Waar houd jij dan van?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Hou er niet zo van.
Kip tandori.quote:
je moet er maar trek in hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, was even de winterpeen aan het schrapen zodat ik vanavond minder werk heb aan de hutspot
Ja, gisteravond al dacht ik "heb zin in hutspot"quote:
Hutspot gore shit vindenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:18 schreef Murdera het volgende:
Maar hutspot, dat kregen ze vroeger nadat ze bijna gestorven waren van de honger.
Dat ze het toen lekker vonden kan ik begrijpen, maar waarom zou je die gore shit nu nog eten?
Ik ben niet zo van de kip, maar andijvie met spekjes is ook lekkerquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kip tandori.
Stamppot andijvie met spekjes en pastinaak.
kan ik me niet voorstellenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, gisteravond al dacht ik "heb zin in hutspot"
Die heb ik 1 keer geprobeerd maar werd zo taai als schoenzoolquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen
ik heb een fijne kogelbiefstuk op me wachten
Ik ga gebakken aardappeltjes, iets van bonen en een biefstukje maken vanavond.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen
ik heb een fijne kogelbiefstuk op me wachten
Is het ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind andijviestamppot altijd geweldig
goor zal ik het niet noemen, maar prakjes zijn gewoon niet mijn ding...quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die heb ik 1 keer geprobeerd maar werd zo taai als schoenzool
Maar ik ben dan ook niet bepaald een master chef
Vind hutspot al ingewikkeld genoeg
Wel raar dat jullie het allemaal zo goor vinden, ik vind dat spul gewoon lekker!![]()
Tis alleen best wel veel werk ten opzichte van een diepvriesmaaltijd
toevallig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga gebakken aardappeltjes, iets van bonen en een biefstukje maken vanavond.
Indoquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het ook.
Echte Nederlanders weten.
Ja, m'n moeder kan die heel goed klaarmaken!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind andijviestamppot altijd geweldig
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
toevallig.
ik heb er namelijk ook gebakken aardappeltjes bij (oke oke, krieltjes dan) en heb nog een zakkie verse snijbonen liggen
Tot dat je zegt hoe je heet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan best doorgaan voor Nederlander.
Jan-Henk Smit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan een valse naam verzinnen.
Ik zat te denken aan Mohammed Li.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Jan-Henk Smit.
Je ziet er wel uit als een Jan-Henk
Hadr Bari anders?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan Mohammed Li.
Wat denk je van Dirk Varkenvisser? Dan denkt iedereen dat ik uit Katwijk kom.quote:
Dat moet je niet willenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat denk je van Dirk Varkenvisser? Dan denkt iedereen dat ik uit Katwijk kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |