee gehad en doet z'n taak zoals het moet. Wel met een stroom kabel, maarja, als je die niet wil ben je heel wat knaken kwijt.
Wat is dat voor systeem dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens. Je kunt beter een NAS nemen waar je meerdere apparaten op kunt Back-uppen en ook je bestanden mee kunt bereiken vanuit elk punt in huis of zelfs buitenshuis.
NAS is Network Attached Storag. Die hang je aan je router waarna je deze vanaf elke computer en meestal ook elk ander apparaat in je huis kunt benaderen. Als je hem goed instelt, kun je er ook vanaf ergens anders via internet op komen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:47 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik wil geen stroomkabel, die liggen hier al genoeg.
[..]
Wat is dat voor systeem dan?
Je kunt ook een ( (zeer) oude ) pc volstouwen met schijven en er dan nas4free op installeren. Heb je een goeie NAS die ook nog voor je kan torrenten en streamen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
NAS is Network Attached Storag. Die hang je aan je router waarna je deze vanaf elke computer en meestal ook elk ander apparaat in je huis kunt benaderen. Als je hem goed instelt, kun je er ook vanaf ergens anders via internet op komen.
Dat zijn dus van die NAS apparaten? Wel een stuk duurder..hmm...quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:58 schreef Armageddon het volgende:
http://tweakers.net/price(...)-station-ds212+.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |