quote:Op maandag 24 september 2012 22:20 schreef Taperol het volgende:
Om eerlijk te zijn, nee dat hoor ik eigenlijk nooit.
Ik heb iemand gekend die dat had, al wist ik het indertijd ook niet. Deel van z'n werk was dat hij vaak op zakenreis was, althans, dat beweerde hij. Z'n andere vrouw woonde in het buitenland. Wat hij die andere vrouw vertelde weet ik niet, maar het zal iets vergelijkbaars zijn geweest. Heeft hij zeker 5 jaar volgehouden tot z'n Nederlandse vrouw er toevallig achterkwam.quote:Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef Spiegelei het volgende:
Nou ja, ik ben dus gewoon nieuwsgierig hoe dat dus werkt.
Meestal zullen ze het zelfs wel gewoon weten maar ondertussen verdringen. En natuurlijk 'moet Henk nu eenmaal vaak overwerken en in hotels overnachten'.quote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Luxuria het volgende:
Misschien zijn die vrouwen dan niet echt de slimsten. Zijn ze zo dom dat ze het niet zien en in zijn lullige smoesjes trappen.
Je moet wel een functie hebben waarbij je dat waar kan maken. Als je op enig moment internationaal chauffeur bent kun je er misschien mee wegkomen, vooral als je tegen niemand zegt dat je ondertussen een andere baan dichter bij huis hebt.quote:Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef CafeRoker het volgende:
En natuurlijk 'moet Henk nu eenmaal vaak overwerken en in hotels overnachten'.
Je komt er als boekhouder nog mee weg. Vaak naar andere vestigingen etc. Vrouwen geloven vaak wat ze graag willen geloven.quote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef cricket het volgende:
[..]
Je moet wel een functie hebben waarbij je dat waar kan maken. Als je op enig moment internationaal chauffeur bent kun je er misschien mee wegkomen, vooral als je tegen niemand zegt dat je ondertussen een andere baan dichter bij huis hebt.
Kan ook inderdaad. Het helpt ook behoorlijk als in minimaal 1 van de gezinnen de vrouw ook werkt en de financien gescheiden van elkaar zijn. Als je verhaal goed in elkaar zit en je geen domme foutjes maakt moet het best kunnen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Je komt er als boekhouder nog mee weg. Vaak naar andere vestigingen etc. Vrouwen geloven vaak wat ze graag willen geloven.
Maar ik neem aan dat je ook contact met elkaar hebt wanneer je op zakenreis bent of aan het werk bent? Dan moet een van de 2 dames toch wel iets merken?quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef cricket het volgende:
[..]
Kan ook inderdaad. Het helpt ook behoorlijk als in minimaal 1 van de gezinnen de vrouw ook werkt en de financien gescheiden van elkaar zijn. Als je verhaal goed in elkaar zit en je geen domme foutjes maakt moet het best kunnen.
Het hoeft niet eens geloven wat je graag wilt geloven te zijn, er zijn diverse functies waarbij je daarwerkelijk regelmatig onderweg bent, en als het verhaal plausibel is, waarom zou je er dan aan twijfelen? Als je zou twijfelen over het verhaal, dan was je toch die relatie al niet met hem begonnen?
Je hebt stellen die alles samen doen en elkaar 10x per dag moeten spreken, maar ook stellen die prima een paar dagen zonder elkaar kunnen. Als je gewend bent dat hij een paar dagen weg is, stel je je daar misschien op in? Maar een stiekum telefoontje/mailtje is zo gebeurd lijkt me? Helemaal als je zegt dat je overdag de hele dag aan het werk bent (minimaal in 1 van de beide levens lijkt me een baan wel noodzakelijk om beide levens financieel te kunnen regelen, dus in 1 van beide gevallen is het ook nog waar). Of je zegt dat je aan de andere kant van de wereld zit terwijl je eigenlijk in Belgie zit, ofzo, dan heb je nog het voordeel van het tijdsverschil.quote:Op maandag 24 september 2012 23:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je ook contact met elkaar hebt wanneer je op zakenreis bent of aan het werk bent? Dan moet een van de 2 dames toch wel iets merken?
Denk dat de financiele zaken bij dergelijke relaties dan ook een flinke rol spelen en dat vrouwlief (of manlief) de relatie aanhoudt omwille van de financien. En dus bepaalde dingen maar voor lief neemt.quote:Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Meestal zullen ze het zelfs wel gewoon weten maar ondertussen verdringen. En natuurlijk 'moet Henk nu eenmaal vaak overwerken en in hotels overnachten'.
Ik ken een echtpaar waarvan manlief een vaste maitresse had, en zijn echte vrouw steeds z'n koffer inpakte voor hij weer naar haar toeging (!). Dit onder het mom dat ze bang was dat de keer dat hij zelf z'n koffer pakte hij echt definitief niet meer terug zou komen.
klinkt aannemelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Denk dat de financiele zaken bij dergelijke relaties dan ook een flinke rol spelen en dat vrouwlief (of manlief) de relatie aanhoudt omwille van de financien. En dus bepaalde dingen maar voor lief neemt.
Je moet dit soort zaken natuurlijk nooit goedkeuren, maar ... wat een meester!quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:43 schreef mrspoeZ het volgende:
... had op een bepaald moment zelfs beide gezinnen op dezelfde camping staan ...
Deze situatie was ook een keer op tv, bij dat programma echt scheiden.quote:Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ik ken een echtpaar waarvan manlief een vaste maitresse had, en zijn echte vrouw steeds z'n koffer inpakte voor hij weer naar haar toeging (!). Dit onder het mom dat ze bang was dat de keer dat hij zelf z'n koffer pakte hij echt definitief niet meer terug zou komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |