Ja dat zijn ook andere topics he, ik date niet online en ik ben nog lang geen 25.quote:
Sorrie, maar ze willen daar echt een nogal late uitgaansmeet van maken, en zo laat uitgaan is gewoon m'n ding niet.quote:
Oke ja ik ga alleen naar die meet met dat eten bij iemand thuis denk ik dus ja. Begrijp je wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie, maar ze willen daar echt een nogal late uitgaansmeet van maken, en zo laat uitgaan is gewoon m'n ding niet.
Ik zit liever in een kroeg of zo waar je nog met elkaar kunt praten en zo
Ik woon in Leiden, ik denk dat ik net als zo ongeveer het merendeel van mijn plaatsgenoten op 5 oktober gesloopt ben, en moet bijkomen van de feestvreugdequote:
Hoezo? Wat is er dan in Leiden op die dag?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik woon in Leiden, ik denk dat ik net als zo ongeveer het merendeel van mijn plaatsgenoten op 5 oktober gesloopt ben, en moet bijkomen van de feestvreugde
Leiden pakt ieder jaar groots uit om Leidens ontzet te vieren (van de Spanjaarden, niet de Duittsers), Dat wordt officieel gevierd op 3 oktober, maar echte Leidenaren beginnen daar vooral op 2 oktober al meequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er dan in Leiden op die dag?
Ach zo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Leiden pakt ieder jaar groots uit om Leidens ontzet te vieren (van de Spanjaarden, niet de Duittsers), Dat wordt officieel gevierd op 3 oktober, maar echte Leidenaren beginnen daar vooral op 2 oktober al mee![]()
Daarna, ligt iedereen op apegapen
Mijn oog viel op de titel, waarin Leiden werd genoemd. Ik ben eigenlijk meer een lurker op Fok, dan dat ik werkelijk actief meeschrijf. Het ligt er maar net aan waar jullie gaan meeten hier in Leiden, wie weet laat ik me wel verleidenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach zo.
Kom jij ook naar de meet? Of ben je hier toevallig?
Ik geloof in een 1 of andere kroeg, weet alleen niet welke, dat zou je Kaneel moeten vragen (maar die ligt nu vast in bed).quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
Mijn oog viel op de titel, waarin Leiden werd genoemd. Ik ben eigenlijk meer een lurker op Fok, dan dat ik werkelijk actief meeschrijf. Het ligt er maar net aan waar jullie gaan meeten hier in Leiden, wie weet laat ik me wel verleiden
Ja, soms post ik ook wel eens wat, soms ook tijdenlang niet. Maar ik log toch meestal wel dagelijks in om wat te lezen (al vanaf het begin, in de tijd van Big Brother 1, daar begon het toen allemaal mee ).quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof in een 1 of andere kroeg, weet alleen niet welke, dat zou je Kaneel moeten vragen (maar die ligt nu vast in bed).
En hoezo lurken? Post gewoon gezellig mee joh
Ach, je bent een oudgediende!quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:01 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, soms post ik ook wel eens wat, soms ook tijdenlang niet. Maar ik log toch meestal wel dagelijks in om wat te lezen (al vanaf het begin, in de tijd van Big Brother 1, daar begon het toen allemaal mee ).
Haha ja, maar dan zo'n oudgediende die altijd wat op de achtergrond is geblevenquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, je bent een oudgediende!
Hoi, ik ben Koffie
Anders vraag je morgen aan Kaneel waar we gaan afspreken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:04 schreef Tayu het volgende:
[..]
Haha ja, maar dan zo'n oudgediende die altijd wat op de achtergrond is gebleven
quote:Op dinsdag 25 september 2012 05:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ben ik even op Curacao, mis ik bijna weer een meeting. In Leiden nog wel. Uiteraard ben ik ook aanwezig.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 05:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ben ik even op Curacao, mis ik bijna weer een meeting. In Leiden nog wel. Uiteraard ben ik ook aanwezig.
Duke, jwz.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders vraag je morgen aan Kaneel waar we gaan afspreken?
Yay!quote:Op dinsdag 25 september 2012 05:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |