abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117214296
Je hoort dat wel eens dat er mensen (mannen) zijn die er een dubbelleven op na houden. Twee gezinnen die van elkaars bestaan niet afweten. Een situatie die al jaren bestaat en op een gegevens moment ook tot kinderen leidt... aan beide kanten.
Beetje ver van m'n bed show en zeker bij ons niet aan de orde, totdat ik dus in mijn kennissenkring iemand wist te vertellen dat hij zo'n man kent.

Los van de emoties en de ethische kwesties, vraag ik me serieus af HOE dat dan gaat, hoe werkt dat? Ik bedoel, waar slaap je dan, welk werk doe je, hoe doe je dat met je salaris. Dubbele lasten. Waar sta je ingeschreven bij het GBA? Hoe doe je je belastingaangifte? Hoe regel je je vakantie (vakantiedagen??) wat als je ziek bent?
Hoe kan het dat een vrouw dat niet doorheeft? Zijn dat dan van die ouderwetse huisvrouwen die elke week boodschappengeld in het handje gedrukt krijgen? Dat lijkt me toch niet al was het maar dat die vrouwen voor de inkomsten toch ook wel zullen moeten werken.

Nou ja, ik ben dus gewoon nieuwsgierig hoe dat dus werkt.
klerkje
pi_117214489
Om eerlijk te zijn, nee dat hoor ik eigenlijk nooit.
pi_117214727
Ja nou het is ook niet dat ik het nou overal hoor ofzo. Maar je ziet het wel eens in een film ofzo. Maar dat neem ik niet echt serieus. Toen ik dat echter in mijn kennissenkring hoorde begon ik toch wel benieuwd te worden naar hoe dat dan kan.
klerkje
pi_117215068
Ik vraag me inderdaad ook altijd meteen af hoe iemand dat doet. Een affaire is nog wel te organiseren lijkt me maar een compleet dubbelleven waarbij beide partners van niets weten, dat kan toch niet.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117215070
Ach ja...als je maar geld genoeg hebt dan kan alles. :P
Hallon!
  maandag 24 september 2012 @ 22:44:35 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_117215888
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:20 schreef Taperol het volgende:
Om eerlijk te zijn, nee dat hoor ik eigenlijk nooit.
:D :D

TS, ik ook niet, sorry!
  maandag 24 september 2012 @ 22:51:14 #7
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117216297
Misschien zijn die vrouwen dan niet echt de slimsten. Zijn ze zo dom dat ze het niet zien en in zijn lullige smoesjes trappen.
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 24 september 2012 @ 22:54:36 #8
335452 cricket
cricket from space
pi_117216485
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef Spiegelei het volgende:
Nou ja, ik ben dus gewoon nieuwsgierig hoe dat dus werkt.
Ik heb iemand gekend die dat had, al wist ik het indertijd ook niet. Deel van z'n werk was dat hij vaak op zakenreis was, althans, dat beweerde hij. Z'n andere vrouw woonde in het buitenland. Wat hij die andere vrouw vertelde weet ik niet, maar het zal iets vergelijkbaars zijn geweest. Heeft hij zeker 5 jaar volgehouden tot z'n Nederlandse vrouw er toevallig achterkwam.
pi_117216544
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Luxuria het volgende:
Misschien zijn die vrouwen dan niet echt de slimsten. Zijn ze zo dom dat ze het niet zien en in zijn lullige smoesjes trappen.
Meestal zullen ze het zelfs wel gewoon weten maar ondertussen verdringen. En natuurlijk 'moet Henk nu eenmaal vaak overwerken en in hotels overnachten'.

Ik ken een echtpaar waarvan manlief een vaste maitresse had, en zijn echte vrouw steeds z'n koffer inpakte voor hij weer naar haar toeging (!). Dit onder het mom dat ze bang was dat de keer dat hij zelf z'n koffer pakte hij echt definitief niet meer terug zou komen.
  maandag 24 september 2012 @ 22:58:53 #10
335452 cricket
cricket from space
pi_117216760
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef CafeRoker het volgende:
En natuurlijk 'moet Henk nu eenmaal vaak overwerken en in hotels overnachten'.
Je moet wel een functie hebben waarbij je dat waar kan maken. Als je op enig moment internationaal chauffeur bent kun je er misschien mee wegkomen, vooral als je tegen niemand zegt dat je ondertussen een andere baan dichter bij huis hebt.
  maandag 24 september 2012 @ 23:01:01 #11
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_117216878
Simpel: veel geld.

Vrouwtje hier die hij verwent en op vakantie stuurt, die zelf misschien ook vreemd gaat.

Ander vrouwtje is zijn lieveling.

Man is een zakenman die rond reist en meerdere woningen heeft.

Klaar.
pi_117217030
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef cricket het volgende:

[..]

Je moet wel een functie hebben waarbij je dat waar kan maken. Als je op enig moment internationaal chauffeur bent kun je er misschien mee wegkomen, vooral als je tegen niemand zegt dat je ondertussen een andere baan dichter bij huis hebt.
Je komt er als boekhouder nog mee weg. Vaak naar andere vestigingen etc. Vrouwen geloven vaak wat ze graag willen geloven.
  maandag 24 september 2012 @ 23:06:53 #13
335452 cricket
cricket from space
pi_117217271
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Je komt er als boekhouder nog mee weg. Vaak naar andere vestigingen etc. Vrouwen geloven vaak wat ze graag willen geloven.
Kan ook inderdaad. Het helpt ook behoorlijk als in minimaal 1 van de gezinnen de vrouw ook werkt en de financien gescheiden van elkaar zijn. Als je verhaal goed in elkaar zit en je geen domme foutjes maakt moet het best kunnen.
Het hoeft niet eens geloven wat je graag wilt geloven te zijn, er zijn diverse functies waarbij je daarwerkelijk regelmatig onderweg bent, en als het verhaal plausibel is, waarom zou je er dan aan twijfelen? Als je zou twijfelen over het verhaal, dan was je toch die relatie al niet met hem begonnen?
pi_117217891
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef cricket het volgende:

[..]

Kan ook inderdaad. Het helpt ook behoorlijk als in minimaal 1 van de gezinnen de vrouw ook werkt en de financien gescheiden van elkaar zijn. Als je verhaal goed in elkaar zit en je geen domme foutjes maakt moet het best kunnen.
Het hoeft niet eens geloven wat je graag wilt geloven te zijn, er zijn diverse functies waarbij je daarwerkelijk regelmatig onderweg bent, en als het verhaal plausibel is, waarom zou je er dan aan twijfelen? Als je zou twijfelen over het verhaal, dan was je toch die relatie al niet met hem begonnen?
Maar ik neem aan dat je ook contact met elkaar hebt wanneer je op zakenreis bent of aan het werk bent? Dan moet een van de 2 dames toch wel iets merken?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  maandag 24 september 2012 @ 23:25:07 #15
335452 cricket
cricket from space
pi_117218171
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat je ook contact met elkaar hebt wanneer je op zakenreis bent of aan het werk bent? Dan moet een van de 2 dames toch wel iets merken?
Je hebt stellen die alles samen doen en elkaar 10x per dag moeten spreken, maar ook stellen die prima een paar dagen zonder elkaar kunnen. Als je gewend bent dat hij een paar dagen weg is, stel je je daar misschien op in? Maar een stiekum telefoontje/mailtje is zo gebeurd lijkt me? Helemaal als je zegt dat je overdag de hele dag aan het werk bent (minimaal in 1 van de beide levens lijkt me een baan wel noodzakelijk om beide levens financieel te kunnen regelen, dus in 1 van beide gevallen is het ook nog waar). Of je zegt dat je aan de andere kant van de wereld zit terwijl je eigenlijk in Belgie zit, ofzo, dan heb je nog het voordeel van het tijdsverschil.
Als je de zakenreis-smoes eenmaal goed hebt ingevoerd lijkt me dat makkelijker om geheim te houden dan een affaire met de buurvrouw van om de hoek. Hoe je van twee kanten volhoudt dat je vaak voor werk ofzo wegmoet is echter een kunst op zich.
  Moderator dinsdag 25 september 2012 @ 12:11:24 #16
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  dinsdag 25 september 2012 @ 14:13:54 #17
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117232055
quote:

[..]

Meestal zullen ze het zelfs wel gewoon weten maar ondertussen verdringen. En natuurlijk 'moet Henk nu eenmaal vaak overwerken en in hotels overnachten'.

Ik ken een echtpaar waarvan manlief een vaste maitresse had, en zijn echte vrouw steeds z'n koffer inpakte voor hij weer naar haar toeging (!). Dit onder het mom dat ze bang was dat de keer dat hij zelf z'n koffer pakte hij echt definitief niet meer terug zou komen.
Denk dat de financiele zaken bij dergelijke relaties dan ook een flinke rol spelen en dat vrouwlief (of manlief) de relatie aanhoudt omwille van de financien. En dus bepaalde dingen maar voor lief neemt.
Ook hoi !
pi_117245049
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:13 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Denk dat de financiele zaken bij dergelijke relaties dan ook een flinke rol spelen en dat vrouwlief (of manlief) de relatie aanhoudt omwille van de financien. En dus bepaalde dingen maar voor lief neemt.
klinkt aannemelijk.
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:43:31 #19
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_117245458
Mijn exschoonvader heeft het een paar jaar gehad; twee ouderwetse huisvrouwen, 3 kinderen met de ene, 1 kindje met de andere. Hij deed de financiën, regelde alles met papieren en dergelijke. Was regelmatig bij de vrouwen weg 'voor het werk', had op een bepaald moment zelfs beide gezinnen op dezelfde camping staan ... hij is uiteindelijk wel gescheiden van vrouw 1 en toen kwam alles uit. Vrouw 2 heeft hem vergeven (!!!) en ze zijn nu nog steeds bij elkaar.
Prrrrr
pi_117246397
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:43 schreef mrspoeZ het volgende:
... had op een bepaald moment zelfs beide gezinnen op dezelfde camping staan ...
Je moet dit soort zaken natuurlijk nooit goedkeuren, maar ... wat een meester! 8-)
pi_117246852
Twee keer via-via bij andere kennissen meegemaakt, het blijft ridicuul.

Wel dient opgemerkt te worden dat je de vrouwen in de kwestie niet bepaald hoogbegaafd kon noemen. Sterker, verre van dat...
pi_117252060
Zouden de personen die hier aangeven deze situatie te kennen wellicht hier wat over kunnen uitweiden? Ook om beter antwoord te geven aan de TS? Hoe zaten de situaties in elkaar?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 25 september 2012 @ 21:50:45 #23
206580 Luxuria
pi_117252327
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het zo is dat beide 'gezinnen' er niets van weten.
Ik denk dat er één 'echt' gezin is en hij vreemdgaat met de ander en diegene is op de hoogte van zijn vrouw.
En dat hij wel één of meerdere kind met zijn minnares heeft en daar regelmatig met smoesjes naartoe gaat.
Die minnares kan met zo'n leven leven.

Zoiets heb ik wel eens gehoord.
  dinsdag 25 september 2012 @ 21:54:08 #24
206580 Luxuria
pi_117252529
quote:

[..]

Deze situatie was ook een keer op tv, bij dat programma echt scheiden.
Daar was ook een stel bij waarvan de man vreemdging en zijn vrouw gewoon in het weekend zijn koffer inpakte als hij naar die vrouw ging.
Hoe weinig zelfrespect kun je hebben.
  Moderator dinsdag 25 september 2012 @ 21:54:17 #25
9859 crew  Karina
Woman
pi_117252541
Je moet ook opletten met welke kleren je aan doet, anders zegt één van je vrouwen: heej dat overhemd, hoe kom je daar nou opeens aan?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')