Nee hoor gewoon gezellig wat drinken en praten.quote:Op maandag 24 september 2012 22:15 schreef Typisch het volgende:
Ik vraag me af hoe zo'n meet gaat, helemaal awkward vertellen wie je bent enzo. ''oh maar ik had jou heel anders verwacht'' aanhoren, huilen.

ja jij doet in het echt ook zo gemeen soms?quote:Op maandag 24 september 2012 22:16 schreef Snowbells het volgende:
Ik verschil weinig als je me een beetje kent en me op TC ziet.

Jaquote:Op maandag 24 september 2012 22:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja jij doet in het echt ook zo gemeen soms?
 !
!

Alibiquote:Op maandag 24 september 2012 21:55 schreef Snowbells het volgende:
Mijn alibi voor de 13e is zo goed uitgewerkt damn.

straks ben je een 40 jarige vent met te veel make upquote:Op maandag 24 september 2012 22:16 schreef Snowbells het volgende:
Ik verschil weinig als je me een beetje kent en me op TC ziet.

ik heb het al gehoordquote:Op maandag 24 september 2012 22:16 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben alleen erg benieuwd naar je accent snow

Zaterdag kan je mij beoordelenquote:Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
straks ben je een 40 jarige vent met te veel make up

zaterdag gebeldquote:

'U gaat door naar de volgende ronde'quote:Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zaterdag kan je mij beoordelen

Het viel echt heel erg meequote:Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zaterdag gebeld
valt wel mee maar wel opvallend
 dat zei ik toen ook al.
 dat zei ik toen ook al.

enkel omdat jij het al gewend wasquote:Op maandag 24 september 2012 22:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het viel echt heel erg meedat zei ik toen ook al.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |