Even offtopic, maar wat is 'Gangnam'quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Even offtopic, maar wat is 'Gangnam'
Ik zie dat woord vaker voorbij komen.
Ah, een soort Bollywood uit China, of beledig ik nu twee minderheden in de tenniswereld?quote:
Gewoon een dikke, vette berdikke megahit..heb je er echt nooit van gehoord?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, een soort Bollywood uit China, of beledig ik nu twee minderheden in de tenniswereld?
Zoals elders gepost zag ik het woord wel eens voorbijkomen, nu weet ik wat het isquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon een dikke, vette berdikke megahit..heb je er echt nooit van gehoord?
H, ik had het woord meegekregen, alleen nog niet op dingen geklikt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:34 schreef -Vaduz- het volgende:
APK is wereldvreemd! Maar dat wisten we al.
Nee, Vaduz staat zo ver achter, als ik dat toe zou laten dan is de hele Tennisgame niet meer serieus te nemen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:52 schreef APK het volgende:
Mag dat trouwens, Intel?
Kan die jongen -misschien- ook een keer meedoen
詩経(しきょう、拼音: Shī Jīng )は、中国最古の詩篇である。古くは単に「詩」と呼ばれ、また周代に作られたため「周詩」とも呼ばれる。儒教の基本経典・五経あるいは十三経の一。漢詩の祖型。古くから経典化されたが、内容・形式ともに文学作品(韻文)と見なしうる。もともと舞踊や楽曲を伴う歌謡であったと言われる。quote:
Is nog op tijd volgens ATP appquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pick 1 Troicki.
Zeker te laat....
Ik ben ook outquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
* IN
Ambrosius: Wawrinka, Nishikori
Anonymousz: Wawrinka, Nishikori
BeamofLight: Wawrinka, Chardy
borisz: Troicki, Chardy
Bruce117: Wawrinka, Nishikori
danusz1986: Troicki
de_boswachter: Wawrinka
detennismaster: Wawrinka, Chardy
FedExpress: Troicki, Nishikori
Gremen: Wawrinka, Chardy
intel: Wawrinka, Chardy
luckass: Wawrinka, Chardy
norich: Wawrinka
rhubarb: Wawrinka, Chardy
Tim86: Wawrinka, Raonic
Vaduz: Troicki, Chardy
wimderon: Wawrinka, Raonic
* OUT
Pick 1:
BobW: Ramos
Snakehead85: Ramos
Pick 2:
APK: Wawrinka, Almagro
franklop: Wawrinka, Nieminen
Karrel_Laaglawaai: Troicki, Tomic
mickael79: Troicki, Klizan
Mykonos: Wawrinka, Klizan
Salamando: Wawrinka, Almagro
sporttv: Wawrinka, Almagro
Szura: Wawrinka, Klizan
TheGeneral: Troicki, Almagro
zo domquote:
Wilde nog net doen alsof jij mij gesmst had met pick 3: Murray, maar toen zag ik dat jij een plaatsje boven mij stondquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wilde nog net doen alsof jij mij gesmst had met pick 3: Murray, maar toen zag ik dat jij een plaatsje boven mij stond
Dat wel, maar daarna ben ik uitgespeeld. Als ik Baggy had gekozen had ik nog Raonic in de finale kunnen nemen maar het zij zo. Reden al eerder aangegeven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Das lekker als je die beide nog kunt.
niemandquote:
Allebei.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tsja, gaan voor het uitspelen of voor de WTF?
quote:
Ja, de WTF zit er niet meer in voor jouquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:50 schreef danusz1986 het volgende:
Weer vergeten! Ik vind het maar niks van die toernooien die zo vroeg beginnen! Denk dat ik de rest van het jaar maar op vakantie ga!
switch naar 2. Nishikoriquote:
Nope.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heeft de_boswachter een ban ofzo?
ach toch een paar setjes meegedaan, nie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pick 4: Isner
Risicootje, tegen de worm!
Kakzooiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ach toch een paar setjes meegedaan, nie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |