ik ben altijd heel zuinig met mn spullen, en mn diploma ligt in een save bij mijn ouders..quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Noodzakelijk niet, maar handig wel.
Gewoon in je tas/map stoppen en er alleen uithalen als het nodig is/er om gevraagd wordt.
en CV?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:29 schreef LompeHork het volgende:
Wat Kapt-Ruigbaard zegt. Diploma's zou ik sowieso niet meenemen, daar vragen ze vaak pas om (een kopietje) als je bent aangenomen.
Lekker laten liggen dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:29 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik ben altijd heel zuinig met mn spullen, en mn diploma ligt in een save bij mijn ouders..
vandaar dat ik met deze vraag kom..
Wel meenemen natuurlijk.quote:
Die zou ik inderdaad gewoon meenemen en enkel laten zien als er om gevraagd wordt.quote:
Hoezo je CV laten zien als er om wordt gevraagd? Die hebben ze zelf toch wel geprint lijkt mequote:Op dinsdag 25 september 2012 10:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die zou ik inderdaad gewoon meenemen en enkel laten zien als er om gevraagd wordt.
Ik las het antwoord van Kapt-Ruigbaard wat vreemd
save=kluis?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo je CV laten zien als er om wordt gevraagd? Die hebben ze zelf toch wel geprint lijkt me
En: save![]()
Nooit van uit gaan, ik heb het vaak zat meegemaakt dat ze het gewoon even vluchtig hadden doorgelezen en vervolgens tijdens een gesprek niets bij zich hadden. Better safe than sorry enzo. oke die was flauwquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo je CV laten zien als er om wordt gevraagd? Die hebben ze zelf toch wel geprint lijkt me
Omdat het best kan dat er iemand opeens aanschuift die jouw CV niet kent.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:36 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:
oja.. safe!quote:
Hetgeen feitelijk natuurlijk een zwaktebod van jewelste is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:39 schreef Niesl het volgende:
Altijd je brief, enkele CV's een schrijfblok en pen meenemen (en er goed gekleed uitzien). Dit laat zien dat je goed voorbereid bent voor een gesprek. Het kan je net dat extra's geven ten opzichte van concurrenten (een zorgvuldige voorbereiding dus).
Ik gebruik het wel eens om te testen hoe goed voorbereid een sollicitant is door te vragen naar een extra exemplaar van zijn/haar CV, of een aantal dingen door te willen spreken uit het CV en dat ik dan een van mijn kopieën aan de sollicitant moet geven, omdat deze zijn CV niet bij zich heeft.
ik ken mijn CV ook aardig uit mijn hoofd......quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:44 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Hetgeen feitelijk natuurlijk een zwaktebod van jewelste is.
Ik stuur je mijn CV. Moet je niet als ik aankom gaan vragen of je m'n CV nog een keer mag, want dan vraag ik gewoon of het bij deze organisatie de gangbare methodiek is dat we elkaar spullen toesturen (liefst 1 A4'tje groot) zodat we er de godganse dag een hardcopy van bij ons kunnen dragen, mocht de ontvanger er eens naar willen kijken.
Daarnaast is het mijn CV. Kan ik je uit m'n hoofd nog vertellen.
Kan geen kwaadquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik ken mijn CV ook aardig uit mijn hoofd......
zou jij adviseren deze nog steeds mee te nemen?
"Ah doe maar wat, het werk is mijn eigenlijke beloning"quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:38 schreef Onnoman het volgende:
Nog even dit.. ik hou tegenwoordig altijd rekening mee dat tijdens een sollicitatie gevraagd wordt wat je wil gaan verdienen. Waarbij ze soms ook vragen wat mijn huidige loon is/was..
Ik vind het altijd heel vervelend om daarop te antwoorden. Liegen vind ik niet goed, maar het daadwerkelijk vertellen vind ik ook zo van: "het bedrijf weet nu waar ze zich op kunnen focussen, dus doen ze een aanbod adh daarvan."
Want ja.. iedereen wil natuurlijk altijd meer gaan verdienen toch
Hoe ga ik daarmee om?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |