niet in huis, pak wel chipjesquote:
Das onzin, hij was je net al kwijt toen je tv zat te kijkenquote:Op maandag 24 september 2012 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Boeiend. Als ik een keer een dag er niet ben vraag je je ook nie af waar ik ben
Hijs vast aan het chillen oid
Cookie dough.quote:
uhhuhquote:
dat is wel een beetje kannibalistisch hoorquote:
Gatver.quote:Op maandag 24 september 2012 22:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige dit wel eens zou willen proeven?
Mij wil je niet eten.quote:Op maandag 24 september 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhuh
[..]
dat is wel een beetje kannibalistisch hoor
ohja nou doe dan maar nietquote:Op maandag 24 september 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhuh
[..]
dat is wel een beetje kannibalistisch hoor
Wel vier dagen lang?quote:Op maandag 24 september 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul wel
Soberso dat ik morgenmiddag jullie ga missen
quote:Op maandag 24 september 2012 22:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ijsbeer knut alaska
of
Chunky Monkey
quote:Op maandag 24 september 2012 22:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ijsbeer knut alaska
of
Chunky Monkey
Ik heb vandaag schoenen gescoord.quote:Op maandag 24 september 2012 22:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ga morgen lekker n nachtje bij mn ouders slapen, en als ik me goed genoeg voel woensdag eindelijk op laarzenjacht!
Ook een pak.quote:Op maandag 24 september 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen schoenen of ook een pak?
Knap je al een beetje op dan?quote:Op maandag 24 september 2012 22:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ga morgen lekker n nachtje bij mn ouders slapen, en als ik me goed genoeg voel woensdag eindelijk op laarzenjacht!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |